gmak13
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
69 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με gmak13
- Ημερομηνία γέννησης 24/01/1972
Πρόσφατες Επισκέψεις
1.645 προβολές προφίλ
gmak13's Achievements
-
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
gmak13 απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Κατανοητό . Προσωπικά μου αρέσει ο προγραμματισμός ακόμα και στα ταξίδια οπότε δεν με χαλάει καθόλου. Πάντως οι συνθήκες στην Ευρώπη είναι τελείως διαφορετικές. Πήγα πρόσφατα οδικά Μόναχο και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Προγραμματισμό ήθελε μόνο από Λάρισα μέχρι Σερβία , καθώς εκεί δεν είχες πολλές επιλογές. Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες, απλά έβαζες τον προορισμό στο navigation και πήγαινες πραγματικά όπου ήθελες! Τόσο απλό. -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
gmak13 απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Είχα την εντύπωση ότι έχουν μόνο regen και δεν επιτυγχάνουν πλήρη στάση παρά μονο με την χρήση φρένου. Έχεις δίκιο , μπορεί να με επηρεάζει η μεγάλη αμεσότητα που χαρακτηρίζει τα ev. 'Oταν οδήγησα π.χ το Renault Captur με χάλασε που έπρεπε να περιμένω τον βενζινοκινητήρα να λειτουργήσει σε ένα ξαφνικό ρεπρίζ. Πάντως αυτό εννούσα για εμπειρία χρήσης , την αμεσότητα .. Το model 3 που γνωρίζω, έχει 10 - 12 Kwh/100km εντός πόλης. To model Y υπολόγιζε 2kwh περισσότερο. Βέβαια μιλάμε για τα 2 κορυφαία efficient evs που κυκλοφορούν στην κατηγορία τους. Εν , τέλει το ερώτημα είναι: Γιατί κάποιος να επιλέξει plug-in όταν κατά 95% το χρησιμοποιεί σαν ηλεκτρικό; -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
gmak13 απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Εμπειρία χρήσης εννοώ το one pedal drive , το οποίο κάνει την διαφορά στην πόλη. Καλύτερη εμπειρία χρήσης επίσης είναι να κυκλοφορείς στην Αττική Οδό, Κηφισό , Συγγρού ή περιαστικά με ηλεκτροκινητήρα μεγάλης ροπής και ισχύος σε σχέση με τον μειωμένης απόδοσης ηλεκτροκινητήρα των plug-in. Στο ταξίδι με ταχύτητες εντός ορίων, υπολόγισε 30%- 40% περίπου κάτω . Στην πόλη περίπου το ίδιο ή και μεγαλύτερη, σε περίπτωση που δεν αρκεί η μικρή αυτονομία της μπαταρίας. -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
gmak13 απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Το πιο σημαντικό είναι ότι το πήρες leasing, μόνο έτσι συμφέρει. Για ιδιώτες δεν αξίζει το plug-in καθώς είναι πολύ ακριβά για αυτά που προσφέρουν σε σχέση με τα EV. Στην ουσία πλεονεκτούν μόνο σε μεγάλο ταξίδι όπου για την πλειοψηφία των χρηστών αυτό θα συμβεί 1-2 φορές τον χρόνο. Το υπόλοιπο 95% κινείσαι στην πόλη με μειωμένη αυτονομία ,αυξημένη κατανάλωση και χειρότερη εμπειρία χρήσης .Τελικά ο αγοραστής-ιδιώτης πληρώνει καπέλο ένα σημαντικό ποσό για να μην μπει στην διαδικασία προγραμματισμού ταξιδιού , 1-2 φορές τον χρόνο. -
steelcolber1965 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
Manosromanias άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
Aggelos2046 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
phil junior άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
Google Keep...
-
diamantisgeo άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
1η "σοβαρή" φωτογραφική μηχανή
gmak13 απάντησε σε θέμα του Swimmer21 στο Φωτογραφικές Μηχανές & Εξοπλισμός
Οι superzoom είναι μια κατηγορία μηχανών που συνδυάζει τα μειονεκτήματα και των 2 ειδών. Έχουν το μεγάλο μέγεθοςτων DSLR , και την χαμηλή ποιότητα φωτογραφίας των compact. Για μένα ή compact με μεγαλύτερο αισθητήρα (πχ RX-100) ή DSLR. To zoom εντυπωσιάζει κυρίως τους αρχάριους και είναι χρήσιμο σε λίγες περιπτώσεις. Από την άλλη ,το ευρυγώνιο άκρο ενός φακού είναι πολύ πιο σημαντικό.. -
jimaras199696 άφησε μία Θετική αξιολόγηση για τον gmak13
-
Για να έχεις έλεγχο μέσω TV , πρέπει η ηχομπάρα να συνδέται μέσω HDMI ARC θύρας και όχι οπτική.
-
Καταρχήν η α6000 δεν είναι dslr , είναι mirrorless , ασύγκριτα μικρότερη με εφάμιλη ποιότητα. Χωράει για να καταλάβεις σε τσέπη μπουφάν! Όποιος θέλει να φωτογραφίζει και όχι να έχει απλά snapshots , η καλή φωτ.μηχανή δεν αντικαθίσταται από κανένα κινητό!
-
Ο gmak13 ξεκίνησε να ακολουθεί τον IMG 0035 2 , IMG 0036 4 και IMG 0037 3
-
Απλά έτρεχε μόνο με 2 πυρήνες λόγω ότι ο παλιός ήταν 2πύρηνος! Οπότε πήγα στο system configuration -----> boot ----> Advanced options και είδα ότι ήταν τικαρισμένη η επιλογή για 2 πυρήνες. Το απενεργοποίησα και όλα καλά!
-
¨Οχι το power management δεν το έχω αλάξει είναι στο balanced profil με default ρυθμίσεις. ΟΚ το πρόβλημα λύθηκε. Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο βαρέθηκα να κάνω format τα windows 7 μετά την ανβάθμιση του PC οπότε τα windows είχαν κρατήσει τις ρυθμίσεις του παλιόυ επεξεργαστή (Ε8400). Τώρα όλα λειτουργούν κανονικά αλλά στο μέλλον με βλέπω για format ...
-
Καλημέρα σας . Αγόρασα πρόσφατα τον ι5 4670Κ με την μητρική Asus Z87-K και όταν τρέχω το cpu-z παρατηρώ το εξής: multiplier : Χ34 Bus speed : 100 Core speed: 3400 Οι τιμές αυτές δεν μεταβάλονται ενώ από όσα γνωρίζω θα έπρεπε το σύστημα σε idle κατάσταση να ρίχνει το multiplier για οικονομία. Στο bios της μητρικής είναι ενεργοποιημένη η επιλογή EIST (Enchannced Intel SpeedStep Technology) και γενικά δεν έχω κάνει κάποια αλλαγή. Υπάρχει τρόπος να το κάνω να δουλέψει; Ευχαριστώ.
-
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις..
-
Θ ήθελα μια διευκρίνηση παιδιά. Έχω την μητρική Asus P5k με Sata 2 .Μπορώ να συνδέσω τον Crucial M4 128GB , θα έχω πρόβλημα συμβατότητας ή απλά μειωμένες επιδόσεις;