Προς το περιεχόμενο

PersonalJesus

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    22
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με PersonalJesus

  • Ημερομηνία γέννησης 04/03/1985

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Ίλιον, Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.438 προβολές προφίλ

PersonalJesus's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

2

Φήμη

  1. PersonalJesus

    Αγορές από το εξωτερικό

    Respect, hahahaha! Πάτησα κατά λάθος υποβολή το πρωί, μέχρι να κάνω edit είχες ήδη απαντήσει όμως, είσαι πρώτος! Ξανακάνω copy παρακάτω: @makfilχίλια μπράβο και ευχαριστώ για τον αναλυτικό οδηγό. Μία ερώτηση, με βάση το από πάνω κείμενο, γνωρίζει κάποιος ποιά είναι ακριβώς η διαφοροποίηση μεταξύ εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα ενός αντικειμένου? Ανάλογα με τον αποστολέα? Υπάρχει κάποια σήμανση πχ πάνω στο δέμα και δηλώνει ο αποστολέας κάτι? Έχει αγοράσει κάποιος κάτι αξίας ανάμεσα 22-45Ε εκτός ΕΕ και δεν έχει χρεωθεί έξοδα εκτελωνισμού? Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει να αγοράσω από Ebay μεταχειρισμένες κάρτες παιχνιδιών (cartridges) Gameboy 1. από ιδιώτη (Καναδά) και 2. από πωλητή που δηλώνει ότι είναι κατάστημα και το κάνει για επάγγελμα (Βενεζουέλα). Πρέπει να ζητήσω κάτι από αυτούς? Αξία 25-26Ε το κάθε ένα δέμα μαζί με μεταφορικά. 
  2. PersonalJesus

    Αγορές από το εξωτερικό

    Καλημέρα σε όλους! @makfil
  3. Δεν το γνωρίζω, μπορείς να ρωτήσεις τους εμπόρους :-D Εγώ αν είχα eshop πάντως θα το έβαζα, δεν ξέρω τί μπορεί να παίζει πάντως
  4. Μα έχουν κωδικό ασφαλείας μόνο που είναι γραμμένος στην πίσω πλευρά της κάρτας! Σε περίπτωση που κάποιος την δει από μπροστά ή την φωτογραφίσει να μην μπορεί να την χρησιμοποιήσει δηλαδή. Όμως αποδεικνύεται ξεπερασμένο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και είναι χαμηλού επιπέδου ασφαλείας, αν στην κλέψουν και δεν το πάρεις χαμπάρι εγκαίρως την πάτησες. Ακόμα και αν κάποιος απλώς να την βγάλει μία φωτο μπρος πίσω και να την αφήσει πίσω εκεί που την βρήκε πάλι την πάτησες. Αυτό που έχεις στο μυαλό σου και προσφέρουν εδώ και πολύ καιρό έμποροι (χωρίς χρέωση για τον αγοραστή εννοείται - δεν γνωρίζω για εμπόρους αν χρεώνεται) είναι το MasterCard SecureCode ή Verified by VISA αντίστοιχα για την κάθε κάρτα. Πρέπει να συμμετέχει ο έμπορος στο πρόγραμμα, κατι το οποίο αναγράφεται εμφανώς στο site, και είναι ένα extra σταδιο ασφάλειας με την δημιουργία ενός προσωπικού ηλεκτρονικού κωδικού πρόσβασης τον οποίο υποχρεωτικά αλλάζεις κάθε 6 μήνες αν θυμάμαι καλά. Μόλις βάζεις τα στοιχεία της κάρτας για την αγορά σου πετάει ένα επιπλέον στάδιο ταυτοποίησης. Δες πχ εδω και εδώ για λεπτομέρειες.
  5. Χωρίς να είμαι ειδικός το ζουμί είναι εδώ "Οι καταστηματάρχες βλέπουν ότι πιστώνεται το ποσό και μεταφέρουν τα προϊόντα αυτά, αλλά ενημερώνονται μετά την παράδοση από τις τράπεζες πως οι αγορές αυτές στην πραγματικότητα είναι άκυρες από τραπεζικά ιδρύματα του εξωτερικού. Λόγω του χρόνου που μεσολαβεί τα θύματα είναι τόσο (1.) οι καταστηματάρχες όσο και σε αρκετές περιπτώσεις που η κλοπή δεν έχει γίνει εγκαίρως αντιληπτή και (2.) τα θύματα των κλοπών." Άρα 1. κλοπή κάρτας στις ΗΠΑ-> ακύρωση κάρτας στις ΗΠΑ -> τάχιστη παραγγελία στην Ελλάδα-> πίστωση-> παράδοση->........... (*χρόνος που μεσολαβεί για ενημέρωση εμπόρου λόγω του ότι μιλάμε για τράπεζα του εξωτερικού)-> ενημέρωση εμπόρου για ακυρότητα. ή 2. κλοπή κάρτας στις ΗΠΑ-> τάχιστη παραγγελία στην Ελλάδα-> πίστωση-> παράδοση-> ακύρωση κάρτας στις ΗΠΑ-> καλά κρασιά.... Έτσι το αντιλαμβάνομαι αν και μου κάνει εντύπωση να μην υπάρχει άμεση ακύρωση των καρτών σε διεθνές επίπεδο. Λογικά είναι θέματα διαφοράς ώρας (αν και νομίζω έχουν 24/7 γραμμή για αυτά τα θέματα οι τράπεζες), αμεσότητας ενημέρωσης από τον κάτοχο, ανταπόκριση από την τράπεζα του και συνακόλουθη ενημέρωση τραπεζικών ιδρυμάτων του εξωτερικού κλπ.
  6. Γεια χαρά, εδώ και κανά μήνα έχω αγοράσει με PayPal 6-7 φορές από διάφορους πωλητές στο ebay με τον "παλιό τρόπο" χωρίς κανένα πρόβλημα. (Στο gearbest αντιθέτως περνάει μόνο balance.) Σήμερα πάω να κάνω αγορά από ebay και μου βγάζει το μήνυμα "We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, MasterCard x-xxxx. This happened because it has been denied by the card issuer." Έχω PayPal balance σε δευτερο account απλώς ρωτάω αν ξέρει κάποιος αν έχει αλλάξει κάτι ή αν έχει συμβεί και σε άλλον. Προμήθεια κρατάει όταν στέλνεις λεφτά από τον ένα λογαριασμό στον άλλον, πχ για 50Ε μου κράτησε 2,05Ε extra. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως το υπολογίζει όμως, αν γνωρίζει κάποιος ακριβώς ας πει! Χωρίς balance πάντως αγορά γιοκ αν δεν στο δέχεται! Δοκίμασε αυτό που είπαν σε άλλον πωλητ'η μήπως παιζει ρολο.
  7. Ακριβώς, λόγω του όγκου των ειδήσεων καθημερινά περνάω κάτι στα γρήγορα χωρίς να κοιτάω την αρχική πηγή (κακώς). Δεν θα πω μαγειρεμένο, απλώς κάνει πιο ...ελεύθερη απόδοση, όχι μετάφραση. Ο Myerson ουσιαστικά προσπαθεί να πει δύο κουβέντες για την πρόσφατη πώληση του feature phones division και παράλληλα για την απόλυση ~2000 εργαζομένων ενώ παράλληλα εξηγεί ότι εστιάζει σε συγκεκριμένους τομείς στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας Windows. Δεν αναφέρεται ρητά ότι σταματούν την παραγωγή smartphones. Ίσα-ίσα "We will continue to update and support our current Lumia and OEM partner phones, and develop great new devices". Ασφαλώς, όταν κάποιος θέλει να σταματήσει την παραγωγή δεν θα το πει στα μούτρα αλλά εμμέσως, το μέλλον βέβαια θα δείξει. Και μακάρι να μην σταματήσουν γιατί θα οδηγηθούμε απόλυτα στο σύστημα των δύο που δεν θα καινοτομεί κανένας. ΥΓ δεν έχω windows phone, είχα και το πούλησα γιατί δεν με βόλευαν, αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να κλείσει η Microsoft :-P
  8. Εύλογη η απορία σου... την μοιράζομαι κι εγώ. Κι επιπλέον, η ποιότητα των κλήσεων είναι πλέον ΤΟΣΟ υψηλή σε ΟΛΕΣ τις συσκευές που βγαίνουν καθημερινά που δεν μπαίνει καν στην εξίσωση της απόκτησης μίας συσκευής;;;
  9. Μπράβο, πολύ ωραίο άρθρο και φωτό! Μας κάνατε και ξεφύγαμε με διαφορετικό τρόπο αυτή την φορά από την καθημερινότητα! Άντε και στα δικά μας :-P
  10. Thanx, ήμουν σίγουρος ότι θα διάβαζα αυτό το ποστ εδώ μετά την "αναβάθμιση", χεχε!!!! Τελείως άβολο για εμένα προσωπικά αυτό το νέο "feature". Επίσης με το add-on "add to search bar" μπορείς να κάνεις αναζήτηση σε όποιο πεδίο εσύ προσθέσεις.
  11. Update για να λυθούν κάποιες απορίες/παρεξηγήσεις: Έκανα 2 νέες παραγγελίες και υπάρχει διαφορετική ταχυδρόμος. Πλέον μου χτυπάει το κουδούνι και το αφήνει μέσα στην πολυκατοικία. Τί να πω... Εγώ πάντως δεν άνοιξα το στόμα μου εκτός από εδω
  12. Συνολικά πόσες και ποιές επιλογές πρέπει να συμπληρώσεις? Προσπάθησε να "σπάσεις" την διεύθυνση σου για να είναι εύκολη για κάποιον άσχετο ανάλογα με τα πεδία που έχεις την δυνατότητα να συμπληρώσεις. Π.χ. Country Greece Region Crete Municipality Chania Street Eleftheriou Venizelou 7 Postal Code 11111 Εμένα για παράδειγμα η διεύθυνση μου είναι περασμένη ως εξής ΧΧΧΧΧΧΧΧ st. 123-125, ILION ATHENS, ATTIKI 11111 Greece Όπως βλέπεις, δίπλα από τον δρόμο κότσαρα το όνομα του δήμου που μένω και από κάτω Αθήνα, νομό και ΤΚ. Ουσιαστικά αυτό που έκανα με το να γράψω "Αθήνα" είναι περιττό μιας και ο δήμος είναι Ιλίου και ο νομός Αττικής, απλώς για ευκολία. Εξάλλου ο ΤΚ είναι πιο σίγουρο και πιο συγκεκριμένο στοιχείο από όλα τα παραπάνω. Αυτό στο λέω για να μην αγχώνεσαι, δεν υπάρχει λόγος να το πας ακριβώς όπως το ζητάνε, να πουλήσουν θέλουν κι αυτοί απλώς να είναι σίγουροι! Μπορείς να βάλεις το όνομα της περιοχής σου (αν ονομάζεται κάπως συγκεκριμένα και δεν είναι δήμος) δίπλα στον δρόμο και και ως City πχ Χανιά και Region Κρήτη. Καλές αγορές! Σωστό κι αυτό, τσέκαρε το.
  13. Λοιπόν, όλα καλά τελικά. Εξηγούμαι. Όντως ήταν κάτι μικρό και ελαφρύ και ο ταχυδρόμος απλώς το άφησε έξω από το σπίτι αυτήν την φορά. Αφού τρελαίνομαι -για πολλούς και προφανείς λόγους- λέω δεν έχω άλλη επιλογή, πρέπει να πάω ταχυδρομείο. Δεν "τρομοκρατήθηκα" σ' αυτήν την ιδέα διότι ούτε έχει πολύ κόσμο στο ταχυδρομείο μου και γενικά είναι εξυπηρετικοί οι υπάλληλοι. Αφού έφτασα, εξήγησα στην υπάλληλο στο γκισέ ότι ήθελα να στείλω πίσω αυτό το δέμα όπως είναι, σαν δηλαδή να μην το πήρα ποτέ στα χέρια μου επίσημα. Μου λέει στην αρχή τη συνήθη διαδικάσία, να το τυλίξεις σε νέο δέμα, γράψε διεύθυνση επιστροφής κλπ. Της λέω το γνωρίζω αλλά επειδή έχω επικοινωνήσει με την εταιρία που μου έστειλε τα πράγματα και μου είπαν ότι τα δέχονται να επιστραφούν ως έχουν, ρωτάω αν κάτι τέτοιο το δέχονται τα ΕΛΤΑ. Ρώτησε έναν ανώτερο -υποθέτω, ή απλώς υπάλληλος άλλου τομέα του ταχυδρομείου που γνώριζε το θέμα- και εκείνος απάντησε θετικά. Έπειτα εγώ έγραψα στο δέμα με μεγάλα γράματα "Undelivered, Please Return to" και από κάτω την διεύθυνση επιστροφής που ήδη υπήρχε στο δέμα (απλώς ήταν εκτυπωμένη σε μία γωνία) και στην συνέχεια έσβησα το όνομα μου από την θέση του παραλήπτη. Επικοινωνόντας με το Amazon μέσω της διαδικασίας που προβλέπεται (από το Help--> Contact us και σε πάει βήμα-βήμα) εξήγησα τί είχε γίνει και μου είπαν μην ανησυχείς, κινήθηκες σωστά και όταν το παραλάβουμε θα σε ενημερώσουμε και για το τί θα γίνει σχετικά με το refund. Συνολικά, σε 8 εργάσιμες από όταν έστειλα πίσω το δέμα έλαβα το refund (τιμή + έξοδα αποστολής!) και την αντίστοιχη ενημέρωση. Άψογη εξυπηρέτηση από όλους και να τονίσω ότι το προΙόν ήταν ένα δέμα μόνο του άρα τα πάντα υπήρχαν ήδη πάνω στο κουτί και η αγορά είχε γίνει από το ίδιο το Amazon.co.uk και όχι από 3ο πωλητή. Πάντως, για ένα άλλο προΙόν που ρωτησα και ήταν 3ος πωλητής στην μέση αλλά fulfilled by Amazon, μου είπαν να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία αν χρειαστεί. Καλό μήνα!
  • Δημιουργία νέου...