-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.316 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
EuphangeL's Achievements
-
Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;
-
Έχει μειωθεί η ζήτηση εργαζόμενων στην πληροφορική;
EuphangeL απάντησε σε θέμα του Gimiboy στο Εκπαίδευση & Επαγγ. Προσανατολισμός
🤣 Φανταστείτε να δούλευε έτσι όπως περιγράφει ο κόσμος, ποιο θα ήταν το παγκόσμιο ΑΕΠ Αυτό που ζητάς είναι η επιτομή του επιδόματος -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Όντως;; Δεν είναι ίδια σε ποσοστό η αύξηση κατανάλωσης; Με βάση το οτι είναι ίδια η ποσότητα έξτρα "έργου" που πρέπει να παραχθεί; Και αυτό μου ακούγεται ενδιαφέρον, έχεις ή έχει κανείς info γιατί συμβαίνει αυτό; -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Έχει πολύ ζουμί αυτό που είπες, δεν το χα σκεφτεί ποτέ έτσι. Πότε αλλάζει αυτό; Από ποια ισχύ kW ταχυφόρτισης και πάνω; Λογικά είναι ανάλογα την έξτρα κατανάλωση kWh από τα 110km/h και πάνω; Αλλά είναι relevant σε ένα ταξίδι που έχεις να κάνεις 1 στάση για ταχυφόρτιση μόνο ας πούμε; (ίσα ίσα δλδ να σου βγάλει τα extra χιλιόμετρα που χρειάζεσαι να φτάσεις στον προορισμό σου και να συνδεθείς σε destination charger)? Υποθέτω πως όχι, προτιμάς να ταξιδέψεις στην ταχύτητα που το απολαμβάνεις 130-140 και ας φτάσεις 5 (είναι 5;) λεπτά αργότερα (και λίγα ευρώ ακριβότερα) σε σχέση με το να πήγαινες με 110. -
Τι εννοεί ο ποιητής;
-
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Να σου τελειώσει η μπαταρία στη μέση του πουθενά είναι ακραίο σενάριο, όσο ακραίο είναι να μείνεις από βενζίνη στη μέση του πουθενά, μην τρελαθούμε. Το χειμώνα όντως μειώνεται το range, σε καμία περίπτωση όμως σε "ούτε τα μισά χιλιόμετρα" και μιλάμε για χειμώνα - όχι τον χειμώνα της Ελλάδας 😅 -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Για μένα είναι αυτό που είχα απαντήσει: Είναι 2, 3, 4 ή παραπάνω τα ταξίδια κάθε χρόνο; Είναι 1-2 μόνο; Για μένα δεν θα είχε διαφορά, αυτά τα 3 points είναι red line Θα είναι plug-in και το επόμενο lease μου στην 5ετία; Doubt it.. αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι, εκτός αν η κατάσταση του δικτύου φόρτισης μείνει στάσιμη ή χειροτερέψει <-- δύσκολο -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
One pedal drive έχουν και τα plug-in, γιατί να μην είχαν άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό για να έχει 🤔 Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in δεν είναι ακριβώς ο "μειωμένης απόδοσης" που τυχόν φαντάζεσαι. Το plug-in που έχω κυκλοφορεί καθημερινά στην Αττική Οδό αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 140km/h. Αν χρειαστεί επιπλέον ροπή και επιτάχυνση, με kickdown στο γκάζι δουλεύει στιγμιαία και ο βενζινοκινητήρας. Αν δεν θες στιγμιαία αλλά παρατεταμένη χρήση και των 220hp / όλης της ροπής συνέχεια, βάζεις sport mode και δουλεύουν ταυτόχρονα και οι 2. Ναι, σίγουρα είναι διαφορετική η αίσθηση από έναν always-on ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης, αλλά δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με την εμπειρία χρήσης αυτό, καθαρά "sportiness" είναι. Άρα μιλάμε για ηλεκτρική κατανάλωση; Το gla250 σε μικτή χρήση εντός πόλης + αττική οδό, αμιγώς ηλεκτρικά - κάθε μέρα, έχει 16-18kWh/100km ανάλογα την κίνηση. Πόσο έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας / σχεδίασης; -
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Είναι σωστά όσα λες, είναι ακριβά για τον ιδιώτη και ναι πλεονεκτούν στα ταξίδια (γενικά, όχι μόνο στα μεγάλα - μην γελιόμαστε με το υπάρχον δίκτυο. Σε 3-5 χρόνια μπορεί να είναι άλλα τα δεδομένα) Συμφωνώ και σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από την αυξημένη κατανάλωση και την χειρότερη εμπειρία χρήσης: Το υπόλοιπο 95% που κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά, δεν έχει καμία διαφορά στην εμπειρία χρήσης εκτός αν εννοείς οτι πρέπει να παρκάρεις και να βάζεις πρίζα - σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό που δεν θα το έκανες κάθε φορά. Για την κατανάλωση ποια διαφορά υπάρχει; Τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ίδιο σχεδιασμό έχουν (άντε λίγο καλύτερο drag coefficient λόγω απουσίας γρίλιας;) και περισσότερα κιλά. Και στην κατανάλωση βενζίνης, με 0 φορτισμένη μπαταρία πάλι εντυπωσιακά είναι για την κατηγορία και το μέγεθος τους, 6.5l/100km λόγω μεγαλύτερης ανάκτησης ενέργειας από ένα κλασσικό mild / strong hybrid -
https://energypress.gr/news/exypnoi-metrites-kindynoys-gia-ti-dimosia-ygeia-vlepoyn-epistimones-kathisyhazei-o-deddie "ο καθηγητής Βιοχημείας στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Χρήστος Γεωργίου σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών»" Πιστεύατε οτι υπάρχει ελπίδα; Δεν νομίζω. Η νοητική καθυστέρηση (με την ακριβή σημασία της έννοιας) είναι ανίκητη.
-
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Αυτές είναι δουλειές του BMS, όχι του χρήστη. Ο χρήστης το μόνο που πρέπει να ξέρει, και του το λένε, είναι να μην το σκίζει στα fast charges συνέχεια, κάθε μέρα -
Δεν το βρίσκω παράλογο, ευρωπαϊκή τράπεζα είναι, λογικό να δίνουν τα στοιχεία των λογαριασμών όταν το αιτηθούν οι φορολογικές αρχές. Ειδικά αν έχει δηλωθεί και το ΑΦΜ.
-
Τραλαλί, τραλαλό