Προς το περιεχόμενο

EuphangeL

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.316
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με EuphangeL

  • Ημερομηνία γέννησης 08/07/1990

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens, Downtown

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.243 προβολές προφίλ

EuphangeL's Achievements

  1. EuphangeL

    Επιλογή VW polo vs Toyota Yaris

    Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;
  2. 🤣 Φανταστείτε να δούλευε έτσι όπως περιγράφει ο κόσμος, ποιο θα ήταν το παγκόσμιο ΑΕΠ Αυτό που ζητάς είναι η επιτομή του επιδόματος
  3. Όντως;; Δεν είναι ίδια σε ποσοστό η αύξηση κατανάλωσης; Με βάση το οτι είναι ίδια η ποσότητα έξτρα "έργου" που πρέπει να παραχθεί; Και αυτό μου ακούγεται ενδιαφέρον, έχεις ή έχει κανείς info γιατί συμβαίνει αυτό;
  4. Έχει πολύ ζουμί αυτό που είπες, δεν το χα σκεφτεί ποτέ έτσι. Πότε αλλάζει αυτό; Από ποια ισχύ kW ταχυφόρτισης και πάνω; Λογικά είναι ανάλογα την έξτρα κατανάλωση kWh από τα 110km/h και πάνω; Αλλά είναι relevant σε ένα ταξίδι που έχεις να κάνεις 1 στάση για ταχυφόρτιση μόνο ας πούμε; (ίσα ίσα δλδ να σου βγάλει τα extra χιλιόμετρα που χρειάζεσαι να φτάσεις στον προορισμό σου και να συνδεθείς σε destination charger)? Υποθέτω πως όχι, προτιμάς να ταξιδέψεις στην ταχύτητα που το απολαμβάνεις 130-140 και ας φτάσεις 5 (είναι 5;) λεπτά αργότερα (και λίγα ευρώ ακριβότερα) σε σχέση με το να πήγαινες με 110.
  5. EuphangeL

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Τι εννοεί ο ποιητής;
  6. Να σου τελειώσει η μπαταρία στη μέση του πουθενά είναι ακραίο σενάριο, όσο ακραίο είναι να μείνεις από βενζίνη στη μέση του πουθενά, μην τρελαθούμε. Το χειμώνα όντως μειώνεται το range, σε καμία περίπτωση όμως σε "ούτε τα μισά χιλιόμετρα" και μιλάμε για χειμώνα - όχι τον χειμώνα της Ελλάδας 😅
  7. Για μένα είναι αυτό που είχα απαντήσει: Είναι 2, 3, 4 ή παραπάνω τα ταξίδια κάθε χρόνο; Είναι 1-2 μόνο; Για μένα δεν θα είχε διαφορά, αυτά τα 3 points είναι red line Θα είναι plug-in και το επόμενο lease μου στην 5ετία; Doubt it.. αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι, εκτός αν η κατάσταση του δικτύου φόρτισης μείνει στάσιμη ή χειροτερέψει <-- δύσκολο
  8. One pedal drive έχουν και τα plug-in, γιατί να μην είχαν άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό για να έχει 🤔 Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in δεν είναι ακριβώς ο "μειωμένης απόδοσης" που τυχόν φαντάζεσαι. Το plug-in που έχω κυκλοφορεί καθημερινά στην Αττική Οδό αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 140km/h. Αν χρειαστεί επιπλέον ροπή και επιτάχυνση, με kickdown στο γκάζι δουλεύει στιγμιαία και ο βενζινοκινητήρας. Αν δεν θες στιγμιαία αλλά παρατεταμένη χρήση και των 220hp / όλης της ροπής συνέχεια, βάζεις sport mode και δουλεύουν ταυτόχρονα και οι 2. Ναι, σίγουρα είναι διαφορετική η αίσθηση από έναν always-on ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης, αλλά δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με την εμπειρία χρήσης αυτό, καθαρά "sportiness" είναι. Άρα μιλάμε για ηλεκτρική κατανάλωση; Το gla250 σε μικτή χρήση εντός πόλης + αττική οδό, αμιγώς ηλεκτρικά - κάθε μέρα, έχει 16-18kWh/100km ανάλογα την κίνηση. Πόσο έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας / σχεδίασης;
  9. Είναι σωστά όσα λες, είναι ακριβά για τον ιδιώτη και ναι πλεονεκτούν στα ταξίδια (γενικά, όχι μόνο στα μεγάλα - μην γελιόμαστε με το υπάρχον δίκτυο. Σε 3-5 χρόνια μπορεί να είναι άλλα τα δεδομένα) Συμφωνώ και σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από την αυξημένη κατανάλωση και την χειρότερη εμπειρία χρήσης: Το υπόλοιπο 95% που κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά, δεν έχει καμία διαφορά στην εμπειρία χρήσης εκτός αν εννοείς οτι πρέπει να παρκάρεις και να βάζεις πρίζα - σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό που δεν θα το έκανες κάθε φορά. Για την κατανάλωση ποια διαφορά υπάρχει; Τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ίδιο σχεδιασμό έχουν (άντε λίγο καλύτερο drag coefficient λόγω απουσίας γρίλιας;) και περισσότερα κιλά. Και στην κατανάλωση βενζίνης, με 0 φορτισμένη μπαταρία πάλι εντυπωσιακά είναι για την κατηγορία και το μέγεθος τους, 6.5l/100km λόγω μεγαλύτερης ανάκτησης ενέργειας από ένα κλασσικό mild / strong hybrid
  10. https://energypress.gr/news/exypnoi-metrites-kindynoys-gia-ti-dimosia-ygeia-vlepoyn-epistimones-kathisyhazei-o-deddie "ο καθηγητής Βιοχημείας στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Χρήστος Γεωργίου σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών»" Πιστεύατε οτι υπάρχει ελπίδα; Δεν νομίζω. Η νοητική καθυστέρηση (με την ακριβή σημασία της έννοιας) είναι ανίκητη.
  11. Αυτές είναι δουλειές του BMS, όχι του χρήστη. Ο χρήστης το μόνο που πρέπει να ξέρει, και του το λένε, είναι να μην το σκίζει στα fast charges συνέχεια, κάθε μέρα
  12. Τα "δικτυα" που λες είναι από τους μεγαλύτερους hosting providers στον κόσμο. Δεν "βρήκαν" κάτι, ούτε μπορούν να κάνουν κάτι σε σχέση με αυτό.
  13. Δεν το βρίσκω παράλογο, ευρωπαϊκή τράπεζα είναι, λογικό να δίνουν τα στοιχεία των λογαριασμών όταν το αιτηθούν οι φορολογικές αρχές. Ειδικά αν έχει δηλωθεί και το ΑΦΜ.
  • Δημιουργία νέου...