Προς το περιεχόμενο

markos9

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.107
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από markos9

  1. Ρε φίλε... θέλω να πάω σε ΧΡ, αλλά δεν μπορώ να βρω οδηγούς για τον ιντελ 80486. Μήπως κι αυτά, είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο;
  2. Κάνω αναβάθμιση κάθε εβδομάδα στο BIOS, για να νιώθω ασφάλεια. Και αμα δεν βγει καμία φορά... τότε, περνάω το προηγούμενο, για να τούς ξεγελάσω τους κρακερ.
  3. Λες; είναι καλύτερα δλδ; σκεφτόμουν για 98. Αλλά, το άλλο σύστημα που έχω κολλάει και το γύρισα 3.11. Το θέμα είναι ο,τι η μικρομαλακη απαιτεί τα 11... ε και δεν θέλω να μένω πίσω με ένα τόσο δυνατό μηχάνημα. 😂
  4. Ούτε κι εμένα, στα 95. Λες να υπάρχει πάλι, κάνα πρόβλημα με τις ενημερώσεις; Παιδιά! Πώς μπορώ από 95 να πάω σε 11; 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  5. Και μια καλή ευκαιρία για να ανεβάζουν τις τιμές.
  6. Από την εποχή του Χ γίνεται αυτό(ασύρματη φόρτιση). Εγω, το βλέπω ευχάριστα όλο αυτό. Και μάλιστα, μου θυμίζει την εποχή που λέγανε ό,τι θα καταργηθεί η θύρα φορτιστείς.Στο πίσω μέρος του μυαλού μου… το θεωρώ, ως πρώτο βήμα. Ειναι μια ευχάριστη κίνηση. Γλιτώνεις χρόνο απ αυτό.
  7. Έβγαλε ενημερώσεις το βαντατζ και χωρίς να δώσω σημασία, έκανε ενημέρωση και το bios. Από εκείνη την ώρα και μετά δεν ανάβει το λαπτοπ. Ξεκινάει κανονικά, αναβει το φωτιζόμενο πληκτρολόγιο και μετά σβήνει και κρατάει αναμμένο το caplk, esc και το κουμπί. Δοκίμασα το μικρό κουμπάκι... τίποτα. Έβγαλα την μπαταρία... τίποτα. https://www.germanos.gr/product/laptops-peripherals/laptops/laptops-14-14.9-inches/lenovo-ideapad-3-14-fhd/amd-ryzen-3-5300u/4gb/128gb-ssd/windows-11-s-laptop/?productId=20402947&fname=hddCapacity+screenSize+skuColor&fvalue=-47719832895242237+-23736057526779+-127964734109020500
  8. Να είναι καλά, το μεγάλο σχολείο που λέγεται νετφλιξ (με ντοκιμαντέρ του κιλού - σκουπιδιών).
  9. Καλημέρα στην ομάδα! Τελικά, μετά από 1,5 χρόνο, αποφάσισε να σπάσει και σ' εμένα. Ποιο είναι αυτό το παλικάρι, πού κάνει τέτοιες δουλειές, με πλεξιγκλάς; CASE BE QUIET! PURE BASE 500 WINDOW BLACK
  10. Ως κάτοχος του Χ ακριβώς αυτό έχω σχεδιάσει. Συμφωνώ 100%.
  11. Αλήθεια, καταλαβαίνεις την διαφορά... θέλεις να μας πεις, στο κινητό από τα 60-90 κτλπ στα 120-144;
  12. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Κανονικά τις περνάει.
  13. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι τέτοιο. Τις περνάει μοναχό του μέσα σε 1 λεπτό. Γενικά, η εφαρμογή της μηλιάς, τα περνάει όλα μέσα σε 10 λεπτά. Όπως ακριβώς τα είχες και πριν.
  14. Το άρθρο γράφει λίγο έως πολύ χαζομάρες και την μισή αλήθεια. Παρακάτω, έχουμε την πραγματικότητα. https://apple.slashdot.org/story/23/09/13/1435245/france-halts-iphone-12-sales-over-radiation-levels https://gr.pcmag.com/mobile-phones/44817/e-gallia-apagoreuei-tis-poleseis-tou-iphone-12-apeilei-me-olike-anaklese
  15. Υπομονή με το Χ και πάμε για του χρόνου στο 16 προ. Στο κάτω κάτω την δουλειά του την κάνει καλά ακόμα ο παππούς.
  16. Το ιος έχει αλλάξει στον σκελετό του από το 2016 έως τώρα 100 φορές. Άμεση είναι η επέμβαση της μηλιάς... σε σχέση με άλλες εταιρείες πού μπορεί να πάρει και έναν χρόνο για να το φτιάξει. Βέβαια, όταν σε κυνηγάνε / σε τρώνε αυτά τα λογισμικά, είναι πάρα πολύ δύσκολο να την γλυτώσεις.
  17. Η μόνη απάντηση που θα πάρεις γι όλο αυτό.... το πράμα. Είναι όλες τις εταιρίες τις ορίζουν οι αρχικαπετανιοι και μόνο(χρόνος παραδώσεις). Και δεν έγραψα πουθενά ο,τι είμαι μέσα σε ένα μηχανοστάσιο πλοίου. Απλά, θα τονίσω <<Γνωρίζεις καλύτερα τι πρόστιμα πληρώνουν, το κόστος λειτουργίας λόγω καυσίμων για κάθε ταξίδι, τα έσοδα που έχουν για να τα αντισταθμίσουν κλπ>> αυτό! Υ.γ. ωραία είναι τα φυλλάδια που έχουν οι εταιρείες. Όπως ειπα ήταν το τελευταίο σχόλιο, γι αυτο το θέμα.
  18. Θα σου πω το εξής. Στον τομέα LNG, τα περισσότερα από τα μισά πλοία LNG δεν είναι σε θέση να επιτύχουν βαθμολογία A, B ή C το 2023. Αυτά τα σκάφη είναι εξοπλισμένα με παλιές τεχνολογίες και απαιτούν δαπανηρά βιώσιμη μετασκευή για να επιτύχουν ικανοποιητικές βαθμολογίες CII. Ολο και περισσότερα πλοία θα καταστούν εκτός λειτουργίας και θα αυξηθεί η κρίση ζήτησης-προσφοράς στον τομέα LNG. Παρά τους πολλούς νεοεισερχόμενους στην κατασκευή πλοίων LNG, η αυξανόμενη ζήτηση ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά. Η έλλειψη πλοίων LNG θα ωθήσει τις εμπορευματικές μεταφορές στα ύψη και θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση, όπου ο κόσμος προσπαθεί να στραφεί σε LNG από άνθρακα. Τελευταίο σχόλιο σε αυτό το θέμα.
  19. Κανένα από τα υπάρχων καράβια δεν πρόκειται να το βάλει αυτό απάνω. Δεν θα κάτσει κανείς πλοιοκτήτης να δώσει λεφτά για αυτό. Αυτό είναι καθαρά για το θεαθήναι. Είναι ας πούμε μια τρύπα στο νερό. Ο ΙΜΟ δεν έχει επιβάλει ρητά καμία τιμωρία για παραβίαση των κατευθυντήριων γραμμών CII. Ωστόσο, πιστεύεται ότι τα λιμάνια και οι κυβερνητικές υπηρεσίες θα ανταμείβουν τα υγιή πλοία με βαθμολογία CII με προτιμώμενες λιμενικές χρονοθυρίδες, χρηματικά οφέλη κ.λπ. Μιλάμε καθαρά <<για ενεργειακή κλάση όπως είναι οι οικοσυσκευες>>. Να υποθέσω ο,τι μιλάω με έναν από τους πολλούς πανεπιστήμονες του ινσομνια; Που τα καράβια τα έχει δει μόνο από τις ταινίες κτλπ; Έλα μίλα μου σε παρακαλώ για την δουλεία μου... έλα να μου την μάθεις καλύτερα και ας μην ξέρεις πως δουλεύει το βαπόρι. Υ.γ. Δέχομαι και μαθήματα ευστάθειας μεταφορά φορτίων
  20. Φούσκα είναι φίλε. Για να στο πω και αλλιώς, όσο έχουν υπολογίσει τα κινητa που θα φορτίζουν μεσα σε 5 λεπτά και θα κρατάει η μπαταρία για μια εβδομάδα. Αυτα τα πράγματα δεν μπορούν να γίνουν σε βαπόρια. Το λέμε ως άτομα που είμαστε μεσα σ αυτά. Τα βαπόρια θέλουν ταχύτητα και τίποτα άλλο. Δεν έχουν πρόβλημα με τα καύσιμα. Μεσα στην καρδιά του βαποριού! Δεν αντέχω να ακούω βλακείες. Και μάλιστα, χωρίς να έχουν γνώση. Το κακό του Ίντερνετ δεν φιλτράρουν τίποτα μεσα στο κεφάλι τους. Απορώ τα ίδια πράγματα, τα λένε και στους γιατρούς; Νομιζουν ότι το βαπόρι είναι σαν αυτοκινητάκι η είναι σαν τις ταινίες. Στο κάτω κάτω το σχόλιο σου τα λέει όλα!
  21. Δεν είναι της ίδιας λογικής όπως με τα εργοστάσια κτλπ Δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Μια Χαρά μπορούν να δέσουν. Το πρόβλημα είναι καθαρά κόστος συντηρήσς και μετά στο νεκροταφείο. Όσο τώρα για ισλαμικό κράτος κτλπ εκεί είναι αλλά θέμα. Απ έξω απ έξω το ανέφερα στο πιο πάνω σχόλιο μου.
  • Δημιουργία νέου...