Προς το περιεχόμενο

nikosdoc

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    36
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

849 προβολές προφίλ

nikosdoc's Achievements

  1. Έχω και εγώ την πρώτη έκδοση με το microUSB και είμαι (ήμουν...) απόλυτα ευχαριστημένος με τη χρήση που της εκανα, ακριβώς ότι ζητάει ο ts, να συμπληρώνω αέρα για να μη χτυπάει το TPMS. Μετά το φετινό καλοκαίρι που τη φόρτισα πλήρως και την πηρα μαζι μου στο αυτοκίνητο (όχι ότι καλύτερο για την υγεία των μπαταριών λιθίου, συν η ζεστη του αυτοκινητου) οι μπαταρίες τα παιξαν. Πλέον με το που ξεκινάει να φουσκώνει σε 15-20 sec γίνεται πορτοκαλί η ένδειξη μπαταρίας και στα επόμενα 10 κόκκινη. Και σε ακόμα 10 σταματάει. Αν σταματήσεις να φουσκώνεις, περιμένεις 10 sec και ξανα-αρχισεις, συνεχίζει για ακόμα 15-20 sec, και με αυτό το ξεκινα-σταματα (αν δεν σπάσουν τα νευρα σου...) τελικά φτάνεις στην επιθυμητή πίεση. Και υστερα από 2-3 λεπτά μπορείς να φουσκώσεις και 2ο λαστιχο...! Προβλέπω να κάνω αλλαγή στις εσωτερικές της μπαταρίες, αν και από βιντεακια που είδα είναι λίγο μπελαλιδικο...
  2. nikosdoc

    Το thread της Tesla

    Κι ομως, αν κανεις test drive καπου διάβασα οτι χάνεις το δικαιωμα επιστροφης... Μαλλον ειναι οι αστερίσκοι που λες και εσυ...
  3. nikosdoc

    Το thread της Tesla

    Αρκετοί εχουν την ιδια αίσθηση για το τμήμα πωλήσεων. Εγώ απλως παρήγγειλα μεσω ιντερνετ και σε 2 μερες επικοινώνησαν μαζί μου. Το πλεονέκτημα της παραγγελίας χωρις τεστ ντραιβ πιο πριν; Λόγω παραγγελίας εξ αποστάσεως παραμενει το δικαιωμα της ανευ αιτολογησης επιστροφής εντός 14 ημερών, λες και ειναι κινητό...! (Οχι οτι θα το γύριζα πίσω, ειμαι ενθουσιασμένος με το M3LR μου...) Οσο για το τεστ ντραιβ, νομιζω πιο καλή εικόνα θα εχεις αν νοικιασεις ένα για ενα ΠΣΚ και το δεις αν ταιριάζει στην καθημερινότητα σου. Α, και το mobile service πρόλαβα και δοκίμασα: η εσωτερική οθόνη κάποιες φορές δεν άναβε και έστειλα αίτημα service μέσα από την εφαρμογή. Έκαναν απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου και είπαν ότι ίσως χρειαστεί αλλαγή η οθόνη. Το πρόβλημα δεν ήταν κάτι που ακινητοποίουσε το αυτοκίνητο οπότε μπορούσα και εγώ να περιμένω τις 15 μέρες που έκανε για να έρθει mobile service στο σπίτι μου. Το ραντεβού ήταν με εύρος 3ωρου και πριν ξεκινήσει να έρθει ο άνθρωπος με πήρε τηλέφωνο στο κινητό. Τελικά η οθόνη δεν αλλάχτηκε ο άνθρωπος έμεινε μιαμιση ώρα και έκανε διάφορους ελέγχους και το κόστος ήταν μηδέν.
  4. Ξαναβγήκε στα 66€ και με τον UNBOXINGSPECIALIST200K κωδικό βγαίνει 56,10. Ευχαριστώ TS!!!
  5. Σχετική-ασχετη ερώτηση: Τωρα (φετος-του χρονου) που θα ενεργοποιηθεί η ηλεκτρικη συνδεση της Κρήτης και θα εξοικονομηθουν 300 εκ.€ απο τις ΥΚΩ, θα υπαρξει μείωση στις χρεώσεις;;;
  6. Έτσι φαίνεται. Στο google maps δίνει διεύθυνση Θεσσαλονίκης... Ήδη την βλέπω με άλλο μάτι....
  7. Τελικά λειτουργεί η εφαρμογή και κατεβάζει στο κινητό. Δεν βρήκα όμως πώς συγχρονίζει τον online λογαριασμό και τα audiobooks που έχω πάρει, με την εφαρμογή στο κινητό...
  8. Άρα έχουν μέλλον ακόμα..... Για χρήση από κινητό τότε μαλλον μεσω browser ? ... Έκανα logout-login ξανα, αλλά τίποτε...
  9. Έκανα την αγορά και κατέβασα την εφαρμογή στο samsung μου, αλλά όταν μπαίνω μου βγάζει ότι υπάρχει πρόβλημα σύνδεσης με το διακομιστή. Στον υπολογιστή λειτουργεί ΟΚ. Α, και password για τη σύνδεση δεν βαζεις εσυ την πρώτη φορά, αλλά σου στέλνει ένα στο μαιλ, μόλις κάνεις εγγραφή-πληρωμη
  10. Επιβεβαιώνω νέα τοποθέτηση παραγγελίας από το Banggood, με χρηση του κουπονιού που αναφερθηκε προηγουμένως και τελική τιμή 171,82. Τι έγινε αραγε, έπεσε το $ και αλλαξε η τιμή;;;
  11. Εκανα παραγγελία χτες και βγηκε 191€. Σε σύγκριση με τα 270+μτφ του Σκρουτζ, νομίζω ότι συνεχίζει να είναι καλή περίπτωση.
  12. Δεν πρέπει τελικά να μπαίνουμε σε αυτό το φορουμ. Αδυνατίζει την τσέπη μας... Τα παρηγγειλα κ εγω απο public και ευχαριστώ στον TS...
  13. Είχα βαλει παραγγελία στα public, στις 7/4. Σήμερα μου ήρθε μαιλ για ακύρωση " λόγω της υφιστάμενης απαγόρευσης λειτουργίας των καταστημάτων δε στάθηκε εφικτή η συλλογή και αποστολή για λόγους που εκφεύγουν του ελέγχου μας." Δεν καταλαβαίνω, δωσαν οσα είχαν σε κεντρική αποθήκη και όσα ειναι στα καταστήματα δεν μπορούν να τα στείλουν;
  14. @_kos_tas_ Όχι, τις διαβαζω από τις σημειωσεις δίπλα και τις περναω πιο γρήγορα. Έχει όμως και μερικές που πρέπει να κάνεις κλικ μέσα στη διαφάνεια, και ανοίγουν έτσι υποπεριπτώσεις μέσα στη διαφάνεια, τις οποίες κάνω και σε αυτές κλικ. Στο τέλος παταω exit και αφού περιμένω μερικά δευτερόλεπτα πατάω πάνω δεξιά το βελάκι "πίσω"....
  15. H δική μου εμπειρία μέχρι στιγμής από την πλατφόρμα elearningclass.eu: Τις πρώτες 2 μέρες το σύστημα απλώς δεν δούλευε, αλλά από χτες, μετά την αναβάθμιση, λειτουργεί καλά. Εμφανίζει χρόνο που έχεις ανοιχτή την παρουσίαση η οποία μπορεί να είναι στο παρασκήνιο και εσύ να διαβάζεις πχ. το insomnia. Αν θες όντως να παρακολουθήσεις πρέπει να πατάς το "επόμενο" σε κάθε διαφάνεια. Αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα θέλουν περίπου μισή ώρα το καθένα για να τα παρακολουθήσεις πραγματικά. Έκανα το λάθος να διαλέξω την ομάδα 10 με την προώθηση στα Social Media και μέχρι τώρα έχω παρακολουθήσει 3 βαρετές παρουσιάσεις με 70-100 διαφάνειες η κάθε μία, με σχεδόν αυτονόητες έννοιες, που θα μπορούσαν να συμπυκνωθούν στο μισό αριθμό. Νομίζω ότι η σχέση που έχουν οι παρουσιάσεις αυτές με το θέμα των "μαθημάτων" είναι πολύ μικρή και μπήκαν για να γεμίσει ο χρόνος... Ίσως έπρεπε να πάρω αυτό με τις λοιμώξεις, που μάλλον θα κυλούσε πιο άνετα, καθώς είμαι γιατρός, αλλά είπα να δοκιμάσω κάτι καινούριο... Η πλατφόρμα μου δίνει την δυνατότητα να δω και τα άλλα μαθήματα, και χαζεύοντας το σχετικό με την ψηφιακή υπογραφή συνειδητοποίησα ότι είναι υποπολλαπλάσιο σε μέγεθος, με ότι αυτό συνεπάγεται... Άραγε μπορώ να αλλάξω θέμα τώρα που έχω ξεκινήσει; Τέλος, για να βγεί το πράσινο "ολοκληρώθηκε" στο επιμέρους θέμα συνειδητοποίησα ότι πρέπει να έχεις περάσει σε μια δοση όλες τις διαφάνειες της παρουσίασης μέχρι την τελευταια και μετά να πατήσεις πάνω δεξιά το βελάκι εμπρός ή πίσω....
  • Δημιουργία νέου...