Προς το περιεχόμενο

historland

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    68
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

977 προβολές προφίλ

historland's Achievements

  1. historland

    Freedom 24

    https://lp.freedom24.com/el/greekonomics?utm_campaign=mc_youtube_inf_Greekonomics https://lp.freedom24.com/el/greekonomics?utm_campaign=mc_youtube_inf_Greekonomics https://lp.freedom24.com/el/greekonomics?utm_campaign=mc_youtube_inf_Greekonomics
  2. Ωραίες οθόνες οι Samsung. Παρακάλα μόνο μην έρθει η ώρα που θα τους χρειαστείς για service...
  3. historland

    Αγορα απο Public

    Από τα Public δεν ξαναγοράζω. Διότι απλά έχω χάσει απίστευτες εργατοώρες εξαιτίας τους και δεν σκοπεύω να το ξαναπάθω. Τηλεφωνήματα, αιτήματα και κόντρα αιτήματα από την πλατφόρμα τους, e-mail και πάλι e-mail για μια σειρά από προβλήματα: 1) Δωροεπιταγές που δεν δουλεύουν. 2) Εγγύηση safety net 5 έτη για TV την οποία έχω πληρώσει και μου λένε ότι "δεν βρίσκουν το συμβόλαιό μου" και όταν μετά από πολύ καιρό "το βρήκαν" το συνεργείο έρχεται και ακόμη έρχεται και τώρα αύριο έρχεται και τελικά μετά από αλλεπάλληλα αιτήματα και οχλήσεις ήρθε είδε και έφυγε και λύση επίσημη δεν δόθηκε εδώ και ένα χρόνο!!! 3) Προϊόντα που τελικά τρως άκυρο και θα μπορούσες να τα είχες πάρει από αλλού, αλλά χάθηκε το momentum και ξέμεινες... 4) Χρήματα που πρέπει να σου επιστραφούν άμεσα και τα περιμένεις για μήνες και ακόμη δεν έρχονται... Άτοκο δάνειο στα Public δεν ξαναδίνω! 5) Προϊόντα που παρείγγειλες και ακόμη έρχονται για μήνες... 6) Και κάθε φορά κόβουν τιμολόγιο ηλεκτρονικά και στο στέλνουν και όταν ακυρώνεται εν μέρει η παραγγελία, κόβουν άλλο τιμολόγιο και τελικά γεμίζεις τιμολόγια και στο τέλος δεν ξέρεις πιο τιμολόγιο ισχύει... Η μόνη μου παρηγοριά είναι ότι απ' ότι διαβάζω στο forum τα ίδια συμβαίνουν και με πολύ άλλο κόσμο. Ας κάνουμε λοιπόν αυτό που πρέπει και να μην αγοράζουμε από εταιρίες που δεν μας σέβονται ως καταναλωτές.
  4. Το είδα μόλις δευτερόλεπτα αφού σχολίασα, αλλά δεν έβρισκα τον τρόπο να σβήσω το σχόλιό μου.
  5. Είναι εντυπωσιακή, αλλά αυτές οι 49" Odyssey G9 βγάζουν θέματα. Πήρα πέρυσι αυτήν https://www.skroutz.gr/s/28188739/Samsung-Odyssey-G9-LC49G95TSSR-Ultrawide-VA-HDR-Curved-Gaming-Monitor-49-5120x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-1ms-GTG.html παρουσίασε πρόβλημα και "μου έβγαλαν το λάδι" από τη Samsung. Το σχόλιό μου στο skroutz εδώ (μαζί με άλλους που έπαθαν τα ίδια): https://www.skroutz.gr/s/28188739/Samsung-Odyssey-G9-LC49G95TSSR-Ultrawide-VA-HDR-Curved-Gaming-Monitor-49-5120x1440-240Hz-me-CHrono-Apokrisis-1ms-GTG.html#reviews
  6. Όταν κάποιος αγοράζει μια οθόνη της τάξης των 1200€, μια οθόνη κόσμημα, που τη βγάζει με ευλάβεια από τη συσκευασία και αφιερώνει με άλλο ένα άτομο μισή μέρα για τη συναρμολόγηση και την τοποθέτησή της στο χώρο και μετά από ελάχιστη χρήση (ούτε 50 ωρών) η οθόνη βγάζει πρόβλημα και μετά έρχεται το service και τη φορτώνει χύμα σε ένα κλειστό φορτηγάκι σα να κουβαλά πατάτες ή καρπούζια, χωρίς καμία προστασία (ενώ ο πελάτης έχει ζητήσει να μπει στο κουτί της). Μια οθόνη που πάνω στο γραφείο ταλαντεύεται με το παραμικό άγγιγμα, λόγω του τεράστιου μεγέθους της. Τότε ο πελάτης νιώθει πολύ άσχημα να παραλάβει πίσω την ίδια οθόνη επισκευασμένη και είναι απόλυτα δυσαρετημένος με το after sales. Επομένως έχει δικαίωμα νομίζω να καταθέσει την εμπειρία του και καταθέτει την εμπειρία του στο σχετικό forum. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί είναι offtopic το σχόλιό μου. Έχω αγοράσει πολλές φορές προϊόντα τα οποία πόσταραν άνθρωποι εδώ μέσα ως προσφορές και επειδή το παρακολουθώ το topic των προσφορών στενά εδώ και χρόνια έχω δει να εφιστούν πολλοί την προσοχή στο ζήτημα της εγγύησης ή του support μιας εταιρίας ή ενός εμπόρου. Έτσι λοιπόν και εγώ κατέθεσα την δική μου πρόσφατη προσωπική εμπειρία πάνω στο ζήτημα της εγγύησης, που είναι το πρόβλημα σε αυτό; Είτε πρόκειται για την οθόνη του post είτε γι' αυτήν που πήρα εγώ, το ίδιο service θα τις αναλάβει ή κάνω λάθος; Πως είναι επίσης παραπλανητικό το μήνυμά μου; Ποιον παραπλάνησα καταθέτοντας απλά την εμπειρία μου; Επίσης απ' ότι φαίνεται δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει το πρόβλημα. Και στο skroutz επίσης παρόμοια σχόλια για την οθόνη και το service της Samsung. Προσωπικά άκυρο στην Samsung ρίχνω διότι με έχει ταλαιπωρήσει το service της εν λόγω εταιρίας και με άλλες συσκευές. Κάτι που σίγουρα θα ήταν offtopic να αναλύσω εδώ. Όπως και να έχει την εμπειρία μου καταθέτω η οποία καταγράφεται και αν προστεθούν και άλλες πάνω σε αυτήν μπορούν άλλοι να αποφύγουν τις κακοτοπιές. Εδώ μέσα στόχος είναι να φανούμε χρήσιμοι με τις απόψεις και τις εμπειρίες μας στους υπόλοιπους για να μην την πατήσουν και αυτοί όπως εμείς ή για να αγοράσουν ένα προϊόν που δοκιμάσαμε και εμείς και βγήκε καλό. Δε νομίζω πως είναι σκοπός του forum να κάνουμε αυτολογοκρισία ή να υφιστάμεθα λογοκρισία από τρίτους. Διαφωνώ σε δύο πράγματα. Πρώτον δεν είμαστε εγώ και η εταιρία τα ίδια μεγέθη. Εγώ δεν "αντέχω" να πληρώσω με τον ιδρώτα μου μια ακριβή οθόνη ως καινούργια ενώ είναι επισκευασμένη. Μια πολυεθνική "αντέχει" και έχει προϋπολογίσει τέτοιες χασούρες με πολλούς τρόπους. Δεύτερον εγώ πλήρωσα μια φορά με κανονικά χρήματα για μια καινούργια οθόνη, το πρόβλημα είναι δικό τους αν δεν κατάφεραν με την πρώτη φορά να μου δώσουν μια καινούργια οθόνη που να λειτουργεί σωστά και θα χρειαστεί να μου δώσουν μια δεύτερη καινούργια την οποία δικαιούμαι. Χώρια του ότι ο πελάτης που θα πάρει μια επισκευασμένη ακριβή οθόνη είναι ο ριγμένος πελάτης, όταν εκεί έξω (και το γνωρίζει καλά) θα υπάρχουν άλλοι πελάτες που θα πάρουν και θα χαρούν μια καινούργια ακριβή οθόνη. Αυτό το έχουν καταλάβει καλά εκείνες οι εταιρίες που αντικαθιστούν αμέσως με καινούργια με χαλασμένη οθόνη.
  7. Το πρόβλημα δεν ήταν ένας πυκνωτής. Έβγαλε καμμένα 6 κάθετα πιξελ και μια μόνιμη ορίζοντα γραμμή. Θέλει άνοιγμα και αντικατάσταση του πάνελ. Αν το πρόβλημα ήταν απλά ένα τροφοδοτικό, προφανώς δεν θα το έκανα θέμα. Αν τωρα όλες οι εταιρίες λένε τα ίδια στους όρους της εγγύησης, κάτι που αμφιβάλω αλλά δεν το έχω ελέγξει, τότε είναι προς τιμήν του service τους που, όπως έχω δει από πολλά σχετικά ποστ στο φόρουμ αυτό, αντικαθιστουν άμεσα τη συσκευή και δεν την επισκευαζουν.
  8. Καλά τα λέμε με τις προσφορές εδώ και έχουμε ανεβάσει και αρκετές οθόνες Samsung. Να επιστήσω λοιπόν την προσοχή και σε κάτι που δεν αφορά άμεσα την αγορά, αλλά το after sale το οποίο τις περισσότερες φορές παραβλέπουμε μπροστά στη λαμπερή θέα μιας super τιμής, αλλά το βρίσκουμε αργά ή γρήγορα μπροστά μας. Δείτε λίγο και τους όρους εγγύησης της Samsung πριν αγοράσετε οθόνη. Πήρα καινούργια οθόνη 49" Odyssey G9 και μου έβγαλε ελάττωμα με ελάχιστη χρήση σε διάστημα λίγων μηνών και αντί για αντικατάσταση που ζήτησα επιμένουν για επισκευή... Στους όρους της εγγύσης που ζήτησα να μου στείλουν φαίνεται ότι καλύπτονται καθώς λέει ότι αν έχει ελάττωμα μέσα στα δύο χρόνια (από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία) γίνεται αντικατάσταση ή επισκευή. Προφανώς είναι στη "διακριτική τους ευχέρεια" να επιλέξουν τι από τα δύο θα γίνει και επιλέγουν αυτό που τους συμφέρει, εις βάρος όμως του δικού μου συμφέροντος. Εγώ πάντως νιώθω ότι αγόρασα μια ακριβή καινούργια οθόνη και τελικά θα χρησιμοποιήσω επισκευασμένο προϊόν. Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση στο πρόβλημα είναι ευπρόσδεκτη. Προσωπικά μετά από το συγκεκριμένο περιστατικό δεν ξαναγοράζω τίποτα σε Samsung. Και με άλλες συσκευές της είχα προβλήματα, οπότε τελείωσα με την συγκεκριμένη εταιρία.
  9. Ε δεν ήξερα να κάνω και κάδρο με το άχρηστο κινητό μου... Να δω τι θα κάνετε όταν αρχίσει να τρέχει ζουμιά η μπαταρία... Αλλά όπως πάντα λέμε στη ζωή αυτή "γούστα είναι αυτά". Πέρα από την πλάκα εύχομαι επιτυχία σε όλους όσους το κάνουν.
  10. Είναι η ίδια ακριβώς προσφορά που είχαν στο black Friday. Τώρα το έβγαλαν και σε άλλα χρώματα. Τότε είχε μόνο το μαύρο.
  11. Πιστέυετε ότι το pentair-everpure-pbs-400- είναι υπερβολή για Πειραιά (ΕΥΔΑΠ); Αν ναι έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο;
  12. historland

    [FREE] Daymare: 1988 @ GOG

    Α τώρα εξηγείται το μακρύ μαλλί. Γιατί σε όλη τη σειρά έχει κοντό. Ξέρεις μήπως σε ποιο επεισόδιο και ποια σεζόν είναι αυτό της φωτογραφίας; Α τώρα εξηγείται το μακρύ μαλλί. Γιατί σε όλη τη σειρά έχει κοντό. Ξέρεις μήπως σε ποιο επεισόδιο και ποια σεζόν είναι αυτό της φωτογραφίας;
  13. historland

    [FREE] Daymare: 1988 @ GOG

    Ξέρει κανένας ο Steve Carell (δεξιά στη φωτογραφία) σε ποια σειρά ή ταινία είναι εδώ;
  • Δημιουργία νέου...