Προς το περιεχόμενο

georgetsl

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.045
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.283 προβολές προφίλ

georgetsl's Achievements

  1. Με 50 ευρω ειναι μια safe αξιοπιστη καθημερινή επιλογη σε αυτα τα χρηματα και μπορω να πω οτι ειναι αρκετα ακριβή στις μετρήσεις του , οταν αλλά ακριβότερα έχουν θεματάκια .
  2. https://www.autoagora.gr/news/data/agora/Etairiko-Volvo-XC40-Plug-In-oyte-2-xronwn-phre-fwtia-sthn-Ellada_257554.asp?fbclid=IwAR01bsU3wyl3TPEzrhJUpl2ePI23fRLghyvJSaOf3_hKn585yNQA_423Ico Να δουμε τι θα απαντησει η κινεζοvolvo , εχει ενδιαφερον .....
  3. Γαλλικες και Ιταλικες ειναι αναλόγα ... Με εδρα την Ολλανδια , διοτι Μια πολυεθνική ή διεθνική εταιρεία (ΠΕ) αποτελεί εταιρική οργάνωση που κατέχει ή ελέγχει την παραγωγή αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών σε δύο ή περισσότερες χώρες, εκτός από τη χώρα στην οποία έχει την κύρια έδρα της. Στην Ολλανδια δεν παραγεται απο οσο ξερω καποιο αμαξι ....στην Κινα παραγεται ομως το vovlo , ή καποια μοντελα της σε εργοστασια της geely.
  4. Ναι η jaguar εαν ισχυει το 100% ειναι Ινδικη πλεον ΕΝΤΕΛΩΣ . Η Lotus κινεζικη επισης . Και η Opel αμερικανικη οσο την ειχαν οι Αμερικανοι ...πατωσε σε πωλησεις , βλαβες και στην εστειλε στον Γαλλο , ο Γαλλος την εκανε εντελως αδερφακι της peugeot τοσο σε εμφανιση μεσα και εξω , οσο και σε κινητηρες ..... Ολα θεμα ειναι στο πως θα το χωνεψει δυσκολα ή ευκολα ο κατοχος των αυτοκινητων αυτων .. απο εκει και περα ο κινεζος σαφως ριχνει και μια ποιοτητα παρακατω στα αμαξια του για το κερδος(βεβαια οι κατοχοι κινεζικων αμαξιων δεν θελουν να το πιστεψουν ) απο οτι ενας Δυτικός επενδυτης....Οι εποχες αλλαξανε φιλτατε , σημαια σε προιον μπαινει απο αυτον που το κατεχει !
  5. Η VOLVO ειναι οντως κινεζικη πλεον οσο και να μην θελουμε να το πιστεψουμε και ειδικα αυτοι που εχουν volvo και τους ερχεται υποτιμητικο να το ακουνε . Η Opel γαλλικη αφου τα αμαξια ειναι ιδια με τα peugeot σε εμφανιση και κινητηρες , πλην το σημα στην μουρη και οι αμερικανοι την σουταραν χρεοκοπημενη για να την παρει ο Γαλλος και να την κανει peugeot οπως ειπα παραπανω . Για jaguar δεν ξερω να σου πω τι παιζει και σε τι ποιοτητα πουλαει πλεον , αλλα ως brand εχει πεσει στα πλουσια πορτοφολια πια που επιλεγουν αλλες premium μαρκες , ισως για ευνοητους λογους ποιοτητας ... το πλειοψηφικο πορτοφολι κανει κουμαντο ....
  6. Η κινεζική Geely, στην οποία ανήκει η Volvo, κατέχει ένα μερίδιο μετοχών της Daimler, το οποίο πλέον ανέρχεται στο 10% του συνόλου. Δεν της Ανήκει λοιπον ... μέτοχοι με 10% ειναι . αυτουνου που κατεχει το 51% , των Γερμανων δηλαδη . Αυτα τα προβληματα τα εχουν λυσει εδω και δεκαετιες οι οικονομολογοι , απο την βιομηχανικη επανασταση εως και σημερα .... πρακτικη αριθμητικη λεγεται και την δινουν εξεταση σε ΑΣΕΠ για οποιον θελει διορισμους !
  7. αυξανονται οι μισθοι για να χτυπηθει ο πληθωρισμος σε ολο τον πλανητη και παραλληλα αυξανονται οι τιμες των παντων .... η αυξηση ομως ειναι αυξηση , οι υπολοιποι λεγονται ελευθερη αγορα χωρις ορια !
  8. Σινεμά που δεν πηγα να δω το Αβαταρ, τον Κυνηγό , και κανα δυο ακομα , βγήκε η συνδρομή η ετήσια 🤣 , μετα τα είδα τσάμπα στο disney+ 😀.
  9. Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας λογω AI , θα είναι απειροελαχιστη σε σχέση με το χάσιμο 300μυριων θέσεων εργασίας σε ΗΠΑ ,ΕΕ και γενικά σε όλη την δύση και μια τεράστια έκρηξη ανεργίας που θα επιφέρει τρομακτικές κοινωνικές αναταραχές και ετσι αφού κάνεις δεν θα έχει εισόδημα να αγοράζει, η ΑΙ και η παραγωγή που ενδέχεται να δημιουργουν για ποιους θα είναι αφου η οικονομία θα εχει καταστραφει; ποιο το νόημα μετά ;
  10. θα σου αναφέρω απλώς , ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα με την χρήση κλιματιστων σε όλη την επικράτεια το δίκτυο της χώρας δεν επαρκεί και εισάγει από τρίτες χώρες . δεν συμφωνώ ότι λύση θα υπάρξει σε 13 χρόνια από τώρα εφόσον το υπάρχον δίκτυο της ελλαδας μπλοκάρει σε πολλές περιπτώσεις με υπερφόρτωση του δικτύου και αυτό συμβαίνει στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επίσης που δεν έχουν πυρηνική ενέργεια ... τα είδαμε και στις ειδήσεις προσφάτως το καλοκαίρι σε πολλές ξένες χώρες που έπεσε το δίκτυο τους ..... η υπαρχον παραγωγή ηλεκτρικης ενέργειας δεν ακολουθεί ήδη τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής πόσο μάλλον να επιφορτιστουν με χιλιάδες ταχυφορτιστες των 300kw με πολλές χώρες μεταξύ αυτών και η Ελλάδα...ήδη οι σχεδιασμοί βγήκαν εκτός χρονοδιάγραμματος και θα βγουν ξανά .
  11. για να εχει μελλον η ηλεκτροκινηση με 300kw ταχυφορτιστη φιλε μου, πρεπει να γεμισεις ολο σου το οδικο δικτυο για ολο τον πληθυσμο σου ολον και οχι μαγαζι γωνια στην Περαιως με ενα ταχυφορτιστη για τον εναν που θα τυχει να περασει με τεσλα , εφοσον εχεις αποφασισει να πας σε ηλεκτροκινηση απο το 2035 και μετα . Αυτοι οι ταχυφορτιστες θελουν και ικανο δικτυο παραγωγης να σηκωσουν τετοιες καταναλωσεις ταυτοχρονα σε ολη την επικρατεια και μονο με ΑΠΕ δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει αυτο εκτος και ενα αρχισουμε την κατασκευη πυρηνικων εργοστασιων ...οπως και το προβλημα ψυξης των μπαταριων κατα την ταχυφορτιση σε τετοια φορτια που ειναι ενας σοβαρος λογος ασφαλειας για αυταναφλεξεις . παρα κατω ειναι ενας συνδεσμος για να καταλαβει καποιος τι χρειαζεται στην ηλεκτροκινηση και πως λειρτουργει . Το οτι εβαλε η ΔΕΗ ταχυφορτιστη 300kw δεν μπορω νακαταλαβω την σκεπτικη σου περι "μελλον" .. το μονο που ειπες σε ελευθερη μεταφραση ειναι οτι η ΔΕΗ εβαλε ταχυφορτιστη με καταναλωση ρευματος μιας μικρης βιομηχανιας την οποια θα χρειαστει ΕΝΑ μονο αμαξι .. https://www.heliev.gr/τα-μυστικά-της-ταχείας-και-υπερταχεία/
  12. το πραγματικο προβλημα στα ηλεκτρικα αμαξια ειναι ο χρονος φορτισης των μπαταριων τους ... μεχρι ωρας αμαξι ηλεκτρικο που να σταματαει σε ταξιδι και να φορτιζει πληρως σε 1,5-2 λεπτα που θελει μια αντλια βενζινης να σου γεμισει το ρεζερβουαρ στο αμαξι με κινητηρα ΜΕΚ , δεν Υπαρχει ... επισης ενα αλλο ΜΕΓΑ προβλημα ειναι οτι ενα ηλεκτρικο αμαξι για να φοτισει σε λιγα λεπτα της ωρας εντελως , χρειαζεται ταχυφορτιστη για να γινει αυτο .... τουτεστιν οτι ενας ταχυφορτιστης σημερα εχει φτασει σε τιμες 120kw μεχρι 350kw .Τα νουμερα αυτα ειναι τεραστια εαν αναλογιστει καποιος οτι για να επανδρωσεις το οδικο σου δικτυο με τετοιους ταχυφορτιστες με καταναλωση τετοιων φορτιων ,τοτε θα πρπει να σκεφτουμε την χρηση πυρηνικων εργοστασιων για παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας ... απο τον ΑΝΑ στον ΚΑΙΦΑ κοινως .... η ηλεκτροκινηση δεν ειναι το μελλον οπως το σκεφτονται οι περισσοτεροι ουτε μιλαμε για ηλεκτρικα πατινακια . 120kw/hour ειναι σα να εχεις μια μεγαλη βιοτεχνια να δουλευει μηχανες , τα 350kw ειναι βιομηχανια ....καλο το αφηγημα της ηλεκτροκινησης αλλα για να το υποστηριξεις θελει τεραστια δυσαναλογα ποσα ενεργειας να δωσεις και χιλιαδες ταχυφορτιστες των 120kw και άνω !
  • Δημιουργία νέου...