Προς το περιεχόμενο

Nintendo "DS2" vs. SONY "PSP2"


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χμμμ λίγο πολύ ναι. Δεν είμαι σίγουρος ακόμα για τον επεξεργαστή, αλλά θα τοποθετούσα το αποτέλεσμα κάπου ανάμεσα σε XBox1 & 360 με την σημαντική διαφορά ότι μάλλον θα τρέχει σε χαμηλότερη ανάλυση από το τελευταίο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Ωραια, αρα εχουμε ενα 3DS με δυναμη (τεχνικα παντα) αναμεσα σε Gamecube - Wii και ενα PSP2 με δυναμη αναμεσα σε Xbox - 360. Λογικο μου κανει εμενα. Απο την στιγμη που η sony δεν εχει κατι "νεο" να δειξει τοτε ειναι ισως καλη ιδεα να παει παραπερα απο θεμα δυναμης οπως και με το πρωτο PSP.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια, αρα εχουμε ενα 3DS με δυναμη (τεχνικα παντα) αναμεσα σε Gamecube - Wii και ενα PSP2 με δυναμη αναμεσα σε Xbox - 360. Λογικο μου κανει εμενα. Απο την στιγμη που η sony δεν εχει κατι "νεο" να δειξει τοτε ειναι ισως καλη ιδεα να παει παραπερα απο θεμα δυναμης οπως και με το πρωτο PSP.

 

Το PSP είχε μερικές μικρές βελτιστοποιήσεις από πλευράς Sony αλλά κατά βάση ήταν "εγγονός" του PS2. Αφού ήδη όμως το PS3 είναι αρκετά χρόνια στην αγορά και η NV δεν είχε και κάτι που να φτάνει σε επιδόσεις αυτό που ήθελαν σκέφτηκαν να δώσουν μια γερή σπρωξιά για να αντέξει τουλάχιστον μια 5-ετία.

 

Το καλό για την Sony είναι ότι δεν θα έχει να κάνει πλέον με μια πλειάδα πυρήνων αλλά με ένα συμμαζεμένο SoC. Επεξεργαστής μάλλον ένας 4-πύρινος MIPS ή ARM και από πλευράς γραφικών PowerVR SGX543 και αν μέχρι πρόσφατα πίστευα σε 4 πυρήνες, πολύ φοβάμαι ότι τελικά μπορεί να παίζει και το 8-πύρηνο σενάριο.

 

Ο λόγος που μπορεί να σκέφτηκαν για το 8-άρι είναι απλός. ΄Ηδη τα πρώτα κινητά με 2 πυρήνες γραφικών θα φτάσουν εντός του 2011 και θα αρχίσει να ανεβαίνει σταδιακά. ΄Οσο μεγαλύτερη απόσταση έχει από τα κινητά τόσο καλύτερα με μεγάλο μειονέκτημα φυσικά ότι θα τους στοιχίσει ο κούκος αηδόνι, αλλά στις κονσόλες ούτως ή άλλος τα έσοδα έρχονται από τα παιχνίδια και όχι από το hardware.

 

Η Nintendo είναι κλασικά στην κοσμάρα της και μιας και ξέρει να πουλάει παιχνίδια δεν φαντάζομαι να την απειλεί κανείς στην κορυφή είτε αυτό είναι hand-held είτε κονσόλα.

 

Η Microsoft αναρωτιέμαι αν σχεδιάζει τίποτα για φορητό αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα απολύτως οπότε μάλλον niet. Άλλωστε φάγανε τα μούτρα τους για τα καλά με τις Kin/Zune μπούρδες: http://www.xbitlabs.com/news/mobile/display/20100916234410_Microsoft_Has_No_Plans_for_Design_Another_Smartphone_Executive.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Revival (σύντομο) για προβλέψεις:

 

Apple "A5": το ότι θα έχει διπλοπύρηνο επεξεργαστή Α9 δεν είναι τίποτα καινούργιο. Το ότι θα έχει διπλοπύρηνο SGX543 όχι.

 

Sony "PSP2" : πολύ πιθανόν τελικά να δούμε 8-πύρηνη GPU (SGX543) και ανεπίσημη ανακοίνωση εντός του μήνα.

 

Περισσότερα όταν βρω περισσότερο χρόνο ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Revival (σύντομο) για προβλέψεις:

 

Apple "A5": το ότι θα έχει διπλοπύρηνο επεξεργαστή Α9 δεν είναι τίποτα καινούργιο. Το ότι θα έχει διπλοπύρηνο SGX543 όχι.

 

Sony "PSP2" : πολύ πιθανόν τελικά να δούμε 8-πύρηνη GPU (SGX543) και ανεπίσημη ανακοίνωση εντός του μήνα.

 

Περισσότερα όταν βρω περισσότερο χρόνο ;)

διπλοπυρηνο sx543??? :whistle:

μιλαμε για "μικρους" γιγαντες ετσι?

το δε psp2 ενταξει...

μιλαμε για επιδοσεις αναλογες με αυτες των κονσολων τελευταιας γενιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διπλοπυρηνο sx543??? :whistle:

μιλαμε για "μικρους" γιγαντες ετσι?

 

Αν μιλάμε για τον ίδιο χρονισμό με το σημερινό SGX535 στο 4/iPad τότε τουλάχιστον πενταπλάσια αύξηση επάρκειας.

 

το δε psp2 ενταξει...

μιλαμε για επιδοσεις αναλογες με αυτες των κονσολων τελευταιας γενιας?

 

Αν είναι όντως 8 πύρηνη η GPU τότε έχουμε ανά πυρήνα 4 VLiW ALUs. 4*4 = 16 SPs/πυρήνα * 8 πυρήνες = 128SPs + 16 TMUs. Εξαρτάται βέβαια και από το χρονισμό αλλά μιλάμε όντως για +/- PS3 επίπεδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικα νεα για ολους μας τοτε. Εχουμε ενα 3DS που θα μας προσφερει τα παιχνιδια που πραγματικα θελουμε και θα εχουμε και ενα PSP2 που θα προσφερει σχεδον PS3 level performance σε φορητο. Το μονο που εχω να φοβαμαι για το PSP2 ειναι η μπαταρια φυσικα γιατι οπως και με το πρωτο οι 2-3 ωρες επαρκεια σαφως και δεν ειναι αρκετες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικα νεα για ολους μας τοτε. Εχουμε ενα 3DS που θα μας προσφερει τα παιχνιδια που πραγματικα θελουμε και θα εχουμε και ενα PSP2 που θα προσφερει σχεδον PS3 level performance σε φορητο. Το μονο που εχω να φοβαμαι για το PSP2 ειναι η μπαταρια φυσικα γιατι οπως και με το πρωτο οι 2-3 ωρες επαρκεια σαφως και δεν ειναι αρκετες.

 

΄Οχι ότι περιμένω θαύματα αλλά αυτή τη φορά η SONY βασίζεται σε SoC και όχι μια πλειάδα επεξεργαστών κολλημένες σε μια πλακέτα. Εκτός του ότι γενικά ο διαμερισμός των πόρων σε ένα SoC είναι πολύ πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε ετερογενή επεξεργασία η πλειοψηφία αυτών είναι τόσο clock gated όσο και power gated. Mε άλλα λόγια όχι μόνο χρονίζονται αυτόματα οι εκάστοτε μονάδες ανάλογα με τον φόρτο εργασίας αλλά σε περίπτωση αδράνειας κλείνουν εντελώς και δεν λειτουργούν όπως στο σκέτο clock gating με μια ελάχιστη συχνότητα.

 

Πέραν τούτου υποψιάζομαι και μια θηριώδης μπαταρία στην φορητή κονσόλα ειδικά αν το block των γραφικών το χρόνισαν στα 400MHz.

 

iPhone4/SGX535@200MHz

 

2 Vec2 ALUs = 2*2FLOPs*0.2GHz = 0.8GFLOPs/s

2 TMUs * 200MHz = 400MPixels/s

8 z/stencil * 200MHz = 1.6GPixels/s

10M Tris/s

 

"iPhone5"/SGX543 2MP@200MHz

 

8 Vec4 ALUs = 2*16FLOPs*0.2GHz = 6.4GFLOPs/s (8x times iPhone4)

4 TMUs * 200MHz = 800MPixels/s (2x times iPhone4)

32 z/stencil * 200MHz = 6.4GPixels/s (4x times iPhone4)

70M Tris/s (7x times iPhone4)

 

"PSP2"/SGX543 8MP@200MHz

 

32 Vec4 ALUs = 8*16FLOPs*0.2GHz = 25.6GFLOPs/s

16 TMUs * 200MHz = 3.2GPixels/s

128 z/stencil * 200MHz = 25.6GPixels/s

280M Tris/s

 

Aν τώρα μιλάμε για 400MHz οι παραπάνω θεωρητικοί αριθμοί εις διπλούν. Να σημειώσω ότι τα Tris/s είναι αριθμοί που επιτυγχάνονται σε πραγματικό χρόνο. Οι θεωρητικοί αριθμοί (ειδικά αν δεν μιλάγαμε για δυνατότητες trisetup αλλά για vertices/s) είναι διαμετρικά υψηλότεροι. Επίσης μιας και μιλάμε για deferred renderer οι ρυθμοί πλήρωσης κανονικά πολλαπλασιάζονται με depth complexity 2.5x για να καθοριστεί το effective fill-rate, αλλά το παρέλειψα χάρη συντομίας.

 

Προφανώς στόχος της SONY από την μία είναι να μπορεί να μεταφέρει μια πλειάδα PS3 παιχνιδιών στην καινούργια φορητή κονσόλα και ταυτόχρονα να κρατήσει μια αρχική λογική απόσταση από το ότι προσφέρει η Apple για μεγαλύτερη διάρκεια χρόνου. Μοιραία η Apple το 2013 θα προχωρήσει σε άλλο μια γενναία αύξηση επιδόσεων, οπότε η ψαλίδα με το "PSP2" θα μειωθεί ακόμα πιο αισθητά. Οπότε η SONY χρειάζεται μια γενναία διαφορά στο ξεκίνημα για να αποφύγει την συγκρισιμότητα με την Apple.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε συ ailure να σε ρωτησω κατι λιγο offtopic μιας και το κατεχεις το θεμα

το galaxy s που φοραει την SGX540 με 90 million triangles/sec ξερεις κανενα στοιχειο παραπανω και μπορεις να την τοποθετησεις καπου σε σχεση με αυτη του iphone 5 για να εχουμε ενα μετρο? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε συ ailure να σε ρωτησω κατι λιγο offtopic μιας και το κατεχεις το θεμα

το galaxy s που φοραει την SGX540 με 90 million triangles/sec ξερεις κανενα στοιχειο παραπανω και μπορεις να την τοποθετησεις καπου σε σχεση με αυτη του iphone 5 για να εχουμε ενα μετρο? :)

 

Aν βρεις που στο διάτανο βρήκε η Samsung τα 90MTris/s μάλλον θα βρεις που βρήκε και την υποτιθέμενες πενταπλές επιδόσεις γραφικών στο μελλοντικό τους Orion SoC. Οι κύριοι της ΄Απω Ανατολής έχουν συνήθως πολλαπλούς οργασμούς όταν ακούνε Χ τρίγωνα και η Samsung έβαλε 90 γιατί κάποιος είχε την φαεινή ιδέα ότι ακούγεται οργασμικά καλό. ΄Οταν πλέον έκατσαν και έγραψαν το manual για το S5PC110 αποφάσισαν να ρωτήσουν τον κατασκευαστή ΙΡ και έβαλαν ρεαλιστικά 20MTris/s και τόσα αποδίδει το trisetup σε πραγματικό χρόνο στα 200ΜΗz.

 

Aν μιλάγαμε για θεωρητικούς αριθμούς (όπως ανέφερα προηγουμένως) στα 200MHz θα μπορούσαν άνετα να ισχυριστούν 200Mvertices/s. Σημείωσε ότι η τελευταία έκδοση του GalaxyS χρονίζει τον επεξεργαστή στα 1.2GHz και το SGX540 στα 250ΜΗz οπότε 25MTris/s (Samsung Infuse 4G).

 

Mε γνώμονα τα 200MHz πάντα:

 

GalaxyS/SGX540@200MHz

 

4 Vec2 ALUs = 4*2FLOPs*0.2GHz = 1.6GFLOPs/s

2 TMUs * 200MHz = 400MPixels/s

8 z/stencil * 200MHz = 1.6GPixels/s

20M Tris/s

 

SGX543 2MP@200MHz

 

8 Vec4 ALUs = 2*16FLOPs*0.2GHz = 6.4GFLOPs/s (4x times GalaxyS)

4 TMUs * 200MHz = 800MPixels/s (2x times GalaxyS)

32 z/stencil * 200MHz = 6.4GPixels/s (4x times GalaxyS)

70M Tris/s (3.5x times GalaxyS)

 

Αν δηλαδή μιλάμε για την ίδια ανάλυση του GalaxyS (smart-phone) 800*480 και το 2MP χρονισμένο στα 200MHz τότε θα έχεις θεωρητικά τουλάχιστον τριπλάσιες επιδόσεις από το δεύτερο. Ωστόσο πέραν των χρονισμών σημείωσε ότι η Apple στοχεύει και θα στοχεύει σε υψηλότερες αναλύσεις από όλους τους υπόλοιπους. To iPhone4 είναι ήδη στα 960*640 και το iPad στα 1024*768. Θα πρέπει λοιπόν να αναμένουμε άλλη μια γενναία αύξηση ανάλυσης που θα κάνει συγκρίσεις με το GalaxyS smart-phone 800*480 & GalaxyS tab 1024*600 αρκετά πιο πολύπλοκες. Περιμένω επίσης η Apple να διατηρήσει το 4:3 aspect ratio που είχε ως τώρα.

 

Οι εκάστοτε "φημολόγοι" μιλάνε ακόμα και για 2048*1536 για το iPad2. Υποψιάζομαι ότι μπερδέψανε λίγο τα μπούτια τους και είναι ένα θέμα που προτιμώ να το δούμε μετά την επίσημη ανακοίνωση. Υπάρχει μια μικρή διαφορά μεταξύ "εσωτερικής ανάλυσης" για τεχνικούς λόγους και πραγματικής native resolution.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πω ρε φιλε εισαι απλα κορυφη...

ωστε ετσι οι κορεατες με τα m t/s, ψιλοκαταλαβα τι γινεται...

Αναλυτικοτατος, σε ευχαριστω πολυ :)

 

Οι θεωρητικοί τσατσαρο-αριθμοί δίνουν και παίρνουν και σε αυτή την αγορά χάρη του marketing. Και η NV σαν περαιτέρω παράδειγμα έχει δώσει κατά καιρούς 90MTris ή 70Mvertices/s για την GPU στο Tegra2. H πικρή αλήθεια είναι ότι είναι μάλλον στα επίπεδα των 10M Tris/s.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

κανενα νεο απο πλευρας 3ds εχουμε?

το 3ds απο οτι βλεπω φοραει τον PICA200

αν δεν κανω λαθος υστερει πολυ ακομη και με σε σχεση με του iphone5 SGX543, η κανω λαθος?

ωστοσο μου κανει εντυπωση που σε εναν μηνα κυκλοφορει και δεν ξερουμε, η τουλαχιστον εγω δεν μπορω να βρω τι cpu θα φοραει...

αλλου βλεπω για 2xARM11 @ 249mhz αλλου για ARMADA 618 @1ghz, δεν εχω βγαλει ακρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχουμε νέα για το PSP2

ονομάζεται NGP

και φοράει SGX543MP4+ whatever that means ... περισσότερα σύντομα

 

Ο φίλτατος Ailouros έχει δώσει αρκετά στοιχεία για τα αντίστοιχα τισπ παραπάνω. Λογικά σύντομα θα ξέρουμε vram/ram/dedicated/shared και χρονισμό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχουμε νέα για το PSP2

ονομάζεται NGP

και φοράει SGX543MP4+ whatever that means ... περισσότερα σύντομα

 

Ο φίλτατος Ailouros έχει δώσει αρκετά στοιχεία για τα αντίστοιχα τισπ παραπάνω. Λογικά σύντομα θα ξέρουμε vram/ram/dedicated/shared και χρονισμό του.

 

Ναι είναι δυστυχώς μόνο τετραπύρηνη η GPU (το κέρατό μου lol). Aν θες κάτι για το + (μια μπούρδα είναι) ή χρονισμό 543, έλα στο ιδιαίτερο σαλονάκι κερνάω καιφέ ;)

 

Αν η Apple παίξει σωστά τα χαρτιά της το πολύ σε 1.5 χρόνο από την κυκλοφορία του PSP2 θα το έχει ξεπεράσει.

 

Αααα και πριν το ξεχάσω, δεν άλλαξε ακόμα επίσημα ονομασία. NGP = next generation portable. Πάλι καλά που δεν το ονόμασαν προσωρινά ΑυτόςΠουΠεριμένω (ΑΠΠ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...