LRoi Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Αφού υπάρχει νόμος λέμε. Σκάσε και πλέρωνε. Δε ξέρω αν ξεχνάω κατι, αλλά θυμάμαι που ηθελαν να βάλουν και "εκτακτο" χαράτσι σε ολους τους κατόχους οχημάτων!!!Ευτυχώς δε πέρασε, αν και δε το κόβω απίθανο να περάσει κάποια στιγμή. Έβαλαν σε όλους τους κατόχους ΙΧ άνω των 2.000 cc. Πρώτα τους έσπρωχναν ουσιαστικά να αγοράσουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα με κατάργηση τεκμηρίων, με φοροαπαλλαγές και χίλια δυο τεχνάσματα και μετά τους φορολόγησαν για τιμωρία. Παίζει να είναι το μόνο κράτος στον κόσμο που παγιδεύει συνεχώς τους πολίτες του για να τους ρουφήξει το αίμα. 4
Cossutius. Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Παίζει να είναι το μόνο κράτος στον κόσμο που παγιδεύει συνεχώς τους πολίτες του για να τους ρουφήξει το αίμα. χεχε. Θυμάσαι και τη φάση με τα φωτοβολταικα? Νομίζω τωρα κάτι λενε να τα φορολογήσουν ή κανω λαθος? Η για να ειμαστε και ontopic κάτι με τη φορολογια των υβριδικων οχηματων
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 (επεξεργασμένο) Tα φωτοβολταικα αφηστε τα... Ολοι ξερανε οτι προκειται για φουσκα, πρωτου ασχοληθουν με αυτα, εκτος απο τους εξαιρετικα αφελεις ή τους κλασσικους τυπους που ανεκαθεν ψαχνανε για φουσκες για να βγαλουν ευκαιριακο κερδος. Η ΔΕΗ αγοραζε πιο ακριβα την κιλοβατωρα αποτι την πουλαγε στους καταναλωτες, αρα ποση κουτοπονηρια να διαθετει κανεις για να νομιζει οτι ειναι "υγιης" επενδυση και οτι θα κρατησει ως εχει εις τους αιωνες των αιωνων? Βεβαια με τετοιο λαο απο κατω δεν μου φαινεται καθολου περιεργο που η ΔΕΗ αυξανει συνεχως τους λογαριασμους για να διατηρησει σταθερη την παραλογη τιμη αγορας της κιλοβατωρας απο ΑΠΕ για να μη χαλασει τη ζαχαρενια μερικων εργοληπτων/εταιρειων και μερικων πονηρων ιδιωτων. Κατα τ'αλλα λεγανε να τα φορολογησουν (κι αυτο γιατι δε θελανε να αλλαξουν την τιμη της κιλοβατωρας στα ηδη υπαρχοντα συστηματα μιας και ειχαν υπογραφει συμβολαια κλπ) αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κατι τετοιο. Αυτο που εγινε ειναι να ριξουν την τιμη της αγορας της κιλοβατωρας για τα νεα συστηματα και φυσικα να αυξανουν τους λογαριασμους ρευματος για να βγουν ΚΑΙ τα σπασμενα των παλιων Φ/Β συστηματων. edit: Σχετικα με τα περι χαρατσιου που λεγαμε χθες: Δεκτη η αιτηση του υπουργου οικονομικων απο τον Αρειο Παγο για τον τροπο εισπραξης του χαρατσιου μεσω λογαριασμων ΔΕΗ Εμ ναι, ο υπουργος ισχυριστηκε εμεσως πλην σαφως οτι αν δεν εισπρασεται μεσω ΔΕΗ δινεται πατημα στους φοροφυγαδες να γλυτωσουν κι απο αυτο και αντε μετα να του πεις οτι εχει αδικο... Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2012 από MiDi_MiLiZ 1
antonl Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 [...] Οσο για το θεμα του χαρατσιου, ο υπουργος ζητησε με διαφορες αιτιασεις να αλλαξει γνωμη ο Αρειος Παγος. Το χαρατσι παραμενει νομικα παρανομο (και η ΔΕΗ δεν θα εισπραξει τιποτα) μεχρι να συζητηθει εκ νεου απο τον Αρειο Παγο και ΑΝ στη συζητηση αυτη αλλαξουν γνωμη. Ακομα κι ετσι ομως, η μυνηση κοντρα στο κρατος επιασε τοπο... Και φανταζομαι οτι αν σε αυτην την περιπτωση ο υπουργος επικαλεστηκε διαφορα πραγματα για αναστολη της αποφασης (μερικα εκ των οποιων εχουν καποια βαση), ο Μπομπολας δε θα μπορει να κανει το ιδιο δημοσιως. Αρα, η νομικη οδος σε ενα κρατος που ομολογω οτι η δικαιοσυνη κανει 30ετεις διακοπες, δεν οδηγει παντοτε σε αδιεξοδο ακομα κι αν τα βαζεις με τα θηρια. Μαζα και οργανωση χρειαζεται και οχι σπασμωδικες κινησεις στις οποιες παρεισφρυουν τζαμπατζηδες και παρτακηδες τυπου "δεν πληρωνω", απαξιωνοντας στο τελος τις οποιες πιθανοτητες να υπηρχαν ατομα αναμεσα τους που διεκδικουσαν καλυτερους δρομους or something. Όχι ότι είναι κάτι απρόσμενο ή ότι αλλάζει κάτι αλλά: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=181143&catid=3 edit: Είχα ανοιχτό το tab ώρα και δεν είχα δει το παραπάνω edit.
kostas_dr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Προβλέπεται "ανασύνταξη" των επαναστατικών δυνάμεων. 2
pournaras Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Tα φωτοβολταικα αφηστε τα... Ολοι ξερανε οτι προκειται για φουσκα, πρωτου ασχοληθουν με αυτα, εκτος απο τους εξαιρετικα αφελεις ή τους κλασσικους τυπους που ανεκαθεν ψαχνανε για φουσκες για να βγαλουν ευκαιριακο κερδος. Η ΔΕΗ αγοραζε πιο ακριβα την κιλοβατωρα αποτι την πουλαγε στους καταναλωτες, αρα ποση κουτοπονηρια να διαθετει κανεις για να νομιζει οτι ειναι "υγιης" επενδυση και οτι θα κρατησει ως εχει εις τους αιωνες των αιωνων? Βεβαια με τετοιο λαο απο κατω δεν μου φαινεται καθολου περιεργο που η ΔΕΗ αυξανει συνεχως τους λογαριασμους για να διατηρησει σταθερη την παραλογη τιμη αγορας της κιλοβατωρας απο ΑΠΕ για να μη χαλασει τη ζαχαρενια μερικων εργοληπτων/εταιρειων και μερικων πονηρων ιδιωτων. Κατα τ'αλλα λεγανε να τα φορολογησουν (κι αυτο γιατι δε θελανε να αλλαξουν την τιμη της κιλοβατωρας στα ηδη υπαρχοντα συστηματα μιας και ειχαν υπογραφει συμβολαια κλπ) αλλα προς το παρον δεν εχει γινει κατι τετοιο. Αυτο που εγινε ειναι να ριξουν την τιμη της αγορας της κιλοβατωρας για τα νεα συστηματα και φυσικα να αυξανουν τους λογαριασμους ρευματος για να βγουν ΚΑΙ τα σπασμενα των παλιων Φ/Β συστηματων. edit: Σχετικα με τα περι χαρατσιου που λεγαμε χθες: Δεκτη η αιτηση του υπουργου οικονομικων απο τον Αρειο Παγο για τον τροπο εισπραξης του χαρατσιου μεσω λογαριασμων ΔΕΗ Εμ ναι, ο υπουργος ισχυριστηκε εμεσως πλην σαφως οτι αν δεν εισπρασεται μεσω ΔΕΗ δινεται πατημα στους φοροφυγαδες να γλυτωσουν κι απο αυτο και αντε μετα να του πεις οτι εχει αδικο... Σε αυτο εχω καποιες ενστασεις. Κατ αρχην η τιμη της κιλοβατωρας ηταν τοσο υψηλη, λογω προστιμων που επαιρνε η δεη απο την εε, επειδη δεν ειχε εκπληρωσει στο χρονοδιαγραμμα της το ποσοστο επι του συνολου της ενεργειας που επρεπε να παραγεται απο ανανεωσιμες. Οποτε μια δελεαστικη τιμη ηταν και παλι πολυ πιο φτηνοτερη απο το συνολικο προστιμο. Παραλληλα μην ξεχναμε οτι τα πρωτα εργα ηταν και χρηματοδοτουμενα, ωστε να ανεβει γρηγορα το ποσοστο. Αποι κει και περα, ολοι γνωριζαν οτι οι τιμες καθε εξαμηνο επεφταν, οποτε ηξεραν και τι θα βαλουν στο ταμειο. Παραλληλα ομως με την πτωση της τιμης της κιλοβατωρας πεφτουν με ταχυ ρυθμο και οι τιμες στα υλικα και την εγκατασταση. Οταν λοιπον επαιρνες μισο ευρω την κιλοβατωρα, ηθελες και μισο μυριο για να στησεις ενα 100αρι. Σημερα με 15-20 λεπτα την κιλοβατωρα, θες παλι 150-200 χιλιαρικα, αρα ερχεσαι μια η αλλη. Προβλημα λοιπον απο πλευρας δεη δεν υπαρχει τοσο σοβαρο. Εκει που εστιαζω εγω το προβλημα απο πλευρας δεη, ειναι η απορροφηση των αιτησεων (λογω του αρχαιου δικτυου). Ολη τη ζημια την κανει παλι το κρατος (οχι ως δεη, αλλα ως υπ. οικονομικων παλι), που αποφασιζει εν μια νικτυ να φορολογησει με 30% επι του τζιρου απο το πρωτο ευρω, τα 100αρια και πανω. Αλλο ενα απο τα ωραια αυτου του κρατους ωστε να κρατησουμε την πρωτια ως η χωρα με το πιο ασταθες οικονομικο συστημα. Τωρα, αν καποιος ειχε απλα ενα χωραφακι και νομιζε οτι με μηδεν λεφτα θα εβγαζε μυρια, σε αυτο δε φταιει ουτε η δεη ουτε η επενδυση των φ/β αλλα το χαζο του το κεφαλι, διοτι αυτος την ιδια λογικη θα ειχε ειτε εφτιαχνε φ/β ειτε ανοιγε καφετερια. 1
giasimera Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Μπερδεύτηκα τώρα.... Για διόδια είναι το topic ή παίχτηκε μπινιά με το software;
LRoi Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2012 Για διόδια είναι, αλλά πιάνει μέσα και τις μπινιές της εκάστοτε κυβέρνησης που δεν χάνει ευκαιρία να εξασφαλίσει λεφτά για τους ευνοημένους της (Μπόμπολας κλπ.)
LRoi Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Κρυφές αυξήσεις στα διόδια έως και 43% από Δευτέρα 08:47, 22-01-2013 Κρυφές αυξήσεις 33 - 42,8% για τοπικές μετακινήσεις και βασικές κατηγορίες οχημάτων περιλαμβάνουν οι νέες τιμές των διοδίων που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών και που θα ισχύσουν από την ερχόμενη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί της εταιρίας παραχώρησης "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου". Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία", στους πίνακες των επίσημων ανακοινώσεων, με αυξομειώσεις τιμών και νέες εμπορικές προσφορές για τους συχνούς χρήστες, επιχειρείται να παρουσιαστεί η ίδια εικόνα του παλιού τιμολογίου και ότι απλώς γίνεται μικρή τιμαριθμική αναπροσαρμογή της τάξης του 0,9%. Καταλυτική εξέλιξη είναι ότι από Δευτέρα τίθεται σε λειτουργία ο νέος μετωπικός σταθμός διοδίων στο Κλειδί Αιγινίου, που είναι και ο έβδομος στην σειρά σταθμός σε μήκος 200 χιλιομέτρων στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί και ο 11ος στη σειρά στο οδικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Επίσης, αρχίζει η είσπραξη διοδίων στον πλευρικό σταθμό Λεπτοκαρυάς για δίκυκλα και ΙΧ στο σκέλος προς Θεσσαλονίκη. Η λειτουργία των δύο σταθμών πυροδοτεί ήδη μεγάλες αντιδράσεις. Η λειτουργία του νέου μετωπικού σταθμού στο κλειδί με τιμή διοδίων για τα ΙΧ 2,20 ευρώ συνδυάζεται με την μείωση της τιμής των διοδίων στο σταθμό Λεπτοκαρυάς από 3,10 ευρώ σε 2 ευρώ. Στην πραγματικότητα όμως οι οδηγοί στο συγκεκριμένο τμήμα από 3,10 ευρώ θα πληρώνουν 2,20 ευρώ συν 2 ευρώ, δηλαδή 4,20 ευρώ, που σημαίνει αύξηση 33%. Αυξήσεις που κυμαίνονται έως και 42,8% προβλέπονται σε πολλές περιπτώσεις για τοπικές μετακινήσεις και σχεδόν όλες οι κατηγορίες οχημάτων. Οι νέες τιμές ΙΧ Φορτηγά - Λεωφορεία * Κλειδί 2,20 5,60 * Μάλγαρα 1,20 3,00 * Λεπτοκαρυά 2,00 5,00 * Πυργετός 2,00 5,00 * Μακρυχώρι 1,40 3,50 * Μοσχοχώρι 3,10 7,60 * Πελασγία 2,70 6,60 http://m.news247.gr/article/2095701/krufes-auksiseis-sta-diodia-ews-kai-43-apo-deutera.html#bmb=1 Στα ούλα ladies and gents
Cossutius. Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 E με τόσα έργα που έχουν κάνει οι καημένες οι ιδιωτικές εταιρεις δικαιούντε εν μέσω κρίσης να ανεβάζουν τα διόδια. Εντομεταξυ πως φαίνεται η κουτοπονηριά. Βλέπει πως ο κόσμος έχει ελαχιστοποιήσει τα ταξίδια, δε χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, κιόμως πάει και ανεβάζει τα διόδια. Εκεί βεντούζα. Και μετά θα δηλώσει μια χρεοκοπία αλά Κορινθου-Πατρών, θα τη πληρώσει το κράτος (δηλαδη εμεις) και όλοι ευχαριστημένοι.
KilliK Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 με απλα λογια, ληστευουν κανονικα τον λαο απο οπου μπορουν. περιμενω την ημερα που θα αρχισουν να σηκωνουν λεφτα κατευθειαν απο τους τραπεζικους μας λογαριασμους.
haris_216 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 περιμενω την ημερα που θα αρχισουν να σηκωνουν λεφτα κατευθειαν απο τους τραπεζικους μας λογαριασμους. κοίταξες τελευταία τον λογαριασμό σου;
kage Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 http://www.lifo.gr/now/greece/21552 συριζα λεει οτι εβγαλαν φραγκα και εληξε η συμβαση ,ας γυρισει στο δημοσιο.το δημοσιο κιχ και απαντηση αττικης οδου με δικα μου λογια.. χαρη σας καναμε τοσα χρονια που δεν ανεβασαμε τις τιμες εως 3.84 που μπορουμε βαση ΣΥΜΒΑΣΗΣ(μπουρδελοκρατος)!!!! κρατος και λαμογια εχουν παρει γραμμη οτι ο κοσμος ειναι ΧΑΖΟΣ. http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/119743 Αγελάδα έκοβε βόλτες αμέριμνη στην Νέα Εθνική Οδό Πατρών- Κορίνθου, ανάμεσα στα Ι.Χ. το κακο ειναι οτι 19ή20 μαρτιου πετυχα 2 αγελαδες σε παρομοια ωρα λιγο πριν νυχτωσει.Φανταστειτε τι θα γινει αν τρακαρεις με αγελαδες-εννοειται δεν εχει φωτα το σημειο εκεινο-!!!!και εχουν θρασος και συνεχιζουν να ζητανε διοδια.παιρνω τηλ.και ουτε συγνωμη δεν ζητησαν τα αλλα ζωα.απλα οτι εχουν ενημερωθει και στελνουν να τις μαζεψουν... 2
mentoras99 Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Δημοσ. 2 Απριλίου 2013 Με αυτο το θεμα των διοδιων δεν γινεται τιποτε ρε γμτ. Ποινικοποιησαν και την μη πληρωμη, ως κοινοι νταβατζηδες υπερ των ιδιωτικων εταιριων, 'εκατσε΄ και το κινημα 'δεν πληρωνω', και ειμαστε χαμενοι... Χρονια κινουμαι στην πατρων κορινθου, πλεον ειναι ολο και πιο αδεια... στο τελος θα κυκλοφορουν μονο αγελαδες, θα εισπραττουν διοδια σε γάλα!
perlen88 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Δημοσ. 9 Απριλίου 2013 Ο Κορίνθου-Πατρών είναι παράνομο που έχει διόδια, γιατί διόδια επιτρέπονται μόνο σε αυτοκινητόδρομους. Ο αυτοκινητόδρομος όμως ορίζεται με δύο λωρίδες κυκλοφορίες και μία ΛΕΑ. Ο συγκεκριμένος έχει μία λωρίδα και μισή ΛΕΑ, άρα δεν είναι αυτοκινητόδρομος άρα παρανόμως βάζουν διόδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις