Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Skyward Sword


GameWorld

Προτεινόμενες αναρτήσεις

The Legend of Zelda: Skyward Sword

 

Ο Link επιστρέφει κι αυτή τη φορά φέρνει επαναστατικές αλλαγές στο gameplay.

 

Zelda1.jpg

 

Παίζοντας το The Legend of Zelda: Skyward Sword στην Gamescom, διαπιστώσαμε ότι για άλλη μια φορά, ο νέος τίτλος της Nintendo θα είναι ένα από τα βαριά πυροβολικά του Wii για την νέα σεζόν. Άλλωστε, η σειρά είχε να φανεί στο Wii από το Twilight Princess, το 2006, άρα ήδη προμηνυόταν ότι ετοιμάζεται κάτι καλό.

 

Το σενάριο

Το Skyward Sword ουσιαστικά προηγείται χρονικά του Ocarina of Time, που είχε κυκλοφορήσει πριν από 12 χρόνια για το Nintendo 64. Σύμφωνα με την υπόθεση, ο Link έχει μεγαλώσει σε ένα σύμπλεγμα νησιών, με την ονομασία Skyloft. Εκεί ζει μια φυσιολογική ζωή, ώσπου μια μέρα ανακαλύπτει το Skyward Sword, ένα σπαθί που τον οδηγεί σε μια υπόγεια και άγνωστη χώρα, που κατοικείται από σκοτεινές δυνάμεις. Με το σπαθί αυτό, ο Link θα μπορέσει να ταξιδέψει ανάμεσα στους δύο κόσμους και να λύσει το μυστήριο.

Zelda4.jpg

Gameplay

Οι μεγάλες αλλαγές στον χειρισμό του παιχνιδιού, έχουν να κάνουν κυρίως με την ανταπόκριση του Wiimote. Οι κινήσεις σας τώρα αντικατοπτρίζονται από τον Link στην οθόνη, καθώς τα χέρια του κινούνται όπως τα δικά σας. Υπάρχει επίσης μεγαλύτερη ακρίβεια, κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα όταν πολεμάτε με το σπαθί. Τα χτυπήματά σας παίζουν τώρα σημαντικό ρόλο, καθώς πλέον έχει σημασία το πως ακριβώς κινείτε το Wiimote. Για παράδειγμα, αν ένα φυτό-πιράνχα ανοίξει το στόμα του οριζόντια ή διαγώνια, ανάλογη θα πρέπει να είναι και η κίνησή σας, για να μπορέσει το σπαθί να εισχωρήσει μέσα του. Υπάρχουν δηλαδή οριζόντια, κάθετα, αλλά και διαγώνια χτυπήματα, άρα ανάλογα με τον εχθρό θα πρέπει να αντιδράτε με τον κατάλληλο τρόπο κάθε φορά. Αυτό θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο και στην αντιμετώπιση των bosses.

 

Επειδή όμως το Zelda δεν είναι μόνο το ξίφος του Link, αξίζει να αναφέρουμε ότι στη νέα έκδοση πραγματικά θα απολαύσετε την χρήση πολλών και διαφόρων αντικειμένων. Ο Link θα διαθέτει σφεντόνα και τόξο, τα οποία θα χρησιμοποιείτε κρατώντας μπροστά σας το Nunchuk και το Wiimote μαζί. Μετά, θα στοχεύετε με το Z και με το C θα τραβάτε πίσω το Wiimote και θα αφήνετε το κουμπί όταν πρέπει, ακριβώς σαν να στοχεύατε και να ρίχνατε βέλος και στην πραγματικότητα! Ο Link θα έχει επίσης μαζί του μαστίγιο, βόμβες τις οποίες θα ρίχνει τσουλώντας τες στο έδαφος, αλλά και ένα πουλί, το οποίο θα περιπλανιέται στα σημεία που θέλετε και που δεν μπορείτε να πάτε, επιτρέποντάς σας έτσι μία καλύτερη οπτική του περιβάλλοντος.

Επιστρέφοντας στο θέμα του σπαθιού, θα μπορείτε να το κρατήσετε σε ένα σημείο και μετά να επιτεθείτε, ώστε να εξαπολύσετε πιο ισχυρή επίθεση. Θα υπάρχουν ακόμα και καρφωτές κινήσεις, ανάλογα με το πως θα χτυπάτε. Η χρήση της ασπίδας θα είναι εξίσου ρεαλιστική, καθώς ο Link θα σηκώνει την ασπίδα του, ανάλογα με τον τρόπο που σηκώνετε το Nunchuk.

Zelda3.jpg

Συνοψίζοντας

Πέντε χρόνια μετά το Twilight Princess, η νέα έκδοση της σειράς Zelda, δεν δείχνει να έχει ιδιαίτερες αλλαγές, πέρα από τον ανασχεδιασμό του περιβάλλοντος. Η Nintendo θα ακολουθήσει την κλασική συνταγή, με μερικές μόνο πινελιές όσον αφορά στην ποικιλία χρωμάτων γύρω σας. Όπως και να 'χει, το The Legend of Zelda: Skyward Sword θα είναι ένας must τίτλος για κάθε κάτοχο Wii. Το αναμένουμε λοιπόν μέσα στο 2011.

 

 

Πηγή: GameWorld.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ωραιο preview φιλε μου.μια ερωτηση μονο.λες οτι υπαρχει μεγαλυτερη ακριβεια στις κινησεις του σπαθιου.ειναι κινηση 1 προς 1 οπως η ξιφομαχια του wii sports resort?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλυτερη απογοητευση που εχω παρει απο την Ν εδω και πολυ καιρο.Ενταξει το παιχνιδι θα ειναι εξαιρετικο, αλλα η κλασσικη συνταγη επρεπε να αλλαξει.Ο κοσμος παει μπροστα και η Ν φτιαχνει το βαρυ πυροβολικο της ακομα με γνωμονα το ΟΟΤ,παιχνιδι 13 χρονων,αλλαζοντας απλα τον χειρισμο των αντικειμενων.Οποτε για αλλη μια φορα θα δουμε παρομοιο στορυ,ολοιδια στη λογικη dungeons και γριφους,ιδιους μηχανισμους κλπ κλπ.Κριμα :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

 

 

Ωραιο αλλα με γραφικα εποχης 2000 δεν πας πουθενα τη σημερον ημερα...

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας είναι το game όπως πρέπει να είναι και ποιός τα μπίπ τα γραφικά;

Χίλιες φορές ένα τέλοιο game με τέτοια γραφικά παρά μια παπαριά με φούλ γραφικά.

Τα γραφικά του wii αυτά είναι.Καλύτερα στην επόμενη κονσόλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο αλλα με γραφικα εποχης 2000 δεν πας πουθενα τη σημερον ημερα...

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Περιεργο, τα περισσοτερα παιχνιδια εχουν γραφικα 2000 σημερα παντου. Ειναι πολυ λιγες οι εξαιρεσεις που τα παιχνιδια εχουν πολυ καλα γραφικα και ακομα λιγοτερα αυτα που ειναι TOP παιχνιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε α γειά σου.Είπα να μην το πω μην παρεξηγηθεί κανένας..

 

 

BTW ο χειρισμός του παιχνιδιού έχω την εντύπωση ότι θα είναι κάτι τελείως πρωτοποριακό στο action gaming και βλέπω και πολλές νέες κινήσεις.Εντάξει αν άλλαζαν τελείως τη φιλοσοφία του παιχνιδιού δεν θα φτιάχνανε Zelda.nuff said.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θελουμε να αλλαζει ενας τιτλος με ονομα Zelda. Η συνταγη ειναι πετυχημενη και -γεννημενη- απλα τελεια. Γι αυτο αλλωστε και δεν υπαρχει και μεγαλη βελτιωση απο τοτε μεχρι σημερα. Δεν μπορεις να βελτιωσεις το τελειο. Το να την φερει "up to date" στα δικα μου αφτια ακουγεται σαν υπεραπλουστευση του gameplay το οποιο ειναι κατι που δεν το θελω με τιποτα. Αν θελουν να αλλαξουν την συνταγη τοτε ας βγαλουν αλλο Frnachise. Εγγληματα τυπου Resident Evil 5, Dragon Age, Devil May Cry (το επομενο) πολλα αλλα δεν θελω να τα δω με το Zelda.

 

Οσο για τα γραφικα που λεει ο φιλος παραπανω τουλαχιστον θα ξερεις οτι το παιχνιδι θα τρεχει -στανταρ- στα 480p με υπερτατη προσοχη στη λεπτομερεια με πανεμορφες τοποθεσιες και με ακατεβατο το framerate.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω ειμαι λατρης ολων των zelda και τα εχω παιξει ολα. Ομως ελεος, ειμαστε στο 2011! Φτιαξτε HD γραφικα, βαλτε ηχους στις ομιλιες και φερτε το στα μετρα της εποχης, χωρις να χαλασουν το gameplay! Τοσο δυσκολο ειναι πια;

 

Με γραφικα επιπεδου ds ποσο μπροστα να πας πια...

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω ειμαι λατρης ολων των zelda και τα εχω παιξει ολα. Ομως ελεος, ειμαστε στο 2011! Φτιαξτε HD γραφικα, βαλτε ηχους στις ομιλιες και φερτε το στα μετρα της εποχης, χωρις να χαλασουν το gameplay! Τοσο δυσκολο ειναι πια;

 

Με γραφικα επιπεδου ds ποσο μπροστα να πας πια...

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Η μερα που θα εχουμε ομηλια στο Zelda ειναι η μερα που θα ξεκινησει ο θανατος του franchise. Σκεψου κατι σαν το Metroid other M. Ωραιο παιχνιδι δεν λεω αλλα οποτε μιλουσε η Samus ηθελα να ξυσω τα αφτια μου με γυαλοχαρτο για να μην πω για την πληρης απομυθοποιηση της υπερτατης bounty hunter. Τα γραφικα σε HD τηλεοραση μια χαρα δειχνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είναι όπως η μέρα που μίλησε ο Sonic! :P :P :P Τρελή ξενέρα!

 

Πράγματι η συνταγή είναι δύσκολο να αλλάξει γιατί πολύ απλά είναι πετυχημένη. Τα HD γραφικά δεν έχουν να λένε τίποτα αν είναι να παίζω παιχνίδια τύπου RE 5 όπως σωστά ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...