Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απορώ πως πάτε και αγοράζετε από το Πλαίσιο.Μια ελάχιστη έρευνα αγοράς θα δείξει ότι έχουν χάλια τιμές.

Επίσης μια ελάχιστη ματιά σε τεχνολογικά φόρουμ θα βγάλει δεκάδες thread για παράπονα για την άθλια ποιότητα των turbo-x και την κάκιστη εξυπηρέτηση.

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Συγνώμη αλλά το shoping δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή....

Για εμένα store σαν το πλαίσιο του mall (Μαρούσι) δεν υπάρχει , επίσης δεν με νοιάζει να δώσω λίγα περισσότερα λεφτά αν είναι να το ευχαριστηθώ.

Θυμάμαι είχα πάει στο msystem (κάπως έτσι) για να πάρω μια gpu (550 ευρώ) και ίσα που μου μιλάγανε... εξαιρετικό μαγαζί δεν λέω και με καλές τιμές , όμως εμένα δεν μου φτάνει... θέλω ράφια , χώρο , μοκέτα , στημένα games και πωλητές που με ρωτάνε αν θέλω laptop , νερό παρέα , ηχεία κλπ....

Κλείνοντας θεωρώ ότι αν γυρίζα ένα hands free μετά από 6 μήνες αξίας 20 ευρώ και επειδή δεν μου το αντικατέστησαν να τσαντιστώ , θα ήμουν ανεπειρέαστος από την δύσκολη εποχή μας και θα ήμουν προνομιούχος με τόσο ελεύθερο χρόνο και λίγες υποχρεώσεις ... γιατί αν υπολογίσεις πόσο σου κόστισε σε χρόνο η όλη διαδικασία θα εκπλαγείς που από την αρχή δεν το πέταξες...

Μη μπερδεύεις τις αγορές που κάνουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα με το shopping therapy που κάνεις εσύ.

Επίσης αυτή η πλασματική αντιμετώπιση που βλέπεις στο πλαίσιο είναι επειδή είσαι μια δεσμίδα ευρώ γι'αυτούς & τίποτα άλλο (όπως ανέφερε & φίλος πιο πάνω). Αν σε καλύπτει συναισθηματικά καλώς, αλλά να ξέρεις πως όταν την επόμενη φορά μπεις & αντί για τα ράφια επισκεφτείς το service θα ξαφνιαστείς πως από τα "ώπα ώπα" σε έχουν στα @@ τους. Αν και δε κόβω να είσαι από αυτούς που θα έκαναν ποτέ το κόπο να πάνε καν στο service, αλλά κατευθείαν νέα αγορά-μπορεί να κάνω λάθος.

Τέλος ακριβώς επειδή είναι δύσκολη εποχή όπως λες δε πρέπει να τους αφήνουμε να μας πατάνε στο λαιμό. Για 100-10 & 1€! Αυτή η μικρή ταλαιπωρία από όλους μας θα κάνει τη διαφορά για να κουνήσουν λίγο τα κεφάλια τους αυτά τα καταστήματα & να καταλάβουν επιτέλους πως ο πελάτης δεν είναι βλάκας.

Φιλικά πάντα.

  • Like 4
Δημοσ.

Εμ είδατε όταν λέω εγώ ποιοι πάνε και αγοράζουν έχω άδικο. Και μετά απορούμε σαν λαός γιατί μας έχουν βάλει την ταμπέλα κορόιδα στο μέτωπο. Δεν θέλω να προσβάλω όσους πάνε, γιατί δυστυχώς και εγώ είμαι από αυτούς, γιατί πολλές φορές περνάω από έξω και λέω "α ήθελα ένα mousepad για την δουλεία". Δικαίωμα του καθενός είναι να πάει για αγορές όπου θέλει, αλλά τώρα αν πάω εγώ να πάρω κάτι και μετά που θα χρειαστώ support πάθω ότι και το παιδί εδώ πέρα δεν θα έρθω να κάνω τα παραπονά μου εδώ, ήθελα και τα έπαθα. Αυτά τα πράγματα μία φορά θα χρειαστεί να γίνουν, γιατί σήμερα είναι ένα ακουστικό αξίας 20ε αύριο είναι ένα laptop αξίας 2500ε.

Δημοσ.

Παιδιά το πρόβλημα είναι ποιο βαθιά απ'ότι αρχικά φαίνεται...

 

Μετά από κάποια καταγγελία που έχω κάνει με στοιχεία και ονόματα σε γενική γραμμ, σε αυτήν την αλυσίδα μετά από ώρες και τηλεφώνα κ.τ.λ.. η γενική γραμματεία πήρε απάντηση αρνητική για service από το πλαίσιο και η τελική απάντηση τους ήταν ότι το θέμα έχει φύγει από αυτούς και ότι μπορώ να το κυνηγήσω νομικά μέσω δικηγόρου :)

 

Συμπέρασμα από εμένα :

1. Οι φορείς αυτοί (ΙΝΚΑ ΜΙΝΚΑ και Λ.Π.) δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους απλά κάνουν μια τσαπατσουλιά για να μην πεις ότι δεν έκανα τον κόπο να το δουν επίσης έχουν ξεχάσει ότι τους πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος οπότε δεν δέχονται να σε εξυπηρετήσουν γιατί τους βάζεις δουλειά και δεν σου χρωστάνε χάρη.

2. Άμα η εκάστοτε επιχείρηση αρνηθεί τα όσα γράφτηκαν μπορεί πολύ απλά να γράψει ότι δεν τα λες σωστά χωρίς στοιχεία κιόλας γιαυτό και π.χ. η γενική γραμματεία σου λέει λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι σε εκατέρωθεν ισχυρισμούς (xaxa) οπότε νομικά φεύγει από εμάς και πας να βρεις δικηγόρο ο οποίος θα θέλει 200Ε να αναλάβει μια υπόθεση που το αντικείμενο κάνει 90ε ή 20ε άρα τον ήπιες...με γεια σου.

3. Απότι κατάλαβα οι φορείς αυτοί λειτουργούν μόνο άμα η επιχείρηση αποδεχθεί το λάθος της οπότε εγώ γιατί να πάω σε αυτούς αν τα έχω βρει πιο πριν με το μαγαζί? άσε που θα είμουνα και αχάριστος να καταγγείλω μια επιχείρηση που είναι σωστή εν τέλει.

 

Αυτά από εμένα από προσωπική εμπειρία .... το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε μάθει να μην υπολογίζουμε τίποτα γιαυτό και έχουμε φτάσει εδώ! Αυτά ελπίζω να μην φανεί κάτι στραβό.

Δημοσ.

εγω ποτε δν ειχα τετιο προβλημα την προιγουμεην βδομαδα πηγα με τον θιο μ να αλλαξω το στικακι (wifi) τησ netgear και μ το αλλαξαν σε μιση ωρα επειδη ειχε χαλασει + οτι ο θειοσ μ πηγε να αλλαξει το neo v επειδη ειχε χαλασει η οθονη και το εφεραν σε μια βδομαδα και ολλα ηταν οκ ;)

Δημοσ.

10 χρόνια τώρα ποτέ κανένα πρόβλημα. μια ντουλάπα αποδείξεις έχω απο επιστροφές και αγορές που έχω κάνει!!!

  • Like 2
Δημοσ.

1. Οι φορείς αυτοί (ΙΝΚΑ ΜΙΝΚΑ και Λ.Π.) δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους απλά κάνουν μια τσαπατσουλιά για να μην πεις ότι δεν έκανα τον κόπο να το δουν επίσης έχουν ξεχάσει ότι τους πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος οπότε δεν δέχονται να σε εξυπηρετήσουν γιατί τους βάζεις δουλειά και δεν σου χρωστάνε χάρη.

Οι φορείς αυτοί κάνουν ό,τι μπορούν, δεν είναι μάγοι να βρίσκουν μόνοι τους στοιχεία, αν ο τεχνικός ή ο όποιος υπεύθυνος τους είπε ότι το προϊόν τους ήρθε με ζημιά που δεν καλύπτετε από την εγγύηση τότε τέλος, δεν μπορούν αν κάνουν τίποτα άλλο αν δεν τους δώσεις εσύ αποδείξεις για οτιδήποτε άλλο.

Εσένα δηλαδή πως θα σου άρεζε αν σε βάζαν φυλακή με την μια επειδή εγώ απλά είπα ότι μου έκλεψες κάτι; Έτσι χωρίς καμία απόδειξη;;

Και το πλαίσιο πληρώνει φόρους, και πολλή περισσότερους από εσένα, οπότε δεν κατάλαβα που το πας με αυτό.

 

2. Άμα η εκάστοτε επιχείρηση αρνηθεί τα όσα γράφτηκαν μπορεί πολύ απλά να γράψει ότι δεν τα λες σωστά χωρίς στοιχεία κιόλας γιαυτό και π.χ. η γενική γραμματεία σου λέει λυπάμαι δεν μπορώ να κάνω κάτι σε εκατέρωθεν ισχυρισμούς (xaxa) οπότε νομικά φεύγει από εμάς και πας να βρεις δικηγόρο ο οποίος θα θέλει 200Ε να αναλάβει μια υπόθεση που το αντικείμενο κάνει 90ε ή 20ε άρα τον ήπιες...με γεια σου.

Η εκάστοτε επιχείρηση μια χαρά άνετα μπορεί να δώσει στοιχεία(και πραγματικά και αν γουστάρει και πλαστά) το θέμα είναι ίδιο με πάνω αν δεν υπάρχουν αποδεικτικά δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα,τι θες εσύ την επιστροφή στο 3° reich; Να μπουν φυλακή επειδή εσύ έτσι γουστάρεις;;;

Αν καταφτάσουν στης αρχές πολλαπλές κατυγορίες για το ίδιο πράγμα για το ίδιο κατάσταση τότε θα υπάρξει περαιτέρω έλεγχος.

 

3. Απότι κατάλαβα οι φορείς αυτοί λειτουργούν μόνο άμα η επιχείρηση αποδεχθεί το λάθος της οπότε εγώ γιατί να πάω σε αυτούς αν τα έχω βρει πιο πριν με το μαγαζί? άσε που θα είμουνα και αχάριστος να καταγγείλω μια επιχείρηση που είναι σωστή εν τέλει.

Καθόλου,διάβασε εδώ στο ινσόμνια μερικά παρόμοια θέματα με εγγυήσεις και θα δεις ότι όταν υπάρχουν στοιχεία μια χαρά «Οι φορείς αυτοί (ΙΝΚΑ ΜΙΝΚΑ και Λ.Π.)» δίνουν δίκαιο στον καταναλωτή.

 

Αυτά από εμένα από προσωπική εμπειρία .... το μόνο που με στεναχωρεί είναι ότι στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε μάθει να μην υπολογίζουμε τίποτα γιαυτό και έχουμε φτάσει εδώ! Αυτά ελπίζω να μην φανεί κάτι στραβό.

Ναι,ναι, μακάρι να τα υπολογίζαμε όλοι μας σαν εσένα «όποιος πληρώνει περισσότερους φόρους έχει και περισσότερο δίκαιο» όπως αφήνεις να διανοηθεί στο 1.

  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε Μ.

 

Σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με το Headset Turbo-X H646MV του οποίου την αγορά την πραγματοποιήσατε από την εταιρεία μας στις 10/1/2012 από το site μας plaisio.gr.

Όλο το ιστορικό της συσκευής σας έχει ως εξής, στις 1/2/2012 μας προσκομίσατε το headset στο Service του καταστήματος μας στην Τσιμισκή όπου και διαπιστώθηκε η αναφερόμενη από εσάς δυσλειτουργία και πραγματοποιήθηκε άμεσα η αντικατάσταση του σε περίπου 2 ώρες από την στιγμή που μας το προσκομίσατε.

 

Στις 29/8/2012 μας φέρατε το headset που σας είχαμε αντικαταστήσει στις 1/2/2012 με αναφερόμενο πρόβλημα στο μικρόφωνο, ο τεχνικός το έλεγξε μέσα σε 10 λεπτά αφού το είχατε αφήσει, σας κάλεσε και σας ενημέρωσε πως υπάρχει φθορά στο καλώδιο από κακή χρήση και πως θα πρέπει να πραγματοποιηθεί επισκευή του εκτός εγγύησης καθώς τέτοιου είδους φθορές δεν μπορούν να καλυφθούν στα πλαίσια της εγγύησης όπου και αρνηθήκατε.

 

Επισυνάπτουμε φωτογραφίες με το συγκεκριμένο headset όπου φαίνεται η μη φυσιολογική φθορά όπου σε κάθε περίπτωση αν το επιθυμείτε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επισκευή του εκτός εγγύησης.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/441/dscn0063kr.jpg/

 

Θα θέλαμε σε αυτό το σημείο να σας ευχαριστήσουμε όλους για τα σχόλια σας είτε αρνητικά είτε θετικά καθώς τα διαβάζουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας ώστε πάντα να γινόμαστε καλύτεροι.

 

Με εκτίμηση,

 

ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E

Technical Support Manager

Ηρακλής Τσουκαλάς

Δημοσ.

Κάποιος φούρνος γκρεμίστηκε... :confused:

Μη το λες. Οι εταιρίες παρακολουθούν τα τεχνολογικά φόρουμ έτσι & αλλιώς & σε πολλά τέτοια θέματα έχουν απαντήσει εκπρόσωποι τους.

Δημοσ.

Προσωπικά δεν γνωρίζω τι κάνουν οι εταιρίες στα forum γενικότερα.

 

Το σχόλιο μου έγινε με βάση το 1ο επίσημο ποστ του Πλαισίου στο insomnia.

 

Πάντως, όπως και να έχει, μόνο ως θετικό μπορώ να το εκλάβω.

Δημοσ.

παντως στο καταστημα ψυχικου το σερβις ειναι τρομερο χθες πηγα να δωσω εναν αποκοδοικοποιητη doop Και ηταν αλλος ενας ανθρωπος μπροστα μου με το ιδιο προβλημα εβγαλε χαρτι αντικαταστασης επιτοπου

το ιδιο εγινε και σε μια κυρια η οποια εχει ενα sony xperia και το αντικατεστησε και ενας αλλος που ειχε φερει λαπτοπ turbo x με προβλημα στο ασυρματο το δοκιμασε επιτοπου

να λεμε τα καλα να λεμε και τα κακα

το καταστημα στο ψυχικο ειναι το μοναδικο πλεον που δουλευει ακομα με τον παλιο τροπο

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...