Προς το περιεχόμενο

Δουλειά στα καράβια


BlackDarkFlag

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αλήθεια ειναι οτι η δουλειά αυτη είναι για ΑΝΤΡΕΣ

 

 

....αλλα οι ελληνες δεν μασάμε απο τετοια

 

Βlue Star Ithaki - 04/12/13

https://youtu.be/hmspVf6CD_w?list=FL7RTT2eHL0yM0aAQA0_s6lg

Ευτυχώς το πούλησε η εταιρία και Ησυχασαμε από το παλιοκαραβο.

Η αργοπορία η ίδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όπως υπάρχουν μέρη που βγάζουν αγρότες, έτσι υπάρχουν και μέρη που βγάζουν παραδοσιακά ναυτικούς. Συνήθως ναυτικός γεννιέσαι. Δεν γίνεσαι. Το οικονομικό είναι ένας ακόμη λόγος. Αν και οι περισσότεροι δεν θα άντεχαν ούτε για όλο το χρήμα του κόσμου. Το ότι αναφέρεις το ίντερνετ και τα δίκτυα είναι σαν να λες ότι θα πας στον πόλεμο και δεν θα χεις παγωτό. Αστειάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα γενικότερο σχόλιο, όλοι αυτοί οι μάγκες που κράζουν την Ελλάδα και λένε ότι έξω είναι καλύτερα κτλ κτλ.. γιατί οι ίδιοι είναι στην Ελλάδα; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέτε οτι έχει καλά χρήματα για τι ποσά μιλάμε;

Ένας ανειδίκευτος που ξεκινάει τι μισθό παίρνει και τι ακριβώς κάνει πάνω στο πλοίο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει ότι λόγω Φιλιππινέζων έχουν πέσει οι μισθοί; Γιατί τα λεφτά που λέτε πάλι πολλά μου ακούγονται (5-14k)...

 

Εκτός αν πριν έδιναν ακόμα περισσότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν σου χαριζει λεφτα ειναι απο τα ποιο δυσκολα επαγελματα που υπαρχουν.Η θαλασα ειναι ζορικη και κρυβει κινδυνους και αλλα διαφορα ψυχολογικα που μπορει να βγαλεις μεσα στο πλοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πώ που έχω πατέρα ναυτικό;

Μισθολογικά και ανάλογα την θέση, 5~11Κ. Οτιδήποτε παραπάνω,θα έλεγα μόνο σε γκαζάδικο ελεώ επικινδυνότητας.

Στο range πάνω απο τα 10Κ,συνήθως παίζουν τα ανασφάλιστα Παντοπόρα (δέν προσμετράται η υπηρεσία στα συντάξιμα έτη) και μιλάμε για Α' μηχανικό-Υποπλοίαρχο-Πλοίαρχο.

Όπως είπε και ο 3DJIN,είναι οριακά καλά...για κάποιον που δουλεύει 24/7,χωρίς ρεπό,χωρίς άδεια,"εκτός έδρας",με τους κινδύνους,τις ευθύνες και τις λοιπές ιδιαιτερότητες.Αναλογικά,ένας ιδιωτικός υπάλληλος των 800 ευρώ θα έπαιρνε 3~4Κ.

Δέν είναι δουλειά που θα κάνεις μέχρι να συνταξιοδοτηθείς.Μπαίνεις στο ψυγείο σάν οντότητα,δέν εξελίσσεσαι σαν άνθρωπος και στο τέλος,όταν κάνεις αποτίμηση του τι κατάφερες,αυτό θα είναι μόνο μερικές δεσμίδες χρήμα (ΑΝ δέν στα έχουν φάει/τα έχεις σκορπίσει)

 

Γνώμη μου;Κάντο,άλλα για 10~15 χρόνια max.Μετά βγές στην στεριά και φτιάξε μια μικρή επιχείρηση να σε (υπο)στηρίζει οικονομικά.Δημιούργησε μερικές θέσεις εργασίας,κάνε οικογένεια,ζήσε αυτά που ανέβαλες (άλλα δέν έχασες),γιατί θα είσαι ακόμα νέος.

Χτυπάω το κεφάλι μου η αλήθεια είναι,γιατί πλέον στα 32 μου δέν μπορώ να μπώ στην Εμποροπλοιάρχων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει ότι λόγω Φιλιππινέζων έχουν πέσει οι μισθοί; Γιατί τα λεφτά που λέτε πάλι πολλά μου ακούγονται (5-14k)...

 

φημες απο τα παλια τα χρονια οπως πολλα ακομη..υπαρχουν μιανμαρ,αφρικανοι,ρουμανοι,συριοι κτλ με certificates...

ΑΛΛΑ αυτοι ειναι για το κατωτερο πληρωμα ας πουμε 300-500δολαρια το μηνα ο σερβιτορος-καθαριστης-ματσακωνισμα-βαφεας.

τωρα αξιωματικους(οι πρωτες  θεσεις) σε σοβαρα καραβια δεν παιζουν ουτε μια στο μυριο οι παραπανω.

lpg,lng,gas,oil κτλ ειναι αυτα που δεινουν τα περισσοτερα γιατι βγαζουν τα περισσοτερα. Ουτε μια στο μυριo δεν γινεται τα παραπανω να ειναι ανασφαλιστα.

 

 

δουλεύει 24/7,χωρίς ρεπό,χωρίς άδεια,"εκτός έδρας",με τους κινδύνους,τις ευθύνες και τις λοιπές ιδιαιτερότητες..

υπαρχουν απο τον νομο συγκεκριμενα ωραρια...και στα σχετικα καινουργια δηλ.μαξ 10ετιας μπορω να πω οτι εχει και αρκετη ξαπλα.εκτος εδρας=bonus,συνηθως η κυριακη ειναι και γι αυτους σχεδον "ημιαργια"=τις βαρδιες(μηχανη+γεφυρα)

και ξαναλεω στα κρουαζεροπλοια κανεις σχεδον διακοπες...

ο απωτερος σκοπος καποιου μηχανικου-πλοιαρχου ειναι να κατσει 2 10ετιες και μετα να παει στο γραφειο ή να καταληξει σε κανα λιμανι πιλοτος ή να βρει κανα yacht..

δειτε ενα μπλογκ που πετυχα προσφατα και τα γραφει σωστα.. http://captain-christos.blogspot.gr/2013/04/blog-post_15.html#.VbwHf7WmGT4

http://www.parallaximag.gr/reportage/oi-zoes-ton-allon-mana-tha-pao-sta-karavia

 

υ.γ. για να τα λεμε και ολα υπαρχουν μερικοι χιλιαδες ελληνες ναυτικοι στην ανεργια...

http://www.e-nautilia.gr/gia-na-epiviwseis-sto-karavi-prepei-pleon-na-min-eisai-ellhnas/

http://captain-christos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_25.html#.VbwIVbWmGT4

http://www.insomnia.gr/topic/412681-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%89-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%B1/page-2?do=findComment&comment=4124692

https://www.google.gr/search?hl=el&source=hp&biw=1024&bih=630&q=ship+crew+agencies&aq=1&aqi=g5&aql=&oq=ship+crew+&gws_rd=ssl

http://www.insomnia.gr/topic/250112-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BD%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C/

http://www.insomnia.gr/topic/481803-%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%82/page-2

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κάνεις περίπου στο πλοίο;

 

Αναλογα τη θεση προφανως... στο ΠΝ που ημουν εγω 2 ηταν οι μεγαλες κατηγοριες: αρμενιστης, μηχανικος. Ο πρωτος ειναι καταστρωματαριος, μουτσος δηλαδη, σαν ανειδικευτος που θα εισαι. Ο δευτερος στον κατω κοσμο, στις μηχανες. Ντουπου ντουπ, πετρελαια, λαδι και στουπια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...