Προς το περιεχόμενο

Αυξημένη κατά 50% η αυτονομία του νέου ηλεκτρικού Nissan Leaf


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ όμορφο εμφανισιακά.

 

Με λίγα λόγια το προηγούμενο μοντέλο πήγε άπατο με 50% χειρότερη αυτονομία αφού ακόμα και το νέο έχει χαμηλή αυτονομία.

 

Εδώ και μια δεκαετία μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα με, lpg, diesel και τώρα ηλεκτρικά.

 

Όχι ότι και τα τρία βγήκαν τώρα, το πιο νέο είναι το ηλεκτρικό όπου το παλεύουν από τις αρχές του 1980 !

 

Κανένα από τα τρία δεν είναι πιο οικολογικό από την βενζίνη αλλά κάπως πρέπει να πασάρουν κάτι "νέο" και πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η ουσια ειναι οτι υπαρχουν παρα πολλα προβλήματα με τις μπαταρίες.  Υπάρχουν συγκεκριμένα λινκ για οποιον θελει να ψάξει,  τι θα συμβει σημερσ αν μαζικοποιηθει η χρηση ηλεκτρικού αυτοκίνητου. 

Σε καμια περίπτωση δε φτανουν ανεμογενητριες κλπ,  ουτε καν φυσικο αεριο.  Η μοναδική εφικτη λυση είναι τα πυρηνικα εργοστάσια με οτι αυτο συνεπάγεται. 

Σε περίπτωση επισης μαζικοποιησης (και οχι κατω του 1% περίπου που ειναι σήμερα) της χρησης ηλεκτρικων αυτοκίνητων μαντεψε ποσα εργοστάσια τυπου giga factory χρειαζεσαι,  ποσους πυρηνικους σταθμους και ποσους σταθμους ανεφοδιασμου σε καθε χωρα.  Πρακτικά για να κατασκευάσεις ολα αυτα,  αν το βαλεις ως 1η προταιρεωτητα θες το λιγότερο 10 με 20 χρονια.  Αν δεν το βαλεις ως κρατικη προαιρεοτητα με επιδοτήσεις κλπ πολυ παραπανω. 

Γι αυτο τα ηλεκτικα θα αυξάνονται (κατα κανονα σε ΠΛΟΥΣΙΕΣ χωρες)  αλλα θα παραμείνουν μια μικρη μειοψηφία τα επομενα 10 χρονια. 

Επίσης οι τιμες των μπαταριων σε αυτη την περίπτωση θα ανεβαίναν λογω μη επαρκης προσφοράς και δε θα συνεχίζοταν αυτο που δείχνουν τα διαγράμματα.  Ασε που η εμπορική τιμη των μπαταρίων δεν ακολουθεί στην πραξη αυτή την καθοδο που περιγράφεις λογω φορων κλπ.

Η μπαταρία που αλλαξα στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ απο την αντίστοιχη που αλλαξα πριν 5 χρονια.

 Που να δεις και τα διαγράμματα για τα φωτοβολταϊκά.  Η τιμη εχει ξεφτιληστει.  Η εμπορικη τιμη μενει ιδια σχεδον τα τελευταία 5 χρονια ομως. 

 Γενικα το θεμα είναι εξαιρετικά πολύπλοκο.  Και οπως εγραψα και παραπάνω, γλυτώνεις καυσαερια μεσα στις πόλεις,  αλλά τα παράγεις αλλου.  Στα εργοστάσια για κατασκευή μπαταριων και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ( αν δεν παράγεις ηλεκρισμο απο πυρηνικα εργοστάσια. Οι ανεμογενητριες ειναι απλα ανεκδοτο στην ενέργεια που παραγουν σε σχεση με αυτη που θες αν κάνεις ολα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικα). 

Τελος επαναλαμβάνομαι,  αλλα οι φοροι,  τελη,  τεκμηρια, κτεο,  φορος στο πετρέλαιο, κλπ,  ολα μπαίνουν για να αυξανουν τα εσοδα των κρατων προκειμένου να εχουν δημοσιο τομεα κλπ. 

Μη μπερδευομαστε οταν βλεπουμε να καταργούνται για τα ηλεκτρικά.  Αυτο συμβαινει ως κινητρο ωστε να αυξηθεί το ελάχιστο ποσοστό τους. 

Σε περίπτωση που γινουν ολα ηλεκτρικά αυτοι οι φοροι θα ξαναμπουν σε συνολο οσο ειναι και τωρα, απλα σε αλλη μορφη.  Πχ 2πλασιασμος-5πλασιαμος της τιμης του ρεύματος. 

 Οποτε δε θα μειωθει κανενα εξοδο για τον τελικο χρηστη όπως γράφουν αφελεστατα καποιοι ξερολες.

 Και αλλα 100 ζητήματα υπάρχουν.  Ενα βασικο αναφερθηκε.  Το περισοτερο λιθιο το εχει ολο μια αφρικανική χωρα.  Απλα δεν φτανει για τοσες μπαταρίες.  Θες αλλη τεχνολογία που ουτε καν εχει βρεθει ακόμα.  

Ή πχ στο κρυο η απόδοση / φορτιση μπαταριων εχει πρόβλημα.  Σε κάποια αυτοκίνητα ηλεκτρικά βαζουν και μηχανισμους θερμανσης των μπαταριων με οτι αυτο συνεπάγεται. Δεν κανουν πρακτικά για καθε χωρα. 

Μη το συνεχίσω θα γραφω σελιδες..  Τα πράγματα επαναλαμβάνω δεν ειναι τοσο απλοικα οσο φαίνονται.

Αυτη τη στιγμη το ηλεκτρικο αυτοκίνητο είναι παιχνίδι για πλουσιους και για εκεντρικους, με εξαιρεση λιγο τα tesla στην Αμερικη που πανε να γίνουν λυση για τη μεσαια,  προς καλα οικονομημενη ταξη.  Αλλα αυτο αποτελει εξαίρεση στον κανονα και παραμένει μειοψηφία. 

Σε ολα αυτα που εγραψες δεν παραθετεις κανενα στοιχειο για την αστηριχη υποθεση που εγραψες προηγουμενως:

 

 Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. 

 

Θες να μας παραθεσεις μια ερευνα απο καποια consulting εταιρεια που να στηριζει την υποθεση που εκανες;

Γιατι οι ερευνες που εχω διαβασει απο διαφορες μεγαλες εταιρειες δειχνουν το αντιθετο.

Εδω μια απο την McKinsey:

http://www.mckinsey.com/industries/automotive-and-assembly/our-insights/electrifying-insights-how-automakers-can-drive-electrified-vehicle-sales-and-profitability

 

Επισης, η εμπορική τιμη των μπαταρίων ακολουθεί στην πραξη αυτή την καθοδο που περιγράφτηκε(σε αντιθεση με οτι εγραψες πως δεν την ακολουθει).

Το παραδειγμα με την μπαταρια του συμβατικου αυτοκινητου σου(με κινητηρα εσωτερικης καυσης) ηταν τουλαχιστον ατυχες.

-------------------------------

Θα σας πω ένα! Η τιμή των μπαταριών λιθίου αυξήθηκε  20% από πέρυσι, λόγο της αυξημένης ζήτησης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και της περιορισμένης διθεσιμότητας σε λίθιο. 

Μπορεις να παραθεσεις την πηγη για την αυξηση της τιμης των μπαταριων των ηλεκτρικων αυτοκινητων;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι άλλο δεν καταλαβαίνω. Επισήμως, έως τώρα, δεν κατασκευάζονται καταναλωτικά οχήματα στην Ελλάδα διότι δεν υπάρχουν τα ανάλογα χυτήρια για τη δημιουργεία των κραμμάτων για τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Με τα ηλεκτρικά οχήματα που δεν υπάρχει πλέον αυτό το εμπόδιο, τεχνογνωσία στην ηλεκτροκίνηση υπάρχει, ειδικά μέσω ΕΜΠ κ ΑΠΘ, μπαταρίες υψηλής εξειδίκευςης από τη sun στην Ξάνθη, κ πλήθος νέων παιδιών που θέλουν να μείνουν στον τόπο μας, γιατί κάποιο Έλληνας επιχειρηματίας δεν ασχολείται με την κατασκευή ελληνικών οχημάτων πόλης? Αυτοί οι άνθρωποι έχουν χρήματα για επενδύσεις, ας κάνουν κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η μπαταρία που αλλαξα στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ απο την αντίστοιχη που αλλαξα πριν 5 χρονια.

 

 

Δεν ξέρω από που να σε πιάσω και που να σε αφήσω.

 

Το κορυφαίο όμως που είπες ήταν αυτό με την μπαταρία του αυτοκινήτου σου.

 

Παίζει να νομίζεις ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν από κάτω μια συστοιχία από καμιά 10αρια μπαταρίες όπως αυτές που έχουν τα αυτοκίνητά μας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια γενικη παρατήρηση :Δεν κάνουμε εξετασεις εδω περα ώστε οτι γράφουμε να ειμαστε υποχρεομενοι να βαζουμε και link για οτιδήποτε διαφωνει καποιος. 

Ειδικότερα οταν αυτοι που τα ζητανε δεν βαζουν οι ιδιοι link παρα σε ελαχιστα. 

Οποιος πραγματικά ενδιαφέρεται,  θα ψαξει μονος του και θα βρει τι ισχύει και τι οχι. 

Το παραδείγμα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου δεν είναι καθολου άσχετο,    δειχνει ακριβώς οτι η θεωρία απο την πραξη εχει μεγάλη διαφορά.  Στα αυτοκίνητα που αγοράζεις ογκο μπαταριών έχει πεσει οντως το κόστος σε σχεση με το πριν φιαχτει το giga Factory.  Δε θα συνεχίστει αυτο ομως αν δεν φιαχτουν και αλλα τετοιου μεγέθους εργοστάσια. 

Χρειάζονται αποδειξεις και link οτι οι φοροι που θα χασει το κράτος που αναφέρω παραπάνω θα αντικατασταθουν? 

Ή μήπως χρειάζονται λινκ οτι δεν υπάρχει λυση να αντικαταστησεις σημερα ολα τα αυτοκίνητα χωρις παρα πολλα και καινούργια πυρηνικά εργοστάσια.  

Αμα δεν το πιστευεις ψαξτο στο Google να δεις αν εχω δικιο ή οχι.  Γεμάτο απο επιστημονικοτατες αναλυσεις περι αυτου.  Θα αλλάξει κατι αν σου βαλω 1 λινκ. Απ τα 100αδες?

 Εγω γραφω μπούρδες,  εσείς που εισατε επιστημονες πανω στο αντικείμενο,  για γραφτε ποσο καιρο θελει μια χωρα, (νορμαλ, άσε την Ελλάδα,  αλλα οχι ειδικά καποιες πολυ πλουσιες,  μια μεση χωρα) να φτιαξει επαρκη σημεια ανεφοδιασμου αν ο στολος των αυτοκινήτων γινει 50%.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι άλλο δεν καταλαβαίνω. Επισήμως, έως τώρα, δεν κατασκευάζονται καταναλωτικά οχήματα στην Ελλάδα διότι δεν υπάρχουν τα ανάλογα χυτήρια για τη δημιουργεία των κραμμάτων για τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Με τα ηλεκτρικά οχήματα που δεν υπάρχει πλέον αυτό το εμπόδιο, τεχνογνωσία στην ηλεκτροκίνηση υπάρχει, ειδικά μέσω ΕΜΠ κ ΑΠΘ, μπαταρίες υψηλής εξειδίκευςης από τη sun στην Ξάνθη, κ πλήθος νέων παιδιών που θέλουν να μείνουν στον τόπο μας, γιατί κάποιο Έλληνας επιχειρηματίας δεν ασχολείται με την κατασκευή ελληνικών οχημάτων πόλης? Αυτοί οι άνθρωποι έχουν χρήματα για επενδύσεις, ας κάνουν κάτι...

Νομιζω οτι ειναι προφανες η' τουλαχιστον θα επρεπε .

Διοτι πολυ απλα   πρεπει να εισαι  σε θεση οτι παραγεις να ειναι ανταγωνιστικο  σε τιμη και τεχνολογια σε αυτο το προιον  .Κατι που φυσικα λογω του τυπου της οικονομιας ,της φορολογικης νομοθεσιας,των υποδομων  και της γραφειοκρατιας  και της οικονομικης ανασφαλειας  που επικρατει  στην Ελλαδα  κατι  τετοιο φανταζει ως ονειρο θερινης νυκτος .

Εδω εχουμε το αντιθετο φαινομενο ,κλαδοι  ατμομηχανες της Ελληνικης οικονομιας  να αλλαζουν εδρες για φορολογικους και  για ενα σωρο αλλους λογους .

Πως θα αναπτυχθει μια τετοια βαρια και με τεχνολογια αιχμης βιομηχανια?

Συμπερασματικα μονο τρελος θα επενδυε σε κατι τετοιο στην Ελλαδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια γενικη παρατήρηση :Δεν κάνουμε εξετασεις εδω περα ώστε οτι γράφουμε να ειμαστε υποχρεομενοι να βαζουμε και link για οτιδήποτε διαφωνει καποιος. 

Ειδικότερα οταν αυτοι που τα ζητανε δεν βαζουν οι ιδιοι link παρα σε ελαχιστα. 

Οποιος πραγματικά ενδιαφέρεται,  θα ψαξει μονος του και θα βρει τι ισχύει και τι οχι. 

Το παραδείγμα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου δεν είναι καθολου άσχετο,    δειχνει ακριβώς οτι η θεωρία απο την πραξη εχει μεγάλη διαφορά.  Στα αυτοκίνητα που αγοράζεις ογκο μπαταριών έχει πεσει οντως το κόστος σε σχεση με το πριν φιαχτει το giga Factory.  Δε θα συνεχίστει αυτο ομως αν δεν φιαχτουν και αλλα τετοιου μεγέθους εργοστάσια. 

Χρειάζονται αποδειξεις και link οτι οι φοροι που θα χασει το κράτος που αναφέρω παραπάνω θα αντικατασταθουν? 

Το παραδειγμα με την μπαταρια του αυτοκινητου σου με την lead-acid μπαταρια των ~50Ah(600Wh) δεν ειναι τοσο σχετικο με τις lithion μπαταριες των 24.000Wh του Leaf ή ακομα μεγαλυτερες αλλων ηλεκτρικων.

 

Και εδω τι ισχυει στην πραξη για τις μπαταριες των ηλεκτρικων, πχ ποσο κοστιζει να αγορασεις καινουρια μπαταρια για το Nissan Leaf:

http://insideevs.com/breaking-nissan-prices-leaf-battery-replacement-5499-new-packs-heat-durable/

Using $6,499 as a full MSRP on the pack means Nissan is putting a price of $270/kWh on the cells.

 

ή ποσο κοστιζει να αγορασεις καινουρια μπαταρια για το Chevrolet Bolt:

https://electrek.co/2017/06/12/gm-bolt-ev-battery-pack-price-cost/

GM lists the price of the Chevy Bolt EV’s battery pack at $15,734.29 – $262/kWh

 

Βλεπουμε οτι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ το κοστος συμβαδιζει με την "θεωρια":

1IWOQkF5YxbKykAFypJEmFA-1.jpeg?resize=12

---------------

Το παραδείγμα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου δεν είναι καθολου άσχετο,    δειχνει ακριβώς οτι η θεωρία απο την πραξη εχει μεγάλη διαφορά.  Στα αυτοκίνητα που αγοράζεις ογκο μπαταριών έχει πεσει οντως το κόστος σε σχεση με το πριν φιαχτει το giga Factory.  Δε θα συνεχίστει αυτο ομως αν δεν φιαχτουν και αλλα τετοιου μεγέθους εργοστάσια. 

Το gigafactory δεν παραγει μπαταριες για το nissan leaf ή το chevrolet bolt κλπ, των οποιων το κοστος ειδες οτι ειναι βασει της θεωριας που ελεγες οτι δεν ισχυει.

Επισης, το gigafactory φτιαχνει ελαχιστες μπαταριες , δεν εχει ολοκληρωθει παρα ενα μικρο μερος του.

 

Ειναι ατοπο το επιχειρημα σου οτι το κοστος των μπαταριων επεσε "σε σχεση με το πριν φιαχτει το giga Factory".

 

Τουλαχιστον ομως συμφωνουμε οτι επεσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα αυτά από ότι φαίνεται με τα ηλεκτρικά είναι μπαρούφες! οι περισσότεροι Έλληνες τουλάχιστον κάνουν 10-15000χιλ το χρόνο και αυτά τα χρήματα για τις μπαταρίες και τις φορτίσεις είναι ασύμφορα!! ακόμα και οι απλές μπαταρίες που φοράει το κάθε αυτοκίνητο δεν πέφτουν οι τιμές το ίδιο θα συμβεί και με αυτές! 

 

αν ήταν τόσο συμφέρον η αγορά των ηλεκτρικών ο κόσμος θα τα αγόραζε.. αντί αυτού όμως αυτό που βλέπω είναι πως προσπαθούν να τα επιβάλουν με την μελλοντική απαγόρευση των άλλων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτη τη στιγμη το ηλεκτρικο αυτοκίνητο είναι παιχνίδι για πλουσιους και για εκεντρικους, με εξαιρεση λιγο τα tesla στην Αμερικη που πανε να γίνουν λυση για τη μεσαια,  προς καλα οικονομημενη ταξη.  Αλλα αυτο αποτελει εξαίρεση στον κανονα και παραμένει μειοψηφία. 

Οπως εγραψα και προηγουμενως, καταληγεις σε λαθος συμπερασματα γιατι εχεις λαθος στοιχεια.

Το ηλεκτρικο αυτοκινητο δεν "ειναι για πλουσιους και εκκεντρικους με εξαιρεση το tesla".

 

Το πιο δημοφιλες EV μοντελο ειναι το φθηνοτερο(απο τα tesla) nissan leaf και λιγο πιο πισω σε πωλησεις βρισκεται το renault zoe του ιδιου ομιλου που ειναι ακομα φθηνοτερο.

Who Is The World's Leading EV Maker? It's Not Tesla

A look at the sales data shows that noisy Tesla is quietly being outsold by the true pioneer in the electric vehicle field,  the Renault-Nissan Alliance. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Haha: Καπου διαβασα (τωρα μη με βαλεις να ψαξω πάλι να βρω λινκ,  γιατι θα βρω.  Πιθανον και απο εδω απο το Insomnia. Επειδη το διαβασα δε σήμαινει 100% οτι ισχυει,  αλλά οντως το διάβασα) οτι το giga Factory απο οταν ανοιξε,  παραγει μονο του περίπου ισα με την παγκόσμια παραγωγή μπαταριων.  Με λιγα λογια 2πλασιαστηκε η παραγωγή.  Πιθανόν το μετρανε σε gigawat,  και οχι σε αριθμό, δεν θυμάμαι. 

 Άλωστε,  αν δεις τη συνέντευξη του Ελον Μασκ ελεγε οτι χωρις το giga Factory θα ηταν αδύνατο να παράγει ηλεκτρικα αυτοκίνητα γιατι το κόστος λογω των μπαταριων θα ηταν πολυ μεγαλο. 

 Οταν λοιπόν αυξανεται τοσο πολυ η προσφορά μπαταριών λογικο είναι να επηρεασει τις τιμες δε νομιζεις? 

Διαφορετικα θα ηταν αναγκασμενος να αγοράσει μπαταρίες απο τ αλλα εργοστάσια.  Που βασικα δε θα ειχαν να δωσουν οποτε οι τιμές σίγουρα θα ανεβαιναν. 

 Το θεμα ομως δεν είναι μονο το κοστος των μπαταρίων.  Να συμφωνησουμε οτι αν ανεβουν τοσο πολυ τα ηλεκτρικά θα γινουν και αλλα εργοστάσια. Ας υποθέσουμε οτι θα πεσει μαλιστα και αλλο το κόστος και πολυ. 

Εχω γραψει ενα σωρο πράγματα παραπάνω τα οποία ισχύουν και αποτελουν πρόβλημα. 

 Οτι δεν ηταν 1η σε πωλήσεις η τεσλα δεν το γνωριζα.  Αυτα που είναι πρώτα αφου ασχολείσαι,  τι ειδους είναι?  Νορμαλ αυτοκίνητα πληρως ηλεκτροκινητα ή μικρα πολης? 

(Το τεσλα δεν το έγραψα ως εξαιρεση λογο κόστους,  αλλα κυριως λογο χωρας.  Η Αμερική ειναι 500εκ,  απο αυτους 70εκ εχουν πολυ καλα εισοδήματα ωστε καποιοι απο αυτους,  να αγοραζουν ενα τετοιο αυτοκίνητο.

Συν την πολιτική της Αμερικής, που μπορει να την κανει επειδή ειναι πλουσια χωρα,  με τεραστιες φοροαπαλαγες που κανουν σε πολλες περίπτωσεις φθηνότερο το τεσλα απο συμβατικα.  Στον πλανήτη όμως ουτε το 1% δεν εχει τετοια εισοδήματα και χώρα να μπορει να επιδοτει τοσο πολυ).

Στην Ευρώπη η 1η χώρα σε ηλεκτρικα ανα κατοικο,  πρεπει να είναι η Νορβηγία, που είναι... απλα πολυ πλουσια. Στις μεσαιες χωρες,  βαλε Βουλγαρία, Τσεχία, Τουρκία κλπ τι ποσοστό έχουν τα ηλεκτρικά και γιατί αφου δεν ειναι για πλουσιους και εκκεντρικους (αυτη τη στιγμη) ? 

 Υποψιν.  Δεν ειμαι καθόλου εναντίον του ηλεκτρικού.  Οταν ειμουν παντελος ασχετος ειμουν 100% υπέρ.  Απο οταν διαβασα αρκετα και μετα, κραταω μια πισινη.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Haha: Καπου διαβασα (τωρα μη με βαλεις να ψαξω πάλι να βρω λινκ,  γιατι θα βρω.  Πιθανον και απο εδω απο το Insomnia. Επειδη το διαβασα δε σήμαινει 100% οτι ισχυει,  αλλά οντως το διάβασα) οτι το giga Factory απο οταν ανοιξε,  παραγει μονο του περίπου ισα με την παγκόσμια παραγωγή μπαταριων.  Με λιγα λογια 2πλασιαστηκε η παραγωγή.  Πιθανόν το μετρανε σε gigawat,  και οχι σε αριθμό, δεν θυμάμαι. 

Οπως εγραψα και προηγουμενως, καταληγεις σε λαθος συμπερασματα γιατι εχεις λαθος στοιχεια.

 

Αυτο που περιγραφεις θα γινει οταν το gigafactory αρχισει να λειτουργει σε full capacity(συγκεκριμενα, το 2020 που αναμενεται να δουλευει φουλ, θα παραγει περισσοτερες μπαταριες απο οτι ηταν συνολικα η παγκοσμια παραγωγη το 2013), τωρα λετουργει μαλλον κατω απο ~20-30% .

Η παραγωγη λοιπον δεν διπλασιαστηκε απο το gigafactory μεχρι στιγμης.

 Άλωστε,  αν δεις τη συνέντευξη του Ελον Μασκ ελεγε οτι χωρις το giga Factory θα ηταν αδύνατο να παράγει ηλεκτρικα αυτοκίνητα γιατι το κόστος λογω των μπαταριων θα ηταν πολυ μεγαλο. 

 Οταν λοιπόν αυξανεται τοσο πολυ η προσφορά μπαταριών λογικο είναι να επηρεασει τις τιμες δε νομιζεις? 

Σε αυτο συμφωνουμε(οτι το gigafactory θα ριξει κι αλλο το κοστος των μπαταριων), κατι που φυσικα ερχεται σε αντιθεση με αυτο που εγραψες προηγουμενως:

 

 Ουτε ισχύει αυτο που γράφτηκε παραπάνω οτι οταν αλλάξεις μπαταρίες θα εχει πεσει η τιμη.  Μπορεί καλιστα να εχει ανεβει.  Ποιο πιθανο ειναι μαλιστα αυτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολα αυτα που εγραψες δεν παραθετεις κανενα στοιχειο για την αστηριχη υποθεση που εγραψες προηγουμενως:

 

 

Θες να μας παραθεσεις μια ερευνα απο καποια consulting εταιρεια που να στηριζει την υποθεση που εκανες;

Γιατι οι ερευνες που εχω διαβασει απο διαφορες μεγαλες εταιρειες δειχνουν το αντιθετο.

Εδω μια απο την McKinsey:

http://www.mckinsey.com/industries/automotive-and-assembly/our-insights/electrifying-insights-how-automakers-can-drive-electrified-vehicle-sales-and-profitability

 

Επισης, η εμπορική τιμη των μπαταρίων ακολουθεί στην πραξη αυτή την καθοδο που περιγράφτηκε(σε αντιθεση με οτι εγραψες πως δεν την ακολουθει).

Το παραδειγμα με την μπαταρια του συμβατικου αυτοκινητου σου(με κινητηρα εσωτερικης καυσης) ηταν τουλαχιστον ατυχες.

-------------------------------

Μπορεις να παραθεσεις την πηγη για την αυξηση της τιμης των μπαταριων των ηλεκτρικων αυτοκινητων;

H πηγή είμαι εγώ φιλαράκι εδώ και 15 χρόνια αγοράζω ανά 5 χρόνια χονδρική απευθείας από  κίνα 30ΚWΗ. αλλά μπορείς κι απλά να γκουκγλάρεις τιμή λιθίου τα τελευταία χρόνια και ιδικά 2016-2017. Γιατί ενώ είστε άσχετοι ,και οι γνώσεις σας βασίζονται  μονό σε προπαγάνδα εκφέρεται γνώμη   και προκαλείτε τους ειδήμονες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H πηγή είμαι εγώ φιλαράκι εδώ και 15 χρόνια αγοράζω ανά 5 χρόνια χονδρική απευθείας από κίνα 30ΚWΗ. αλλά μπορείς κι απλά να γκουκγλάρεις τιμή λιθίου τα τελευταία χρόνια και ιδικά 2016-2017. Γιατί ενώ είστε άσχετοι ,και οι γνώσεις σας βασίζονται μονό σε προπαγάνδα εκφέρεται γνώμη και προκαλείτε τους ειδήμονες?

Φιλε, το να καταφευγεις σε χαρακτηρισμους δειχνει πολλα.

 

Κατα τα αλλα, δεν απαντησες απο τη βιασύνη σου στο ερώτημα μου, το οποιο μιλαγε για μπαταριες ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ:

Μπορεις να παραθεσεις την πηγη για την αυξηση της τιμης των μπαταριων των ηλεκτρικων αυτοκινητων;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Haha: Καπου διαβασα (τωρα μη με βαλεις να ψαξω πάλι να βρω λινκ,  γιατι θα βρω.  Πιθανον και απο εδω απο το Insomnia. Επειδη το διαβασα δε σήμαινει 100% οτι ισχυει,  αλλά οντως το διάβασα) οτι το giga Factory απο οταν ανοιξε,  παραγει μονο του περίπου ισα με την παγκόσμια παραγωγή μπαταριων.  Με λιγα λογια 2πλασιαστηκε η παραγωγή.  Πιθανόν το μετρανε σε gigawat,  και οχι σε αριθμό, δεν θυμάμαι. 

 Άλωστε,  αν δεις τη συνέντευξη του Ελον Μασκ ελεγε οτι χωρις το giga Factory θα ηταν αδύνατο να παράγει ηλεκτρικα αυτοκίνητα γιατι το κόστος λογω των μπαταριων θα ηταν πολυ μεγαλο. 

 Οταν λοιπόν αυξανεται τοσο πολυ η προσφορά μπαταριών λογικο είναι να επηρεασει τις τιμες δε νομιζεις? 

Διαφορετικα θα ηταν αναγκασμενος να αγοράσει μπαταρίες απο τ αλλα εργοστάσια.  Που βασικα δε θα ειχαν να δωσουν οποτε οι τιμές σίγουρα θα ανεβαιναν. 

 Το θεμα ομως δεν είναι μονο το κοστος των μπαταρίων.  Να συμφωνησουμε οτι αν ανεβουν τοσο πολυ τα ηλεκτρικά θα γινουν και αλλα εργοστάσια. Ας υποθέσουμε οτι θα πεσει μαλιστα και αλλο το κόστος και πολυ. 

Εχω γραψει ενα σωρο πράγματα παραπάνω τα οποία ισχύουν και αποτελουν πρόβλημα. 

 Οτι δεν ηταν 1η σε πωλήσεις η τεσλα δεν το γνωριζα.  Αυτα που είναι πρώτα αφου ασχολείσαι,  τι ειδους είναι?  Νορμαλ αυτοκίνητα πληρως ηλεκτροκινητα ή μικρα πολης? 

(Το τεσλα δεν το έγραψα ως εξαιρεση λογο κόστους,  αλλα κυριως λογο χωρας.  Η Αμερική ειναι 500εκ,  απο αυτους 70εκ εχουν πολυ καλα εισοδήματα ωστε καποιοι απο αυτους,  να αγοραζουν ενα τετοιο αυτοκίνητο.

Συν την πολιτική της Αμερικής, που μπορει να την κανει επειδή ειναι πλουσια χωρα,  με τεραστιες φοροαπαλαγες που κανουν σε πολλες περίπτωσεις φθηνότερο το τεσλα απο συμβατικα.  Στον πλανήτη όμως ουτε το 1% δεν εχει τετοια εισοδήματα και χώρα να μπορει να επιδοτει τοσο πολυ).

Στην Ευρώπη η 1η χώρα σε ηλεκτρικα ανα κατοικο,  πρεπει να είναι η Νορβηγία, που είναι... απλα πολυ πλουσια. Στις μεσαιες χωρες,  βαλε Βουλγαρία, Τσεχία, Τουρκία κλπ τι ποσοστό έχουν τα ηλεκτρικά και γιατί αφου δεν ειναι για πλουσιους και εκκεντρικους (αυτη τη στιγμη) ? 

 Υποψιν.  Δεν ειμαι καθόλου εναντίον του ηλεκτρικού.  Οταν ειμουν παντελος ασχετος ειμουν 100% υπέρ.  Απο οταν διαβασα αρκετα και μετα, κραταω μια πισινη.. 

Έτσι είναι όλα όσα έχεις γράψει ως τώρα σε αυτό θέμα φίλε μην ασχολείσαι καμένα χαρτιά είναι... 

 

Όποιος μου λέει μαλακίες για τις μπαταρίες  από εδώ και πέρα θα του στέλνω αυτό το λίνκ να διαβάσει όλα τα θέμα και μετά ξαναμιλάμε εως τότε σιγή! το λίνκ είναι εδώ  http://batteryuniversity.com/learn/  όποιος δεν το διαβάσει όλο να μην ξανά εκφέρει γνώμη γιατί απλά δεν έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...