Προς το περιεχόμενο

EuphangeL

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.321
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με EuphangeL

  • Ημερομηνία γέννησης 08/07/1990

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens, Downtown

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.255 προβολές προφίλ

EuphangeL's Achievements

  1. Η πόρτα μου είναι αυτή: Τίθεται θέμα συμβατότητας με αυτά που παρέθεσα;
  2. Έχω καταλήξει προς αυτόν τον συνδυασμό: Cisa Revolution Pro Abloy Protec 2 (η hardened έκδοση δίνει πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια;) BD200 Defender Τι πρέπει να προσέξω; Καταρχήν οι επαγγελματίες "παίζουν" με δικές τους επιλογές ή μπορώ να τους πω τι θέλω και να μου δώσουν προσφορά; Επίσης δεν θα κρύψω οτι μου άρεσε σαν ιδέα και η χρήση smart κλειδαριάς τύπου Nuki Smart Lock, αλλά δεν έχω καταλάβει τι παίζει εκεί με τους κυλίνδρους, μπορώ να βάλω όποιον θέλω;
  3. Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Θα το ψάξω, γιατί έχω μπει σε mode να καταλάβω όλο το σύστημα end-to-end. Το μαγνητικό defender σε σχέση με ένα μη-μαγνητικό, απ'ότι καταλαβαίνω, είναι οτι δίνει extra προστασία γιατί πρέπει να ανοίξει το defender πρώτα (με extra κλειδί;) για να υπάρχει πρόσβαση στον κύλινδρο, σωστά; Στην περίπτωση ενός καλού κύλινδρου π.χ. abloy protec2 αν δεν βάλω μαγνητικό defender αλλά απλό, θα κάνω την ζωή του διαρρήκτη πιο εύκολη; Και επειδή προσπαθώ να καταλάβω όλη την "αρχιτεκτονική" του συστήματος ασφαλείας σε μια είσοδο, όταν λέμε καταστροφή, μπαίνει και ο παράγοντας της ίδιας της πόρτας μέσα; Καταστρέφουν την πόρτα και μπαίνουν; Ή είναι ακραίο σενάριο για ριφιφί αυτό - που τίποτα δεν σε σώζει; Υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες και επίπεδα ασφάλειας στις κλειδαριές; Ή αρκεί να είναι επώνυμη γραναζωτή και είμαστε οκ; Έχει να κάνει και με την ποιότητα υλικών φαντάζομαι;
  4. Αχά! Άρα ήταν φαντάζομαι κάτι πιο σκληρό από απλό χαρτί; Σωστά, αυτό το Potent 7000 το θυμάμαι από τη συσκευασία των κλειδιών. Για την μέτρηση: Κάνω κάποιο τρομερό λάθος; Άρα το θεωρείς σχεδόν ασήμαντο σε "budget" κύλινδρο, επειδή δεν τους παραβιάζουν - ξεκλειδώνουν κανονικά με αντικλείδια; Πως καταφέρνουν και φτιάχνουν αντικλείδια; Δεν χρειάζονται το πρωτότυπο; Επίσης προσομοίωση αυτών στις τύπου χρηματοκιβωτίου σαν την δικιά μου, εννοείς οτι αρκεί απλά να είναι κοντά στο πρωτότυπο για να ανοίξει; Και φαντάζομαι παίζει συγκεκριμένος αριθμός variation σε αυτά τα κλειδιά; Δεν είναι άπειρα / μοναδικά το κάθε σετ ε; Απ'ότι καταλαβαίνω η κλειδαριά και ο κύλινδρος πρέπει να ταιριάζουν ή/και πάνε μαζί; Τι μου προτείνετε με τα σημερινά δεδομένα στην αγορά; Ανεξαρτήτως budget ρωτάω πάντα. Αν δεν είναι κάποιο εξωφρενικό ποσό, δεν έχω πρόβλημα να το δώσω και ας είναι υψηλό. Γεννήθηκα και μεγάλωσα μεταξύ των περιοχών Πλατείας Βικτωρίας, Σταθμός Λαρίσης & Πλατεία Βάθης. Πλέον μένω στην Κυψέλη. Μπορώ να διακρίνω από τα χαρακτηριστικά προσώπου κάποιες εθνικότητες, που μεγάλωσα με παιδιά από τις χώρες αυτές. Αυτό σε συνδυασμό με το οτι στην περιοχή "ελέγχουν" το σπορ των διαρρήξεων οι Γεωργιανοί, με κάνει με απόλυτη σιγουριά να πω οτι ήταν Γεωργιανοί, ειδικά αυτός που "λόκαρα" μπροστά μου. Σε group της περιοχής στο Facebook, αν αναζητήσεις τα κατάλληλα keywords θα δεις ποσταρισμένα βίντεο και φώτος από κάμερες ασφαλείας την ώρα που ψάχνουν ή πραγματοποιούν διάρρηξη, είναι οι ίδιες φάτσες.
  5. Καλησπέρα στο thread! Η κλειδαριά / πόρτα του διαμερίσματος μου είναι αυτή: Είναι αυτή που είχε το διαμέρισμα από την κατασκευή του, όταν μπήκα πριν 4 χρόνια, δεν ασχολήθηκα ποτέ να την αλλάξω / αναβαθμίσω. Storytime Προχθές, την Πέμπτη, έζησα το εξής ωραίο σκηνικό: Διαρρήκτες πήγαν να μπουν στο σπίτι ενώ ήμουν μέσα στο δωμάτιο του γραφείου και δούλευα, στις 12 παρά τέταρτο το μεσημέρι 🙂 Η πόρτα ήταν ξεκλείδωτη, απλά κλειστή (είχαμε το συνήθειο με την γυναίκα να μην την κλειδώνουμε όταν είναι κάποιος μέσα - απλά βάζαμε τον σύρτη όταν ήμασταν και οι 2). Ακούστηκε ήχος από την πόρτα, σχετικά πιο δυνατός από αυτόν που κάνει όταν την ανοίξεις κανονικά. Ακούστηκε ένας μόνο ήχος στιγμιαίος - καθόλου δηλαδή συνεχόμενοι ήχοι προσπάθειας ή κάτι παρόμοιο. Εγώ νόμιζα οτι επέστρεψε η γυναίκα μου, ωστόσο στα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα κατάλαβα οτι δεν επέστρεψε γιατί 1) Δεν υπήρχαν άλλοι ήχοι κλειδιών 2) Το σκυλί που ήταν δίπλα μου γρύλιζε χαμηλόφωνα. Τελοσπάντων, σηκώθηκα να πάω να δω αν είναι κάποιος γείτονας / εργάτης στον διάδρομο της πολυκατοικίας (αυτό νόμιζα μέχρι εκείνη τη στιγμή) και πλησίασα αθόρυβα για να δω την πόρτα ανοιχτή 15 εκατοστά και δύο Γεωργιανούς με χειρουργικές μάσκες να είναι ακριβώς από πίσω και να κοιτάνε προς τα μέσα. Από εκεί και πέρα έχω μόνο στιγμιαίες μνήμες, τους όρμηξα φωνάζοντας και βρίζοντας τους (κάτι μεταξύ φύγετε από δω και διάφορα κοσμητικά), τους κυνήγησα στα σκαλιά για λίγο αλλά κατάλαβα οτι δεν έχω ούτε τα κλειδιά μαζί μου, ούτε κινητό ούτε τπτ, οπότε γύρισα πίσω στο σπίτι και βγήκα στο μπαλκόνι μέχρι να βγουν για να φωνάξω, πιάστε τους μπας και βρεθεί κανείς εκείνη τη στιγμή. Τίποτα.. σπάσανε ο ένας αριστερά ο άλλος δεξιά τρέχοντας. Σε άλλο διαμέρισμα δεν κατάφεραν να μπουν, όσοι λείπανε είχαν κλειδωμένα, δεν υπήρξε σημάδι παραβίασης (ίδιες κλειδαριές σαν την δικιά μου οι περισσότεροι) και όσοι δεν είχαν κλειδωμένα ήταν εκεί και ακουγόταν θόρυβος. Σε μένα δεν ακουγόταν τπτ.. Ερωτήματα: 1) Είναι τόσο εύκολο να ανοίξουν μια ξεκλείδωτη πόρτα; 2) Είδα καθαρά τον έναν να κρατάει ένα χαρτί - σαν κομμάτι από ρολό κουζίνας, ή κόλλα Α4; Τι χρησιμότητα έχει αυτό; /Storytime Προφανώς ψάχνομαι να ενισχύσω την ασφάλεια της πόρτας μου. Απ'ότι έχω προλάβει να σας διαβάσω εδώ μέσα, τα συστατικά είναι: Κλειδαριά (μέτρησα από το κέντρο μέχρι την άκρη, 65 χιλιοστά) Κύλινδρος (τι πρέπει να κοιτάξω σε διαστάσεις;) Defender (δεν έχω ψάξει ακόμα τι κάνει - πως λειτουργεί και τι να προσέξω) Τα φώτα σας και οι όποιες προτάσεις σας είναι καλοδεχούμενες. Δεν έχω συγκεκριμένο budget στο μυαλό μου, θέλω να καταλάβω την γκάμα επιλογών και το range τιμών πρώτα. Θα επανέλθω και με ερωτήματα για την πόρτα της εισόδου, που κοιτάμε τώρα σαν συνιδιοκτησία.
  6. EuphangeL

    Επιλογή VW polo vs Toyota Yaris

    Αυτό πως προκύπτει, μπορεί να εξηγήσει κάποιος;
  7. 🤣 Φανταστείτε να δούλευε έτσι όπως περιγράφει ο κόσμος, ποιο θα ήταν το παγκόσμιο ΑΕΠ Αυτό που ζητάς είναι η επιτομή του επιδόματος
  8. Όντως;; Δεν είναι ίδια σε ποσοστό η αύξηση κατανάλωσης; Με βάση το οτι είναι ίδια η ποσότητα έξτρα "έργου" που πρέπει να παραχθεί; Και αυτό μου ακούγεται ενδιαφέρον, έχεις ή έχει κανείς info γιατί συμβαίνει αυτό;
  9. Έχει πολύ ζουμί αυτό που είπες, δεν το χα σκεφτεί ποτέ έτσι. Πότε αλλάζει αυτό; Από ποια ισχύ kW ταχυφόρτισης και πάνω; Λογικά είναι ανάλογα την έξτρα κατανάλωση kWh από τα 110km/h και πάνω; Αλλά είναι relevant σε ένα ταξίδι που έχεις να κάνεις 1 στάση για ταχυφόρτιση μόνο ας πούμε; (ίσα ίσα δλδ να σου βγάλει τα extra χιλιόμετρα που χρειάζεσαι να φτάσεις στον προορισμό σου και να συνδεθείς σε destination charger)? Υποθέτω πως όχι, προτιμάς να ταξιδέψεις στην ταχύτητα που το απολαμβάνεις 130-140 και ας φτάσεις 5 (είναι 5;) λεπτά αργότερα (και λίγα ευρώ ακριβότερα) σε σχέση με το να πήγαινες με 110.
  10. EuphangeL

    Αγορά νέου αυτοκινήτου

    Τι εννοεί ο ποιητής;
  11. Να σου τελειώσει η μπαταρία στη μέση του πουθενά είναι ακραίο σενάριο, όσο ακραίο είναι να μείνεις από βενζίνη στη μέση του πουθενά, μην τρελαθούμε. Το χειμώνα όντως μειώνεται το range, σε καμία περίπτωση όμως σε "ούτε τα μισά χιλιόμετρα" και μιλάμε για χειμώνα - όχι τον χειμώνα της Ελλάδας 😅
  12. Για μένα είναι αυτό που είχα απαντήσει: Είναι 2, 3, 4 ή παραπάνω τα ταξίδια κάθε χρόνο; Είναι 1-2 μόνο; Για μένα δεν θα είχε διαφορά, αυτά τα 3 points είναι red line Θα είναι plug-in και το επόμενο lease μου στην 5ετία; Doubt it.. αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι, εκτός αν η κατάσταση του δικτύου φόρτισης μείνει στάσιμη ή χειροτερέψει <-- δύσκολο
  13. One pedal drive έχουν και τα plug-in, γιατί να μην είχαν άλλωστε, δεν χρειάζεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό για να έχει 🤔 Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in δεν είναι ακριβώς ο "μειωμένης απόδοσης" που τυχόν φαντάζεσαι. Το plug-in που έχω κυκλοφορεί καθημερινά στην Αττική Οδό αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 140km/h. Αν χρειαστεί επιπλέον ροπή και επιτάχυνση, με kickdown στο γκάζι δουλεύει στιγμιαία και ο βενζινοκινητήρας. Αν δεν θες στιγμιαία αλλά παρατεταμένη χρήση και των 220hp / όλης της ροπής συνέχεια, βάζεις sport mode και δουλεύουν ταυτόχρονα και οι 2. Ναι, σίγουρα είναι διαφορετική η αίσθηση από έναν always-on ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης, αλλά δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με την εμπειρία χρήσης αυτό, καθαρά "sportiness" είναι. Άρα μιλάμε για ηλεκτρική κατανάλωση; Το gla250 σε μικτή χρήση εντός πόλης + αττική οδό, αμιγώς ηλεκτρικά - κάθε μέρα, έχει 16-18kWh/100km ανάλογα την κίνηση. Πόσο έχει ένα αμιγώς ηλεκτρικό ίδιας κατηγορίας / σχεδίασης;
  14. Είναι σωστά όσα λες, είναι ακριβά για τον ιδιώτη και ναι πλεονεκτούν στα ταξίδια (γενικά, όχι μόνο στα μεγάλα - μην γελιόμαστε με το υπάρχον δίκτυο. Σε 3-5 χρόνια μπορεί να είναι άλλα τα δεδομένα) Συμφωνώ και σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από την αυξημένη κατανάλωση και την χειρότερη εμπειρία χρήσης: Το υπόλοιπο 95% που κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά, δεν έχει καμία διαφορά στην εμπειρία χρήσης εκτός αν εννοείς οτι πρέπει να παρκάρεις και να βάζεις πρίζα - σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό που δεν θα το έκανες κάθε φορά. Για την κατανάλωση ποια διαφορά υπάρχει; Τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ίδιο σχεδιασμό έχουν (άντε λίγο καλύτερο drag coefficient λόγω απουσίας γρίλιας;) και περισσότερα κιλά. Και στην κατανάλωση βενζίνης, με 0 φορτισμένη μπαταρία πάλι εντυπωσιακά είναι για την κατηγορία και το μέγεθος τους, 6.5l/100km λόγω μεγαλύτερης ανάκτησης ενέργειας από ένα κλασσικό mild / strong hybrid
  15. https://energypress.gr/news/exypnoi-metrites-kindynoys-gia-ti-dimosia-ygeia-vlepoyn-epistimones-kathisyhazei-o-deddie "ο καθηγητής Βιοχημείας στο Τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Χρήστος Γεωργίου σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών»" Πιστεύατε οτι υπάρχει ελπίδα; Δεν νομίζω. Η νοητική καθυστέρηση (με την ακριβή σημασία της έννοιας) είναι ανίκητη.
  • Δημιουργία νέου...