-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.032 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Tobajara's Achievements
-
Πρώτες εντυπώσεις είναι πως το παιχνίδι μου φαίνεται δυσκοίλιο. Έχει διάφορα χαζά DnD checks μάλλον παρμένα από το επιτραπέζιο που απλά σου σπάνε τα νεύρα στον υπολογιστή. Από τις default Hard επιλογές αφαίρεσα το να εξαρτάται η ταχύτητα που περπατάς από το βάρος του inventory (έλεος δηλαδή) και να θεραπεύονται τα status effects με rest, αντί να υπάρχει roll (επίσης έλεος). Στο θέμα των μαχών και της δυσκολίας, το παιχνίδι δε ρολάρει στην αρχή. Οι τοξότες βαράνε μέσα από τοίχους (...), οι αντίπαλοι τοξότες είναι υπερβολικά εύστοχοι και το sneak attack πονάει, αντιμετωπίζεις εχθρούς 1 level υψηλότερο και, γενικά, είναι τάβλι πολυτελείας. Αυτό το πρόβλημα υπάρχει λίγο πολύ σε όλα τα DnD παιχνίδια αλλά εδώ ολοφάνερα παίζω και ξαναπαίζω ώστε να μου κάτσει το πρώτο sneak attack με crossbow για να έχω ελπίδες. Είναι λογικό να αστοχείς πολύ, είναι λογικό να μην έχεις ξόρκια ή AoE, αλλά όχι και να σε στέλνει να πολεμήσεις αράχνες με stat drain στο level 2, έστω και σε προαιρετική περιοχή. Το voice over δε με ενθουσίασε, μου φαίνεται κάπως επίπεδο, τα γραφικά και υλοποίηση των κανόνων είναι μια χαρά, το σενάριο μέχρι τώρα δεν έχει φανεί αλλά είμαι ακόμα στην αρχή, γενικά είμαι λίγο μαγκωμένος. Μου δίνει την εντύπωση πρωτόλειου τίτλου. Θα δούμε.
-
Έβαλα - επιτέλους - το παιχνίδι. Κανόνες 3.5 DnD οπότε οικείο περιβάλλον. Βάζω Hard δυσκολία με τις default επιλογές. Δε μπορώ να βγάλω την πρώτη μάχη του παιχνιδιού. Κυριολεκτώ. Στον πρώτο χάρτη με το που παίρνω τη Linzi και τον Tartuccio, που έχει τους 3 generic rogues, με έχουν σκίσει 3 φορές. Με πεθαίνουν στα sneak attacks. Ξέχασα να παίζω DnD-based CRPG? Πωτς γκιενέν ατό, μεγάλε μάγιστρε Ογκουνσότο? EDIT - με το που άλλαξα τη μάχη από RTwP σε TB πέρασα τη μάχη χωρίς προβλήματα, ενώ και οι εχθροί αντιδρούσαν πολύ πιο λογικά. Δεν ξέρω.
-
Ξαναέβαλα το παιχνιδι μετά την προηγούμενη απόπειρά μου, καθώς με έτρωγε να καταλάβω το λόγο που δε μου άρεσε ενώ ήταν αντικειμενικά καλό παιχνίδι και, θεωρητικά, είχε στοιχεία που ψάχνω. Η άποψή μου βελτιώθηκε, καθώς πέρασα τον κάβο του πρώτου χειμώνα και άνοιξε - για την ακρίβεια έφτασα μέχρι την τρίτη άνοιξη, όπου έκανα μεγάλη χαζομάρα κι έχασα από σκοτάδι, δεν πρόλαβα να φτιάξω φωτιά γιατί πλακωνόμουν με κάτι. Εξακολουθώ να πιστεύω πως έπρεπε να υπάρχει κάποιο tutorial ή καθοδήγηση του παίκτη, αλλά γενικά δεν υπάρχουν παραλογισμοί. Η δυσκολία στην αρχή είναι μάλλον τεχνητή λόγω απειρίας παρά λόγω μηχανισμών. Αν ο παίκτης στήσει μια - δυο κυψέλες και κρατήσει το μέλι έχει καλύψει σημαντικό κομμάτι της τροφής του χειμώνα, αν υπάρχουν αρκετοί θάμνοι σε κοντινή απόσταση η άνοιξη είναι αρκετά απλή ενώ με ένα ελέφαντα υπάρχει αρκετή κοπριά για φάρμες, ώστε το φαγητό να μην ειναι πρόβλημα. Πρέπει να έχεις μαζέψει αρκετό άχυρο για το χειμώνα και να έχεις μερικές παγίδες, αλλά γενικά βγαίνει. Τώρα, έχοντας λύσει το θέμα της επιβίωσης, το υπόλοιπο παιχνίδι είναι εξερεύνηση, ανάπτυξη, ανακάλυψη κλπ. Κάπου εκεί μετατράπηκε σε Stardew Vallew. Είχα αρκετή γραμμή παραγωγής ώστε να μην ανησυχώ για τρόφιμα, είχα φτιάξει παγίδες για άμυνα και μόνο θέμα ήταν η έλλειψη πέτρας οπότε θα έπρεπε να επεκταθώ πολυ μακριά φτιάχνοντας δεύτερη βάση ή να πάω υπόγεια. Εκεί κάπου, σε αντίθεση με το Stardew Valley, άρχισε να μη με κρατάει, ήθελα κάποιο πιο απτό στόχο από το sandbox κι ας ήταν και μιας γραμμής σενάριο. Κάτι που να δώσει ένα μεγαλύτερο νόημα στην αναζήτηση του επόμενου υλικού ή κατασκευής. Οπότε, ο τελείως χαζός και ανούσιος θάνατος με βόλεψε. Θα το ξαναέβαζα, το χάρηκα περισσότερο από την πρώτη φορά, αλλά αν έχεις πλάνο και ξέρεις τι ακολουθεί πολύ δύσκολα την πατάς.
-
Από τα τρία που προτείνεις, με χέρια και πόδια Path of Exile 2. Αν θες κάτι single player, αλλάζει.
-
Ο οποίος είναι και αρκετά ενθουσιώδης με τα παιχνίδια που του αρέσουν Τα όσα αναφέρει πάντως είναι καταπέλτης, δε θυμίζουν καν Civilization.
-
Το τερμάτισα και επιτέλους το έβγαλα από τη λίστα μου. Παλιότερα το είχα φτάσει μέχρι τη μέση μέχρι να καταλάβω τι συνέβαινε με tokens, badges κλπ. Αυτή τη φορά πέρασα κάθε επίπεδο δυο φορές, μία παίρνοντας μαζεμένα τα insignia για Mercy, Shadow και Swiftness (δε σκοτώνω, δε με βλέπουν, ολοκλήρωση σε μικρότερο χρόνο από Χ) και μια δεύτερη μαζεύοντας όλα τα badges, relics, αποστολές κλπ χωρίς να χρησιμοποιώ οδηγό. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως έπαιζα save - load για τα πρώτα και τριγυρνούσα σαν την άδικη κατάρα για τα δεύτερα. Αν δεν το έχετε παίξει και σας ελκύει έστω και λίγο το stealth, απλά παίξτε το. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ level design, όπου η κάθετη διάσταση κυριαρχεί. Πολύ έξυπνες ιδέες, λύσεις δομή, επιλογές για να κινηθείς, με gameplay που ανοίγει και πίστες με διαφορετική λογική και δυσκολίες. Πραγματικά χαίρεσαι να τριγυρνάς και να εξερευνείς. Επειδή είχα περάσει πολλή ώρα να ψάχνω badges κλπ σε κάθε κομμάτι, με ενόχλησε και κούρασε το ότι τις ξαναπαίζεις σε αντίστροφη φορά από τη μέση του παιχνιδιού και μετά. Ομολογουμένως είχαν κάνει ό,τι μπορούσαν για αποφύγουν την επανάληψη και να βάλουν νέες προκλήσεις, αλλά όταν έχεις φάει τόση ώρα όσο εγώ ψάχνοντας, απλά θες να δεις κάτι άλλο. Σε κάθε περίπτωση αξίζει. Πολύ λεπτοδουλεμένο, "χειροποίητο" παιχνίδι, γνήσια stealth και πολύ διασκεδαστικό. Οπτικά στέκεται μια χαρά αλλά ο χειρισμός μπορεί να γίνει δύστροπος, με το Styx να πιάνεται από σημεία που δεν πρέπει όταν δεν πρέπει και να μου σπάει τα νεύρα. Πέρα από αυτό, δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Η δυσκολία ξεκινά από βατή σε αρκετά δύσκολη, χωρίς να γίνεται φτηνή ή άδικη, αλλά αν κάποιος πάει για τα βραβεία κάθε αποστολής θα ζοριστεί και πρέπει να ετοιμαστεί για αρκετά λάθη, ειδικά για swiftness. Η συμπεριφορά των φρουρών είναι αρκετά λογική αν και αναμενόμενα προβλέψιμη ενώ η τοποθέτησή τους είναι βασικός παράγοντας δυσκολίας, ειδικά προς το τέλος που τα κενά είναι ελάχιστα. Η προτελευταία πίστα είναι πιο προκλητική, ενώ η τελευταία είναι τουλάχιστο δυο σκάλες πάνω από την προηγούμενη (υπήρχαν σημεία που πραγματικά δεν έβρισκα λύσεις). Το boss fight στο τέλος είναι ξεκομμένο από πλευράς gameplay αλλά είναι το μόνο μελανό σημείο. Τώρα, σενάριο, αισθητική, κόσμος και χαρακτήρες...Το παιχνίδι ξεκίνησε πολύ δυνατά. Σωστή ατμόσφαιρα, κατάλληλο χιούμορ, βρώμικη μεσαιωνική αισθητική, συναίσθηση πως όλοι είναι καθήκια και εσύ ένα πιο ικανό και μοβόρικο καθήκι - I was a rat of another kind, όπως ακριβώς λέει. Επιτέλους σε ένα παιχνίδι οι φρουροί είναι φουκαράδες που πάνε για το μεροκάματο, χωρίς φανατισμούς και αηδίες, λίγο πολύ διεφθαρμένοι και κάνουν καμιά ψιλή. Κάτι σαν τη Φρουρά του Τέρι Πράτσετ χωρίς την παρωδία και πιο άγριοι, πολύ τους συμπάθησα και η "εργατική" αγγλική προφορά τους όλα τα λεφτά. Όσο το παιχνίδι ήταν μια αντίστροφη αφήγηση και αποκάλυπτε σιγά σιγά τον κόσμο το απολάμβανα. Όταν μπήκε το εύρημα του δημιουργού - δημιουργήματος και διάφορες μπλεγμένες ιστορίες γεμάτες τρύπες κάπου έχασα την επαφή με τα κίνητρα του καθενός και το όλο πράγμα έχασε τον ειρμό του. Κόσμος, ατμόσφαιρα κλπ μια χαρά, με μεγάλη ευχαρίστηση θα παίξω και το δεύτερο κάποια στιγμή.
-
Αυθεντικός διάδοχος του Doom και τρομερά διασκεδαστικό FPS. Στο τρέιλερ είδα τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα όπλα του αυθεντικού, οπότε πρώτο δείγμα θετικό.
-
Ωραίος μήνας στο Humble Choice, και μισοτιμής. Legacy of Kain: Soul Reaver 1+2 Remastered, Boltgun, Nobody Wants To Die και διάφορα άλλα που δεν τα ξέρω καθόλου. Και μόνο για τα Soul Reaver αξίζει. https://www.humblebundle.com/membership/home?mcID=102:be5b9f227862dbf6cce7c6f9efee5570:d250619:56cfa14e733462ca894ccaf0:1750348111271&linkID=685412304ca4a636a60ddb8a
-
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν έχω παίξει κανένα Dishonored και δεν ήμουν σίγουρος αν έστεκε.
-
Νέος τίτλος από την inXile των Wasteland και...Torment: Tides of Numenera. Ομολογώ ότι δεν περίμενα να βγάλουν first person action RPG. Ο κόσμος είναι καθαρό βρετανικό steampunk και ό,τι είδα στο trailer μου άρεσε από πλευράς χιούμορ, αισθητικής, σκηνοθεσίας, διαλόγων κλπ. Στην αρχή νόμιζα πως επρόκειτο για κάτι σε στυλ Arcanum αλλά μετά βγήκαν τα κουμπούρια σε first person και κατάλαβα πως δεν είναι party based RPG. Η βασική καινοτομία στους μηχανισμούς είναι ο έλεγχος του χρόνου, όπου μπορείς να γυρίσεις πίσω σε συγκεκριμένα σημεία, να αλλάξεις το παρελθόν και να ταξιδέψεις μπροστά στο χρόνο βλέποντας τις συνέπειες των πράξεών σου. Αυτό το μηχανισμό χρησιμοποιεί η κυρίαρχος της πόλης για να εδραιώσει την κυριαρχία της, και εσύ, ο μουστακαλής παράνομος από ταινία του Gyu Richie, βρήκες ένα αντίστοιχο μαραφέτι και πας να κάνεις χαμό. Υπάρχει crafting, abilities, διάλογοι, επιλογές κλπ, και σίγουρα έχει ενδιαφέρον. Trailer εδώ. https://www.youtube.com/watch?v=l421zRNnivo Σελίδα στο Steam εδώ https://store.steampowered.com/app/2439280/Clockwork_Revolution/
-
Ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες (νομίζω) από τη Failbetter Games, των Fallen London, Sunless Sea και Sunless Skies. Αλλαγή ύφους, σε κάτι φωτεινό, χαρούμενο και υβρίδιο Stardew Valley με...Studio Ghilbi? Αισθητικά φαίνεται πολύ όμορφο, φαίνεται να έχει περισσότερα RPG στοιχεία από το Stardew Valley και η εταιρία έχει προϊστορία στην ποιοτική γραφή. Σκαβ'ς, πουτίζ'ς, αρμέγ'ς, μζέβ'ς, σακιάζ'ς και γενικά είσαι μια μάγισσα που όλα τα κάνει αλλά λόγω μαγείας δεν είσαι και πολύ σίγουρη αν τα ραπανάκια δε βγουν καρπούζια ή Στρουμφάκια πχ. Πολλές επιρροές από αγγλική επαρχία και λαϊκούς μύθους και πολύ χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Trailer εδώ https://www.youtube.com/watch?v=XzN0BNiX5E0 Η σελίδα στο Steam εδώ https://store.steampowered.com/app/3710210/Mandrake/
-
The Blood of Dawnwalker (PC, PS5, Xbox series)
Tobajara απάντησε σε θέμα του CarbonFibre στο PC Games
Εγώ πάλι δεν είδα κάτι άσχημο στο τρέιλερ. Τα γραφικά δε με πολυαπασχολούν, η αφήγηση μου φάνηκε ελκυστική, τα τοπία και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων ήταν μια χαρά, οπότε από εμένα έχει ψήφο εμπιστοσύνης. Τώρα, το κυριότερο μειονέκτημα είναι όντως η ομοιότητα με το Witcher 3. Τόσο οι σκηνές μάχης όσο και η μουσική το έκαναν να θυμίζει total conversion mod, με μια δόση υπερβολής. Αυτό δεν το κάνει κακό παιχνίδι σε καμία περίπτωση αλλά αφαιρεί από την αίσθηση φρεσκάδας του παίκτη. -
To GOG προσφέρει πλέον πρόσβαση σε επιλεγμένα, δοκιμασμένα mods. https://www.gog.com/en/games/tags/mod Ανάμεσά τους τα HOMM3: Horns of the Abyss, VtM: Bloodlines Unofficial Patch, Skyblivion, Doom 3: Phobos Πολύ καλή και απρόσμενη κίνηση! Ελπίζω να συνεχίζουν να τη στηρίζουν! Το άλλο που έχω προσέξει είναι πως μου έρχονται συνέχεια mail με προσφορές και εκπτώσεις. Από την άλλη οι τιμές είναι γενικά λίγο πιο τσιμπημένες από το Steam, και σίγουρα αρκετά περισσότερο από Instant Gaming, αλλά για το DRM free είμαι διατεθειμένος να κάνω σκόντο.
-
Ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες το τρίτο μέρος της πολύ υποτιμημένης από πλευράς φήμης (και μονίμως σε προσφορά και bundle) σειράς Styx. Χάρηκα πολύ που το έμαθα, είναι καθαρά stealth εμπειρία που λείπει και πρωταγωνιστή μεγάλη μούρη. Το gameplay θα είναι open world αλλά δεν ξέρω αν οι τρεις περιοχές (ξωτικά στο Akenash, άνθρωποι στο the Wall, Orcs στο χωριό τους) θα σχηματίζουν ενιαίο χάρτη ή θα είναι τρεις χάρτες προς εξερεύνηση. Αν και η έμφαση παραμένει 100% στο stealth, το ύφος γυρίζει στο Metroidvania: ξεκλειδώνεις ικανότητες και επιστρέφεις σε περιοχές για περισσότερη εξερεύνηση. Υπάρχει αυξημένη κινητικότητα, με σκοινιά και γάντζους, time shift και slow motion. Από την περιγραφή διακρίνω μια στροφή σε πιο ευέλικτο gameplay τύπου νέο Thief ή Dishonored, χωρίς την έμφαση στο action στοιχείο του δεύτερου. Προτιμώ το αργό, μεθοδικό στυλ των κλασσικών Thief για να είμαι ειλικρινής, αλλά ο ανοιχτός κόσμος μου φαίνεται καλή ιδέα. Το περιμένω με πολύ ενδιαφέρον. Όσοι πιστοί του καθαρού stealth προσέλθετε! Τρέιλερ εδώ https://www.youtube.com/watch?v=R0QzuNFWfC4 Σελίδα στο Steam εδώ. https://store.steampowered.com/app/3290690/Styx_Blades_of_Greed/
-
Όνομα κεντρικού ήρωα: Kostas Gouzgounis. Σκύψε υφισταμένη. Πέρα από την πλάκα, η Owlcat εξελίσσεται σε σημείο αναφοράς για το είδος και τολμάει. Αν έχουν πιάσει σωστά το πνεύμα του Mass Effect αλλά διαφοροποιηθούν με κάποιο τρόπο, θα κάνει πάταγο. Προσμένω!