Προς το περιεχόμενο

atheatos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    10.030
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

8 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με atheatos

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

22.847 προβολές προφίλ
  1. Γνήσια μπορεί να είναι , αλλα μπορεί να είναι και πολυκαιρισμένα. Δυστυχώς για το γνήσιο δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, εκτός και έχεις μηχάνημα να κανεις ανάλυση. Κανενας βέβαια δεν μπορεί να σου εγγυηθεί, ότι μπορεί να πέσεις και σε παρτίδα που η Motul έκανε λάθος ανάμιξη ή σε συσκευασία που έχει υποστεί αλλοίωση λόγω συνθηκών αποθήκευσης.
  2. Πιθανόν να σε πάρουν τηλέφωνο , να σου πουν την πραγματική τιμη, γιατί όπως γράφει η σημείωση ειναι build to order και θα σου έρθει μετά απο δύο μήνες. Κόλπο για να τσιμπάς ειναι με λίγα λόγια.
  3. atheatos

    Ipad Vs Galaxy tablet

    Οχι. Εχω iPad και δεν έχω iPhone.
  4. Κολλάει η σελίδα στην προηγούμενη τιμή όταν αλλάζεις την ραμ από 16gb σε 24 και στο κάνει build order. Σφάλμα της γύφτικης σελίδας τους.
  5. Ενταξει και το 0-30 δεν έχει και πολύ μεγάλη δια φορά με το 5-30. Και τα δύο 30αρια είναι με το ένα να έχει λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο κρύο. Έχουν εξελιχτεί πολύ τα λάδια από τότε.Δηλαδη και 0-40 αν βάλεις δεν θα πάθει τίποτα ο κινητήρας. Πάντως αφού έχεις την επιλογή Ravenol εννοείται ότι πας εκεί.
  6. Αν προλάβεις…Τσιμπησα 3 πενταλιτρα της Κρουν με 35 ευρώ περίπου το καθένα μαζί με τα μεταφορικά.
  7. Επι της ευκαιρίας νόμιζω ότι ειδα Black Friday στο AUTODOC. Δεν ξερω αν ισχύει σε όλα , αλλά έπεσε το μάτι μου σε κάτι λάδια της Kroon και έπαθα πλάκα με τις τιμές.
  8. Είναι μια οικονομική πρόταση για λάδι το Total . Το Ravenol εννοείται ότι μπορείς να το παραγγείλεις χωρίς τελωνείο. Ευρωπαϊκή ένωση είμαστε και το δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάσαι τέτοια πράγματα , όπως και το ιξώδες που είναι 0W -30. Μια χαρά υπήρχαν το 2000, λάδια με 0W. Καλό είναι να ρίξεις και καμιά ματιά και στο manual του focus 1.6 , εκτός των άλλων. Τα Castrol δεν καίγονται τόσο εύκολα , το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό, αλλά όντως ο κινητήρας έχει κάπως τραχιά λειτουργία και αυξημένη κατανάλωση. Οτι και να βάλεις από αυτά που αναφέρθηκαν , σίγουρα είναι καλύτερα. Αν δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα πας στα Ravenol.Αν υπάρχει και δυσκολεύεσαι να κανεις συχνές αλλαγές λαδιών πας στα Total.
  9. Εγώ θα έλεγα για να μην μπερδεύεται , να βρει ένα 0-30 που να κάνει και για τα δύο αυτοκίνητα. Έχω κάποια στο νου μου αλλά θα το ψάξω και θα του απαντήσω σε λίγο. Τελικα δεν βρήκα και πολλά λαδια να καλύπτουν και για τα δύο αυτοκίνητα . Προς το παρόν βρήκα μόνο ένα : https://www.skroutz.gr/s/22106605/Total-Quartz-Ineo-First-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-0W-30-5lt.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share ΥΓ. Εναλλακτικά αν ποτέ το βρεις διαθέσιμο αυτό : https://www.kroon-oil.com/en/presteza-msp-fe-0w-30-12-x-1-l-bottle-39774/
  10. Δεν την άκουσε το καπάκι και οι εκκεντροφόροι επειδή έχασε την πίεση. Το αντίθετο συνέβηκε. Ξαφνικά πέρασε λάδι από εκεί που πέρναγε λίγο και έκαναν swift τα μεταβλητά. Να υπενθυμίσω για όσους δεν ξέρουν , τα συγκεκριμένα Subaru έχουν μεταβλητά εισαγωγή -εξαγωγή δηλαδή 4 μεταβλητά γρανάζια ( ένα σε κάθε εκκεντροφόρο ) , Τα οποία ρυθμίζονται με την πίεση λαδιού ! Εκει που ήταν με χαμηλή πίεση και τις ηλεκτρομαγνητικές ανοιχτές για τα μεταβλητά , ξαφνικά του ήρθε πίεση λαδιού και έσπρωξε τους εκκεντροφορους σε άλλη γωνία, τρελαίνοντας τον σενσορα .Τα μεταβλητά αυτά είναι ευαίσθητα στο βρώμικο λάδι και θέλουν καθάρισμα για να δουλέψουν σωστά. Εννοια σου και ξέρω πολύ καλά τι φταίει αλλά θέλει χρόνο … και χρήμα. Πρεπει να κόψει τα πολλά πατήματα , να βάζει μόνο 100αρα και να κάνει πιο συχνές αλλαγές λαδιού, είναι κάποια από αυτά που πρέπει να κάνει.
  11. Σε θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν ταλαιπωρημένα και βρώμικα 10-40 λάδια , που έχουν μολυνθεί και πολυμεριστει από αντίδραση από άλλο λάδι , δεν θέλει και πολύ να κάνει λάσπη στο φίλτρο. Οταν πατάς ένα αμάξι turbo 500hp μερικές φορές το στιγμιαίο blow by είναι αναπόφευκτο και δεν το κρατάει κανένα λάδι στο κόσμο. Ένα misfire να κάνει στο κύλινδρο με 1.5 bar στο turbo έχουν φύγει 10 ml βενζίνης στο καρτερ. Το συγκεκριμένο 500 αρι sti δεν είναι για κίνηση στην πόλη και 95 άρα βενζίνη που το κυκλοφορεί αυτός. Το βασικότερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι με τα Subaru είναι ότι νομίζουν ότι με 400 ( στην χαμηλή πίεση turbo) ότι μπορούν να το οδηγούν σαν τα υπόλοιπα νορμαλ αυτοκίνητα…. Του έχω πει το πρόβλημα αλλά όπως είπαμε , είναι ένα σχολείο που θέλει χρόνο….
  12. Και κάτι σχετικά με τα πρόσθετα. Δεν βάζουμε ποτέ πρόσθετο σε παλιό , οξειδωμένο λάδι. Δηλαδη , πχ.κάνουμε ταξίδι και σταματάμε στο βενζινάδικο να βάλουμε πρόσθετο. Τα πρόσθετα που μπαίνουν σε ζεστό κινητήρα τα βάζουμε το πολύ μέχρι μια ημέρα αφού έχουμε αλλάξει λάδια. Το καλύτερο είναι μετά από δέκα λεπτά αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας μετά την αλλαγή λαδιών. Αποφεύγουμε να συμπληρώνουμε λάδι με διαφορετικό ιξώδες επίσης , όταν το λάδι μας είναι ήδη παλιό. Έκανα λάθος με φίλο μου με Subaru sti 500 hp γιατί πήρε και του έδωσα, να συμπληρώσει λίγο λάδι 5-30 στον κινητήρα του που έβαζε 10-40 . Στην αρχή όλα καλά , κανένα πρόβλημα , μάλιστα το αμάξι πήγαινε καλύτερα , αλλά ένα ωραίο κρύο πρωί ξεκινάει το αμάξι , του άναψε για ένα λεπτό μόνο, το λαμπάκι πίεσης λαδιού και μετά από λίγο σφάλμα στον σενσορα εκκεντροφόρου . Το φίλτρο είχε βουλώσει άνοιξε το by pass και την άκουσε στερεοφωνικά το καπάκι. Ευτυχώς μόνο πρόβλημα στο σενσορα είχε και τίποτα άλλο. Φυσικά άλλαξε λάδια και πάει ακόμα ( μερικές φορές τάπα …) χωρίς πρόβλημα. Αλλα αν το λάδι μου δεν ήταν κατάλληλο για Subaru πολύ πιθανόν να είχε και άλλα…. Τα πρόσθετα τα βάζεις σε φρέσκο λάδι μόνο. Το συμπλήρωμα λαδιού ,πάντα με το ίδιο ιξώδες τουλάχιστον .
  13. Το μοτέρ μπορεί να ζεσταθεί και μέσα στην πόλη με τα σταματά ξεκίνα αρκετά παραπάνω . Το λάδι μπορεί να είναι αρκετά ζεστότερο ,από αυτό του ταξιδιού. Το ζεστό λάδι περνάει ευκολότερα από το φίλτρο. Συνεχόμενη υψηλή κυκλοφορία της αντλίας λαδιού , βουλώνει το φίλτρο αν τα λάδια σου είναι βρώμικα. Στην πόλη μέσα η αντλία λαδιού , μια δίνει πολύ λάδι μια λίγο, ανάλογα της στροφές της μηχανής. Δεν έχει την ίδια κυκλοφορία λαδιού με αυτή του ταξιδιού που μπορεί να δίνει σταθερά , υψηλή συνεχόμενη ποσότητα που κάνει το φίλτρο να μπουκώνει. Η θερμοκρασία του κινητήρα και του λαδιού είναι χαμηλότερη στο ταξίδι μιας και ψύχεται με φρέσκο αέρα. Βέβαια αυτή η χαμηλότερη θερμοκρασία στο ταξίδι,κάνει το λάδι να μην περνάει και εύκολα από το φίλτρο. Έχω κάνει ταξιδι με τον κινητήρα στα κόκκινα , λόγω φλάντζας , αλλά η πίεση λαδιού ποτέ δεν άναψε, γιατί το λάδι ήταν καθαρό(5w-30) . Βάση της κατάστασης του κινητήρα μετά το άνοιγμα( οβάλ χιτώνια, στραβός στρόφαλος κ.α) θα έπρεπε να είχα μηδέν πίεση λαδιού. Επαναλαμβάνω θερμοκρασία νερού λαδιού και νερού μέσα στα κόκκινα! Το να πέσει η πίεση του λαδιού από θερμοκρασία λαδιού είναι πολύ δύσκολο , εγώ πιστεύω ( εκτός και τα λάδια σου είναι μπανάνες) Σχετικά με το χοντρό λάδι για το blow by : Δεν γιατρεύεται το σπασμένο δόντι με παυσίπονα….. Αν έχεις πραγματικό blow by και όχι απλώς κάποια απώλεια από ομοιόμορφα φαγωμένα ελατήρια λόγω φυσιολογικής φθοράς , το χοντρό λάδι είναι τσίχλα ….που θα καεί και θα φύγει. Το που θα πάει , είναι το ζητούμενο. Αν πάει στο κύλινδρο και καεί έχει καλώς , αν πάει στο φίλτρο τότε απλά κάθεσαι σε βόμβα 💣 περιμένοντας να εκραγεί. Τα sti και γενικά τα σπορ αυτοκίνητα είναι καλό σχολείο μόνο που το πληρώνεις ακριβά και παίρνει χρόνο….. ΥΓ. το λάδι που έβαλα για να συμπληρώσω το bardal 10-60 ,ήταν ένα10-40 της Motul. Πάνε αρκετά χρόνια ( το Impreza ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο !) δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς motul. Το οποίο motul δεν συνεργάστηκε καλά με το bardal 10-60 , έκανε commingling και βούλωσε το φίλτρο. Δεν ήταν το πρόβλημα ότι ήταν ψιλότερο. Το λαμπάκι( πίεσης λαδιού ) άναψε και τέλος…..
  14. https://mechanicbase.com/engine-oil/bad-clogged-oil-filter-symptoms/ Επίσης μπορείς να δεις το φίλτρο όταν το αλλάξεις , τι έχει μέσα, κόβοντας το.
  15. Πόσοι είσαστε ? Φαντάζομαι χρησιμοποιείτε όλοι μόνο Linux, με μόνο αυτά που χρειάζεστε. Αν όχι τότε μάλλον βρίσκεσαι σε λάθος φόρουμ.
  • Δημιουργία νέου...