-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.799 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
d4mage's Achievements
-
Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως ότι αφορά τον ΚΟΚ είναι καθαρά η συνείδηση του καθενώς, όσο αυστηρός και να γίνει. Όλοι μας θα πιούμε 2 ποτά, θα κάνουμε χρήση τηλεφώνου, θα οδηγήσουμε νευρικά γιατί βιαζόμαστε άλλα όλα αυτά τα παραδείγματα να είναι σε βαθμό που δεν ξεπερνάς το όριο. Εάν ο καθένας δεν σκέφτεται το πόσο επικίνδυνος μπορεί να είναι κάποιος πρώτα στον εαυτό του και μετά τον απέναντι, δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε οτιδήποτε.
-
Επίσης η εγγύηση των μεμβρανών είναι σχετική. Εκτός από ένα ενημερωτικό δελτίο με σκοπό τον έλεγχο της αστυνομίας για τον συντελεστή μετάδοσης φωτός (ποσοστό % που έχουν τοποθετηθεί στα κρύσταλλα) δεν έχει καμία άλλη χρήση. Ότι και να συμβεί 100% θα σε βγάλουν εκτός εγγύησης με δικαιολογίες που δεν θα μπορείς να αποδείξεις, άρα είτε πληρώνεις το πρόβλημα, είτε αν δεν έχει περάσει καιρός να σου κάνουν μια μικρή έκπτωση για να μην μπορείς να πεις και τίποτα παραπάνω. Το χαρτί που σου βάζουν να υπογράψεις είναι η ελληνική νομοθεσία του νόμιμου συντελεστή που πρέπει να έχεις εάν δεν θες προβλήματα, συνεπώς το υπογράφεις, έχεις και την καρτέλα του πελάτη με το ποσοστό που έχεις περασμένο στο αυτοκίνητο και ότι συμβεί το αναλαμβάνεις εσύ. Προσωπικά τον ρώτησα τουλάχιστον 3 φορές για το ποσοστό 20% πίσω 35% μπροστά και μου είπε πως με αυτό δεν του έτυχε να έχει κάποιος πρόβλημα, χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε. Προσωπικά ήθελα να βάλω 35% μετά κάναμε κουβέντα μου είπε τι βάζουν οι περισσότεροι και εντέλει με έπεισε όχι με την έννοια πως πήγε να μου αλλάξει γνώμη άλλα με το γεγονός πως πήγα για μεμβράνες και όχι να περάσω ένα τόνο πιο σκούρο από ένα κρύσταλλο χωρίς τίποτα. Τι να το κάνω... Δεν μπαίνω σε διαδικασία να διορθώσω κάτι, οι φουσκάλες είναι μικρές φαίνονται μόνο όταν τα τζάμια είναι καθαρά και αυτό από πολύ κοντά. Τώρα για το λάθος με το στιγμιαίο κατέβασμα του παραθύρου που έκανε σημάδι, οκ λάθος μου δεν το χρεώνω στο κατάστημα άλλα τι να πω, γνωστός μου είπε πως τα κατέβασε σχεδόν μέχρι κάτω είχε κάνει φουσκάλες και ότνα επικοινώνησε με αυτόν που του τα πέρασε του είπε δώσε λίγο χρόνο και θα φύγουν. Εγώ βλέπω πως 2 εβδομάδες μετά δεν έχει φύγει τίποτα και δεν θα φύγει. Το κρατάω όσο είναι αν δεν το έχω πουλήσει το αμάξι και γίνει καρναβάλι το πολύ πολύ να πάω να τις αφαιρέσω και τέλος.
-
10 ημέρες μετά καθαρίζοντας τα τζάμια παρατηρώ μικρές φουσκαλίτσες που όμως φαίνεται να έχουν μέσα κόκκους με σκόνη. Είναι πολύ μικρές πρέπει να τις παρατηρήσεις από κοντά. Οι μικρή γραμμή από τις φουσκάλες στο παράθυρο του οδηγού με το στιγμίαιο κατέβασμα των παραθύρων δεν το νομίζω να φύγει. Συμπέρασμα, δεν γνωρίζω εάν υπάρχουν μεμβράνες χωρίς το παραμικρό, πως γίνεται άλλωστε σε έναν μεγάλο χώρο με σκόνες στον αέρα να μην κολλήσουν στο παράθυρο (βλέπω τζάμι προστασίας κινητού). Θεωρώ πως δεν άξιζε η διαδικασία και τα 190,00€ και πιστεύω πως δεν θα κρατήσουν πάνω από 2-3 χρόνια εάν μοιάζει έτσι από τώρα. Αυτά.
-
Για μια στιγμή είδα το πίσω μέρος και νόμιζα είναι η μπαταρία που βγαίνει με το χέρι.
-
Ποιον ενόχλησαν τα 128GB, υπάρχει άπειρος κόσμος που χρησιμοποιεί το κινητό για κινητό και φτάνουν και με το παραπάνω. Τώρα όμως που η Apple θα σταματήσει τα 128GB στο 17άρι θα χαρούν πολλοί άλλα όταν δουν την τιμή για τα 256GB θα το σκeφτούν περισσότερο.
-
Εσύ ως μισθωτός θα κέρδιζες κάτι εάν η Revolut είχε ελληνικό iban εκτός από το να είχες την επιλογή να δηλώσεις ΚΑΙ Revolut για μισθοδοσία ή στο μητρώο επικοινωνίας; Δεν θα έκανες το αφορολόγητο στην Πειραιώσ, NBG κλπ θα το έκανες στην Revolut. Για τους μη μισθωτούς εσύ τι πιστεύεις πως μπορείς να περνάς τα χιλιάρικα έτσι; Μέχει 5,000€ δεν θα σου ζητήσουν τίποτα από εκεί και πάνω είναι ρίσκο. Ξεκινάνε τα έγγραφα και οι αποδείξεις. Για τα 5,000€ με την προϋπόθεση πως δεν βάζεις 5,000€ κάθε μήνα, τα ξοδεύεις και τον επόμενο άλλα 5,000€ και ξανά από την αρχή. Μαύρο χρήμα και τράπεζα δεν πάνε μαζί.
-
Δεν είπα πως δεν κόβουν, είπα απλά πως υπήρχε διαφορά σε αυτές με τα 190,00€ σε σχέση με αυτές των 380,00€ (ότι δίνεις παίρνεις). Ανέφερα ποιες έβαλα (XPEL HP) όπου κυκλοφορούν σε άπειρα αυτοκίνητα εκεί έξω, κάποιος που τις έχει μπορεί να απαντήσει καλύτερα.
-
Έβαλα τελικά τις XPEL HP στα 190,00€ είχε απ`ότι κατάλαβα 3M στα 140,00€ και μετά πήγαινε 190,00€ HP και μετά οι νάνο που ξεφεύγανε στο μπάτζετ. Η μόνη βλακεία είναι πως ενώ μου είπε ο άνθρωπος πως δεν πρέπει να κατεβάσω τα παράθυρα για 2 ημέρες, εγώ 2 ώρες μετά έκανα το λάθος να πατήσω τον διακόπτη των παραθύρων οδηγού συνογηδού και ίσα που το πρόλαβα στο να κατέβουν στιγμιαία. Παρατήρησα μόνο στην πλευρά του οδηγού μια μικρή γραμμή μερικές μικρές φουσκάλες - θαμπάδες. Δεν γνωρίζω εάν είναι απλά υγρασία η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει φύγει ή αν είναι η ρετσίνι που ανέφερα και παραπάνω η οποία εμφανίζεται στο παράθυρο περισσότερο απ`έξω άλλα και ελάχιστα από μέσα. Του το ανέφερα μου δεν είχε κάτι το καθάρισε. Γνωστό μου που τον ρώτησα μου είπε πως κι αυτός τα είχε κατεβάσει από λάθος μέχρι την μέση και είχε κάνει κάτι μκρές φουσκάλες οι οποίες φύγανε. Αυτός όμως τα κατέβασε, εγώ ίσα που δούλεψε ο διακόπτης και τα πρόλαβα στο ελάχιστο. Τέλος πάντων θα δείξει, πάντως να ξέρετε από τα όσα άκουσα η εγγύηση είτε 5 χρόνια, είτε 10 χρόνια είναι μόστρα απλά με το υποτιθέμενο πιστοποιητικό, εάν συμβεί κάτι δωρεάν δεν επισκευάζουν τίποτα, το πολύ να έχεις κάποια μικρή έκπτωση. Δεν ταξίδεψα ακόμη μέρα να δω πόση διαφορά έχει από θέμα θερμοκρασίας. Στις λάμπες που έκανε δοκιμή τις μεμβράνες να πω την αλήθεια στις νάνο είχε τεράστια διαφορά στη μία ίσα που ένιωθες ζέστη και στην άλλη τίποτα, στην HP και 3M η διαφορά ήταν ελάχιστη, έβαλα την HP μήπως και κρατήσει περισσότερο...
-
Οι πωλήσεις πέσανε άλλα οι τιμές ανέβηκαν, ωραία λογική η Tesla. Με το Cybertruck οι πρώτοι κάτοχοι την κράζουν που μείωσε τις τιμές ένώ αυτοί το πλήρωσαν ακριβότερα και πόσο μάλλον για έναν μεταλλικό σκουπιδοτενεκέ όπου με σειρά προτεραιότητας και αναμονές μπορούσες να κάνεις αγορά και φυσικά πήγε άπατο. Σήμερα διαβάζεις πως "αυξάνει τις τιμές του μοντέλου με πακέτο πολυτελείας εν μέσω χαμηλών πωλήσεων" Γενικά θα υπάρχει ένα χάος στις πωλήσεις των αυτοκινήτων που κάθε φορά με δικαιολογίες θα ψάχνουν να βρουν κάτι να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Από τη μια έχεις θερμικούς κινητήρες με φθηνότερες πρώτες ύλες (ατσάλι, αλουμίνιο, σήδορος) και πιο ώριμη τεχνολογία που με νύχια και με δόντια προσπαθούν να αποσύρουν από την αγορά. Από την άλλη έχεις το υποτιθέμενο ThinkGreen με ακριβότερες πρώτες ύλες (νικέλιο, λίθιο, σπάνιες γαίες) χωρίς καμία υποδομή φορτιστών με ταχύτητες φόρτισης του "΄έως τόσα kW" σχεδόν σε όλα τα μοντέλα κακά πλαστικά, που όμως οι μπαταρίες και τα λογισμικά είναι περισσότερα σε σχέση με πριν 5 - 10 χρόνια όπου θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η μείωση των τιμών και αναφέρομαι στην αύξηση παραγωγής, προσφοράς όχι στην αύξηση των πωλήσεων. Το 2025 λέγανε θα πέσουν οι τιμέως των ηλεκτρικών, τώρα διαβάζω πως η πτώση θα είναι το 2027-2028 και πάμε στοίχημα πως και τότε ακριβότερα θα είναι. Επιτέλους ας σταματήσει αυτή η κοροϊδία με τα πακέτα πολυτελείας διότι όλη αυτή η τεχνολογία που μπαίνει υποχρεωτικά στις βασικές εκδόσεις είναι ο μόνος λόγος που μπορούν να σου πάρουν τα μεγάλα ποσά που ζητάνε διότι σε κάθε άλλη περίπτωση μιλάμε για κλέψιμο κανονικότατο. Δεν αναφέρομαι στα συστήματα ασφαλείας αναφέρομαι στα συστήματα πολυτελείας. Θέλω να μπορώ να αγοράσω το ίδιο πάτωμα του αυτοκινήτου, χωρίς ακριβά ηχεία, χωρίς πανοραμικές οροφές, χωρίς δερμάτινα καθίσματα, χωρίς ΠΑΟΥΕΡ ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ φώτα LED, ζάντες 19άρες+ κρυφούς φωτισμούς, απομακρυσμένο ξεκλείδωμα, πορτμπαγκάζ αυτόματα, να κουνάς τα χέρια και να ανεβάζεις ένταση, να ζητάς από το αμάξι να σου βρει το μέρος που θα πας, τεράστιες οθόνες και ένα σκασμό από έξτρα που καταλήγεις να πληρώνεις ανούσια. Τότε θα είχε ο καθένας ένα αμάξι να πηγαίνει στη δουλειά του, να πλήρωνες υποχρεωτικά μόνο τα συστήματα ασφαλείας και αν ήθελες πολυτέλεια πήγαινες σε μια E-CLASS πριν το 2013 που η Mercedes ήταν Mercedes και τα κυβικά ήταν κυβικά. Τώρα έχουν γ@μ@θεί να πουλάνε κινητήρες κάτω 1,000-1,500 κυβικά και εκτός από σήμα το αμάξι πάνω μπορεί να έχει 15 διαφορετικά κομμάτια άλλων εταιρειών. Το ίδιο και με τα ηλεκτρικά, κάνε μου αύξηση και πες μου το τάδε μοντέλο από 560 χιλιόμετρα αυτονομία βγάζει 960 χιλιόμετρα, θα πληρώσεις άλλα θα εξασφαλίσεις χρόνο σε αναμονή κάνοντας μικρότερες φορτίσεις ώστε γεμίζουν όλοι από λίγο με τα "έως τόσα kW" να είσαι άνετος και όταν βρεις χρόνο να το γεμίσεις. Δεν είναι δυνατόν να σου λένε με τόσο επιθετικό μάρκετινγκ, με χρήματα που χορηγεί ένα κράτος και επιπλέον μικρές επιδοτήσεις για τους καταναλωτές που πάλι εκμευταλεύονται με υπερτιμολογήσεις στα αυτοκίνητα και βουτάνε μερικά χιλιάρικα επιπλέον... ότι αυξάνουμε τις τιμές επειδή αλλάζουν το σχήμα στα φώτα, το χρώμα στο εσωτερικό και τις ζάντες. Μπαίνεις στην BYD και σου λέει τελική τιμή με την επιδότηση τόσα λεφτά. Ότι να ναι. Δεν γίνεται να πληρώνεις 26,000€ για ένα Dolphin με αυτονομία 300 χιλιόμετρα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για έπρεπε να είναι τελική τιμή αρκετά κάτω από τα 20,000€ για να λες ότι κάτι πάει να γίνει.
-
Κατάλαβα, πριν 7 μήνες δεν μπροούσες να κόψεις τιμολόγιο την ανανέωση του χρόνο σε Vodafone/CU, στην Cosmote μπορείς κανονικάπριν πληρώσεις να επιλέξεις "τιμολόγιο" Εάν αυτό δεν έχει αλλάξει τότε πολύ φοβάμαι ότι θα φας άκυρο εκτός εάν σου είπαν πως γίνεται με τον τρόπο που αναφέρεις και απλά καθυστερούνε. Μ ενδιαφέρει να μάθω.
-
Δεν βλέπω ούτε ένα φθηνό ευρωπαϊκό ηλεκτρικό, αντίθετα βλέπω Γερμανικά με τραγικά πλαστικά, με ανακλησεις (βλέπε Q4) και τιμές εξωφρενικά ακριβές. Μην αρχίσουμε τις ιστορίες με τα τσιπ τότε με τον Covid γιατί από ένα σημείο και μετά ΕΛΕΟΣ Αναφέρεσαι στις μεγαλύτερες εγγυήσεις των ηλεκτρικών και έχει διαμορφωθεί μια φανατική γνώμη χωρίς να γνωρίζουμε τα κόστη τόσο εντός όσο και εκτός αντιπροσωπείας για τα πιθανά προβλήματα. Πάντως το τρακάρισμα στο ηλεκτρικό είναι πολύ ακριβότερο από οποιοδήποτε θερμικό αμάξι. Ρωτάω, κανείς δεν τράκαρε; Κανείς δεν το χτύπησε κάπου κάπως; Για την μπαταρία ας πούμε πως γνωρίζεις εάν εκτός αντιπροσωπείας θα σου κάνουν Α) καλή δουλειά και Β) θα σου βάλουν καλή μπαταρία ή θα σου επισκευάσουν καλά την εργοστασιακή σου μαπταρία. Αγοράζω αύριο ηλεκτρικό, μεταχειρισμένο. Τι; Δεν θα τα πουλάνε; Δίνω ένα Χ ποσό και παθαίνω κάτι στην μπαταρία, βρες μου έναν μάστορα στην Θεσσαλονίκη (στα Tesla τρέχουν Αθήνα και κυκλοφορούν αρκετά εκεί έξω) που να έχεις τις γνώσεις να πιάσει ηλεκτρικό. Η υβριδική εκδοχή δεν έχει καμία σχέση με την ηλεκτρική, ναι μεν αποτελείται από μπαταρία άλλα η κίνηση δεν είναι αποκλειστική.
-
Εγώ το μόνο που θα σου πω είναι πως όταν έρθει η ώρα ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. Σου μιλάω όμορφα με παραδείγματα που ενδεχομένως εφαρμοστούν με αυτή την αλλαγή κι εσύ γράφεις ότι να ναι. Δεν ξέρω τι συμβάινει μέσα στο κεφάλι σου και δεν καίγομαι και να μάθω, ΤΣΑΟ
-
27,000€ για το Dolphin, 30.000€+ για Geely και η ιστορία συνεχίζεται. Εφόσον κοστολογικά είναι οικονομίκοτερα τα αυτοκίνητα γιατί δεν βγαίνει ένα στα 10,000€ -14,000€ χωρίς την επιδότηση που πήγε 3,000€; Πραγματικά κανένας δεν κρατάει μια επιφύλαξη με την τσέπη του; Ψάχνω να βρω τι γίνεται όταν πέφτει το ποσοστό της μπαταρίας στο ηλεκτρικό, ψάχνω να βρω για after sale υποστήριξη όλων αυτών των κινέζικων εταιρειών διότι για τις ευρωπαϊκές είναι αναμενόμενο το ξεκώλι@σμ@ στο εκτός εγγύησης. Κάποιος με ένα I3 BMW που κυκλοφορεί χρόνια το αμάξι να μας πει τι γίνεται 10+ χρόνια μετά. Επίσης αν θελήσεις να το πουλήσεις πως θα αξιολογήσεις το ποσοστό της μπαταρίας με την αναλογία τιμής; Διότι στους θερμικούς δεν κοιτάς μόνο χιλιόμετρα άλλα και όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα.
-
Ποια συγκατάθεση; Αφού όταν λήξει η προθεσμία θα λάβουμε όλοι μας έναν μονοαδικό αριθμό με επιλογή του συστήματος.