Προς το περιεχόμενο

Ren_of_Heavens

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    513
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Ren_of_Heavens

  • Ημερομηνία γέννησης 27/11/1983

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Ιτέα Φωκίδας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.329 προβολές προφίλ

Ren_of_Heavens's Achievements

  1. Αφήστε την κονσόλα να πουλήσει βρε παιδιά. Τις σας νοιάζει τόσο πολύ αν σπάει ρεκόρ; Από την τσέπη σας τα παίρνει και φοβάστε μην αδειάσει; Όποιος δεν θέλει το Switch 2 ή οποιαδήποτε άλλο κονσολό κλειστό hardware ψηφίζει με το πορτοφόλι του και πάπαλα. Έτσι κάνω κι εγώ κι έτσι θέλω να πιστεύω κάνουν όλοι. Ευτύχημα είναι όταν το hardware, software και οι υπηρεσίες πουλάνε καλά και αυξάνεται το gaming κοινό που παίζει και απολαμβάνει ένα χόμπι που θεωρείται γιορτή και απόλαυση για τους καταναλωτές. Αγνοήστε τους περιθωριακούς νεάντερταλ του διαδικτύου που ξεφυτρώνουν σαν τα μαργαριτάρια και στάζουν χολή σε οτιδήποτε δεν καλύπτει το ρητό τους την εκάστοτε στιγμή και θα είστε κομπλέ.
  2. Ren_of_Heavens

    Nintendo Switch 2 (2025)

    Αυτό που θέλω να πω παιδιά και συγνώμη που το γράφω εδώ, είναι ότι έχουμε φτάσει 2025 και η βιομηχανία μας δείχνει ότι ο παραδοσιακός και συνάμα ρομαντικός τρόπος που κοιτάμε εμείς οι παλαιότεροι το gaming δεν είναι αρκετός για να καλύψει τις απαιτήσεις που έχουν οι Sony και Microsoft. Η Sony που κυριαρχεί στους 2 μεγάλους βλέπετε και αυτή ψάχνει διεξόδους να πουλήσει το προίόν της. Θυμάστε πως ξεκίνησαν τα πράγματα, we believe in generations και βγάζουμε παιχνίδια μόνο για PS 5 ενώ μετά φτιάχτηκαν και για PS4, αύξηση της τιμής των παιχνιδιών, κυκλοφορίας ολοένα και περισσότερων τίτλων σε PC, εμφάνιση PRO μοντέλου που η τιμή του δεν είναι ανάλογη της αξίας του hardware του, συνδρομητική υπηρεσία με βιβλιοθήκη παιχνίδιων στα πρότυπα του game pass, remake και remaster παιχνίδιων που θεωρούνται ακόμα ''φρέσκα'' για να γεμίζουν το χρόνο μέχρι να βγει η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία, χρηματοδότηση για ανάπτυξη περισσότερων τίτλων free to play και κυρίως online προσέγγισης. Οι ναυαρχίδες της πουλάνε τόσα π.χ. 15-20-25 εκατομμύρια και πάλι βγαίνουν και λένε ότι δεν είναι αρκετά . Τα υπέρογκα κόστη και οι απαιτήσεις μεγάλης μερίδας του καταναλωτικού κοινού που αρέσκεται σε μεγάλες παραγωγές επιβάλλουν και αυξανόμενα κοστολογικά μεγέθη. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις Nintendo Switch να πηγαίνουν τα πράγματα τρένο. Αυτό που περιμένω να γίνει ''αύριο'' είναι μεγαλύτερη ''αλληλοπαροχή'' τίτλων από την Sony προς Microsoft και Nintendo μεριά τώρα που κάνει την αρχή η Μικροαπαλή με το Xbox. Αυτό που ισχύει τώρα ότι εγώ έχω 10 τίτλους αποκλειστικούς που δεν θα τους απολαύσεις μετά αν δεν πάρεις το σύστημά μου θα καταρριφθεί στο προσεχές μέλλον. Εδώ θα είμαστε να το συζητήσουμε.
  3. Οι μόνιμες τούμπες όμως συνέλαβαν στην σοβαρή ύπαρξη BC από την προηγούμενη γενιά κονσόλων, κάτι που περνούσε αδιάφορο στο ευρύ κοινό. Κυκλοφόρησε στην αγορά ένα entry και οικονομικό σύστημα στην νέα γενιά όπου μπορούσες και μπορείς να παίξεις τα νεότερα παιχνίδια χωρίς να δώσεις πολλά χρήματα. Παρουσίασε το game pass, μια εναλλακτική πρόταση gaming για πολλούς καταναλωτές που δεν νοιάζονται για συλλογές και πλέον καλώς ή κακώς αφού θα βγαίνει σιγά σιγά η βιβλιοθήκη του Xbox και στα άλλα συστήματα θα ανανεώνεται το ενδιαφέρον όσων τίτλων έχει περάσει η μπογιά τους και επιπλέον περισσότερα χρήματα για ανάπτυξη νέων παιχνιδιών.
  4. Τελείωσα πρόσφατα έστω και με καθυστέρηση το Plague Tale: Requiem στο Series X και ειλικρινά το παιχνίδι ήταν καταπληκτικό και συνάμα ψυχοφθόρο. Έχω βιώσει στο κοντινό παρελθόν παρόμοιο περιστατικό με αυτό που διαδραματίζεται ο τίτλος και με στιγμάτισε όσο ελάχιστα παιχνίδια. Όσοι ακόμα δεν το έχετε παίξει δοκιμάστε το στο Game Pass ή αγοράστε το όπως έκανα κι εγώ και δεν θα χάσετε. Προς το παρόν αδυνατώ να ασχολήθω με κάποιο άλλο παιχνίδι.
  5. Η προσέγγιση της MS που θέλει να δίνει τα παιχνίδια παντού μπορεί να ξενίσει μια μερίδα καταναλωτών που θεωρούν ότι χάνει την ταυτότητά της αλλά από την άλλη, οι περισσότερες πωλήσεις και αναγνωρισιμότητα σε όλες τις πλατφόρμες είναι λεφτά-επένδυση για να βγει πληθώρα νέων τίτλων που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα βλέπαμε ποτές. Προσωπικά προτιμώ να γίνεται αυτό και να βλέπουμε καινούριους τίτλους παρά να ακολουθήσει το παράδειγμα της Sony που μας φλομώνει στα απανωτά remake-remasters ή να δίνει ένα σωρό χρήματα στις εταιρείες για να μην κυκλοφορούν τα παιχνίδια τους στην ανταγωνιστική πλατφόρμα. Αργά η γρήγορα με τα υπέρογκα κόστη που απαιτεί η ανάπτυξη ενός μεγάλου τίτλου τα οποία δεν καλύπτονται από τις πωλήσεις θα βγαίνουν όλα παντού. Η Nintendo εξυπακούεται παίζει σε δικό της τερρεν και καλά κάνει αφού τα πάει περίφημα. Εξάλλου έχουμε ακούσει από όλους πως γυρίζει η μπιφτέκα και πόσο εύκολα κωλοτούμπες κάνουν όταν δεν έχουν όφελος και οι μεν και οι δεν.
  6. Παιδιά χάλια βγήκε η φωτογραφία.
  7. Παίδες ήρθε το Anbernic ARC-S και το έβαλα απευθείας να παίξω με το stock OS και έκανα σαν χαζοχαρούμενο. Ξεκίνησα με το Mickey Mouse Land of Illusion στο Game Gear, το πήγα μετά Demon's Crest στο Super NES και κατέληξα στο Warlock του Mega Drive. Ενιωσα σαν να ξεκουράστηκα παίζοντας γιατί ασχολιόμουν με το Diablo 4 τις τελευταίες ημέρες στο Series X στο Game Pass και ένιωθα ότι έκανα tasks στην δουλειά με όλο αυτό το mobs respawning κάθε πέντε βήματα και τα seasonal challenges. Αν με αφήσει ο γάτος και δεν με τσιγκλάει όλη την ώρα θα βγάλω καμιά φωτογραφία αλλιώς θα του βάλω να βλέπει το Stray.
  8. Παιδιά το αγόρασα το Anbernic ARC-S με 256GB TF Card στα 94,90 (πλήρωσα και το έξοδο για refund σε περίπτωση απώλειας δέματος). Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω τέτοιο retro μηχάνημα κι ελπίζω να πάνε όλα καλά. Πάντα με priority Line από Geek Buying. Θα ασχολήθω με όλη την Game Gear ρετρίλα για αρχή.
  9. Παίδες καλημέρα. Έχω ψαχτεί ως ένα καλό βαθμό και διαβάζοντας τα posts εδώ μέσα θα ήθελα και μία γνώμη αν έχει κάποιος εμπειρία με το Anbernic RG Arc-S που είναι μόνο linux. Δεν έχω ξαναπάρει retro σύστημα και με ενδιαφέρει να παίζω μέχρι Saturn και Playstation αλλά κυρίως τα 8 και 16 bit. Είμαι περισσότερο φίλος της SEGA και εστιάζω επί το πλείστον σε αυτά τα μηχανήματα χωρίς να αγνοώ φυσικά και τα υπόλοιπα GBA, SNES κτλ.
  10. Ren_of_Heavens

    Xbox Series X Topic v4

    Έχει καταστραφεί αυτή η άμοιρη εταιρεία του τρισεκατομμυρίου από το πρώτο XBOX το OG νομίζω πάνω κάτω 17 φορές. ''Φίλοι και ''εχθροί'' της εταιρείας ως άλλες Κασσάνδρες έχουν προβλέψει τα μελλούμενα από το 2002 ότι η MS δεν θα αντέξει στο gaming και ακόμα εδώ είναι. Προσωπικά με την αφοπλιστική πλευρά του gaming έχω ανανεώσει πάσο με ένα μικρό ποσό με τα κολπάκια τερτίπια των συναδέλφων μέχρι το 2026 και βλέπω αυτόν το μήνα μόνο Hellblade 2, Lords of the Fallen, Immortals of Aveum και Chants of Sennar. Μακάρι να ήμουν μπόμπιρας όπου είχα άπειρο χρόνο και να υπήρχε το πάσο τότε να είχε καεί το πελεκούδι.
  11. Καλησπέρα gherudos, μπορείς να δοκιμάσεις και λιγότερο επιφανείς προτάσεις όπως το SteelRising της Spider (η εταιρεία πίσω από το Greedfall), τα Immortal Unchained, Dolmen και Scars Above. Tα 3 τελευταία εστιάζουν σε μεγάλο βαθμό σε ranged combat εκτός του melee.
  12. Ren_of_Heavens

    Xbox Series X Topic v4

    Καλησπέρα παιδιά. Χρόνια και ζαμάνια έκανα να μπω. Θα ήθελα να ασχοληθώ με το Grim Dawn: Definitive Edition κι επειδή δεν έχω καμία εμπειρία με τον τίτλο από τα γεννοφάσκια του στο PC, θα μπορούσε να μου πει κάποιος που έχει ασχοληθεί με το παιχνίδι σε κονσόλα αν είναι καλό ως port/attempt; Θα μου πείτε βέβαια ότι βγαίνει Diablo 4 αλλά η always online φύση του και ή αναγκαστική gold/ps plus συνδρομή ακόμα και αν παίζεις μόνος δεν με ενθουσιάζει σαν ιδέα.
  13. Είσαι υπέροχος φίλε. Σήμερα αυτό το είδος των rpg είναι παρεξηγημένο λόγω της τεχνικής πρόσεγγισης στον οπτικό τομέα αλλά περισσότερο εξαιτίας της πολυπλοκότητας του gameplay και πολλές φορές την μη user friendly φιλοσοφία του. Αν μου έλεγε κάποιος ότι το kickstarter, όταν έκανε τα πρώτα δειλά του βήματα, θα βλέπαμε σήμερα τόσα πολλά παιχνίδια του είδους και πολλά από αυτά να έρχονται σε κονσόλες δεν θα το πίστευα. Προσωπικά, θεωρώ ευτύχημα το γεγονός ότι αναπτύσσονται τέτοιοι τίτλοι για κονσόλες δεδομένου την δυσκολία χειρισμού τους σε controller pad. Μέχρι στιγμής έχουμε τίτλους όπως: Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions Divinity: Original Sin - Enhanced Edition Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition Neverwinter Nights: Enhanced Edition Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition Pathfinder: Wrath of the Righteous Pillars of Eternity Pillars Of Eternity II: Deadfire Planescape: Torment and Icewind Dale: Enhanced Editions Shadowrun Returns Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition Wasteland 2: Director's Cut Wasteland 3 Torment: Tides of Numenera Καθόλου άσχημα αν σκεφτούμε ότι σε προηγούμενες γενιές δεν είχαμε τίποτα σε κονσόλες. Καλή χρονιά με υγεία και καλό gaming να έχουμε.
  14. Ren_of_Heavens

    Nintendo Switch Topic v3

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Σε 1 χρόνο και κάτι σαρανταρίζω και πιστεύω ότι οι περισσότεροι gamers εδώ μέσα έχουμε πολλά χρόνια εμπειρίας με το άθλημα και δεν χρειάζεται να περιμένουμε κριτικές και απόψεις από youtubers για να μας πείσουν τι να παρούμε και τι να αποφύγουμε.Βλέπουμε κάτι, το τσιμπάμε ή περιμένουμε να φτιαχτούν τα κουσούρια του και προχωράμε παρακάτω. Πλέον είναι τρομερά εύκολο να βρεις πληροφορίες για ένα game που σε ενδιαφέρει. Εξάλλου στην προκειμένη περίπτωση αν δεν κάνω λάθος το KotOR II δεν βγήκε πριν 18 χρόνια στο OG Xbox? Υπάρχει gamer που να τον ενδιάφερουν λίγο τα RPGs και να μην γνωρίζει περί τίνος πρόκειται;
  15. Ren_of_Heavens

    Xbox Series X Topic v3

    Δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί σας χαλάει το combat του Starfield. Το παιχνίδι είναι κατά κόρον rpg και παίζει με στατιστικά damage κτλ. δεν είναι καθαρό FPS να μετράμε headshots, body shots όπως κάνουν τα περισσότερα shooters σήμερα (καλά τα Perfect Dark και Goldeneye σε θέμα πειστικότητας των χτυπημάτων είναι αλλού). Έτσι ήταν και τα προηγούμενα Fallout, έτσι ήταν το Alpha Protocol, έτσι είναι τα Borderlands και έτσι είναι όλα τα games με stats. Το headshot είναι critical, more damage δεν είναι μια σφαίρα κι έξω. Τα perks που έχει ο τίτλος με perception, damage modifier, stealth και ούτω καθεξής αυτό το πράγμα εξυπηρετούν. Κατά τα άλλα η παρουσίαση ήταν χορταστική και είχε από όλα ο μπαξές και ΑΑΑ και ΑΒ παραγωγές, μέχρι και για κουνητά. Σημέρα για οποιον ενδιαφέρεται έχει και μια πιο extended δεύτερη παρουσίαση της MS αλλά αναμενόμενα θα έχει περισσότερα ανάλυση και μπλα μπλα σε μερικά games και φυσικά υπάρχουν και ανακοινώσεις που δεν χώρεσαν στην παρουσίαση.
  • Δημιουργία νέου...