-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.377 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
Bigi444444 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 13 Ιανουαρίου 2015
Bigi444444 είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Σχετικά με Bigi444444
- Ημερομηνία γέννησης 15/03/1980
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
18.683 προβολές προφίλ
Bigi444444's Achievements
-
Είμαι υπόχρεος υποβολής δηλώσεων πόθεν έσχες. Είναι μεγάλη μανούρα να πηγαίνω σε πλατφόρμες που δεν μπορούν να βγάλουν statement, ώστε να κάνω την δουλειά μου άνετα και γρήγορα. Το έχω φάει στην μάπα στο παρελθόν και είναι πραγματικό μαρτύριο. Ειδικά εάν και οι αποδόσεις δεν είναι κάτι φοβερό. Οπότε αναγκαστικά περιορίζονται πλέον σε πιο επίσημες πλατφόρμες και ας έχω μικρότερη απόδοση. Πάντως να επισημάνω, επειδή δεν το είχα αντιληφθεί, και το gpt που είχα θέσει σχετικό ερώτημα δεν με καθοδήγησε σωστά, δεν μπορείς να στείλεις απευθείας στην T212 από άλλη πλατφόρμα, ανταλλακτηριο ή οτιδήποτε. Πρέπει να είναι από δικό σου λογαριασμό ή μεταφορά χρημάτων. Οπότε δεν τα γλιτώνεις τα δύο στάδια με τίποτα.
-
Ρίχτε λίγη σαμπάνια στον Νικόλα ρε φίλε να πούμε! Πολύ με ενόχλησε που ο άνθρωπος ήταν μόνος του στην χαρά του. Αρκετά awkward moment για τα μέτρα τα δικά μου.
-
14$ fee μου έβγαλε για μεταφορά σε swift λογαριασμό με ελάχιστο ποσό μεταφοράς τα 100$. Δεν ξέρω βέβαια εάν είναι flat rate η προμήθεια αυτή ή κλιμακωτή. Εάν είναι flat λέω να τα μεταφέρω.
-
Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Δεν έχω ακόμα λογαριασμό. Σκέφτομαι να ανοίξω και να μεταφέρω από το kraken αυτόν που είχα σε USD, τώρα που έπαψε να δίνει επιτόκιο. Απλά επειδή υποβάλλω δήλωση πόθεν και είναι μανούρα να μην βγαινει statement είπα να ρωτήσω προκαταβολικά. Υποθέτω επειδή έχει λογαριασμούς σε usd και εκεί, μπορώ να μεταφέρω απευθείας το ποσό χωρίς μετατροπές, σωστά;
-
Η trading212 μπορεί να εξάγει κάποιας μορφής statement; Σε απλό καταθετικό λογαριασμό το κάνει;
-
Με συγχωρείς αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Πέραν του ότι προσωπικά δεν θα ταχθώ ως καταναλωτής με τον μέτοχο και ούτε τυγχάνω άξιος της ίδιας προστασίας, αυτό που ξεκάθαρα δεν καταλαβαίνεις ούτε εσύ αλλά ούτε πολλοί άλλοι είναι ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες μεσάζοντες πλέον έχουν καταφέρει να σου "γίνουν απαραίτητοι" και λειτουργούν αθέμιτα. Εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης λέγεται αυτό. Από το οποίο δυστυχώς δεν μπορεί να ξεφύγει ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και η επιχείρηση. Επίσης πρέπει να σου πω ότι πλέον υπάρχουν καταστήματα τα οποία δεν μπορούν να παραδώσουν εκτός πλατφόρμας. Νταβατζης κανονικός δηλαδή. Αλλά εντάξει, δεν υπάρχει κανένα θέμα, πάρε τα πόδια σου στην τελική και πήγαινε παράλαβε εσύ. Ήρθε ο νταβας, σιωπούνε όλοι. Κάτι νομίζω μου θυμίζει. Α ναι, το Σκρουτζ που πλέον δεν μπορείς να παραγγείλεις από την ιστοσελίδα του καταστήματος, αλλά υποχρεωτικά μέσω του δικού του "marketplace". Δεν νομίζω ότι η γκρίνια εστιάζεται στο ότι δεν θέλει κάποιος να πληρώσει. Ή ότι θέλει ο μεταφορέας να είναι όπως πιο παλιά αδηλωτος, με ένα σάπιο παπί να τρέχει να τα πληρώνει όλα μόνος του . Δεν χρειάζεται να συζητάμε τα αυτονόητα. Απλά κάποια στιγμή θα πρέπει επιτέλους να αντιληφθούμε ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει να είναι αυλικοί, θα υπάρχουν βασιλιάδες. Με το μπαρδον και όλο τον σεβασμό.
-
Ποιος ξέρει; Πάντως ο παλιός δεν έκανε εξαερισμό από μπροστά, όπως κάνει ο τωρινός, οπότε δεν μπορώ να βγάλω άκρη από άποψη συγκράτησης της θερμότητας. Ίδια μάρκα είναι εντωμεταξυ και οι δύο. Ο παλιός πάντως έψηνε σίγουρα πιο νόστιμα και, όταν ήταν φορτωμένος με μεγαλύτερες ποσότητες, αρκετά πιο σύντομα. Μπορεί και μια ώρα συντομότερα.
-
Ναι, είναι λιγότερο ισχυρές οι αντιστάσεις τους. Ο παλιός έψηνε σε λίγο λιγότερο χρόνο από τον καινούριο, αλλά η κατανάλωση ήταν πολλαπλάσια. Στα χαρακτηριστικά του καινούριου έκαναν λόγο για κατανάλωση περίπου 1kwh ανά κύκλο χρήσης. Και πράγματι τόσο πρέπει να είναι. Και οι εστίες έχουν επίσης μικρότερη κατανάλωση. Πώς δικαιολογείται δεν ξέρω, πάντως σε εμάς υπήρξε χαοτική διαφορά. Απλά χαοτική. Μιλάμε ακόμα και για 300kwh τον μήνα. Πίστεψέ με έχουν. Την αλλαγή την έκανα πριν ένα δίμηνο. Τον χρησιμοποιούσαμε καθημερινά βέβαια εμείς και τις περισσότερες φορές και δύο φορές την ημέρα. Εσένα τώρα βέβαια είναι πιο αραιή χρήση. Άσε που δεν ξέρω εάν έχεις ήδη σύγχρονο φούρνο.
-
Είτε της tapo είτε της gosund θα σε καλύψει, όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι. Το θέμα όμως είναι ότι δεν θα μετρήσεις τον φούρνο, ο οποίος ενδέχεται να κάνει όλη την ζημιά. Σε εμάς τουλάχιστον ο παλιός έκαιγε υπερβολικα. Ο νέος έχει χαοτική διαφορά στην κατανάλωση.
-
Εάν δεν έβλεπα το minimap και γενικότερα το ui θα στοιχημάτιζα ότι βλέπω cod...
-
Σύγκριση πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων
Bigi444444 απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Οι Γιαπωνέζοι ακόμα κρατάνε! Από περιέργεια που κοίταξα honda, Hyundai, nissan κλπ είναι εκεί στα 15Κ κατά κανόνα. Εκτός Ιαπωνίας ο κανόνας είναι 20-30 πάντως. Ο μέσος χρήστης το θεωρεί πλεονέκτημα, προσωπικά το θεωρώ απλά τρομακτικό. -
Σύγκριση πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων
Bigi444444 απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Σε όλα η τάση της τελευταίας 10ετίας-15ετίας είναι η αύξηση στα service intervals. Δεν θα δεις σήμερα πρόγραμμα για αλλαγή λαδιού στα 10Κ χλμ για παράδειγμα, σε συμβατικό τέλος πάντων μοντέλο. Δεν έχω εικόνα για κάθε μοντέλο, αλλά γενικά όλα έχουν πάει επάνω σε σχέση με το παρελθόν. Οπότε ο άλλος που έχει στο μυαλό του ότι, α κοίτα, η εταιρεία μού προτείνει τότε, κάτι ξέρει, τα σημερινά έχουν τεχνολογία, είναι προσεγμένα, το ένα ή το άλλο, τα παίρνει στο χέρι και μετά σκούζει. Ενδεικτικά ds3 του 2011 (200hp κιόλας) που είχα, είχε προτεινόμενη αλλαγή λαδιών σίγουρα όχι κάτω από 20Κ χλμ και megane του 2015, που έχω τώρα, έχει ανά 2ετία ή 30Κ χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Μεντέψτε τι θα έρθει πρώτο εάν κάνω 30.000χλμ σε συνθήκες ημέρας Σαχάρας χωρίς αλλαγή λαδιών. -
Σύγκριση πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων
Bigi444444 απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Για όλα γκρίνια θα ακούσεις σήμερα πάντως. Στα Renault τώρα συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη γκρίνια απ' όσο γνωρίζω υπάρχει στα υβριδικά της που είναι με τον κινητήρα των 1.2L. Πάντως, καθαρά προσωπική μου άποψη βέβαια, πολλά από τα προβλήματα που ακούγονται για μηχανολογικά προβλήματα σε σύγχρονα αυτοκίνητα οφείλονται και στην πολύ αραιή συντήρησή τους. Εντός των οδηγιών του κατασκευαστή βέβαια. Όταν ο άλλος, για χίλιους μαρκετιστικους κυρίως λόγους, σου λέει πλέον αλλαγή λαδιών κάθε 25.000 ή 30.000χλμ για παράδειγμα, ε δεν θέλει και υπερβολική επαφή με το άθλημα για να αντιληφθείς ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι εντός εγγύησης. Προσωπικά δεν περιμένω ότι ο κινητήρας θα αντέξει χωρίς αλλαγή λαδιών 30Κ χλμ με κίνηση εντός Αθηνών για παράδειγμα, κλιματισμό και αφόρητο αφρικανικό καλοκαίρι 4 μήνες κάθε χρόνο. Ας μου υπόσχεται ο κάθε κατασκευαστής για να πουλήσει ό,τι θέλει. Σε αυτό δεν θα πάω by the book για να έχω το κεφάλι μου πιο ήσυχο. Στα renault για παράδειγμα, μιας και κάποια στιγμή κοίταζα για austral, ειδικά σε πιο βόρειες χώρες με ψυχρό και υγρό κλίμα, στον υβριδικό κινητήρα έχουν πρόβλημα με νερό μέσα στο λάδι. Το πρόβλημα είναι σχεδιαστικό προφανώς, αλλά η λύση είναι η συχνή αλλαγή λιπαντικών. Στα διάφορα γκρουπ που κοίταζα, γκρινιαζανε κυρίως όσοι δεν άλλαζαν λάδια μόνοι τους πιο συχνά, ώστε να προλάβουν το φαινόμενο. -
Σύγκριση πλήρως υβριδικών αυτοκινήτων
Bigi444444 απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Η renault θα ανανεώσει τους e tech κινητήρες με μεγαλύτερης χωρητικότητας βενζινοκινητήρα και μπαταρία και αυξημένη ιπποδύναμη. Νομίζω θα ξεκινήσει να τα φοράει στα captur και symbioz πρώτα. -
Η Ελλάδα στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Bigi444444 απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Εντάξει παιδιά, το πιάσαμε το νόημα. Μας το λέτε 11 σελίδες τώρα για τα αυτοκίνητα που είναι σε ηλικία γάμου. Μπορούμε να πούμε και κάτι σχετικό με το θέμα;