Προς το περιεχόμενο

ga25

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    202
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με ga25

  • Ημερομηνία γέννησης 25/09/1976

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

ga25's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 10 Classifieds
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

128

Φήμη

  1. Μην πλησιάσετε το κατάστημα είναι εντελώς Απάτη. Δεν συνεργάζεται ούτε με τις πλατφόρμες που αναφέρει, έχει κανει copy paste αξιολογήσεις άλλων καταστημάτων που συνεργάζονται με αυτές. Δεν είναι μέλος του συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου , ο δε λογαριασμός που δηλώνει της Alpha Bank , είναι στο όνομα ενός ιδιώτη , (δεν ειναι επιχείρηση). Για όλα τα παραπάνω έχει ενημερωθεί εδώ και μέρες η ΔΙΜΕΑ, αλλά και η Alpha Bank μέσω της οποίας το λογαριασμό ο συγκεκριμμένος απατεώνας μαζεύει χρήματα κοροϊδεύοντας τον κόσμο. Καλό θα ήταν να τον reportάρουν όλοι σαν phishing/scammer για να τον μπανάρει ο chrome.
  2. ga25

    a-mobiles.gr

    Δεν ισχύει ... αντιθέτως... με την νέα οδηγία οι συναλλαγές αυτές έχουν ημερήσιο όριο 150 ευρώ άρα μπορείς να κάνεις πολλά 25άρια μέχρι όμως 150 ευρώ. Μετά τα 150 ζητάει pin https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/5310228/to-orio-poy-mpainei-stis-anepafes-synallages-me-kartes
  3. Ναι από τηνν στιγμή που δεν αγοράζεις με ΦΠΑ κάτι , έχεις απαλλαγή, δεν έχεις να συμψηφίσεις ΦΠΑ, με αυτό που οφείλεις από τα παραστατικά που έχεις κόψει εσύ και που τα προϊόντα σε αυτά δεν ειχαν απαλλαγή (πχ αποδείξεις) , οπότε και πρακτικά αφού δεν υπάρχει ΦΠΑ να αφαιρεθεί από αυτό που χρωστάς , όπως γίνεται στις περιπτώσεις που αγοράζεις κάτι με τιμολόγιο και που έχει ΦΠΑ , πρακτικά το πληρώνεις εσύ ως αγοραστής.
  4. Προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων ο νόμος λέει ακριβώς το εξής : 1) Αριθμ. Α2 –861/14.8.2013 Άρθρο 91 (O νέος αγορανομικός κώδικας) 1. Στους τιμοκαταλόγους αναγράφονται όλα τα προσφερόμενα είδη «αλά- κάρτ» με τις αντίστοιχες τιμές τους ως εξής: α) τιμή προ ΦΠΑ και β) τελική τιμή. 2. Στον τιμοκατάλογο αναγράφεται σε εμφανές σημείο με κεφαλαία γράμματα, ίδιου μεγέθους με τη γραμματοσειρά των προσφερόμενων ειδών, η ένδειξη: «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ-ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)» Άρα βάση αγορανομικού κώδικα σε ένα τιμοκατάλογο πρέπει να υπάρχει και η τιμή προ ΦΠΑ και η τιμή με ΦΠΑ. Άρα το να έχεις και τις δύο δεν είναι παράνομο. Επίσης στο ίδιο νόμο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΤΗΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ Άρθρο 1 Γενικές Αρχές 1. Η πινακίδα με τις απαιτούμενες ενδείξεις, όπως προβλέπεται στα επόμενα άρθρα, τοποθετείται επί ή στο σημείο του πωλούμενου προϊόντος και πρέπει να είναι άμεσα και απόλυτα εμφανής στον καταναλωτή. Όλες οι ενδείξεις είναι αναγεγραμμένες υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα, με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με τέτοιο τρόπο, ώστε να καθίστανται άμεσα ορατές και αντιληπτές από τον καταναλωτή. Ειδικά η τελική τιμή πώλησης πρέπει να είναι με έντονη γραφή (bold). Δεν αναφέρει πουθενά ρητά ότι απαγορεύεται ανάρτηση τιμής χωρίς ΦΠΑ. Υποχρεώνει όμως η τελική τιμή αυτή με το ΦΠΑ να είναι με ευδιάκριτα γράμματα. Για όσους θέλουν όλο τον νόμο να το ψάξουν : http://www.omse.gr/docs/nomothesia/meli_melissomika_proionta/12_AGORANOMIKOS_KODIKAS_DIEPPY2013.pdf Για να αποδώσω τα δεδομένα ορθά να αναφέρω ότι τα καταστήματα που συζητάτε έχουν τρεις διακριτές τιμές. 1) Τιμή καταστήματος (Τελική με ΦΠΑ) 2) Τιμή Προσφοράς η Web Offer όπως το λένε (επίσης με ΦΠΑ) 3) Τιμή τιμολογίου (Βάσει ΠΟΛ 1150 χωρίς ΦΠΑ) Δεν θα σχολιάσω αν είναι νόμιμο , παράνομο, ύποπτο κλπ. Παραθέτω τα δεδομένα που έχω βρει ψάχνοντας χωρίς σχολιασμό και άποψη από πλευράς μου. 2) ΠΟΛ 1150/2017 (https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/27089) Άρθρο E Υποχρεώσεις του Πωλητή Παράγραφος 3 : 3. Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς Φ.Π.Α., ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο αποδεικτικό στοιχείο (π.χ. η εκτύπωση των «στοιχείων μητρώου» του, από την εφαρμογή «προσωποποιημένη πληροφόρηση» στο σύστημα «TAXISnet» με ημερομηνία εκτύπωσης την προηγούμενη της συναλλαγής) και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας αυτού ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση του συστήματος από πρόσωπα που δεν είναι υποκείμενα με δικαίωμα έκπτωσης (π.χ. ιδιώτες). Οι εκπρόσωποι των υποκειμένων/αγοραστών προσκομίζουν κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν την νομιμοποίηση αυτών για τις συναλλαγές που πραγματοποιούν. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α. Εγώ το καταλαβαίνω ως εξής. Για να μην έχει ευθύνη ο καταστηματάρχης για πρόσωπα που προσπάθησαν να εκμεταλλευθούν την διάταξη χωρίς να το δικαιούνται (πχ ιδιώτες) και καλεστεί σε επικείμενο έλεγχο να πληρώσει πρόστιμο, ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο στοιχείο από τo TAXISNET κλπ , με ημερομηνία εκτύπωσης της προηγούμενης ημέρας και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας του αγοραστή ώστε να αποφεύγετε η κατάχρηση του συστήματος. Βάζοντας αυτά τα παραπάνω μαζί εγώ καταλαβαίνω τα εξής : 1) Δεν απαγορεύεται να εμφανίσει ένα κατάστημα τιμή χωρίς ΦΠΑ αρκεί να έχει και την τιμή με ΦΠΑ ευδιάκριτη 2) Δεν απαγορεύεται να αρνείται ένα κατάστημα να εκδόσει τιμολόγιο σε επιτηδευματία από απόσταση στα πλαίσια της ΠΟΛ 1150, αντιθέτως υποχρεούται να κάνει μέχρι και ταυτοπροσωπία πριν εκδώσει τιμολόγιο (χωρίς ΦΠΑ) για να μην έχει ευθύνη αν κάποιος τρίτος προσπαθεί να εκμεταλλευθεί την διάταξη χωρίς να το δικαιούται.Αν έχει την παραμικρή αμφιβολία θα πρέπει να επιβαρύνει το φορολογικό στοιχείο με ΦΠΑ. Πάμε και στο πιο ωραίο τώρα. στον ίδιο νόμο Άρθρο ΣΤ παράγραφος 4: 4. Σε περίπτωση που ενώ συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 39α ληφθούν τιμολόγια με Φ.Π.Α., από υποκείμενα στο φόρο πρόσωπα με δικαίωμα έκπτωσης του φόρου των εισροών τους, επισημαίνεται ότι για το Φ.Π.Α. των τιμολόγιων αυτών δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης. Εδώ λοιπόν καταλαβαίνω εγώ ότι, αν ένας ιδιοκτήτης εταιρείας στείλει την γραμματέα του να αγοράσει ένα κινητό με τιμολόγιο στα στοιχεία της εταιρείας, χωρίς εξουσιοδότηση και φωτοτυπία ταυτότητας του, και όλα τα προβλεπόμενα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι είναι νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ο εξουσιοδοτών, το κατάστημα στα πλαίσια της ταυτοπροσωπίας που πρέπει να κάνει μπορεί να αρνηθεί την τιμολόγηση χωρίς ΦΠΑ και να εκδώσει το τιμολόγιο με το προβλεπόμενο ΦΠΑ χωρίς την χρήση της ΠΟΛ. Στην περίπτωση αυτή η επιχείρηση που κατά την κρίση του καταστήματος υπήρχε αμφιβολία στο ότι δικαιούται την έκπτωση , παρόλο που τελικά την δικαιούταν, κατά την κατάθεση του τιμολογίου αυτού στην περιοδική δήλωση ΦΠΑ, δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης του, επομένως το ΦΠΑ αυτό δεν συμψηφίζεται με αυτό που πρέπει να καταβληθεί στη φορολογική αρχή από την επιχείρηση λόγω των πωλήσεων της δραστηριότητα της. Τώρα όσον αφορά τις δυο τιμές λιανικής, μία καταστήματος-αρχική-προ προσφοράς και μία δεύτερη web offer που για να την πάρεις θεωρητικά πάντα πρέπει να ολοκληρώσεις ηλεκτρονικά την παραγγελία σου, είναι φαινόμενο που για όσους αγοράζουν online ξέρουν ότι υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και το κάθε κατάστημα το χρησιμοποιεί κατά την κρίση του. Νομίζω ότι στο insomnia έχω διαβάσει αρκετές φορές σε post εδώ και χρόνια, διαμαρτυρίες καταναλωτών που ενώ πήγαν σε καταστήματα να αγοράσουν προϊόντα σε τιμές web offer, η τιμή τελικά δεν τους δόθηκε με την λογική ότι είναι web τιμή και αν την θες πρέπει να παραγγείλεις online. Βεβαίως τότε δεν υπήρχε αυτό με το τιμολόγιο οπότε δεν είχαμε το φαινόμενο άρνησης έκδοσης τιμολογίου στην όποια τιμή.
  5. Δεν ισχύει απόλυτα αυτό. Ο νομοθέτης μιλάει για νομιμη εγγύηση 2 ετών η οποία βάση του νομοθέτη μπορεί να είναι μικρότερη διάρκειας αν η ζωή ενός προϊόντος είναι μικρης διάρκειας.... και αναφέρεται πιο συγκεκριμένα ειδικα σε προϊόντα τεχνολογίας. Επομένως please διαβάστε όλο το νόμο πριν βγάζετε ασφαλή συμπεράσματα. Η apple δεν δίνει τουλάχιστον σε smartpones και tablet 2έτη εγγύηση από όσο γνωρίζω και ξέρω... Αν κάποιος έχει καταφέρει να αντικατασήσει προϊόν apple μετά το χρόνο και χωρίς να έχει αγοράσει care pack ή κάτι τέτοιο ας μας πει την εμπειρία του.
  6. Φίλε μου δεν ξέρω τι σου είπαν ή όχι στο τηλέφωνο. Δεν αμφισβητώ το τι σου είπαν. Επίσης δεν θεωρώ ότι έχεις άδικο να διαμαρτύρεσε. Σου παρέθεσα τα άρθρα της νομοθεσίας όπως ακριβώς γράφονται. Την ερμηνεία αυτών δεν μπορώ να την κάνω ούτε εγώ , ούτε ο δικηγόρος μου , ούτε τελικά να ξέρεις μια ανεξάρτητη αρχή. Το λέω αυτό γιατί κάποιος άλλος φίλος μίλησε για πρόστιμα για τέτοιες περιπτώσεις. Αν το ψάξετε λίγο παραπάνω δεν υπάρχει ούτε ένα πρόστιμο επίσημα πληρωμένο για τέτοιες περιπτώσεις στην Ελλάδα. Συνήθως όταν πάει να επιβληθεί κάτι τέτοιο οι εμπλεκόμενοι το πάνε δικαστικά. Αν το δικαστήριο αποφανθεί ότι δεν πρεπει να πληρωθεί το πρόστιμο γιατί τηρήθηκε ο νόμος (και τα μικρά του γράμματα) δεν υπάρχει πρόστιμο κανένα. Υπάρχει εμπλοκή διάφορων υπηρεσιών , που όταν όμως η επιχείρηση απαντήσει ότι με βάση το άρθρο τάδε ενημέρωσα ότι την εγγύηση την παρέχει τρίτος κατά την αγορά (πχ για την συγκεκριμένη περίπτωση) δεν θα μπορεί η αρχή να αποφανθεί οπότε σε παραπέμπει να ακολουθήσεις τον νόμιμο τρόπο και να έρθεις σε αντιδικία μαζί τους , και μάλιστα με δικά σου έξοδα. Δυστυχως αυτή είναι η αλήθεια είτε μας αρέσει είτε όχι και μακάρι κάποια στιγμή αυτό να αλλάξει. Πάντως παρόλα αυτά σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα σε ότι και να αποφασίσεις να κάνεις. Βασικά θα δούμε πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. Θα είναι καλό ο φίλος μας αφού προχώρησε στις ενέργειες που λέει να μας ενημερώσει για την εξέλιξη. Μακάρι όντως οι εμπλεκόμενες πλευρές να τον δικαιώσουν. Για εμένα από την προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα σε ανάλογες υποθέσεις, αν ο φίλος δικαιωθεί θα είναι μια χαρμόσυνη έκπληξη...
  7. Και εγώ νομίζω ότι ο νόμος δεν αναγράφει πουθενά ότι ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο και την πιστοποίηση πιθανού ελαττώματος. Πουθενά δεν υπάρχει αναφορά για ευθύνη του πωλητή για την παραλαβή και αποστολή στον εγγυητή. Αντιθέτως υπάρχει αναφορά στο ότι πρέπει αν ο εγγυητής δεν είναι ο ίδιος ο πωλητής να ενημερώνει γραπτώς τον καταναλωτή για το ποιος είναι ο εγγυητής. Ν 3023/2002 Περί εγγυήσεων Άρθρο 537 Ευθύνη για ελλείψεις Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του. Άρθρο 540 Δικαιώματα αγοραστή Καταγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή στην περίπτωση ευθύνης του πωλητή για έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας ή πραγματικού ελαττώματος του πράγματος. Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο, ή μείωσης του τμήματος ή υπαναχώρησης αυτής της σύμβασης. Τα δικαιώματα αυτά παρέχονται εναλλακτικά στον αγοραστή χωρίς ιεραρχική διαβάθμιση μεταξύ τους δηλ. χωρίς ορισμένα από αυτά να έχουν προτεραιότητα. Στην περίπτωση επουσιώδους ελαττώματος δεν θίγεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Άρθρο 559 Παροχή εγγύησης Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. και από τον 2294/1992 Απομακρυσμένες πωλήσεις Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινουργών προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Επομένως αν σε κάποιο έντυπο κατά την παραλαβή του προϊόντος αναγράφεται ότι το προϊόν έχει εγγύηση της τάδε διάρκειας , που καλύπτεται από τον Τάδε εταιρία στην τάδε διεύθυνση και τάδε τηλέφωνο , τότε προφανώς βάση του τι λέει ο νομοθέτης ρητά δεν μπορεί κανείς να\ επιρρίψει ευθύνη στους πωλητές παρά μόνο εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει όντως ελάττωμα και ο εγγυητής δεν το καλύψει. Τότε και μόνο τότε έχει και ευθύνη ο πωλητής. Αυτά βέβαια όλα είναι οι ερμηνείες του νόμου. Προφανώς η απόλυτα σωστή ερμηνεία θα δοθεί από ένα δικαστήριο (εφόσον και αν προκύψει) και βάση της απόφασης του θα υπάρχει το δε δικασμένο για να μπορούμε όλοι να ερμηνεύσουμε καλύτερα το νόμο αυτόν. (Εξαιτίας όλων αυτών των "καλογραμμένων" νόμων , τα ελληνικά δικαστήρια έχουν φτάσει στο σημείο να δικάζουν υποθέσεις 10 χρόνια μετά την προσφυγή των ενδιαφερόμενων. Ελλάς το μεγαλείο σου,.... )
  8. Αν είναι αυτό που νομίζω το έχω και εγώ και λυγίζει.... αν το πιέσεις για κανα μισάωρω για να πείς ότι τα κατάφερες... το δικό σου λυγίζει που έχει 300 euro?
  9. Για να τελειώνουμε... το τηλέφωνο τα σπάει. Είναι η πρώτη φορά που βγήκε iphone με διάρκεια μπαταρίες (με κανονική χρήση) 2 σχεδόν 24ωρα και κάτι ακόμα. Η οθόνη τα σπάει επίσης εκπληκτικά χρώματα κλπ. Και ναι είναι το απόλυτο κινητό για χρήση web. Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει tablet με αυτό κάνει την δουλειά του αξιοπρεπέστατα. Όσο για τα στραβώματα κλπ....... Οκ όποιος πέρνει κινητό για να το λυγίζει ή για να το πετάει κάτω να δει αν σπάει τι να πω... Είναι άξιος της μοίρας του. Εγώ πάντως το αγόρασα και το προσέχω σαν τα μάτια μου... όπως θα πρόσεχα άλλοστε οτιδήποτε και να αγόραζα αντίστοιχης αξία. Δεν το αφίνω στην τσέπη μου όταν κάθομαι και γενικά προσέχω να μην μου πέσει.... Αυτά... Αααα και η ηλιοθιότητα έχει και τα όρια της.....http://www.theverge.com/2014/9/29/6865247/idiots-destroying-iphone-6-plus-at-apple-store-because-bendgate
  10. Αμάν αυτή η Apple όλα χάλια τα φτιάχνει..... όλο προβλήματα και δυσλειτουργίες....έλεος...
  11. Ξεχνάς νομίζω την Κίνα... Που ως γνωστόν an μαζεφτούν όλοι και φτυσουν μία φορά ο καθένας στην Αμερική οι Αμερικάνοι θα πνιγούν....
  12. @ShevaGR Μια ερώτηση μόνο... Από που κρίνεις ακριβώς ότι δεν πιάνει?... Το ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι τα ταμειακά διαθέσιμα τους στο τέλος του 2013 αν δεν κάνω λάθος ήταν λίγο μεγαλύτερα από το ΑΕΠ του Ελληνικού κράτους. Περίπου 92 Billions. Με μια απλή ανάγνωση λοιπόν μάλλον το μοντέλο αυτό έχει πιάσει και με το παραπάνω αλλιώς δεν νομίζω να είχαν ούτε αυτούς τους ισολογισμούς, ούτε αυτά τα κέρδη και βέβαια ούτε αυτό το ταμείο. Επίσης αναρωτιέμαι ποιο μοντέλο ανάλογο θεωρείς ας πούμε επιτυχημένο της Sony? (http://www.insomnia.gr/_/articles/providers-telecoms/sony-mobile/%CE%B7-sony-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1-r7505) Της Samsung ? Ok ναι αλλά η Samsung εκτός από τεχνολογία πουλάει και πλυντήρια , ψυγεία και κλιματιστικά οπότε σίγουρα εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα. Γενικά νομίζω ότι το μοντέλο τους έχει καρά πιάσει. Οι εταιρίες που έχουν καταφέρει να κάνουν τόσο μεγάλη ανάπτυξη παγκοσμίως και να είναι τόσο πολύ κερδοφόρες είναι μετρημένες στα δάχτυλα. Οπότε μάλλον fail το σχόλιο σου. Για όλα τα υπόλοιπα το μόνο που έχω να πω είναι ότι απλά δημοκρατία έχουμε, ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Γίνεται πρόβατο ή λύκος, δικαίωμα του. Πάντως από την Marketing πλευρά του φαινομένου είναι άξιο προσοχής ότι εδώ και αρκετά χρόνια στα λανσαρίσματα των iphone δεν ξεφουσκώνει αυτό με τις ουρές έξω από τα μαγαζιά την 1η μέρα κυκλοφορίας. Επίσης είναι η μόνη εταιρία που έχει καταφέρει έστω και αν θεωρηθεί ότι το πέτυχε με marketing να έχει τόσο επιτυχημένο Loyalty στους πελάτες της και βέβαια να κερδίζει δωρεάν διαφήμιση σε όλα τα μέσα ανά τον κόσμο,αξία πολλών εκατομμυρίων, εξαιτίας αυτού του πανηγυριού. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι στο παρελθόν και άλλοι προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο και απέτυχαν παταγωδώς, οπότε τώρα κατακρίνουν συχνά, πυκνά αυτό που καλώς η κακώς κατάφερε η Apple. Εν κατακλείδι λοιπόν από όποια πλευρά και αν το δεις αυτό που έχει κάνει η Apple είτε μας αρέσει είτε όχι έχει ΠΙΑΣΕΙ όσο δεν πάει.
  13. Καλό θα είναι να κάνουμε μερικές διευκρινίσεις για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις… Α) * Το προϊόν πρέπει να έχει παραδοθεί εντός 30 ημερών από την παραγγελία Για την ακρίβεια πρέπει να παραδοθεί εντός 30 ημερών εφόσον και αν δεν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό μεταξύ πωλητή και αγοραστή. Άρα αν έχει συμφωνηθεί πχ παράδοση στις 7 ημέρες και δεν έχει παραδοθεί το προϊόν ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει. Αν δεν έχει συμφωνηθεί κάτι συγκεκριμένο τότε ο μέγιστος χρόνος θεωρείται οι 30 ημέρες εκτός και αν πωλητής καταναλωτής έχουν συμφωνήσει κάτι μεγαλύτερο από αυτό. Β) * Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος, ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του. Αν δηλαδή προχώρησε σε άνοιγμα της συσκευασίας και αυτό λειτουργεί, κάτι τέτοιο δε σημαίνει ότι μειώνει την αξία του. Αυτό σε γενικές γραμμές ίσχυε και πριν άσχετα αν δεν το τηρούσε κανένας. Πρακτικά λοιπόν ακόμα και να ανοίξεις το προϊόν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης με την προϋπόθεση ότι αυτό είναι στην αρχική του κατάσταση. Πλέον δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης με μείωση του ποσού που θα επιστραφεί στην περίπτωση που το προϊόν μέσα στις 14 ημέρες χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από όσο πρέπει για να ελεγχθεί από την πλευρά του καταναλωτή. Εδώ να πούμε ότι αυτό δεν είναι κανόνας. Πρακτικά ο νόμος δεν είναι και πάλι ξεκάθαρος όσον αφορά την παραπάνω χρήση ενός προϊόντος και πότε ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να το επιστρέψει έστω και με μικρότερο ποσό επιστροφής. Τουλάχιστον διευκρινίζεται ότι ακόμα και να ανοίξεις την συσκευασία αν το προϊόν δεν χρησιμοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι μειώθηκε η αξία του τότε μπορείς να υπαναχωρήσεις. Τώρα πως ορίζεται αυτό.. Πάλι είναι περίεργο. Ας πούμε σε ένα παπούτσι αν το φορέσεις προσεκτικά στο σπίτι σου και δεν σου αρέσει το συσκευάζεις και το στέλνεις (είναι σύνηθες άλλωστε στην κατηγορία προϊόντος αυτή ειδικά σε καταστήματα του εξωτερικού και μαλίστα χωρίς κόστος για τον καταναλωτή). Σε ένα κινητό ή μία κάρτα γραφικών δεν ξέρω τι θεωρείται παραπάνω χρήση ή χρήση στα πλαίσια του ελέγχου του προϊόντος. Πρακτικά λοιπόν εδώ θα ισχύσει μάλλον αυτό που η ΓΓΚ θα αποφασίσει σε περιπτώσεις αντιδικίας καταναλωτών με πωλητές. Με βάση αυτές τις αποφάσεις θα καταλάβουμε ακριβώς τι εννοεί η πως θα ερμηνευτεί ο νόμος τελικά. Να πούμε ότι σε όλα αυτά υπάρχουν και προϊόντα που εξαιρούνται οριστικά από το δικαίωμα υπαναχώρησης οπότε προσοχή. Γ) * Υποχρέωση του ηλεκτρονικού καταστήματος για πλήρη ενημέρωση του τελικού κόστους του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει οποιαδήποτε άλλη δαπάνη αν δεν έχει προηγηθεί αναλυτική πληροφόρηση από το κατάστημα. Αυτό είναι μια πολύ καλή οδηγία … Επιτέλους να και κάτι καλό. Επίσης δεν είναι ξεκάθαρο βέβαια το τι γίνεται σε περίπτωση που αντιμετωπίσεις κάτι τέτοιο. Απλά ακυρώνεις ή το κατάστημα υποχρεούται να σου παραδώσει στο χρόνο που όρισε με το όποιο λανθασμένο κόστος σου έβγαλε κατά την παραγγελία ? Ουδείς γνωρίζει ακόμα. Πάντος αν το θέμα είναι και καλά η ακύρωση της παραγγελίας στην περίπτωση αυτή ε δεν έγινε και τίποτε ουσιαστικό για τον καταναλωτή. Αν το κατάστημα υποχρεωθεί να παραδώσει στο κόστος αυτό του καλαθιού τότε ναι είναι προς όφελος του καταναλωτή το άρθρο. Δ) * Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, απαγορεύεται να επιβαρύνονται οι καταναλωτές με επιπλέον κόστος. Αυτό εδώ το έχετε διατυπώσει λάθος και εδώ , και στο In.gr από πού είναι το άρθρο αλλά και στην αρχική οδηγία του υπουργείο ανάπτυξης. Ο νόμος και η οδηγία αναλυτικά λέει τα εξής : Νόμος ΦΕΚ 2144/30/08/2013 Αρθρο 4γ Έξοδα για χρήση μέσων πληρωμής Απαγορεύεται στον προμηθευτή να χρεώνει στους κα− ταναλωτές, για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πλη−ρωμής, δαπάνη υπερβαίνουσα το κόστος χρήσης αυτού του μέσου από τον ίδιο. Και οδηγία 2011/83/ΕΕ (33) Ο έμπορος θα πρέπει να υποχρεωθεί να ενημερώνει τον καταναλωτή εκ των προτέρων για τυχόν ρυθμίσεις που έχουν ως αποτέλεσμα να καταβάλλει ο καταναλωτής ένα ποσό στον έμπορο, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμίσεων που προβλέπουν την παρακράτηση ενός ποσού στην πιστω­ τική ή χρεωστική κάρτα του καταναλωτή Επομένως το κατάστημα μπορεί να επιβαρύνει τον πελάτη για έναν τρόπο πληρωμής κάποιο ποσό επιπλέον. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί αυτό το ποσό να είναι μεγαλύτερο από το κόστος το οποίο ο πωλητής έχει πληρώσει για τον τρόπο πληρωμής αυτό στον όποιο συνεργάτη του (τράπεζα, courier κλπ). Κοινώς λοιπόν αν η τράπεζα λαμβάνει προμήθεια από τον έμπορο 1.5% επί μία συναλλαγής για χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας ο έμπορος δεν μπορεί να χρεώσει ούτε λεπτό παραπάνω από αυτό το κόστος τον πελάτη. Αντίστοιχα αν το κόστος αντικαταβολής με μία courier είναι 1 € τότε δεν μπορεί να την χρεώνει το κατάστημα 1.5 στον πελάτη του. Γενικά εγώ όταν βλέπω να με χρεώνουν εξτρά για κάρτα έστω και ελάχιστο ποσό φεύγω τρέχοντας. Αγοράζω από αλλού και ας είναι πιο ακριβά. Εδώ ο καθένας ας κάνει ότι θέλει. Θεωρώ χαζό το άρθρο αυτό με την λογική ότι εγώ ως καταναλωτής δεν μπορώ να ξέρω τι χρεώνει η τράπεζα ή η courier το κάθε κατάστημα και επομένως είτε μου χρεώσει 1,5% ή 1 € είναι 2,5% ή 1,5 € ο μόνος τρόπος να το μάθω είναι να κάνω καταγγελία θεωρώντας ότι με χρέωσαν παραπάνω και να αποφανθεί κάποιος για το τι, πως, πού δικαιώνοντας με ή μη κοινώς καλά κρασιά σύντροφοι. Υπάρχουν και πολλά άλλα ενδιαφέρονται πράγματα στην οδηγία και στο νόμο αλλά όπως είπαμε σε μερικές περιπτώσεις υπάρχουν και ασάφειες που δεν θα βοηθήσουν κανέναν και πρακτικά το τι θα ισχύσει θα κριθεί με βάση της αποφάσεις που καλούνται να πάρουν οι αρμόδιες αρχές στις περιπτώσεις των καταγγελιών. Το γεγονός εδώ είναι ότι η ΓΓΚ πάντα έχει μία κλήση να προασπίσει τα συμφέροντα του καταναλωτή και όχι του εμπόρου (εκτός και αν ο καταναλωτής έχει καταγγείλει κάποιον χωρίς πρακτικά να υπάρχει ουσιαστικός λόγος). Όσον αφορά τις εγγυήσεις υπάρχει άλλη νομοθεσία για αυτό. Το αν μπορείς να υπαναχωρήσει κάποιος εντός 14 ημερών επειδή παρέλαβε προβληματικό προϊόν είναι επίσης ένας γρίφος που λογικά στο επόμενο διάστημα θα λυθεί μια και υπάρχουν υποθέσεις που τρέχουν και που ουσιαστικά θα ανακοινωθεί το αποτέλεσμα τους. Για όποιον έχει διάθεση να διαβάσει τα πάντα Οδηγία ΕΕ. : http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:EL:PDF (Στα ελληνικά) Το σχετικό ΦΕΚ 2144/30-08-2013 του Ελληνικού κράτους : https://docs.google.com/file/d/0B7Czbo95V2ycQ2ZBVkhGTlZrRzg/edit Αν θέλετε το νόμο περί εγγυήσεων είναι εδώ : http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5 Καλή τύχη και καλή δύναμη σε όλους μας.
  • Δημιουργία νέου...