Προς το περιεχόμενο

GhostRiderLSOV

Moderators
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    22.642
  • ΜΕΛΟΣ

5 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με GhostRiderLSOV

  • Ημερομηνία γέννησης 08/12/1982

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

54.157 προβολές προφίλ

GhostRiderLSOV's Achievements

Crazy Insomniac

Crazy Insomniac (15/15)

  • 20 χρόνια Insomniac Σπάνιο
  • 1 χρόνο Insomniac
  • 10 χρόνια Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • Αφοσιωμένος

Πρόσφατες Διακρίσεις

12,5k

Φήμη

  1. GhostRiderLSOV

    Battlefield 6 [PC][10 Οκτ 2025]

    Κανονικά το Su-57 μπορεί να κάνει οριζόντιο thrust vectoring, αλλά το F-22 δεν μπορεί, μόνο κάθετο. Αλλά οκ, Battlefield είναι, όπου τα tanks πετάνε.
  2. GhostRiderLSOV

    Formula 1 2025

  3. GhostRiderLSOV

    Battlefield 6 [PC][10 Οκτ 2025]

    Η μισή φάση είναι τα πρώτα μεγάλα bugs / early balance. Όπως στο BF2 (Battlefield 2, όχι Battlefront 2) που το Blackhawk έλιωνε squads με τα miniguns που είχαν ευστοχία ακτίνας laser + έκαναν και splash damage.
  4. GhostRiderLSOV

    Marvel Rivals

    Είναι Vanguard (tank). Πετάει. Απαγάγει.
  5. GhostRiderLSOV

    Marvel Rivals

    Angela (Vanguard) και Daredevil (Duelist?), οι 2 νέοι ήρωες της 4ης σαιζόν.
  6. GhostRiderLSOV

    Formula 1 2025

  7. Ήταν πολύ "μου έφαγε το μπιφτέκι μου ο Superman!".
  8. GhostRiderLSOV

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Απ' ότι θυμάμαι, τον "ρούφηξε" η Games Workshop. Το Astartes II θα βγει στο Warhammer+.
  9. GhostRiderLSOV

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    Πήραν σίγουρα έμπνευση από το Astartes. Ok, το γράφουν στα comments ότι:
  10. GhostRiderLSOV

    Battlefield 6 [PC][10 Οκτ 2025]

    Το κίτρινο ήταν για Maximum Speed.
  11. GhostRiderLSOV

    No Man's Sky

    Έτσι για αν ασχοληθεί κανείς που δεν το είχε πιάσει καθόλου.
  12. GhostRiderLSOV

    Mechwarrior 5: Mercenaries [PC]

  13. GhostRiderLSOV

    No Man's Sky

    Update 6.0: Voyagers. Το μεγάλο κομμάτι του update αυτού, είναι ότι από τα μαχητικά που πετάγαμε τόσο καιρό, τώρα θα μπορούμε να φτιάξουμε δικό μας μεγαλύτερο σκάφος που θα είναι Corvette-class, με εσωτερικό που θα είναι customisable και θα μπορούμε να περπατάμε μέσα, ακόμη κι ενώ πετάνε (θα μπορούμε να βάζουμε αυτόματο πιλότο για space stations και πλανήτες). Οι Corvettes φτιάχνονται κομμάτι-κομμάτι, αλλά δεν έπαιξα ακόμα να δω πόσο grind (σίγουρα ) θα θέλει. Θα μπορούμε να βγούμε έξω από "παρκαρισμένη" Corvette στο διάστημα και να αιωρηθούμε τριγύρω (αντί να 'πέφτουμε' για πάντα μέχρι να πεθάνουμε, αλλά δεν ξέρω πάλι, αν είναι κάποιο νέο mechanic ή θέλει να φτιάξουμε κάτι στο backpack). Θα έχουν επίσης διάφορα cockpits και διάφορα εσωτερικά με άλλο στυλ το καθένα. Επίσης θα μπορείτε να φέρετε φίλους και να τους πάτε βόλτα. Θα μπορούμε να έχουμε και refiner μέσα, ειδικό για τις Corvettes, όπως κουζίνα, θερμοκήπιο και άλλα. Eπίσης μπορούμε να παίρνουμε αποστολές και από την ίδια την Corvette σε πλανήτες, με το 'Local Mission Radar' που έχει (δεν ξέρω αν έρχεται standard ). Θα υπάρχει και Corvette workshop (δεν λέει αν είναι σε σταθμό ή μέσα στην Corvette) που θα μπορούμε να κάνουμε ανταλλαγή modules (επίσης δεν λέει αν είναι με άλλους παίχτες ή αυτόματα με ΑΙ). Και θα μπορούμε να την 'παρκάρουμε' ψηλά στην ατμόσφαιρα και να πηδήξουμε από εκεί για skydiving. Οποιοδήποτε λάθος μετά την πράξη αυτή δεν αναγνωρίζεται από την ασφάλεια. Για 'βοήθεια' να φτιάξουμε την πρώτη μας Corvette πάντως, θα βγει νέα expedition που θα έχει χαλάσει το κανονικό σκάφος μας και θα έχουμε μόνο την Corvette που θα φτιάξουμε. Στα γραφικά, διάφανες επιφάνειες θα είναι πιο 'ρεαλιστικές' στο πώς απεικονίζουν τι υπάρχει από πίσω τους. To παιχνίδι τώρα υποστηρίζει DLSS4 όπως και Intel XeSS2. Ο χαρακτήρας μας θα 'φωτίζεται' ξεχωριστά από το περιβάλλον (δεν ξέρω κατά πόσο καλό είναι αυτό), αλλά το διαφημίζουν στα patch notes, όπως και ότι οι σκιές από τα σύννεφα θα είναι πιο βελτιωμένες, μαζί με άλλα λίγα πραγματάκια. Τέλός θα έχουμε 5 νέα κομμάτια στολής, για την 'Skyborn' exosuit που βλέπετε και στο trailer. Όλα τα patch notes, εδώ. Kαι το Deep Dive:
  14. GhostRiderLSOV

    Battlefield 6 [PC][10 Οκτ 2025]

    Τα άρματα στην beta ήταν πολύ 'ελαφριά' σίγουρα, αφού αν χτύπαγαν μύτη με μύτη, σηκώνονταν σαν καγκουρώ που παλεύουν. Ελπίζω να τους δώσουν σωστό βάρος στο full game.
  • Δημιουργία νέου...