Προς το περιεχόμενο

Πόσο τραγική μπορεί να είναι μια Ελληνική Τράπεζα;


skiabox

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάω σήμερα το πρωι να βρω δύο εισητήρια για εξωτερικό και μπαίνω που λέτε στο airtickets.gr
Βρίσκω λοιπόν δύο εισητήρια και μετά πηγαίνω στην τράπεζα πειραιώς και βάζω το ποσό στην χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιώ για τις συναλλαγές μου μέσω Internet.
Μιλάμε για χιλιάδες συναλλαγές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της υφηλίου , μιας και είμαι προγραμματιστής και αγοράζω και προγράμματα.
Γυρνάω σπίτι λοιπόν αφού έκανα την κατάθεση των χρημάτων στο κλασικό atm της Πειραιώς που κάνω τις καταθέσεις (υποστηρίζει online κατάθεση , οπότε μετά από 5 λεπτά που γυρνάς σπίτι βλέπεις αμέσως τα χρήματα) και πάω να κάνω τη συναλλαγή.
Η συναλλαγή απορρίπτεται αλλά μετά που τσεκάρω στο winbank τα λεφτά έχουν δεσμευτεί!
Ε λοιπόν ακόμα και τώρα που μιλάμε μετά από 5 ώρες τα χρήματα είναι ακόμα δεσμευμένα παρόλο που έδωσα αμέσως εντολή στο λογιστήριο της airtickets (που συνεργάζεται με την alpha bank) να τα αποδεσμεύσουν.
Περιττό να σας πω ότι τα εισιτήρια που ήθελα τα έχασα και όχι μόνο αυτό, αλλά μου κρατάει και τα χρήματα η alpha bank ενώ η συναλλαγή είχε αποτύχει και δε μπορώ να βγάλω άλλο εισιτήριο (και ανεβαίνουν και οι τιμές όσο περνάει η ώρα)!
Τι είδους τακτική είναι αυτή ρε παιδιά;
Θέλω να μάθω λεπτομέρειες αν είναι δυνατόν.
Εχει σχολάσει και το τμήμα παραπόνων και δε μπορώ να τους ρωτήσω τους ίδιους στην alpha bank.
Είναι ίσως η πιο τραγική συναλλαγή που έχω δει στη ζωή μου.
Εντάξει καλή μου τράπεζα μη δέχεσαι την κάρτα μου , δέξου όποια κάρτα κρίνεις εσύ ότι πρέπει να δεχτείς, αλλά αφου δε τη δέχεσαι γιατί μου δεσμεύεις τα χρήματα;
Υπάρχει κάποια ρυθμιστική αρχή να στείλω κανένα παράπονο παιδιά;
Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από skiabox
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες