Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κάπου στην μέση σταμάτησα το διάβασμα όχι για κανέναν άλλο λόγο απλά επειδή έχω απορία να μου απαντήσεις το γιατί στα εξής..

Γιατι συγκρίνεις πρωτοβουλίες νεοσύστατων εταιριών (όπως αυτή μιας ομάδας 10 20 φρέσκων προγραμματιστών) με πολυεθνικούς κολοσσους... υπάρχει η μακροοικονομία που σε τέτοιους οργανισμούς ειναι πολύπλοκη γιαυτό κάποιες κλείνουν (αυτό δεν σημαίνει ότι οι ιδρυτές τις ζημιώνονται κάποιες φορές κλείνουν απλά για να κάνουν ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα τους γενικά και ας σημαίνει αυτό το τέλος της εταιρίας ειδικά -βλέπε 2k-) 

Τέλος άλλα τα ανοίγματα των εταιριών αυτών (τεράστια royalties σε διάφορες άλλες πολυεθνικές και δάνεια σε άλλες τράπεζες μετοχές στο χρηματιστήριο μισθοί εκατοντάδων υπαλλήλων κτλ ) και άλλα τα ανοίγματα μια ομάδας ατόμων που πάνε να κάνουν το πρώτο τους game...

Γιατί χρειάζονται πολλά λεφτά και συνεχή χρηματοδότηση... δεν φτάσαμε στο σημείο ακόμη να έχουμε 5 τίτλους με 4.000.000 πελάτες που πρέπει να τους συντηρούμε με updates expansions και customer support ενω παράλληλα ετοιμάζουμε τον νέο μας τίτλο που με την μία θα πρέπει να κάνει πάταγο σε όλες τις πλατφόρμες...

Αποσο ξέρω μερικά pc για τον κώδικα χρειάζονται και μια μικρή φάρμα (ή ενοικίαση αυτής) για το rendering τίποτα άλλο....α και οι γνώσεις κώδικα και σχεδιασμού γραφικών καθώς και μια καλή ιδέα για παιχνίδι... καθώς και η πρωτοβουλία να αναλάβεις ενα τέτοιο project

Οκ διάβασα και το άλλο μισό...

Για Impact δεν το συζητώ μόνο την ελληνική αγορά να λάβεις υπόψιν σου και υπάρχουν πολλοί τρόποι να προωθήσεις μια ιδέα όπως πχ το Kickstarter (βλέπε Star Citizen - που και αυτό ειναι πολύ βαρύ project δεν ειναι ανάγκη το πρώτο τους game να ειναι τέτοιου βεληνεκούς για να ειναι ευχάριστο) Steam indies κτλ

Τέλος τι πιο σίγουρο να πετύχει ενα game αν το δημιουργησεις για το game.. και όχι με σκεπτικό "τι να κάνω να βγάλω φράγκα" γιατι με το δεύτερο σκεπτικό κανένα flappy bird να κάνεις στην καλύτερη... 

Αν ενα game ειναι ωραίο και εθιστικό (πρώτο βήμα ειναι να σου αρέσει εσένα η ιδέα και να ήθελες να το παίξεις ή καλύτερα να μην βλέπεις την ώρα να αρχίσεις τον κώδικα για να πραγματοποιήσεις αυτό το game επειδή πιστεύεις ότι όντως θα είναι ωραιο και θες να ειναι έτοιμο για να το παίξεις και εσυ... το "εσένα" αναφέρεται στον εκάστοτε προγραμματιστή )

Δηλαδή τι μεγαλύτερο γκαραντί για την πορεία ενός παιχνιδιού αν ειναι ωραίο παιχνίδι; ούτε διαφήμιση ούτε τίποτα ...

Εν ολίγοις εγω με αυτά που λες πάλι καταλήγω ότι το μόνο που λείπει ειναι η πρωτοβουλία... γιατι αν έχεις την ιδέα για το game το μόνο που χρειάζεται για να υλοποιηθεί ειναι....

Εγω παλι σταματησα το διαβασμα στην πρωτη προταση, δικαιως φυσικα :)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο που εχω καταλάβει εγω, ειναι οτι στην Ελλαδα δεν γίνεται να γίνει κατι τέτοιο γιατι ειμαστε κομπλεξικοι!! Αν μαζευτούν 10 γνωστοί για να προγραμματίσουν κατι, στην πρώτη διαφωνία θα ακουστούν: "Εμένα ετσι μ'αρεσει!", "Άντε ρε μιλάς και εσυ!", "Τι να μας πεις μωρε.."

Οποτε αναγκάστηκα η ομάδα θα το διαλύσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που εχω καταλάβει εγω, ειναι οτι στην Ελλαδα δεν γίνεται να γίνει κατι τέτοιο γιατι ειμαστε κομπλεξικοι!! Αν μαζευτούν 10 γνωστοί για να προγραμματίσουν κατι, στην πρώτη διαφωνία θα ακουστούν: "Εμένα ετσι μ'αρεσει!", "Άντε ρε μιλάς και εσυ!", "Τι να μας πεις μωρε.."

Οποτε αναγκάστηκα η ομάδα θα το διαλύσει...

Αυτο ειναι παρέα. Δεν ειναι ομάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που εχω καταλάβει εγω, ειναι οτι στην Ελλαδα δεν γίνεται να γίνει κατι τέτοιο γιατι ειμαστε κομπλεξικοι!! Αν μαζευτούν 10 γνωστοί για να προγραμματίσουν κατι, στην πρώτη διαφωνία θα ακουστούν: "Εμένα ετσι μ'αρεσει!", "Άντε ρε μιλάς και εσυ!", "Τι να μας πεις μωρε.."

Οποτε αναγκάστηκα η ομάδα θα το διαλύσει...

Αφενός αυτο, αφετέρου το γεγονός ότι φοβόμαστε να επιχειρήσουμε και τρίτον το ότι ακόμα και να κανείς κάτι επικερδες και πρωτοπόρο κάποια στιγμή θα βρεις το μπελά σου με αυτο το "κράτος"...(πχ ρίξτε μια ματια στο θέμα του jazzler)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα μυαλα υπαρχουν... οι ικανοτητες το επιχειρειν...

υποδομες δεν υπαρχουν.. κρατος δεν υπαρχει.. χρημα, επιδοτησεις και οποιοδηποτε ειδος βοηθειας... welcome to greece

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@leonidas_fs - δεν είναι θέμα κόμπλεξ, αλλά παιδείας. Δυστυχώς από μικρά παιδιά ακόμη και από το οικείο περιβάλλον τα μηνύματα που λαμβάνουμε είναι πως θα πετύχουμε, ξεχωρίσουμε, κτλπ κανείς δεν μας μαθαίνει ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από την ομαδική δουλειά και την συνεργασία. Για αυτό λοιπόν και καταλήγουμε σε σκηνές τις οποίες περιγράφεις...διότι απλά όλοι έχουμε μια "αυθεντία" μέσα μας.

 

@OP - όπως προείπα και στο φίλο μας λείπουν τα στοιχειώδη όπως η παιδεία και η καλλιέργεια του χαρακτήρα σαν λαός. Όταν τα αποκτήσουμε αυτά συζητάμε και για επιτεύγματα σε εθνικό επίπεδο. Διόλου τυχαίο το ότι υπάρχει πλήθος ελλήνων επιστημόνων που έχει διαπρέψει στο εξωτερικό. Εδώ οι περισσότεροι "επιτυχημένοι" με την πρώτη ευκαιρία βγαίνουν ...στις TV και τις παραλίες της Μυκόνου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι σαν να ρωτάς γιατί δεν κάνουμε στην Ελλάδα ταινίες τύπου Χόλυγουντ.

 

Τα παιχνίδια αυτά χρειάζονται αρκετά μεγάλο μπάτζετ και πολλά χρόνια για να αναπτυχθούν. Δεν είναι μόνο οι developers, έχεις δει ποτέ τα end titles από ένα παιχνίδι για να δεις πόσοι εργάστηκαν για τη δημιουργία του παιχνιδιού;

 

Αναλυτές,προγραμματιστές, σεναριογράφοι, παραγωγοί, 3d artists, μουσικοί, ηθοποιοί, it support και πολύ πιο βασικό το μαρκετιγνκ και η προώθηση του τελικού προϊόντος.

Επίσης, οι προγραμματιστές είναι τελείως εξειδικευμένοι, Ui programmer, audio programmer, animators, lead, senior programmers κλπ. Στην Ελλάδα δεν έχουμε και την τεχνογνωσία αλλά και την εμπειρία σε τέτοιους τομείς.

 

Επίσης πρέπει το τελικό αποτέλεσμα μετά από 2 χρόνια, να είναι ανταγωνιστικό στην αγορά. Δεν αρκεί μόνο να βγάλεις μια από τα ίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι ενδιαφέρονται για game development ας δούνε το ντοκιμαντέρ  Link.png Site: http://www.imdb.com/title/tt1942884/">Indie Game The Movie θα λύσει πάρα πολλές απορίες.

Μα στην ελλαδα δεν θέλουνε να εργάζονται σε indie projects. Άμα δεις την πλειοψηφία των post μιλάνε για τρέλα budgets...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιαυτό έβαλα το link :-D  το λένε και στο ντοκιμαντέρ οτι απλά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κάποιος εταιρίες σαν την ΕΑ sports, Activision κτλ. και από τα indie μπορεί να βγάλει κάποιος λεφτά αρκεί να έχει μία καλή ιδέα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά μια (ηλίθια?) ιδέα θα ρίξω:

 

Γιατί δεν μαζεύονται όλοι αυτοί οι άνεργοι προγραμματιστές να φτιάξουν ένα πολύ μεγάλο developing studio που να έχει διάφορα τμήματα; (π.χ. Gaming, software, android, iOS κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει και εγώ είμαι φιλόδοξος λόγω της ηλικίας μου, άλλα μήπως εσύ το τερμάτισες λίγο;

Από το να κάθεται κάποιος στη μιζέρια του, κάτι είναι κι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...