Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μοιαζει λιγο "Ελληνικη" αυτη η νοοτροπια..

Ελα μωρε, σιγα τι χρειαζεται... μαζεψε εκει 10 τυπακια με 10 pc και βαλτους να φτιαξουν ενα video game...

 

Λες και ακομα κι αν υποθεσουμε οτι ενας Ελληνας ξερει απο computer graphics, animation και software design, ειναι ικανος να φτιαξει

video game της προκοπης.

Οπως ακριβως κι αυτος που εχει σπουδασει μουσικη, δε σημαινει οτι μπορει να γραφει και καλα κομματια.

 

Εκτος κι αν μιλας για ανανεωμενη εκδοση του tetris, ξερω γω...

 

Φανταζομαι οταν λες προγραμματιστες δεν εννοεις να βαλεις αυτους που φτιαχνουν cms ή κανουν παραμετροποιησεις σε scriptακια java, να φτιαξουν video game, ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άραξε. Πληροφορική δεν είναι μόνο τα games.

 

 

Και επαναλαμβάνω δεν λέω να τραβήξεις κανέναν απο το αφτί... δεν υπάρχει κανείς στην ελλάδα που να έλεγε "εγω όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω game developer" ή έστω αφού μπήκε στην σχολή να είπε "πολύ γαματο το να κάνεις games"  ;;;

 

 

--------------------------------------

 

Μοιαζει λιγο "Ελληνικη" αυτη η νοοτροπια..

Ελα μωρε, σιγα τι χρειαζεται... μαζεψε εκει 10 τυπακια με 10 pc και βαλτους να φτιαξουν ενα video game...

 

Λες και ακομα κι αν υποθεσουμε οτι ενας Ελληνας ξερει απο computer graphics, animation και software design, ειναι ικανος να φτιαξει

video game της προκοπης.

Οπως ακριβως κι αυτος που εχει σπουδασει μουσικη, δε σημαινει οτι μπορει να γραφει και καλα κομματια.

 

Εκτος κι αν μιλας για ανανεωμενη εκδοση του tetris, ξερω γω...

 

Φανταζομαι οταν λες προγραμματιστες δεν εννοεις να βαλεις αυτους που φτιαχνουν cms ή κανουν παραμετροποιησεις σε scriptακια java, να φτιαξουν video game, ε;

μέσα στις 7 καρτέλες δεν γράφει μόνο "έλα μωρέ να μαζευτούν 10 άτομα με pc" μεχρι και προυπολογισμός budget γράφτηκε :P

 

και ναι θέλω να πιστεύω ότι μέσα σε όλους αυτούς που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο (με την ευρύτητα του ως προγραμματιστές ας πουμε) θα μπορούν να βάλουν κάτω το unrealengine για παράδειγμα και να παραμετροποιήσουν τα classes να χρησιμοποιήσουν τα έτοιμα εργαλεία του και να κάνουν κάτι αξιοπρεπές αλλιώς ας βάλουν τα χαρτιά τους στο ρολό της τουαλέτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα άτομα ειναι άνεργα και έχουν καρτα ανεργίας (δεν ειναι λίγοι προγραμματιστές πιστεύω έτσι) και κάνουν και καμιά νόμιμη η μαύρη part time (και ίσως και ιδιαίτερα μιας και είπαμε προϋπόθεση ειναι να έχουν γνώσεις) δουλειά πιστεύω την βγάζουν

 

Πόσοι Έλληνες την βγάζουν (κακήν κακώς δεν λέω)  απο γονείς ή δουλειές του ποδαριού  και έτσι έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο να κάθονται σπίτι ή σε κάποιο καφέ.. ε αντί να κάθονται ας δουλέψουν για το game

 

και δεν μιλάμε για αγγαρεία η για δουλεία προϋπόθεση ειναι να τους αρέσει αυτό που ξέρουν να κάνουν(να προγραμματίζουν να σχεδιάζουν γραφικά κτλ) και να πιστεύουν στο concept ότι το game που πάνε να βγάλουν ειναι καλό και θα το παίζανε και αυτοί.

 

Αυτός που ξέρει τι θέλει και του αρέσει έχει βρει ήδη δουλειά ή είναι σε φάση που ψάχνει κάτι σταθερό. Γιατί να έρθει εκεί για τίποτα ή το πολύ 500ε το μήνα; Δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται/ακούγεται. 

 

Βάλε 1000ε στον κάθε υπάλληλο το μήνα, βάλε 20 άτομα να δουλεύουν για να βγει ένα indie game σε 3 μήνες, και δες πόσα λεφτά βγαίνουν.

 

Πάντως σε όλα με κάλυψε ο Dakonblackblade.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

 

--------------------------------------

 

μέσα στις 7 καρτέλες δεν γράφει μόνο "έλα μωρέ να μαζευτούν 10 άτομα με pc" μεχρι και προυπολογισμός budget γράφτηκε :P

 

και ναι θέλω να πιστεύω ότι μέσα σε όλους αυτούς που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο (με την ευρύτητα του ως προγραμματιστές ας πουμε) θα μπορούν να βάλουν κάτω το unrealengine για παράδειγμα και να παραμετροποιήσουν τα classes να χρησιμοποιήσουν τα έτοιμα εργαλεία του και να κάνουν κάτι αξιοπρεπές αλλιώς ας βάλουν τα χαρτιά τους στο ρολό της τουαλέτας.

 

Willing is not enough...

Aν δε βαριεσαι...

http://electronics.howstuffworks.com/video-game-designer.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Willing is not enough...

Aν δε βαριεσαι...

http://electronics.howstuffworks.com/video-game-designer.htm

Ναι συμφωνώ αλλά θες να μου πείς ότι στην ελλάδα όλοι όσοι έχουν τις τεχνικές γνώσεις να το κάνουν και θα ήθελαν να συμμετέχουν στην ανάπτυξη ενος game  ειναι εντελώς noobs άμπαλοι και μουντοί χαρακτήρες χωρίς καθόλου φαντασία και ανύμποροι να σκεφτούν ιδέες για ενα ωραίο game ?  :P (εχώ γράψει ΚΑΙ ιδέα για game btw στις προηγούμενες καρτέλες οπότε αν ειναι έτσι.. που ΔΕΝ πιστεύω να είναι  ελάτε σε εμένα ρε παιδιά να σας πω πως θα παιχτεί ή όλη φάση χαχαχαα :P) ποτέ τους κανένας (απου ατούς που παίξανε κάποια games ) δεν σκέφτηκαν πως θα ήταν καλύτερο το game που τους άρεσε ή τι λύπει απο τα περισσότερα games που παίξανε.. επίσης δεν ξέρουν ποιά aspects του παιχνιδιού ήταν πιο ελκυστικά για να τα μεταφέρουν στο δικό τους ;

 

δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ θα αφήσω τα νούμερα στην άκρη για αν απαντήσω σε αυτό που λες και ξαναλές ότι οι Έλληνες βαριούνται και τα ξύνουν.

Ειλικρινά τώρα, πιστεύεις ότι κάποιος που μπορεί όντως να συμμετέχει σε ένα τέτοιο πρότζεκτ προτιμάει να δουλέυει σε ίντερνετ καφέ (!!!) ή να κάνει ιδιαίτερα;;;

 

Καταλαβαίνεις ότι χρειάζεται να έχεις βαρβάτες γνώσεις για να δουλέψεις σε κάτι τέτοιο; Στην Ελλάδα είμαι σίγουρος ότι όσοι είναι αρκετά καλοί για κάτι τέτοιο έχουν ήδη καλοπληρωμένη δουλειά και φυσικά δεν θα θέλανε να μπλέξουν με κάτι τέτοιο.

Αυτό ισχύει και στο εξωτερικό, μόνο αυτοί που έχουν τρέλα με αυτό μένουν στο χώρο, μιλάμε για πολύ κακοπληρωμένες δουλειές που απαιτούν τρελές ώρες και είναι πολύ απαιτητικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ θα αφήσω τα νούμερα στην άκρη για αν απαντήσω σε αυτό που λες και ξαναλές ότι οι Έλληνες βαριούνται και τα ξύνουν.

Ειλικρινά τώρα, πιστεύεις ότι κάποιος που μπορεί όντως να συμμετέχει σε ένα τέτοιο πρότζεκτ προτιμάει να δουλέυει σε ίντερνετ καφέ (!!!) ή να κάνει ιδιαίτερα;;;

 

Καταλαβαίνεις ότι χρειάζεται να έχεις βαρβάτες γνώσεις για να δουλέψεις σε κάτι τέτοιο; Στην Ελλάδα είμαι σίγουρος ότι όσοι είναι αρκετά καλοί για κάτι τέτοιο έχουν ήδη καλοπληρωμένη δουλειά και φυσικά δεν θα θέλανε να μπλέξουν με κάτι τέτοιο.

Αυτό ισχύει και στο εξωτερικό, μόνο αυτοί που έχουν τρέλα με αυτό μένουν στο χώρο, μιλάμε για πολύ κακοπληρωμένες δουλειές που απαιτούν τρελές ώρες και είναι πολύ απαιτητικές.

όχι ίσα ίσα λέω το αντίθετό και γιαυτό ξεκίνησα το τοπικ! γιατι λοιπον αφού δεν θέλουν να τα ξύνουν δεν κάνουν κάτι; απλά άλλοι γράψανε ότι υπάρχουν  πιο ευκολοι τρόποι να βγάλεις λεφτά και γενικά ήταν άσπρο μάυρο σε αυτά που λέγανε ενω υπάρχουν και ενδιάμεσες αποχρώσεις του γκρι για να τονίσω την αντίθεση έβαλα καφετέριες κτλ.. 

 

 

Τέλος το βαρβάτες γνώσεις που λές ειναι πολύ σχετικό βαρβάτες σε σύγκριση με εμένα που ειμαι ερασιτέχνης και σπούδασα κάτι εντελώς διαφορετικό απο προγραμματισμό ή 3d animation κτλ... (παρόλα αυτά κάτι σκαμπάζω δεν ειμαι στο επίπεδο hello world ή να κάνω ενα ρολόι με vectors...) 

 

 

δεν χρειάζεται όμως να είσαι elite προγραμματιστής ... για να αναπτύξεις games σήμερα με ΤΟΣΑ έτοιμα και αξιόλογα εργαλεία τόσα online tutorials που θίγουν ειδικά θέματα στο πως να τα χειριστείς σε υψηλό επίπεδο κτλ..

 

Απλά χρειάζεσαι solid γνώσεις και μεράκι να μάθεις και να δουλέψεις όσο περισσότερο δουλέψεις τόσο περισσότερο μαθαίνεις (εγώ έμαθα πολλά περισσότερα γράφοντας κώδικα παρά διαβάζοντας βιβλία... και έχω διαβάσει 2,3 τόμους πάνω στον προγραμματισμό.. )και επαναλαμβάνω με βάζω σαν παράδειγμα γιατι δεν θεωρώ πως έχω βαρβάτες γνώσεις... απλα ειμαι σε επίπεδο που μπορώ να αξιολογήσω τι ειναι βαρβάτο και τι όχι (όπως κάποιος που ασχολείται πολύ με την μπάλα μπορεί να παιζει και καλή μπαλίτσα.. ξέρει να διακρίνει την διαφορά στην ποιότητα του ρονάλντο απο πχ τον ρούνέι.. και ας παίζει χειρότερα μπαλά απο αυτους ή ενας σκακιστής ξέρει να διακρίνει την διαφορά του κάρλσεν απο τον ανάντ και ας μην μπορεί να του πάρει ούτε μια παρτίδα στις 200 εναντίων τους... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος το βαρβάτες γνώσεις που λές ειναι πολύ σχετικό βαρβάτες σε σύγκριση με εμένα που ειμαι ερασιτέχνης και σπούδασα κάτι εντελώς διαφορετικό απο προγραμματισμό ή 3d animation κτλ... (παρόλα αυτά κάτι σκαμπάζω δεν ειμαι στο επίπεδο hello world ή να κάνω ενα ρολόι με vectors...) 

 

 

δεν χρειάζεται όμως να είσαι elite προγραμματιστής ... για να αναπτύξεις games σήμερα με ΤΟΣΑ έτοιμα και αξιόλογα εργαλεία τόσα online tutorials που θίγουν ειδικά θέματα στο πως να τα χειριστείς σε υψηλό επίπεδο κτλ..

 

Aν έχεις περιορισμένο budget και θες το ΑΑΑ παιχνίδι να βγει και σύντομα για να είναι ανταγωνιστικό, να ξέρεις δε γίνεται χωρίς πολύ καλούς developers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν έχεις περιορισμένο budget και θες το ΑΑΑ παιχνίδι να βγει και σύντομα για να είναι ανταγωνιστικό, να ξέρεις δε γίνεται χωρίς πολύ καλούς developers.

Counter strike, LoL, Day Z, Bioshock (όχι το 3), Teh sims, Kill zone (μέσα στα bugs βουτηγμένο...), Lara Croft, Need for speed,Forza, Street fighter, Tekken, crash bandicoot, warhammer 40.000,company of heroes,infamous, zelda είναι μερικά που μου έρχονται στο μυαλό απο τα πολλά πετυχημένα αλλά ("απλά" video games) πιστεύεις ότι είχαν elite μοντελοποιηση και βαρβάτες απαιτήσεις απο προγραμματισμό κτλ (με την έννοια να μπορούν να το κάνουν μόνο αυτοί που βρίσκουν άνετα υψηλή θέση στην IBM,microsoft κτλ );;

 

Απλά ήταν γαμάτες ιδέες με αξιοπρεπή γραφικά (κάποια μάλιστα είχαν generic textures και γραφικά σε μεγάλο κομμάτι τους... )

 

Δεν είπαμε να κάνεις κάνα GT,mirrors edge,uncharted,Gears of war(unreal engine btw),Batman, wow,metro, MG ή το επόμενο crysis κτλ που απο τεχνικής άποψης ναι ειναι state of the art... 

 

και έχεις και το boost της ελληνικής αγοράς (μέ τόσα ιντερνετ καφέ που έχουν ακόμη κόσμο  δώσε ενα φθηνό license για να διαδοθεί) και της "πιάτσας" μιας και θα μαθευτεί με την μία αν ειναι καλό και θα στηριχτεί σε εναν βαθμό.. 

 

 

 

EDIT (inside joke αλλά είπα να το δημοσιεύσω :P) ήθελα να γράψω "the sims" και είπα μέσα μου κοίτα μην το γράψεις 1337 (leet) σαν teh sims ήμουν σίγουρος ότι έγραψα The sims :P και μετά αφού σήκωσα το ποστ βλέπω Teh sims :P lol :P   Why brain u no listen??!?!?

 

angry-y-u-no.jpg

 

EDIT 2 (must see but please dont derail the topic thank you :) )

 

 

Συνέχεια ακούω "δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις" αλλα όλοι σταματάνε  εκει...  ρωτάω γιατί κανένας δεν λέει....  (πέρα απο κάτι παραδείγματα με Hollywood κτλ) 

 

Κάνω προϋπολογισμό κεφαλαίου για την έναρξη επιχείρησης κανένας που διαφωνεί δεν συμπλήρωσε κάτι που να ξέχασα απο θέμα κόστους κτλ...

 

μόνο τώρα σε αυτή την καρτέλα κάποιος μίλησε για αρκετές χιλιάδες ευρώ κόστος της engine 

 

Αυτά τα γραφικά :

 

 

 

με 1500€ ή 19/μήνα!!!! + 5% απο τα κέρδη αν έχεις... εδώ:

 

 

https://www.unrealengine.com/blog

 

Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον ειναι να ξέρεις να χρησιμοποιείς το SDK να έχεις γνώσεις κώδικα και ενα PC...

 

αλλά μάλλον η δουλειά στην καφετέρια ειναι πιο ελκυστική για έναν απόφοιτό προγραμματιστή...  μιλάς με ανθρώπους απλά κουράζεσαι λίγο στο περπάτημα έχεις το απαραίτητο χαρτζιλίκι (τα υπόλοιπα τα παίρνεις απο γονείς) και παίζει να γνωρίσεις κάνα γκομενάκι... 

 

Γιαυτό πρέπει να καταργηθούν οι πανελλήνιες... δημιουργήσανε μια άθλια νοοτροπία του να πάμε όπου μας παίρνει ο βαθμός για να έχουμε ενα χαρτί στο χέρι μην μας κακοχαρακτηρίσει η γειτονιά και ποιος την ακούει την μάνα μετά... 

Ελπίζω να μην εκτροχιαστεί το θέμα σε πολιτική συζήτηση απλά δεν κρατήθηκα γιατι λιγο με΄τα αφού έγραψα το παραπάνω βλέπω απο link "ειδησης" μέσω fb αυτό το βιντεο απο το star...

 

 

Aφου έγραψε 18.000 μόρια είναι αποδεκτός απο την κοινωνία μας (και μετά πρέπει να τονίσουμε το "δηλαδή έμπαινε στην σχολή που ήθελε!!" (που είναι και πολύ καλή όχι με κριτήριο το έργο της σχολής στην έρευνα ή τις συνθήκες της εκπαίδευσης εκει αλλά επειδή την προτιμούν πολλοί μαθητές και έτσι ανεβαίνει η βάση της) λολ για να το αποδεχτεί και η κάθε κουτσομπόλα κατίνα της γειτονιάς :P )

 

Άρα όλλα οκ... αν κάνει για αυτή την σχολή ή αν όντως θέλει να σπουδάσει το αντικείμενο ή αν χρειάζεται η χώρα μας την συγκεκριμένη ειδικότητα ή αν απέκλεισε γράφοντας τόσο κάποιον άλλο με μεγαλύτερο ταλέντο για την ειδικότητα αυτή που έγραψε ελαφρώς λιγότερο κτλ ειναι ψιλά γράμματα φτάνει που έγραψε 18.0000 (ΩΩΩΩ :o) και πέρασε στην πρώτη επιλογή του.. (που συνήθως τα 18χρονα την βάζουν σε τέτοιες περιπτώσεις ανάλογα με το ποια έχει μεγαλύτερο πρεστίζ στην γειτονιά ή ποια ακούνε πως έχει φράγκα... ) 

 

ε σε τέτοια χώρα που απο πανελλαδικής εμβέλειας κανάλι ακούς τέτοια πράματα τι προκοπή να περιμένεις;;; (ας μην εστιάσουμε στο χρυσή αυγή vs αριστερά ή vs κυβέρνηση το έβαλα ξαναλέω γιατι έθιξα την νοοτροπία στην "εκπαίδευση" και πως επηρεάζει λίγο την κατάσταση σε σχέση με το topic και το βίντεο αποτελεί ενα ακόμη πιεστήριο ότι αυτό ισχύει... 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνώ αλλά θες να μου πείς ότι στην ελλάδα όλοι όσοι έχουν τις τεχνικές γνώσεις να το κάνουν και θα ήθελαν να συμμετέχουν στην ανάπτυξη ενος game  ειναι εντελώς noobs άμπαλοι και μουντοί χαρακτήρες χωρίς καθόλου φαντασία και ανύμποροι να σκεφτούν ιδέες για ενα ωραίο game ?  :P (εχώ γράψει ΚΑΙ ιδέα για game btw στις προηγούμενες καρτέλες οπότε αν ειναι έτσι.. που ΔΕΝ πιστεύω να είναι  ελάτε σε εμένα ρε παιδιά να σας πω πως θα παιχτεί ή όλη φάση χαχαχαα :P) ποτέ τους κανένας (απου ατούς που παίξανε κάποια games ) δεν σκέφτηκαν πως θα ήταν καλύτερο το game που τους άρεσε ή τι λύπει απο τα περισσότερα games που παίξανε.. επίσης δεν ξέρουν ποιά aspects του παιχνιδιού ήταν πιο ελκυστικά για να τα μεταφέρουν στο δικό τους ;

 

δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό... 

 

E, το οτι θα βγεις απο μια σχολη με κ**λα και φαντασια δε σημαινει οτι εισαι ετοιμος κιολας να φτιαξεις video game.

Να χαμε industry εδω, να πηγαινες σε μια εταιρεια, να μαζευες γνωση, εμπειρια και να γινοσουνα, ναι...αλλα τωρα

να μαζεψεις καποιους που το χουν σπουδασει, αν το χουν σπουδασει, αλλα δεν το χουν εξασκησει και να φτιαξεις

ανταγωνιστικο παιχνιδι με 20 χιλιαρικα που ειπες (αστειο ποσο), ξεχνα το...

Καπου ειχα διαβασει για το thesis οτι μπηκαν 100 χιλιαρικα μεσα και το παρατησαν

Μονο το darkfall ξερω κι αυτο, οταν ξεκινησε τουλαχιστον, ειχε παραπανω Νορβηγους απο Ελληνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσοχή δεν λέω ότι θα ειναι παιχνιδάκι ή κάτι τέτοιο το να κάνεις ενα σωστό video game εννοείται θέλει δουλειά ρισκο και να εξελίσσεις τις γνώσεις σου..

Απλά λέω ότι δεν ειναι τόσο δαιδαλώδες (η τουλάχιστον δεν το βλέπω για τους λόγους που προανέφερα και δεν είδα σκληρά νούμερα ή αδιάσειστα επιχειρήματα που να αποδεικνύουν το αντίθετο) όσο πιστεύουν κάποιοι.... 

Το κυρίως πρόβλημα για εμένα συνεχίζει να ειναι τό ίδιο με το που όταν ξεκίνησε το τόπικ δηλαδή η ανάληψη πρωτοβουλίας. 

Έχουμε μάθει να μπαίνουμε στην ουρά και να λειτουργούμε σε προκατασκευασμένα συστήματα άλλων έτσι συνηθίσαμε γιαυτό έχουμε μηδενική πρωτοβουλία και πολύ χαμηλό επιχειρείν ... αν δεν γίνει βούκινο απο άλλους κανένας δεν θα ασχοληθεί..

ΜΙΑ ελληνική εταιρία να κάνει κάτι καλό στο θέμα gaming και να δείς μετά πόσα homebrew στουντιάκια θα εμφανιστούν (αυτό κράτα το θα συμβεί στο μέλλον ειμαι σίγουρος βαθύ ή άμεσο δεν ξέρω πάντως σίγουρα αν κάνει κάποιος την αρχή ακριβώς επειδή είμαστε έτσι μαθημένοι να κοιτάμε αν έγινε απο άλλους πριν το κάνουμε εμεις τότε θα υπάρξει κίνηση.. απλά δεν ξέρω αν τότε ειναι αργά.... ) 


Όλο αυτό μου θυμίζει μια εικόνα που είχα δεί χρόνια πρίν σε ένα ξένο περιοδικό τεχνολογίας έλεγε "are your kids online or inline" (PSTN ήταν τότε το internet και γενικά τότε υπήρχε ενα δέος για το διαδίκτυο ) και έδειχνε μια ασπρόμαυρη εικόνα με μουντά παιδιά να περιμένουν σε μια ουρά να πάρουν συσσίτιο (εγώ θα έβαζα και μια άλλη απο κάτω με ένα παιδί να κάνει παραγγελία delivery στο σπιτι pizza μεσω internet για να τονιστεί ακόμη περισσότερο η αντίθεση :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δε διαφωνω με τα πως εχουν μαθει οι Ελληνες, τη μηδενικη πρωτοβουλια που λες κτλ, αλλα οσον αφορα το video game design νομιζω εισαι λιγο...για να μην πω αφελης, ρομαντικος...no offense.

 

Και το οτι καμμια ελληνικη εταιρεια δεν εχει κανει "κατι καλο" ακομα στο gaming (αν υποθεσουμε οτι η Aventurine με το Darkfall, εκανε απλα "κατι", χωρις το "καλο"), πιστευω δεν ειναι τυχαιο και δεν εχει να κανει τοσο με τη μηδενικη πρωτοβουλια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δε διαφωνω με τα πως εχουν μαθει οι Ελληνες, τη μηδενικη πρωτοβουλια που λες κτλ, αλλα οσον αφορα το video game design νομιζω εισαι λιγο...για να μην πω αφελης, ρομαντικος...no offense.

 

Και το οτι καμμια ελληνικη εταιρεια δεν εχει κανει "κατι καλο" ακομα στο gaming (αν υποθεσουμε οτι η Aventurine με το Darkfall, εκανε απλα "κατι", χωρις το "καλο"), πιστευω δεν ειναι τυχαιο και δεν εχει να κανει τοσο με τη μηδενικη πρωτοβουλια.

έχει να κάνει με το ότι το παιχνίδι δεν ειναι "καλό" όχι λόγω κώδικα ή λόγω γραφικών τόσο απλά ήταν ενα generic clone του παλιού ultima online και γενικά είχε πολλά generic στοιχεία στο gameplay...πατάς συνέχεια αττάκ και ας βαράς στον αέρα και ωωωω ανέβηκε το skill σου... τι γαμάτη ιδέα είναι τόσο δίκαιο..  :P μιλάμε για online game οπότε δεν ειναι oblivion που να σαρέσει να γίνεσαι γαμάτος όσο πιο γρήγορα γίνεται πρέπει να υπάρχει ενα balance στο game... όταν συμμετέχουν παίχτες online

 

δεν ήταν τόσο καλή ιδέα

 

Το μόνο καλό σαν ιδέα που είχε ήταν πως το lineage2 πάλιωνε και τα καινούργια mmo είχαν φλωρέψει και έτσι κάλυπτε το κενό ενος open ground pvp oriented game.. αλλά με λάθος τρόπο.. ακόμη και το TERA (που ήταν το μεγάλο φιάσκο ) τα είχε καταφέρει καλύτερα.

 

τέλος ήταν σχετικά πολύπλοκο και είχε μεγάλο learning curve που αποθαρρύνει τους παίκτες ειδικά αν δεν εχεις ingame βοήθεια για το πως λειτουργούν τα πράγματα (μέσα απο QUESTS ή έστω στην σελίδα του παιχνιδιού) 

 

Τέλος την Aventureine δεν ξέρω κατα πόσο την λες ελληνική... είχε στο κυρίως team 2 έλληνες νομίζω και έδρα την Αθήνα οκ.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και αναφέρθηκε, το Bioshock εμφανίστηκε αρχικά το 2002, ανακοινώθηκε πως είναι σε ανάπτυξη επίσημα το 2004 και βγήκε τελικά το 2007.

Φτιάχτηκε από άτομα που είχαν ξαναβγάλει παιχνίδια και μάλιστα αντίστοιχου ύφους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...