Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γενικολογιες δεν σε πανε πουθενά εκτός απο την ελλαδα. Επίσης δεν σου εξαςφαλιζουν δανειοδότηση.

 

Επίσης, ποιο ειναι το ζητούμενο;

Ετςι και πεις να κάνουμε κατι (επειδη βαρέθηκα να να κάθομαι) τότε the game is over για πολλούς λόγους.

Αλλο το γενικό αλλό η γενικολογία γιαυτό ειναι και διαφορετικές λέξεις γιατι εχουν ξεχωριστό νόημα..

 

όσο για τα υπόλοιπα δεν σε πιάνω απαντήθηκαν ήδη (για το ποιο ειναι το ζητούμενο) τώρα για την τελευταία γραμμή που έγραψες αν νομίζεις ότι τόση ώρα σου κάνω pitch για να σε πείσω να συνεργαστούμε απλά κάνεις λάθος μια κουβέντα κάνουμε σχετικά με το τοπικ. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αλλο το γενικό αλλό η γενικολογία γιαυτό ειναι και διαφορετικές λέξεις γιατι εχουν ξεχωριστό νόημα..

όσο για τα υπόλοιπα δεν σε πιάνω απαντήθηκαν ήδη (για το ποιο ειναι το ζητούμενο) τώρα για την τελευταία γραμμή που έγραψες αν νομίζεις ότι τόση ώρα σου κάνω pitch για να σε πείσω να συνεργαστούμε απλά κάνεις λάθος μια κουβέντα κάνουμε σχετικά με το τοπικ. :P

1) στην πραγματικότητα δεν εχει απαντηθεί τπτ

2) δεν εχει σημασία το τρίτο ενικο μιας και έχετε τα ιδια μυαλά σε τούτο το χωριό

3) δεν παίζει συνεργασία με ανθρώπους που δεν ξέρουν που πανε

 

On that note

Ειναι σχετικά φθηνο να κανεις publish (σε κάποιες πλατφόρμες)

 

https://www.scirra.com/tutorials/569/easy-ways-to-publish-games

 

#θα σας μείνουν ρέστα απο το 20χιλιαρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιος θέλει να πάρει μια μικρή θέση στην αγορά πρέπει να φτάσει αυτό το επίπεδο

 

 

Δεν ειναι τίποτα τα γραφικά απλά είναι απλά θέμα χρόνου ειναι τα 2,3 ειναι τα κορυφαία engines αν τα χρησιμοποιήσεις έχεις τα ίδια αποτελέσματα.... 

 

Δεν ειναι όπως στην ζωγραφική που την καλή ζωγραφιά την κάνει ο καλός ζωγράφος... (οκ όχι ότι δεν παίζει ρόλο και το ταλέντο αυτού που κάνει το 3d animation αλλά σε γενικό πλαίσιο απο την στιγμή που χρησιμοποιείς τα ίδια εργαλεία μπορείς να έχεις τα ίδια εφέ κτλ ειναι θέμα πόση ώρα θα κάτσεις να περιμένεις για να ρενταριστούν τα πολύγωνα... αλλού ειναι η δυσκολία -πέρα απο το να βρείς μια καλή ιδέα για game-  ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The_Colonel, νομίζω ότι τα βλέπεις πολύ πιο εύκολα από ότι πραγματικά είναι! (ή απλά πιο αισιόδοξα :-) ). Έχεις ασχοληθεί με κάποιο κομμάτι της δημιουργίας ενός παιχνιδιού?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ξεκινώ λέγοντας πως γνωρίζω ότι το πρόβλημα στην χώρα είναι πολυδιάστατο και όλοι οι κλάδοι ειδικοτήτων παρουσιάσουν παρόμοιες ή χειρότερες παθογένειες στην ελλάδα αλλά μού ήρθε απλα να θίξω μια συγκεκριμένη υποκατηγορία... ποστ σε φόρουμ είναι όχι έκθεση για τον ΟΗΕ :P

 

Έχω μεγάλη απορία γιατι δεν δημιουργούνται συντεχνίες απο προγραμματιστές φίλους και μή για την ανάπτυξη software..

 

Και εδώ θα κάνω zoom πάλι σε μια πιο μικρή υποκατηγορία το gaming γιατι πιστεύω ότι εκει ειναι ακόμη πιο παράλογη η απουσία πρωτοβουλίας χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο..

 

η blizzard για παράδειγμα ξεκίνησε με 10 γνωστούς σε ένα γκαράζ και με κεφάλαιο 30.000$ (απο ομαδικό δάνειο) 

 

και επίτηδες διάλεξα το gaming γιατι οκ και ο gates κάπως έτσι ξεκίνησε άλλά αυτό που έκανε ήταν δουλειά με πολλά @@ δεν κάνει ο καθένας λειτουργικά συστήματα κτλ..

 

Αλλά τα games γιατι όχι; 

 

Είναι τόσο δύσκολο μια καλή ιδέα (για σενάριο κτλ) να την ντύσεις με γαμάτα γραφικά και να φροντίσεις το gameplay να ειναι solid απο άποψη κώδικα;

 

ναι οκ δεν ειναι εύκολο αλλιώς θα το έκανε ο καθένας αλλά πχ 5 πτυχιούχοι προγραμματιστές 5 γραφίστες και κάνα 2,3 άλλοι σε άλλες ειδικότητες μπορούν μέσα σε ενα χρόνο πιστεύω να βγάλουν ένα ΑΑΑ game αν κάτσουν κάτω και το λιώσουν...

 

δηλαδή όλοι οι απόφοιτοι (για να μην βάλω αυτούς με masters προυπηρεσία στην αγορά κτλ) το μόνο που ξέρουν να κάνουν ειναι arcade παιχνιδάκια της πλάκας για κινητά; δεν νομίζω ή τουλάχιστον δεν θα ήθελα να το πιστέψω...

 

 

γιατι κανένας δεν αναλαμβάνει πρωτοβουλία τόσοι άνεργοι ή χαμηλόμισθοι προγραμματιστές κτλ τόσο δύσκολο ειναι; δηλαδή τα περιμένουμε όλα έτοιμα; να μας πάρει κάποιος στην δουλεία; γιατι να μην κάνετε μια μόνη σας...

 

Αυτή την απορία ήθελα να εκθέσω και η αλήθεια ειναι ότι ειμαι περίεργος να διαβάσω απαντήσεις απο ανθρώπους του κλάδου.. :P

 

 

TL;DR: νομίζεις ότι η δημιουργία αξιόλογου game είναι απλά θέμα "να κάτσουμε να σοβαρευτούμε", αλλά καμία σχέση.

 

Εν ολίγοις εγω με αυτά που λες πάλι καταλήγω ότι το μόνο που λείπει ειναι η πρωτοβουλία... γιατι αν έχεις την ιδέα για το game το μόνο που χρειάζεται για να υλοποιηθεί ειναι.... [developers]

Για παράδειγμα, αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Στο λέω και σα developer και σαν gamer επί πολλά χρόνια, που έχει και τη διάθεση και την περιέργεια και την ικανότητα να αναλύει games (δε μιλάω μόνο για computer games).

 

Επίσης, αν όντως πιστεύεις ότι 15-20 άτομα μπορούν να βγάλουν ΑΑΑ game σε ένα χρόνο τότε είτε κακώς χρησιμοποιείς τον όρο ΑΑΑ ή δε φαντάζεσαι καν τι σημαίνει "ανάπτυξη ΑΑΑ game" και τι απαιτήσεις (και ανάλογα budget) έχουν αυτά τα πράγματα.

 

--------------

 

Τα λειτουργικά συστήματα είναι πολύ πιο εύκολος κλάδος από τα games, γιατί τα games πρέπει να έχουν εμπορική επιτυχία (και βάσει αυτής κρίνονται) ενώ στα OS αυτή τη στιγμή κανένας δεν ονειρεύεται καν ότι είναι δυνατόν να σταθεί ως εμπορικό προϊόν ένα νέο επι πληρωμή OS (άρα η όποια δραστηριότητα έχει άλλα κριτήρια). Αν ήταν εύκολη υπόθεση 1-2-3 να βγει ένα εμπορικά επιτυχημένο προϊόν (οποιουδήποτε είδους) θα το έκανε όλος ο κόσμος.

 

Τα καλά games εκτός από τεχνική θέλουν και τέχνη.

 

Δε λαμβάνεις πουθενά υπόψη (συγκεκριμένα λάμπει δια της απουσίας του και τα λεγόμενά σου μου δίνουν να καταλάβω ότι δεν το έχεις καν στο μυαλό σου, πχ "gameplay solid από άποψη κώδικα") πως για να είναι ένα παιχνίδι "καλό" πρέπει να έχει καλό design. Ο Carmack ο ίδιος να είσαι, αν δεν έχεις δίπλα σου κάποιον που να είναι καλό στο design (στην προκειμένη περίπτωση Romero) δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξεις κάτι που θα ξεφεύγει από το μέτριο. Αντίστοιχα και στη Blizzard που ανέφερες, αν προσπαθήσεις να θυμηθείς κάποιο όνομα της εταιρίας δεν πρόκειται με τίποτα να θυμηθείς προγραμματιστές αλλά designers (π.χ. Rob Pardo).

 

Αυτό το πράγμα δε "φροντίζεται" γιατί είναι τέχνη. Δε μπορείς να "φροντίσεις" να δημιουργήσεις ένα εντυπωσιακό έργο τέχνης. Για να βρεθούν τα άτομα που έχουν τη σπίθα να κάνουν κάτι τέτοιο και να αναπτύξουν το ταλέντο τους σε σημείο που θα τους επιτρέψει να δημιουργούν επιτυχημένα από εμπορικής ή/και καλλιτεχνικής άποψης πράγματα πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο περιβάλλον.

 

Το κατάλληλο περιβάλλον μπορεί να είναι ένας χώρος στον οποίο έχουμε "άνθηση ευκαιριών" (80s game development @USA), όπου υπήρχε κενό να καλυφθεί και τα μέσα να το καλύψει "οποιοσδήποτε" (υπολογιστές, BBS), ή αν μιλάμε για μια ώριμη αγορά ένας χώρος στον οποίο υπάρχει επαγγελματική αντιμετώπιση από την αρχή μέχρι το τέλος: δυνατότητες να αναπτύξεις τα ταλέντα σου δημιουργικά από μικρή ηλικία, δυνατότητες να διδαχθείς από επαγγελματίες, δυνατότητες να γνωρίσεις άλλα άτομα του ίδιου χώρου με τους οποίους θα συνεργαστεις, δυνατότητες να βρεις χρηματοδότηση.

 

Αυτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, και παρόλο που βέβαια δεν το περιορίζω στα συγκεκριμένα πράγματα που ανέφερα νομίζω πως οι οποιεσδήποτε εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

 

Γιατί όλοι κάνουν mobile arcade? Γιατί θα έπρεπε να είσαι τρελός για να δοκιμάσεις οτιδήποτε άλλο, εκτός αν έχεις τη δυνατότητα και την επιμονή να δουλεύεις 10 χρόνια για να κάνεις ένα αντίστοιχα low budget PC game, στην οποία περίπτωση ακόμα και το Spelunky να κάνεις στο τέλος δε νομίζω ότι μιλάμε για λαμπρή επαγγελματική καριέρα. Διαφορετικά χρειάζονται λεφτά. Λεφτά ποιός θα δώσει σε κάποιον που πάει να βρέξει τα πόδια του να δει πόσο ζεστό είναι το νερό;

 

Εδώ στην Ελλάδα στα "clubs" ακούμε Παολα και Παντελιδη, βαρβατα παιχνίδια θα φτιάξουμε?

 

Ενώ αν ακούγαμε metal όπως οι Σουηδοί την άλλη μέρα θα ιδρυόταν καινούρια DICE στην Αθήνα.

 

Γιατί εγώ δεν έχω δει καμία Ιταλία-Ισπανία-Γαλλία-Γερμανία να φτιάχνει κάτι το αξιόλογο.

Δεν ξέρω αν έχεις ακουστά την Crytek...

 

Αλλά πέρα από την πλάκα, αν δεν έχεις δει είναι επειδή δεν ενδιαφέρθηκες να δεις.

Από το να κάθεται κάποιος στη μιζέρια του, κάτι είναι κι αυτό.

Εκτός αν εννοείς "we must do something, this is something, therefore we must do it" (aka "the politician's fallacy") τότε το κάτι είναι κι αυτό δε σημαίνει τίποτα.

 

Το "κάτι"-παραισθήσεις είναι χειρότερο από τη μιζέρια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι τίποτα τα γραφικά απλά είναι απλά θέμα χρόνου ειναι τα 2,3 ειναι τα κορυφαία engines αν τα χρησιμοποιήσεις έχεις τα ίδια αποτελέσματα.... 

 

Δεν ειναι όπως στην ζωγραφική που την καλή ζωγραφιά την κάνει ο καλός ζωγράφος... (οκ όχι ότι δεν παίζει ρόλο και το ταλέντο αυτού που κάνει το 3d animation αλλά σε γενικό πλαίσιο απο την στιγμή που χρησιμοποιείς τα ίδια εργαλεία μπορείς να έχεις τα ίδια εφέ κτλ ειναι θέμα πόση ώρα θα κάτσεις να περιμένεις για να ρενταριστούν τα πολύγωνα... αλλού ειναι η δυσκολία -πέρα απο το να βρείς μια καλή ιδέα για game-  ) 

 

Κανεις δε θα σου δωσει την engine του να πατησεις πανω της στο τζαμπα. Θες αρκετες χιλιαδες ευρω για να χρησιμοποιησεις την πατεντα τους, διοτι περι πατεντας προκειται. Αλλιως κανε δικη σου enfine γραφικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δε θα σου δωσει την engine του να πατησεις πανω της στο τζαμπα. Θες αρκετες χιλιαδες ευρω για να χρησιμοποιησεις την πατεντα τους, διοτι περι πατεντας προκειται. Αλλιως κανε δικη σου enfine γραφικων.

Για τη συγκεκριμένη έχω την εντύπωση ότι τη δίνανε φτηνά ή και δωρεάν αν θυμάμαι καλά, πρόσφατα το είχα δει νομίζω. Αλλά και πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος ενδιαφέρεται για games να αφήσει τα μεγαλεπήβολα σχέδια και να φτιάξει κάτι ποιο απλό αρκεί να έχει μια καλή ιδέα, δεν χρειάζονται εξωπραγματικά γραφικά και παραγωγές για να βγάλει κάποιος λεφτά πχ  Flappy Bird

Link.png Site: Swing Copters: Το νέο παιχνίδι από τον δημιουργό του Flappy Bird

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνέχεια ακούω "δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νομίζεις" αλλα όλοι σταματάνε  εκει...  ρωτάω γιατί κανένας δεν λέει....  (πέρα απο κάτι παραδείγματα με Hollywood κτλ) 

Κάνω προϋπολογισμό κεφαλαίου για την έναρξη επιχείρησης κανένας που διαφωνεί δεν συμπλήρωσε κάτι που να ξέχασα απο θέμα κόστους κτλ...

μόνο τώρα σε αυτή την καρτέλα κάποιος μίλησε για αρκετές χιλιάδες ευρώ κόστος της engine 

 

Αυτά τα γραφικά :

 



με 1500€ ή 19/μήνα!!!! + 5% απο τα κέρδη αν έχεις... εδώ:


https://www.unrealengine.com/blog

Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον ειναι να ξέρεις να χρησιμοποιείς το SDK να έχεις γνώσεις κώδικα και ενα PC...

 

αλλά μάλλον η δουλειά στην καφετέρια ειναι πιο ελκυστική για έναν απόφοιτό προγραμματιστή...  μιλάς με ανθρώπους απλά κουράζεσαι λίγο στο περπάτημα έχεις το απαραίτητο χαρτζιλίκι (τα υπόλοιπα τα παίρνεις απο γονείς) και παίζει να γνωρίσεις κάνα γκομενάκι... 

 

Γιαυτό πρέπει να καταργηθούν οι πανελλήνιες... δημιουργήσανε μια άθλια νοοτροπία του να πάμε όπου μας παίρνει ο βαθμός για να έχουμε ενα χαρτί στο χέρι μην μας κακοχαρακτηρίσει η γειτονιά και ποιος την ακούει την μάνα μετά... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε σου λένε τόση ώρα τόσα άτομα ότι δεν είναι τόσο απλό και επιμένεις. Έχεις στο μυαλό σου ένα συγκεκριμένο λόγο και προσπαθείς να κάνεις το άσπρο μαύρο.

 

Σαν κάποιος που γνωρίζω άτομα του χώρου εδώ που βρίσκομαι (Ολλανδία) σου λέω ότι δεν μπορείς να αρχίσεις να φαντάζεσαι για πόσο έξω πέφτεις στα μπάτζετ και στα χρονικά περιθώρια. Μιλάμε τώρα για ΑΑΑ τίτλους έτσι; Η μόνη περίπτωση να γινόταν κάτι τέτοιο θα ήταν μια μεγάλη εταιρία (ΕΑ, Ubisoft) να ανοίξει εδώ στούντιο για φτηνά εργατικά χέρια (έτσι πως έχουμε καταντήσει) - αυτό συμβαίνει σε Βουλγαρία - Ρουμανία π.χ. Εδώ Ολλανδία που είναι πολύ μεγαλύτερη αγορά, παράγει όλων των ειδών το software κατά τα άλλα, έχει μόνο ένα μεγάλο στούντιο που κάνει ΑΑΑ παιχνίδια (Guerilla).

 

Να μου πεις να κάνουν κάποιο Mobile game ή το πολύ πολύ κάτι indie με Unity 3D ξέρω γω να το δεχτώ, αν και πάλι χρειάζονται επενδύσεις που αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν γίνονται. Εδώ στην Αμερική που είναι με διαφορά το καλύτερο μέρος για αυτή τη δουλειά, κλείνουν στούντιο και απολύεται κόσμος όλη την ώρα. Έχεις καταλάβει πόσοι κυκλοφορούν παιχνίδια πλέον με λεφτά από το Kickstarter; Η αγορά έχει κυριευτεί από τους μεγάλους παίχτες και είναι δύσκολοι καιροί για μικρά στούντιο.

 

Και για να σου δώσω και μερικά νούμερα, διάβασε παρακάτω:

 

http://kotaku.com/how-much-does-it-cost-to-make-a-big-video-game-1501413649

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου λένε αλλά δεν λέει κανένας γιατί... άλλο να σου λένε είσαι λάθος γιατι αυτό ειναι έτσι και το τάδε πάει έτσι και αλλο να σ λένε εισαι λάθος γιατι... γιατι έτσι... βάλε κάτω και υπολόγισε μου τα έξοδα που δεν βλέπω γραψτα εδώ και θα πιστέψω .


Τώρα το link που έστειλες όπως λέει και μέσα στο ίδιο το link ειναι απλά τυχαία νούμερα που περιέχουν γενικά ενα αυθαίρετο κόστος που το μεγαλύτερο μέρος του αναφέρεται σε marketing και διάφορα άλλα άχριστα κομμάτια (για την περίπτωση του τόπικ άχριστα) που σίγουρα ειναι και παραφουσκομένα για να μην τους φάει τα λεφτά η εφορία :P

 

Publishers and developers almost never release information on budgets (why άραγε; ) of their games, and publicly traded companies just combine all of their production costs in investor reports, giving little insight into individual game costs. Most commonly, the numbers we see circulated are often guesses from writers or analysts. So budget numbers could vary wildly: one place might say $60 million, another might say $15 million

 

When we do get specific numbers, it is often only the development or marketing costs,(κυρίως αυτό δεν θυμάμαι ποτέ να ανακοινωθεί το development cost) which do not necessarily provide a complete picture of a game's entire budget of development, distribution and marketing costs. Also, specific numbers communicated to the public may not be accurate(γιατί άραγε;)

 

Και βγάζει μάτι ότι απλά ειναι γραφειοκρατικά τερτίπια για να μην πληρώνουν φόρους!

Το frogger 5 εκατομμύρια budget???? 3 σελίδες κώδικας 5 εκατομμύρια yea right...  

 

Frogger.png

σου κάνω ακριβώς το ίδιο με atari pc (για να μην μου πείς ότι έχει εξελιχτεί τώρα η τεχνολογία) για 500€.....  (και βάζω 500 απλά γιατι θα μπώ στον κόπο όχι ότι η κούραση μου θα ειναι για 500€) 

 

Και επίσης κάτι που κανένας δεν σκέφτηκε (μου φαίνεται λόγω των απαντήσεων)

Θυμόσαστε πριν κάτι μήνες που ένας έλληνας βρήκε δουλειά στο facebook με μισθό 100κ τον χρόνο; 

Ε δεν τον βάλανε συνέταιρο (όπως αφήνανε να εννοηθεί τα blogs και καλά παιδί θαύμα κτλ που δεν έχω πρόβλημα με το παλικάρι μπράβο του κιόλας και καλή σταδιοδρομία! ) αλλα ουσιαστικα τον πήραν για μια απλή δουλειά προγραμματιστή απλά οι μισθοί για κάτι τέτοια ειναι πολύ υψηλοί στην Αμερική... (γιατι και τα κέρδη τους ειναι μεγάλα ...)

 

http://money.usnews.com/careers/best-jobs/computer-programmer/salary(<- αυτά για ειναι μεσος όρος για "θνητές" ευκολα προσβάσιμες θέσεις εργασίες απο άτομα με πτυχίο και ίσως λίγη προϋπηρεσία όχι για τους τοπ σε τοπ Project)

 

οπότε πολλαπλασιάστε τα 65000$ τον χρόνο επι 2 και μετά επι 100 να πως πάμε στα μύρια αμέσως αμέσως το εγχείρημα που λέμε στο τοπικ προϋποθέτει συνεταιρική συνεργασία και όχι να παίρνουν μισθό τα άτομα βάση τιμολογιακής πραγματικότητας στην αμερική... 

 

+ οταν μεγάλες εταιρίες κάνουν κάτι το κάνουν σωστά δεν θα κάτσουν σε μια αποθήκη θα νοικιάσουν (για να μην πω αγοράσουν) ενα τεράστιο χώρο σε κάποιο κεντρικό κτίριο/ουρανοξύστη.. δεν θα κάνουν ενα green room για τα cinematics (αν έχουν μέσα ανθρώπους) θα πάνε σε ειδικό studio και θα πληρώσουν (πάλι με μεροκάματα Αμερικής) επαγγελματίες ηθοποιούς ηχολήπτες κτλ

 
δεν μιλάμε για τέτοια πράγματα και δεν χρειάζονται για να γίνει ενα καλό game ειναι απλά η έξτρα σάλσα των blogbusters αυτό...

κανείς δεν είπε απο το πουθενά να κατακτήσουν την παγκόσμια αγορά 30 ελληνες φοιτητές/πτυχιούχοι...

Απλά να κάνουν ενα αξιοπρεπές game που να σαρέσει να το παίζεις...  και απο οπτικής άποψης να μην έχει να ζηλέψει πολλά (ή τίποτα) με τα ΑΑΑ games πχ αν δεν παίζει η συμφωνική ορχήστρα του Βερολίνου στο main cinematic του παιχνιδιού αλλά ο φίλος τους ο τάκης που έχει 3 μουσικά πτυχία και ειναι άνεργος μαζι με 4,5 παιδιά καλούς μουσικούς απο το οδίο που πηγαινε..  κανένας gamer δεν θα χαλαστεί ιδιαίτερα πιστεύω... 
Επεξ/σία από The_Colonel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθήστε να πουλήσετε νόμιμα 10 βαζάκια μαρμελάδας από την Ελλάδα , φτιαγμένα στο σπίτι με μεράκι και θα καταλάβετε. 

 

Ή να κάνετε νόμιμα ιδιαίτερα μαθήματα πχ. 

 

Ή νόμιμο babysitting ρε αδερφέ

 

Μια αποδειξούλα με άλλα λόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The_Colonel, ε ναι αλλά κόψε λίγο από δω, κόψε λίγο από κει, δεν μιλάμε για ΑΑΑ game μετά, αλλάζεις επίπεδο :-)

κόβω σε κόστος όχι σε εμπειρία παιχνιδιού και αισθητής διαφοράς στην ποιότητα.

 

Τα cinematics και το gameplay απο την unreal engine τα είδες πιστεύω ναι οκ μια custom engine κτλ θα είχαν καλύτερα αποτελέσματα αλλά δές τα βιντεάκια που έβαλα πιο πάνω εσύ ως gamer θα κοστολογούσες την οπτική διαφορά να αξίζει 50.000.000€ παραπάνω; νομίζω πως όχι...

Προσπαθήστε να πουλήσετε νόμιμα 10 βαζάκια μαρμελάδας από την Ελλάδα , φτιαγμένα στο σπίτι με μεράκι και θα καταλάβετε. 

 

Ή να κάνετε νόμιμα ιδιαίτερα μαθήματα πχ. 

 

Ή νόμιμο babysitting ρε αδερφέ

 

Μια αποδειξούλα με άλλα λόγια.

συμφωνώ σε αυτό που λές απλά δεν νομίζω να εφαρμόζεται στο παράδειγμα..

 

γιατι μέχρι που να τελειώσει το game δεν πουλάνε τίποτα ούτε παρέχουν υπηρεσία (για να δηλώσουν κάτι στην εφορία ή να κόψουν αποδείξεις) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...