Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι πολύ δύσκολο από το πουθενά να φτιάξεις μια εταιρεία που θα παράγει ΑΑΑ παιχνίδια. Όπως έχουν πει όλοι, το μόνο δύσκολο είναι να βρεθεί το κεφάλαιο. Επίσης τα λεφτά που θα χρειαστεί, πάνε με το πότε θες το παιχνίδι να είναι έτοιμο, και πόσο πολύπλοκο είναι. 

 

Η μόνη λύση για να πεις ότι θα αποδώσει κάτι αυτό, είναι να ξεκινήσεις μια ομάδα από 20 άτομα πχ και να δουλέψουν ένα παιχνίδι που να μπορεί να βγει ας πούμε σε 3 μήνες για να πεις ότι θα έχεις ένα αρχικό κέρδος τότε για να συνεχίσεις σε επόμενο παιχνίδι.

 

Αν πας για ΑΑΑ παιχνίδι, ο πρώτος καιρός (φάση 2-3 χρόνια) μπορεί να είναι εντελώς νεκρός, με μηδενικά έσοδα για την εταιρεία και με έξοδα, πέρα από την ανάπτυξη του παιχνιδιού, τα διάφορα promotion της εταιρείας και του παιχνιδιού που ετοιμάζεται. Πας πολύ εύκολα σε εκατομμύρια.

 

Άρα ή έχεις λεφτά και φτιάχνεις μια ΑΑΑ εταιρεία και ελπίζεις να πετύχει, ή πας με low budget για indie games αρχικά και βλέπεις που καταλήγει ή δε μπαίνεις καν στον κόπο αυτό και επενδύεις/δουλεύεις αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα πρώτα σπάνια αποτελούν επιτυχίες. Ποιο το κίνητρο να συνεχίσεις όταν το πρώτο  project είναι βουνό?  Όταν το να ανοίξεις μια επιχείρηση είναι ζόρικο , να τη συντηρήσεις κόλαση και να την κλείσεις μαρτύριο, το πιο συμφέρον είναι να γίνεις υπάλληλος και να τελειώνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρώτα σπάνια αποτελούν επιτυχίες. Ποιο το κίνητρο να συνεχίσεις όταν το πρώτο  project είναι βουνό?  Όταν το να ανοίξεις μια επιχείρηση είναι ζόρικο , να τη συντηρήσεις κόλαση και να την κλείσεις μαρτύριο, το πιο συμφέρον είναι να γίνεις υπάλληλος και να τελειώνεις.

Βρίζεις και λίγο τα αφεντικά και όλα οκ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ δύσκολο από το πουθενά να φτιάξεις μια εταιρεία που θα παράγει ΑΑΑ παιχνίδια. Όπως έχουν πει όλοι, το μόνο δύσκολο είναι να βρεθεί το κεφάλαιο. Επίσης τα λεφτά που θα χρειαστεί, πάνε με το πότε θες το παιχνίδι να είναι έτοιμο, και πόσο πολύπλοκο είναι. 

 

Η μόνη λύση για να πεις ότι θα αποδώσει κάτι αυτό, είναι να ξεκινήσεις μια ομάδα από 20 άτομα πχ και να δουλέψουν ένα παιχνίδι που να μπορεί να βγει ας πούμε σε 3 μήνες για να πεις ότι θα έχεις ένα αρχικό κέρδος τότε για να συνεχίσεις σε επόμενο παιχνίδι.

 

Αν πας για ΑΑΑ παιχνίδι, ο πρώτος καιρός (φάση 2-3 χρόνια) μπορεί να είναι εντελώς νεκρός, με μηδενικά έσοδα για την εταιρεία και με έξοδα, πέρα από την ανάπτυξη του παιχνιδιού, τα διάφορα promotion της εταιρείας και του παιχνιδιού που ετοιμάζεται. Πας πολύ εύκολα σε εκατομμύρια.

 

Άρα ή έχεις λεφτά και φτιάχνεις μια ΑΑΑ εταιρεία και ελπίζεις να πετύχει, ή πας με low budget για indie games αρχικά και βλέπεις που καταλήγει ή δε μπαίνεις καν στον κόπο αυτό και επενδύεις/δουλεύεις αλλού.

 

 

 

Και όλοι μιλάτε συνέχεια για χρήμα... πραγματικά πόσο χρήμα χρειάζεται πιστεύετε; 

 

να το δούμε λίγο;

 

1000-3000 ευρώ για license απο κάποιο καλό SDK

χώρος (κάποια αποθήκη κάποιου μεσα απο την ομάδα παραγωγής) αλλιώς νοικιάζεις κάπου με πχ 500/μήνα

πρόσβαση στο ίντερνετ 40€ με πιθανή πρόσβαση VDSL και απεριόριστες κλήσεις 

PC (φέρνει ο καθένας το δικό του) και κάνα 4000 -8000 για να κάνουν και κάνα 2 τερατάκια PC για τις βαριές δουλειές. Αν δεν έχουν ήδη τερατάκια PC τα άτομα που συμμετέχουν

 

άντε και άλλα 6000 για να τους βάλουν και τοπ eizo ή κάτι αντίστοιχο σε οθόνες.

 

άντε και ένα 2000 για nas και online storage λύσεις κτλ

 

κανένα εταιρικό πρόγραμμα για κινητά 

 

και έναρξη εταιρίας (δεν ξέρω πόσο βγαίνει αυτό αλλά πάνω απο 3000 δεν το κόβω)

 

αντε και aircondition (εγώ με 400€ πήρα 2 φθηνά και αποδοτικότατα) 

 

τέλος μια συνεργασία με κάποιο λογιστικό γραφείο για τα τυπικά

 

αυτά ειναι τα έξοδα για να γίνει και επίσημη δουλειά όχι μαύρα πράματα και πατέντες.... δεν μπορούν 20 άτομα να βρούν 18000€ προκειμένω να στήσουν μια εταιρία και να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα;;

 

και αποτυχία να ειναι τα περισσότερα χρήματα τα παίρνεις πίσω (γιατι πήγαν στο hardware που ειδικά αν ειναι καλό άνετα το πουλάς... )

 

ωραία πές μου τι να προσθέσω στα έξοδα επιπλέον και θα σε πιστέψω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσθεσε και 600 ευρώ το μήνα για κάθε υπάλληλο για 2-3 χρονάκια. Εκτός και αν δουλεύουν 20 άτομα εθελοντικά και περιμένεις 10ωρα και 14ωρα συντονισμένη εργασία μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει. Αλλά μιλάμε για συνθήκες πείνας. Κάντο 8ωρο και 1000 ευρώ μισθό. Τα 2-3 χρονάκια, κάντα 4.

 

Και βρες και ένα νόμιμο τρόπο να τους πληρώνεις. Βιβλιαράκι , λογιστάκος κλπ. κλπ.  Βάλε στα καθαρά 1000 ευρώ μισθό και 800 ευρώ νόμιμες εισφορές στο Κράτος. 

 

Τζάμπα πράμα μιλάμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσθεσε και 600 ευρώ το μήνα για κάθε υπάλληλο για 2-3 χρονάκια. Εκτός και αν δουλεύουν 10 άτομα εθελοντικά και περιμένεις 10ωρα και 14ωρα. 

έχει πει ότι δεν εννοεί εταιρεία με υπαλλήλους, αλλά για άτομα που θα βάλουν προσωπική εργασία και χρόνο. Ακόμα κι έτσι, ένα ελάχιστο 500€/άτομο/μήνα είναι 10 χιλιάδες το μήνα, 120 το χρόνο! (λεφτά για να ζουν, αφού μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι δεν θα έχουν από κάπου εισόδημα).

 

Μετά είναι και η διαφήμιση - προώθηση, εκεί το ποσό είναι ανοιχτό. Όσα μπορείς - θέλεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα άτομα ειναι άνεργα και έχουν καρτα ανεργίας (δεν ειναι λίγοι προγραμματιστές πιστεύω έτσι) και κάνουν και καμιά νόμιμη η μαύρη part time (και ίσως και ιδιαίτερα μιας και είπαμε προϋπόθεση ειναι να έχουν γνώσεις) δουλειά πιστεύω την βγάζουν

Πόσοι Έλληνες την βγάζουν (κακήν κακώς δεν λέω)  απο γονείς ή δουλειές του ποδαριού  και έτσι έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο να κάθονται σπίτι ή σε κάποιο καφέ.. ε αντί να κάθονται ας δουλέψουν για το game

και δεν μιλάμε για αγγαρεία η για δουλεία προϋπόθεση ειναι να τους αρέσει αυτό που ξέρουν να κάνουν(να προγραμματίζουν να σχεδιάζουν γραφικά κτλ) και να πιστεύουν στο concept ότι το game που πάνε να βγάλουν ειναι καλό και θα το παίζανε και αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΙλάς τώρα για εθελοντική εργασία με στόχο το κέρδος . Ανήθικε καπιταλιστή. 

 

Πέρα της πλάκας, απλά το όλο project όπως και σε κάθε project , θέλει και οργάνωση. Και αμισθί δεν οργανώνεται κανείς. Πως θα πιέσεις πχ. κάποιον αργόσχολο που ξεκίνησε καλά και μετά άρχισε να κωλοβαράει? Και πάει λέγοντας.

 

Προυπόθεση δεν είναι μόνο να τους αρέσει, θέλει και πολλές άλλες πλην του οικονομικού.  θα μπορούσε να βγει από μια ομάδα 20 ατόμων προγραμματιστών κομμουνιστών. Όχι ακατόρθωτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τα άτομα ειναι άνεργα και έχουν καρτα ανεργίας (δεν ειναι λίγοι προγραμματιστές πιστεύω έτσι) και κάνουν και καμιά νόμιμη η μαύρη part time (και ίσως και ιδιαίτερα μιας και είπαμε προϋπόθεση ειναι να έχουν γνώσεις) δουλειά πιστεύω την βγάζουν.

 

Πόσοι Έλληνες την βγάζουν (κακήν κακώς δεν λέω)  απο γονείς ή δουλειές του ποδαριού  και έτσι έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο να κάθονται σπίτι ή σε κάποιο καφέ.. ε αντί να κάθονται ας δουλέψουν για το game

 

και δεν μιλάμε για αγγαρεία η για δουλεία προϋπόθεση ειναι να τους αρέσει αυτό που ξέρουν να κάνουν(να προγραμματίζουν να σχεδιάζουν γραφικά κτλ) και να πιστεύουν στο concept ότι το game που πάνε να βγάλουν ειναι καλό και θα το παίζανε και αυτοί.

 

Κατά τα άλλα θέλουμε να βγάλουμε και ΑΑΑ τίτλους, τι Rockstar, Blizzard και μαλακίες.. :wacko:

 

λίγο μαύρη εργασία, λίγο διανομή πίτσας, στον ελεύθερο χρόνο μερικές γραμμές κώδικα ή βίντεο και call of duty σε πατήσαμε κάτω.. :rolleyes:

 

(αρκεί να τους αρέσει αυτό που κάνουν) :ph34r:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που απλά χάριν παραδείγματος χρησιμοποιησα τον όρο "AAA"... δεν μου κρεμούσαν τα windows καλύτερα again and again να απαντάω στο ίδιο πράμα... :P

 

...........................

 

Απλά να κάνουν ενα αξιοπρεπές game που να σαρέσει να το παίζεις...  και απο οπτικής άποψης να μην έχει να ζηλέψει πολλά (ή τίποτα) με τα ΑΑΑ games πχ αν δεν παίζει η συμφωνική ορχήστρα του Βερολίνου στο main cinematic του παιχνιδιού αλλά ο φίλος τους ο τάκης που έχει 3 μουσικά πτυχία και ειναι άνεργος μαζι με 4,5 παιδιά καλούς μουσικούς απο το οδίο που πηγαινε..  κανένας gamer δεν θα χαλαστεί ιδιαίτερα πιστεύω... 

 

θα μπορούσα να κάνω και καμιά άλλα 10 quote που απαντάω λέγοντας τα ίδια πάνω στο "μιλάς για ΑΑΑ game" αλλά βαριέμαι να τα ψάξω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΙλάς τώρα για εθελοντική εργασία με στόχο το κέρδος . Ανήθικε καπιταλιστή. 

 

Πέρα της πλάκας, απλά το όλο project όπως και σε κάθε project , θέλει και οργάνωση. Και αμισθί δεν οργανώνεται κανείς. Πως θα πιέσεις πχ. κάποιον αργόσχολο που ξεκίνησε καλά και μετά άρχισε να κωλοβαράει? Και πάει λέγοντας.

 

Προυπόθεση δεν είναι μόνο να τους αρέσει, θέλει και πολλές άλλες πλην του οικονομικού.  θα μπορούσε να βγει από μια ομάδα 20 ατόμων προγραμματιστών κομμουνιστών. Όχι ακατόρθωτο.

Ωραία στην τελική αφού κανένας δεν πιστεύει στον εαυτό του και στους άλλους και κανένας δεν έχει ισχυρό όραμα για να το κάνει έτσι... 20 άτομα άνετα βγάζουν ομαδικό δάνειο για να πληρώνονται απο αυτό με βασικό μισθό κάθε μήνα.... (ασε που μπορεί να παίζει και καμιά επιδότηση δεν ξέρεις αν δεν ψάξεις έπειτα ειναι και το kicstarter κτλ )  έτσι ειναι το επιχειρείν πρέπει να πιστεύεις στις ικανότητες σου και στην ιδέα σου αλλιώς κάτσε στην γωνιά σου και περίμενε να βρέξει απο τον ουρανό το μάνα... 

Η αλήθεια είναι ότι σε έχουμε αποπάρει λίγο.... :-)

:P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και κάποιο όριο στο τι περιμενεις από τον άνθρωπο, ειδικά αν υπάρχουν πιο εύκολοι τρόποι να βγάλεις τα ίδια λεφτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και κάποιο όριο στο τι περιμενεις από τον άνθρωπο, ειδικά αν υπάρχουν πιο εύκολοι τρόποι να βγάλεις τα ίδια λεφτά.

Ναι μπορείς απλά να κάθεσαι σε μια καφετέρια μέχρι που να βρείς δουλειά σαν δάσκαλος στο δημόσιο ή ακόμη χειρότερα σε φροντιστήριο για να διαιωνίσεις το κακό και στις επόμενες γενιές... ωραίο στόχο για ζωή well done... 

 

Και επαναλαμβάνω δεν λέω να τραβήξεις κανέναν απο το αφτί... δεν υπάρχει κανείς στην ελλάδα που να έλεγε "εγω όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω game developer" ή έστω αφού μπήκε στην σχολή να είπε "πολύ γαματο το να κάνεις games"  ;;;

 

έκατσες 4 χρόνια να μάθεις μια επιστήμη/τέχνη για να μην δημιουργήσεις στο τέλος τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...