Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο e-shop.gr, επιστροφη χρηματων.


Zergoulini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φερέλπιδες νέοι στο e-shop.gr μπορείτε να κάνετε επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση και θα σας δοθεί πιστωτικό μειωμένο κατά 30% της αρχικής αξίας του προϊόντος εφόσον η συσκευασία του έχει ανοιχθεί...

 

 

Μην κάνεις πλάκα φίλε μου γιατί μερικοί το παίρνουν στα σοβαρά.

Μια χαρά ισχύει αυτό που λέει ο zacharis1955 απλά η μείωση είναι -20%

 

Είχαμε πάει με έναν φίλο για αλλαγή έναν μετατροπέα που δεν του έκανε. Το δέχτηκαν πίσω και είχε ξεχάσει να βάλει το βιβλίο των οδηγιών. Του κάψανε ~20% και το πιστωτικό το πήρε σε 6~ μέρες περίπου γιατί το είχαν για έλεγχο.

Επεξ/σία από veteranos123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια χαρά ισχύει αυτό που λέει ο zacharis1955 απλά η μείωση είναι -20%

 

Είχαμε πάει με έναν φίλο για αλλαγή έναν μετατροπέα που δεν του έκανε. Το δέχτηκαν πίσω και είχε ξεχάσει να βάλει το βιβλίο των οδηγιών. Του κάψανε ~20% και το πιστωτικό το πήρε σε 6~ μέρες περίπου γιατί το είχαν για έλεγχο.

Μπορείς να μου πεις το νόμο που το γράφει αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε για πολλοστή φορά να ξεκαθαρίσουμε πράγματα που σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα έχουν λύσει χρόνια τώρα.

 

Ο νόμος για τα δικαιώματα του καταναλωτή είναι ο ν2251/94 (μαζί με όλες τις τροποποιήσεις του)

 

Γράφει λοιπόν αυτός ο νόμος (άρθρο 4 παράγραφος 10):

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

 

(σύμβαση από απόσταση είναι οι online παραγγελίες)

 

Αυτό το «αρχική του κατάσταση» παραπέμπει σε σφραγισμένο και σε αυτό πατάνε πολλά καταστήματα.

 

ΟΜΩΣ

 

Μετά την τελευταία τροποποίηση του νόμου (που έγινε το 2007) εκδόθηκε η εξής ευρωπαϊκή οδηγία (άρθρο 47):

 

Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο

από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.

Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι

υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκει­μένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η

λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον

οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατά­στημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει

μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να τουεπιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα

πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υπο­

χρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την

άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

 

Λέει με λίγα λόγια πως μπορείς να υπαναχωρήσεις έχοντας κάνει λογική χρήση του προϊόντος, όπως θα έκανες σε ένα εκθεσιακό προϊόν σε ένα κατάστημα για να διαπιστώσεις τα χαρακτηριστικά του (πχ να δεις την αίσθηση/απόκριση των πλήκτρων σε ένα μηχανικό πληκτρολόγιο που πήρες). Αν όμως το χρησιμοποιήσεις κανονικά και απλά το επιστρέψεις εντός 14 ημερών ο έμπορος έχει το δικαίωμα να σου επιστρέψει μειωμένη την αξία του.

 

Η οποία οδηγία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Z1-891 του 2013 (άρθρο 3ι, παράγραφος 2)

 Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των

αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο

3β παράγραφος 1 περίπτωση η).

 

 

Δηλαδή αυτό που λέει και η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Ότι αν το χρησιμοποιήσεις, δικαιούται ο έμπορος να επιστρέψει λιγότερα χρήματα. Αλλά μπορείς να το διαχειριστείς με τέτοιο τρόπο ώστε να διαπιστώσεις τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του.

 

Πάμε τώρα στις κουτοπονηριές του e-shop:

 

 

 

  • Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

    Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξετο πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Το υπογραμμισμένο (από εμένα) είναι δική τους προσθήκη στο νόμο.

Λένε με λίγα λόγια πως αν θες να διαπιστώσεις τη φύση τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του προϊόντος, κάντο διαβάζοντας τη συσκευασία και αν χρειαστεί να ρωτήσεις κάτι, ρώτα μας.

 

Εκτός του ότι είναι προφανές πως για άπειρα προϊόντα κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό (ανέφερα ήδη το παράδειγμα αίσθησης στην αφή και την πληκτρολόγηση ενός μηχανικού πχ πληκτρολογίου την οποία αίσθηση δε μπορεί να στη δώσει ούτε βίντεο στο youtube, πόσο μάλλον η συσκευασία), εκτός του ότι δεν προβλέπει κάτι τέτοιο ούτε η ευρωπαϊκή ούτε η ελληνική νομοθεσία, αυτό που προτείνουν πάει και κόντρα στη λογική του νόμου γενικότερα.

 

Το όλο νόημα της υπαναχώρησης είναι πως επειδή για οποιοδήποτε λόγο δεν έχω τη δυνατότητα να δω ένα προϊόν στο κατάστημα (μένω επαρχία, δεν το έχουν, δεν το έχουν εκθεσιακό, βαριέμαι, είμαι άρρωστος, έτσι γουστάρω κτλ), ο νόμος μου δίνει μια ελάχιστη προστασία:

Αν πάρω κάτι και διαπιστώσω πως για οποιοδήποτε λόγο δε μου κάνει, το επιστρέφω και παίρνω τα χρήματά μου πίσω.

 

ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ

 

Άρθρο 3θ της ίδιας απόφασης:

 

Ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση δυνάμει του άρθρου 3ζ. Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων

 

Σαφέστατα: πιστωτικό δε δεχόμαστε (αν δε θέλουμε φυσικά). Μετρητά δώσαμε; Μετρητά θα πάρουμε πίσω. Με πιστωτική πληρώσαμε; Η πιστωτική μας θα πιστωθεί.

 

Επειδή στο παρελθόν (όποιος θέλει ας κάνει search στα post μου) έχω «κυνηγηθεί» από μαγαζάτορες (κατά δική τους ομολογία, όχι κατά φαντασία δική μου) και διάφορους άλλους, να προσθέσω τα εξής:

 

Για πολλοστή φορά χαράμισα 45 λεπτά απ'τη ζωή μου για να βοηθήσω 1-2-5-15-1005 ανθρώπους που μπορεί να διαβάσουν το post αντι να παίξω playmobil με το γιο μου πχ.

Οπότε σε επιθέσεις, κριτική κτλ δε θα χαραμίσω χρόνο να απαντήσω.

Όποιος διαφωνεί με το post, ας παραθέσει links προς τα αντίθετα.

 

Τέλος, disclaimer:

Η μόνη μου σχέση με τη νομική είναι ότι έχω περάσει απ'έξω από τη Νομική Αθηνών καμιά κατοστή φορές. Οπότε όποιος θέλει, ας θεωρήσει όλα τα παραπάνω προσωπικές μου απόψεις και ας συνεχίσει να πιστεύει ό,τι θέλει.

 

~TL:DR: Επιστρέφουμε ανοιχτή συσκευασία στο e-shop και εφόσον τα προϊόντα είναι άθικτα ζητούμε επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο. Δεν κάνουμε κατάχρηση του νόμου. Σεβόμαστε για να μας σέβονται. Διεκδικούμε τα δικαιώματά μας στο ακέραιο πάντα με ευγένεια και όμορφο τρόπο.

 

Ευχαριστώ για την ανοχή σας στο σεντόνι.

 

EDIT: Προσθήκη link που έλειπε προς την ευρωπαϊκή οδηγία

Επεξ/σία από saxos55
  • Like 28
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να μη νομίζει κανένας πως έχω καμία εμπάθεια προς το e-shop, τις ίδιες πρακτικές ακολουθούν (σχεδόν) όλοι.

Public πχ.

 

Εδώ μαθαίνουμε πως για να επιστραφεί το προϊόν πρέπει να είναι σφραγισμένο

post-175401-0-87136300-1490552827_thumb.jpg

 

 

 

Εδώ, στη φόρμα επιστροφής, γράφει ότι και ο νόμος 2251 (στην "αρχική του κατάσταση")

post-175401-0-65916200-1490552885_thumb.jpg

 

 

 

Αν scrollάρουμε όμως κάτω κάτω κάτω στη σελίδα, μετά τη φόρμα (μήπως παρ'ελπίδα τη συμπληρώσουμε χωρίς να το δούμε) θα δούμε ένα μικρουλάκι link

post-175401-0-30829300-1490553014_thumb.jpg

 

 

που μας βγάζει εδώ όπου πάλι αν scrollάρουμε σχεδόν στο τέλος της σελίδας (τυχαία), διαβάζουμε αυτό:

post-175401-0-43161700-1490554300_thumb.jpg

 

 

Θαύμα!

 

To brand new (σφραγισμένο) έγινε as new!

Μπορεί να είναι ανοιχτή η συσκευασία αρκει να είναι όλα στην εντέλεια (λογικό), χωρίς σκισίματα, φθορές, γρατζουνιές κτλ!

 

Έστω και με αυτό το γελοίο τρόπο βέβαια το Public μας κάνει τη χάρη να μας προσφέρει τα νόμιμα δικαιώματά μας. Άλλοι δεν κάνουν καν αυτό. Έχουμε δρόμο ως καταναλωτές μπροστά μας.

 

Να επαναλάβω:

Δεν κάνουμε κατάχρηση του δικαιώματός μας.

Αν έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε κάτι σε ένα κατάστημα, είναι πιο απείρως πιο εύκολο από το να παραλαμβάνουμε, να αποσυσκευάζουμε προσεκτικά και να παιδευόμαστε με κινήσεις ninja.

Δεν επιστρέφουμε κάτι χρησιμοποιημένο για πολλούς λόγους. Άλλωστε δεν είναι ηλίθιοι οι έμποροι. Καταλαβαίνουν πότε έγινε δοκιμή, πότε χρήση και πότε κατάχρηση.

Όμως δε δεχόμαστε τίποτα λιγότερο από ότι δικαιούμαστε όταν έχουμε το δίκιο (και το νόμο) με το μέρος μας.

Πάντα ευγενικά για να μη χάνουμε και το δίκιο μας. Χωρίς απειλές, χωρίς βία.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα media markt επέστρεψα πριν λίγο καιρό ένα blade v7 lite (μέσα σε 14 μέρες από την αγορά) με κουτί παρελκόμενα κλπ και μου επέστρεψαν (επιτόπου) το ποσό που είχα δώσει μείον 10% επειδή είχα ανοίξει το προιόν. (129 το πήρα, 116 μου επέστρεψαν)

 

Αν δηλαδή το πήγαινα πίσω σφραγισμένο μέσα στις 14 μέρες απο την αγορά θα επαιρνα όλο το ποσό πίσω.

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To e-shop επιστρέφει χρήματα κατευθείαν στο χέρι. Απλά ζητήστε το αν δε σας το προτείνουν. 2 φορές εμένα μου το πρότεινε μόνος του ο υπαλληλος. 

Τώρα για την ανοιχτή συσκευασία είναι άλλο θέμα, αφού ο νόμος λέει στην αρχική του κατάσταση προφανώς και σημαίνει σφραγισμένο... Ή τουλάχιστον έτσι συμφέρει τα καταστήματα να το θεωρούν και φυσικά ο νόμος δεν τους το απαγορεύει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πουμε και το αλλο φυσικα, οτι το επιστρεφουμε το προιον στην "αρχικη του συσκευασια" δεν ειναι το ιδιο με το "σφραγισμενο".

Γιατι? Μα γιατι το eshop πουλαει προιοντα με ανοιγμενες συσκευασιες κατα κορον. Και μετα σου λενε ανοιξες τη συσκευασια...

Σε αυτη την περιπτωση, κι αφου το παρεις το προιον το οποιο φυσικα στο χωνουν στη σακουλα πριν το ελεγξεις, τι κανεις? Τους το λες και σου λενε δεν ηταν ετσι... οποτε?

 

Αν ελεγχουμε τα προιοντα του eshop για ανοιγμενες συσκευασιες ζητημα ειναι να παρουμε 1 στα 10 και τα 9 τα επιστρεφουμε επι τοπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια. Καταχρας ευχαριστω ολους για της απαντησεις σας. Λοιπον εχω μιλησει με e-shop.gr και μου ειπανε να το παω απο εκει να το αφησω. Κατα πασα πιθανοτητα θα γινει πιστωση και οχι επιστροφη χρηματων στο χερι. Η πιστωση θα ειναι μικροτερη απο την αξια αγορας λογου οτι εχει ανοιχθει  η συσκευασια. Θα το παω τωρα το απογευμα και θα σας ενημερωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρονια ειχα αγορασει μια TFT απο το e-shop ,αλλα εκανα λαθος στο μοντελο.Την επεστρεψα μια μερα μετα συσκευασμενη οπως την πηρα αλλα με ενα μικρο σκισιμο στο χαρτινο κουτι.Παρολα αυτα,μου επεστρεψαν τα χρηματα με μειωση 10% ,που το θεωρω λογικο. Απλα παραθετω και την δικη μου εμπειρια για τον TS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Επιστροφή προϊόντος στο e-shop προ ολίγων εβδομάδων και εφόσον είχε ανοιχτεί η συσκευασία και λειτούργησε το προϊόν είχε ως συνέπεια να μου πιστωθεί ποσό μικρότερο από αυτό της αγοράς. Από 18,50 στα 16,50 αν θυμαμαι καλά, με λίγα λόγια κοντά 2-1,5 ευρώ χασούρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω ποιος καλύπτει τη χασούρα που πιθανώς έχει το κατάστημα από ένα ανοιγμένο και χρησιμοποιημένο προϊόν. Επίσης, αυτό το κομμάτι για μένα είναι ασαφές:

 

Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο

από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.

Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι

υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκει­μένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η

λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον

οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατά­στημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει

μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να τουεπιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα

πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υπο­

χρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την

άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

 

Τι σημαίνει δηλαδή λογική χρήση, δέουσα προσοχή κλπ και πως ελέγχεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...