Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο e-shop.gr, επιστροφη χρηματων.


Zergoulini

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ δεν καταλαβαίνω ποιος καλύπτει τη χασούρα που πιθανώς έχει το κατάστημα από ένα ανοιγμένο και χρησιμοποιημένο προϊόν. 

 

Η σύντομη απάντηση θα μπορούσε να είναι: Είμαστε καταναλωτές και δε μας ενδιαφέρει.

 

Φαντάζομαι τα ανοιγμένα άθικτα προϊόντα επιστρέφουν μέσω προμηθευτή για έλεγχο και επανασυσκευασία ενώ τα ανοιγμένα που έχει γίνει χρήση τους και έχει εισπραχθεί η μείωση του κόστους από τον αρχικό αγοραστήπωλούνται ως μεταχειρισμένα). Στην πρώτη περίπτωση δε βλέπω «χασούρα» (οι προμηθευτές παραδίδουν και παραλαμβάνουν πράγματα καθημερινά από τα καταστήματα) ενώ στη δεύτερη περίπτωση η «χασούρα» από τη μειωμένη τιμή πώλησης του προϊόντος καλύπτεται από την είσπραξη της μείωσης της αξίας από τον αρχικό πελάτη.

 

Άρα η μόνη «χασούρα» είναι τα μεταφορικά για να πάει αρχικά το αντικείμενο στον πελάτη (τα έξοδα επιστροφής στο κατάστημα βαρύνουν τον πελάτη). Αυτή η «χασούρα» υπάρχει πάντα και δεν έχει προκύψει από το νόμο. Φαντάζομαι πως τα προϊόντα που αποστέλονται σε πελάτες αντικαταβολή και δεν παραλαμβάνονται είναι πολύ περισσότερα από αυτά που παραλαμβάνονται και μετά γίνεται υπαναχώρηση.

 

Αλλά ακόμα και πραγματική «χασούρα» να υπάρχει, μες στο εμπόριο δεν είναι και οι «χασούρες»;

 

 

Επίσης, αυτό το κομμάτι για μένα είναι ασαφές:

[...]

Τι σημαίνει δηλαδή λογική χρήση, δέουσα προσοχή κλπ και πως ελέγχεται αυτό.

 

Ρε συ zio10, νόμος είναι. Περιγράφει μια κατάσταση όσο καλύτερα μπορεί και μετά για τις διαφωνίες αναλαμβάνουν οι θεσμοί (όχι η Τρόικα :P αλλά ο Συνήγορος του Καταναλωτή, η ΓΓΚ, Εξωδικαστικός Συμβιβασμός, δικαστήρια κτλ).

 

Όταν επιστρέφεις ένα παπούτσι πχ που γίνεται χρόνια πριν υπάρξει καν ο νόμος πως γινόταν; Το γυρνούσε ανάποδα ο υπάλληλος να δει αν είναι «πατημένο» και αν έβλεπε τη σόλα πεντακάθαρη στο άλλαζε.

 

Προφανώς υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρξουν περιπτώσεις που το κατάστημα θα υποστηρίζει διαφορετική εκδοχή από τον πελάτη και το αντίστροφο.

 

Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως ο «έλεγχος» της «χρήσης» γίνεται με απλή λογική. Επίσης, το έχω ξαναγράψει και αλλού:

Οι καλοί έμποροι λειτουργούν καλή τη πίστει που σημαίνει πως δε σε αντιμετωπίζουν ως λαμόγιο/απατεώνα/ψεύτη.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συμφωνώ με αυτά που λες και ειδικά με το τελευταίο και έτσι πρέπει να είναι. Απλά καμιά φορά μπορεί η υπερ-εκμετάλλευση αυτού του ας πούμε προνομίου από τη μεριά μας να γυρίσει μπούμερανκ και να την πληρώσουν και οι σωστοί καταναλωτές και αυτοί που το κάνουν για πλάκα όλο αυτό (σίγουρα υπάρχουν, θυμάμαι και στο θέμα των lidl που κάποιος το έγραφε ότι παίρνει προϊόντα επίτηδες για να τα βλέπει και να τα δοκιμάζει και να επιστρέφει μετά).  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω ο αλλος απο τα lidl επαιρνε προιοντα, εκανε review και μετα πισω στο καταστημα

ελεος δηλαδη,μερικοι το παρακανουν και μετα την πληρωνουν οι απλοι πελατες.

 

η αλλος που παραδεχτηκε προχθες οτι παιρνει απο κινα χωρις tracking,του ερχετε το προιον,το κραταει και μετα λεει στον κινεζο δεν ηρθε και παιρνει και το dispute οτι δεν ηρθε το αντικειμενο..

 

 

ελεος και γ αυτο βλεπω σε λιγο καιρο να μας κοβουν και τις αποστολες απο κινα προς ελλαδα οπως εγινε  και απο μερικους πωλητες απο ebay που πλεον δεν στελνουν ελλαδα μπας και γλυτωσουν απο τον κουτοπονηρο ελληναρα!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδω ο αλλος απο τα lidl επαιρνε προιοντα, εκανε review και μετα πισω στο καταστημα

ελεος δηλαδη,μερικοι το παρακανουν και μετα την πληρωνουν οι απλοι πελατες.

 

η αλλος που παραδεχτηκε προχθες οτι παιρνει απο κινα χωρις tracking,του ερχετε το προιον,το κραταει και μετα λεει στον κινεζο δεν ηρθε και παιρνει και το dispute οτι δεν ηρθε το αντικειμενο..

 

 

ελεος και γ αυτο βλεπω σε λιγο καιρο να μας κοβουν και τις αποστολες απο κινα προς ελλαδα οπως εγινε  και απο μερικους πωλητες απο ebay που πλεον δεν στελνουν ελλαδα μπας και γλυτωσουν απο τον κουτοπονηρο ελληναρα!

Καλά μη νομίζεις ότι και οι κινέζοι στο ebay είναι πάντα αθώοι... (που να δεις και στο aliexpress!!! :shock: ) Έχω αρκετά περιστατικά που δεν στείλαν καν το προϊόν και μετά κάνανε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα, δηλαδή "τους Κινέζους!" Ή σου λένε New και είναι Used.

Αλλά ναι όντως αυτή η κουτοπονηριά πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος θα πληρωσει την ανοιγμενη συσκευασια? 

Το eshop. Ξερεις απο που? Απο αυτα που βγαζει παραπανω οταν μας πουλαει για καινουργια τα μεταχειρισμενα.

 

Η ουσια της υποθεσης ειναι οτι εφοσον το προιον δεν χρησιμοποιηθει αλλα απλα δοκιμαστει αν και κατα ποσο δουλευει, επιστρεφεται με πληρη αποζημιωση. Το ανοιγμα πχ μιας σακουλας που εχει το καλωδιο της συσκευης ειναι αδιανοητο να στο χρεωνουν 10% οταν τους πας πισω αθικτη και τη συσκευασια.  Ερμηνευουν οπως τους βολευει τον νομο, στο αναφερουν κι απο το σερβις, και οσο υποχωρουν οι πελατες τοσο θα κανουν τις μαμουνιες τους.

 

Δεν ειπαμε να το χρησιμοποιησεις και να του προκαλεσεις φθορα, μιλαμε για αμεση επιστροφη. Αλλα το πως και αμα δουλευει δε μπορει κανεις να το δει απο το κουτι. Αυτο αλλωστε το βλεπεις και πριν το παραγγειλεις.

 

Προσωπικα και μετα απο ιδια εμπειρια, θα επελεγα αλλο καταστημα για τις συναλλαγες μου. Απλα η κουτοπονηρια του Ελληνα υπαρχει παντου και στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος. Πρεπει ομως να μπει ενα μετρο, αυτοι το εχουν παρακανει.

 

Υπαρχουν και οι παραγγελειες απο το εξωτερικο. Μετα σου λεει γιατι μαζευει ολα τα φραγγα η Κινα...

Τις προαλλες ηθελα ενα σταντ για το κινητο μου στο αμαξι. Οι βενουζες του eshop δε δουλευουν πια. Παρηγγειλα λοιπον ενα απο Κινα με 8 ευρω, εδω το ειχαν 10 συν μεταφορικα ισον 14 με 16 αν πληρωσεις αντικαταβολη.

Οι Κινεζοι το στελνουν δωρεαν, η συσκευασια ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ, ενω οι δικοι μας για να το στειλουν απο Αθηνα επαρχια χρεωνουν 4 ευρω το λιγοτερο. 

Επισης, να πω και το οτι το προιον εκανε 2 εβδομαδες να φτασει Ελλαδα, και αλλες δυο να κινηθει εντος Ελλαδας. Για την ακριβεια εμεινε στο ταχυδρομιο της Δραμας για περιπου 10 μερες κι επειδη το tracking number δεν ηταν συμβατο με του ταχυδρομειου δε το εβρισκαν. Τελικα αφου εβαλα μεσο, το πηρα!

 

ΑΥΤΟΙ ΗΜΑΣΤΕ!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι καλά τ λες

 

Και όταν τους λέμε ότι θα τα παίρνουμε όλα από Κίνα μέχρι να βάλετε μυαλό φωνάζουν κιόλας ότι δεν στηρίζουμε την δικιά μας οικονομία.

 

Ρε να ρημάξει μέχρι να βάλετε μυαλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα να απαντησω και εγω στο θεμα της επιστροφης.

Προσφατα πηρα μια οθονη arrieli η οποια ηταν αχρηστη σα μοντελο,αλλα απο stock house.

Μου προτειναν πιστωτικο,ζητησα επιστροφη και σε μερικες ημερες ειχα τα λεφτα στην τραπεζα στο ακεραιο.
Το αρνητικο ηταν οτι δεν πηρα ειδοποιηση για την πιστωση στο λογαριασμο μου.

Τωρα με αυτα που κανουν πολλοι ελληναρες,ειναι λογικο να μας κοψουν σιγα σιγα ολοι οι πωλητες του ebay και καλα θα μας κανουν.

αλλα 400 χρονια και μερικα μνημονια ακομα,οχι για συμμορφωση,αλλα για τιμωρια.

ευχομαι να εκλειψει το ειδος μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι,ναι ξερω τον νομο.Εχω παρει στο ακεραιο αρκετες φορες χρηματα πισω.

Ηταν ολες απο λαθος του καταστηματος.

 

Ομως μια φορα που πηρα κατι που δεν ειχε λειτουργικο προβλημα(μια εσωτερικη κεραια τηλεορασης που ναι μεν επιανε καναλια, αλλα οχι στο "δυσκολο" δωματιο που ηθελα να την τοποθετησω.),την γυρισα πισω(αρχικη συσκευασια,τακτοποιημενα ολα) στο e-shop και μου ειπαν θα εχετε μια μειωση 10 η 20% δεν εβγαλα κιχ κ τους ειπα κ ευχαριστω(2-3ευρω χασουρα).

 

Κ συμφωνω με αυτου του μικρου ειδους χασουρα οταν το προιον ειναι αριστο απλα εσενα τελικα δεν σε βολεψε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα παιδια. Καταχρας ευχαριστω ολους για της απαντησεις σας. Λοιπον εχω μιλησει με e-shop.gr και μου ειπανε να το παω απο εκει να το αφησω. Κατα πασα πιθανοτητα θα γινει πιστωση και οχι επιστροφη χρηματων στο χερι. Η πιστωση θα ειναι μικροτερη απο την αξια αγορας λογου οτι εχει ανοιχθει  η συσκευασια. Θα το παω τωρα το απογευμα και θα σας ενημερωσω.

Ακομα το ελεγχουν στο eshop αραγε ή μας εγραψε ο ts :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα να απαντησω και εγω στο θεμα της επιστροφης.

Προσφατα πηρα μια οθονη arrieli η οποια ηταν αχρηστη σα μοντελο,αλλα απο stock house.

Μου προτειναν πιστωτικο,ζητησα επιστροφη και σε μερικες ημερες ειχα τα λεφτα στην τραπεζα στο ακεραιο.

Το αρνητικο ηταν οτι δεν πηρα ειδοποιηση για την πιστωση στο λογαριασμο μου.

Τωρα με αυτα που κανουν πολλοι ελληναρες,ειναι λογικο να μας κοψουν σιγα σιγα ολοι οι πωλητες του ebay και καλα θα μας κανουν.

αλλα 400 χρονια και μερικα μνημονια ακομα,οχι για συμμορφωση,αλλα για τιμωρια.

ευχομαι να εκλειψει το ειδος μας.

Πολλά ψυχολογικά όμως....αυτομαστίγωμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

 

Θα κάνω για λίγο το συνήγορο του διαβόλου με ένα απλό παράδειγμα αγοράς/επιστροφής για να δούμε πως κάποιος από εμάς θα έβλεπε ένα περιστατικό επιστροφής ως αγοραστής (Υποθέτω ότι το μαγαζί ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψει το ποσό αγοράς στο ακέραιο):

 

 

Α. Πελάτης Χ λοιπόν πάει και αγοράζει από μαγαζί ένα Kingston Ram Module.

 

B. Ο πελάτης δοκιμάζει την μνήμη και βλέπει ότι έκανε λάθος και επιστρέφει την μνήμη < 14 Ημερών.

 

Γ. Το μαγαζί επιστρέφει το ποσό στο ακέραιο και επαναφέρει το προϊόν στο διαθέσιμο stock του.

 

(Θέμα: Ως γνωστό τα κουτάκια Ram της Kingston έχουν ιριδίζουσα ταινία ασφαλείας. Από την στιγμή που απασφαλίζετε είναι αδύνατον να σφραγιστεί ξανά).

 

Δ. Εμείς παραγγέλνουμε ένα Kingston Ram Module και πάμε στο μαγαζί για παραλαβή.

 

Ε. Φτάνουμε στο μαγαζί και μας παραδίδουν την αποσφραγισμένη μνήμη…

 

 

Πιστεύω ότι σε αυτό το σημείο κανένας από εμάς δεν θα δεχόταν το προϊόν ως καινούργιο και προς παραλαβή, με 1000 σενάρια να τρέχουν στο μυαλό μας (Το μαγαζί έβγαλε την μνήμη από αναβαθμισμένο PC, Κάποιος την χρησιμοποίησε εκτός προδιαγραφών και την επέστρεψε φοβούμενος πιθανή μελλοντική βλάβη κ.τ.λ)

 

Το γεγονός είναι ότι από την στιγμή που μία συσκευασία είναι σφραγισμένη με τέτοιο τρόπο ώστε η επανασφράγιση είναι αδύνατη από το μαγαζί, το προϊόν είναι αδύνατον να πουληθεί ως  καινούργιο γι’ αυτό και παρακρατούν ένα 10% ~ 20%. Για οποιοδήποτε άλλη συσκευάσια που δεν είναι σφραγισμένη με ταινία ασφαλείας / σελοφάν, το μαγαζί θα πρέπει να επιστρέψει το 100% του κόστους αγοράς στον πελάτη.

 

Βέβαια... το παραπάνω συμβάν δεν αποκλείει το μαγαζί να πουλήσει την μνήμη ξανά ως καινούργια (χρεώνοντας το πλήρες ποσό) από την στιγμή που θα γινόταν μέρος μίας παραγγελίας ενός νέου PC οπότε.... πιασ' τ' αυγό και κούρευτο!

Επεξ/σία από skapodis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ομως εισαι λαθος στο παραπανω σκεπτικο(κατα ενα μερος) για ενα και μονο λογο που εχει συμβει απειρες φορες με το eshop και το site του.

 

Θελω λοιπον εγω να αγορασω 1 στικακι kingston μνημης ram που βλεπω στο site και γραφει οτι εχει ταχυτητες 2400 και CL10(με xmp profile)

Οταν ομως εγω τις βαζω στο συστημα διαπιστωνω οτι οι μνημες ειναι στην ουσια 1866 αρες και αρα το eshop ειχε λαθος στοιχεια στο site για αυτες που εστειλε(τυχαιο το παραδειγμα αλλα ελπιζω να καταλαβαινετε το σκεπτικο μου).

 

Σε αυτη την περιπτωση τι φταιει ο πελατης για αυτο?Δεν οφειλει να τις επιστρεψει και να παρει ολο το ποσο πισω?

 

Επισης προφανως και εχουν σκεφτει εδω και καιρο τα καταστηματα/πωλητες για τα ενδεχομενα επιστροφων δεν μπαινει μεσα το καταστημα. Τις στελνει πισω στον κατασκευαστη αν ειναι τις μνημες.

 

Και οσον αφορα αυτο

 

Πιστεύω ότι σε αυτό το σημείο κανένας από εμάς δεν θα δεχόταν το προϊόν ως καινούργιο και προς παραλαβή

Δεν καταλαβες αγαπητε. Δεν ειναι το θεμα να δεχτεις ή οχι ανοιγμενο προιον. Αν τους ριξεις καταγγελια οτι μαγαζι πουλαει ανοιγμενα προιοντα για καινουργια,να δεις τι τουμπες θα κανει το καταστημα μετα με τα προστιμα που θα φαει.

 

Δυστηχως στην Ελλαδα εχουμε ξεχασει εδω και καιρο τι ρολο βαραμε σαν πελατες και τα δικαιωματα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oταν ο νομος επιτρπει στον καταναλωτη να επιστρέψει ανοιγμένο προϊόν επιτρεπει και στο καταστημα να το ξαναπουλησει.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΡΑΣΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ.Επισεις μην ξανακουσω κανεναν να παραπονιέται για ανοιγμενη συσκευασια γιατι τοτε το ban δε βλεπω να το γλυτονω.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...