Προς το περιεχόμενο

Επενδύσεις 34 δισ. ευρώ της Volkswagen για πρωτιά στην ηλεκτροκίνηση από το 2025


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα επενδυτικό πλάνο 34 δισ. ευρώ ενέκρινε η Volkswagen, με στόχο να γίνει ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, με κριτήριο τον αριθμό πωλήσεων, θα χρησιμοποιήσει τις επενδύσεις έως το τέλος του 2022, σε τεχνολογίες ηλεκτρικών Ι.Χ. και αυτόνομης οδήγησης, όπως επίσης και σε νέες υπηρεσίες.

 

Σκοπός της εταιρείας είναι να γίνει το Νο1 στην ηλεκτροκίνηση από το 2025, για την επίτευξη του οποίου θα δαπανήσει μεγαλύτερο ποσό από αυτό που είχε αναφέρει πριν από δύο μήνες, όταν είχε μιλήσει για επενδύσεις 20 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση και τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, μέχρι το 2030.

 

Μέχρι την ανακάλυψη του σκανδάλου παραποίησης των εκπομπών των ντιζελοκίνητων μοντέλων της, η Volkswagen έκανε διερευνητικές κινήσεις στην κατηγορία των ηλεκτρικών Ι.Χ. και των αυτόνομων οχημάτων.

 

Με το ξέσπασμα του σκανδάλου όμως, και τα κινεζικά μέτρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, η εταιρεία έχει πλέον θέσει φιλόδοξους στόχους και στους δύο τομείς. Έτσι, για παράδειγμα, έχει δεσμευθεί πως από το 2030 θα διαθέτει μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε ένα από τα 300 μοντέλα του ομίλου.

 

Link.png Site: Reuters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όχι hybrid diesel + batteries?

Γιατί τα υβριδικά είναι σαν να έχεις γυναίκα και γκόμενα μαζί. Καλό είναι για χαβαλέ αλλά δεν έχει μέλλον.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτο που ειπε ο Ελον Μασκ,  οτι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα γινόταν ετσι και αλλιως,  και ο ίδιος  θα θεωρούσε τον εαυτό του επιτυχημένο,  αν επηρεάζε να συμβει 20 χρονια νωρίτερα,  νομίζω το εχει πετυχει ηδη.. 

Πριν την τεσλα ουδης ασχουνταν σοβαρα. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Tesla τους έβαλε όλους πίσω στο σχεδιαστικό δωμάτιο. Καλά την είχαν βρει τη συνταγή εδώ κ μια δεκαετία σχεδόν: 

(Σμίκρυνση του κινητήρα + Τούρμπο - κύλινδρος). Τους χάλασε τη μαγιά ο Elon και τρέχουν όλοι σαν αφηνιασμένοι μπας κ βγάλουν καμία καινοτομία. 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτά αυτά πάνε σε μίζες για να αγοράσουν όλοι τα σαπακια τους. Χρόνια τωρα ξέρουμε για την "ανώτερη" γερμανική τεχνολογία. Φτιάχνουν μια μετριότητα και "επενδύουν" σε μίζες για να περάσουν όλα τα τεστ σαν καλά.

Άρεια τεχνολογία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λεφτά αυτά πάνε σε μίζες για να αγοράσουν όλοι τα σαπακια τους. Χρόνια τωρα ξέρουμε για την "ανώτερη" γερμανική τεχνολογία. Φτιάχνουν μια μετριότητα και "επενδύουν" σε μίζες για να περάσουν όλα τα τεστ σαν καλά.

Άρεια τεχνολογία.

Τα λεω εδω και χρονια αυτα ακόμη και προ κρίσης πριν γίνει της μόδας το "κακοί" Γερμανοί. Ξέρεις τι μου έλεγαν ότι δεν ξέρω απο αυτοκίνητα όταν τους επισήμαινα οτι πχ το πασσατ φοραγε ουσιαστικά τον ίδιο κινητήρα σχεδόν 20 χρονια! Γερμανική υπεροχη μου έλεγαν! Υπερμηχανολογημενη αηδία τους έλεγα εγώ την αξιοπιστία των BMW κτλ κτλ. Έβριζαν τα κορεάτικα την δεκαετία του 90 οτι είναι σαπακια ενώ είχαν τα ίδια αστέρια στο ncap με την αντίστοιχη BMW. Δεν πειράζει η έλλειψη χρημάτων σε οδηγεί σε πιο προσεγμένες επιλογές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...