Προς το περιεχόμενο

Directx

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.264
  • ΜΕΛΟΣ

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    www.youtube.com/@xdirgr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Ενδιαφέροντα
    Programming

Πρόσφατες Επισκέψεις

8.155 προβολές προφίλ

Directx's Achievements

  1. Συνεργάστηκαν με τις διωκτικές αρχές συμβάλλοντας στις έρευνες εναντίον του πρώην αφεντικού τους με αντάλλαγμα ευνοϊκότερη αντιμετώπιση από τις δικαστικές αρχές αργότερα, οπότε εικάζω πως θα πέσουν στα μαλακά..
  2. Επειδή δεν επρόκειτο για βίαιο έγκλημα, με καλή διαγωγή, παρακολούθηση προγραμμάτων επανένταξης και λόγο προτέρου έντιμου βίου η ποινή του μπορεί να μειωθεί από 40% (15 χρόνια) έως 50% (12,5 χρόνια) από ότι διάβασα εδώ.
  3. Πρόκειται για μια σοβαρή, σκοτεινή, δαιδαλώδης ιστορία κατασκοπίας με ενδεχόμενες πολιτικές προεκτάσεις τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, η έρευνα της οποίας τρέχει εδώ και πολύ καιρό. Συνεπώς η τρέχουσα εξέλιξη θεωρείται αναμενόμενη για όσους παρακολουθούν το θέμα. Επιχειρησιακά, το εν λόγο λογισμικό (από όσο συμπεραίνω) θεωρείται κατώτερο άλλων γνωστότερων εφαρμογών (όπως το Pegasus της NSO) αλλά οπωσδήποτε εξαιρετικά επικίνδυνο αν εγκατασταθεί στην συσκευή του "στόχου". Τεχνικά τώρα, οι εφαρμογές αυτές εκμεταλλεύονται, τουλάχιστον στο Android OS, κατά κύριο λόγο τις υπηρεσίες του Accessibility API που προσφέρει το Λ.Σ. επιτρέποντας τους πλήρη έλεγχο στο σύνολο των υπηρεσιών της συσκευής. Το τεχνικά ενδιαφέρον σημείο σε αυτά τα λογισμικά είναι η διαδικασία εγκατάστασης τους, αν δηλαδή απαιτείται κάποια ενέργεια από τον χρήστη (στόχο) κατά την εγκατάσταση (click to install) ή αν μπορεί να γίνει αθόρυβα, δηλαδή δίχως να χρειαστεί οιανδήποτε ενέργεια από τον χρήστη (zero-click install) και ακολούθως η πλήρης απόκρυψη τους από το ίδιο το Λ.Σ. της συσκευής. Τα τελευταία χαρακτηριστικά είναι και τα πλέον επιθυμητά για ευνόητους λόγους και επιτυγχάνονται μέσω τις εκμετάλλευσης διαφόρων σφαλμάτων (συνήθως συνδυαστικά) του Λ.Σ. της συσκευής του "στόχου" ή κάποιων σημαντικών υπηρεσιών & εφαρμογών του (όπως πχ. του Apple iMessage). Οι μεγάλοι παίκτες αυτού του χώρου συνήθως διαθέτουν ομάδες R&D για εύρεση αγνώστων σφαλμάτων (zero-date exploits) στα Λ.Σ. που επιτρέπουν την αθόρυβη εγκατάσταση των εφαρμογών τους. Αν τώρα το R&D δεν βρει κάτι, δεν είναι λίγες οι φορές που λέγεται ότι "ψωνίζουν" την γνώση αυτών των σφαλμάτων από τρίτους προγραμματιστές (hackers, ερευνητές ασφαλείας κλπ) για μεγάλα ποσά.. Μόνη λύση άμυνας απέναντι τους είναι η ενημέρωση του χρήστη , η προσοχή κατά την χρήση της συσκευής , η τακτική ενημέρωση του Λ.Σ. και των υπηρεσιών / εφαρμογών του και να μην λησμονεί κανείς ότι "τα σημαντικά δεν λέγονται από το τηλέφωνο [ή οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή]" 😉
  4. Έχοντας δουλέψει και προγραμματίσει (μέχρι και σήμερα για κάποια προσωπικά projects..) τόσο την AMIGA όσο και τα PC εκείνης της περιόδου μπορώ να πω ότι την AMIGA θα πρέπει να την αξιολογήσουμε εντός του ιστορικού πλαισίου στο οποίο κυκλοφόρησε, δηλαδή ως έναν υπολογιστή που έκανε το ντεμπούτο του το 1985. Εκείνη την χρονική στιγμή η τεχνολογία που προσέφερε ήταν περίπου 5 με 7 χρόνια μπροστά από ότι είχε να προσφέρει ο ανταγωνισμός, δηλαδή ο ATARI, τα IBM PC (συμβατά κλπ), ο Apple Macintosh και φυσικά οι 8-bit οικιακοί υπολογιστές. Η δε τιμή της ήταν αρκετά ανταγωνιστική πάντα συγκρινόμενη με τα IBM PC (πχ. 286) εκείνης της περιόδου ειδικά όταν ερχόντουσαν εξοπλισμένα με πολύ ακριβό hardware που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τις δυνατότητες της σε εικόνα, ήχο και λειτουργικό σύστημα. Με την κυκλοφορία της Amiga 500 το 1987 για πρώτη φορά ο οικιακός χρήστης είχε πρόσβαση σε hardware, software και OS που για τις δυνατότητες που πρόσφερε συνολικά (πακέτο) θα έπρεπε να ξοδέψει σχεδόν απαγορευτικά ποσά σε άλλες πλατφόρμες όπως ο Macintosh ή το PC. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι η συγκεκριμένη έκδοση της AMIGA (η 500αρα) μετατράπηκε μέσα σε ένα εύλογο διάστημα ως η πλέον αναγνωρίσιμη έκδοση αυτής της πλατφόρμα και best-seller είτε ως μηχάνημα επαγγελματικής χρήσης (λιγότερο) είτε ως παιχνιδομηχανή (περισσότερο). Για εμένα το τέλος της AMIGA ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του '90 όταν το κόστος των 386 με το τυπικό configuration της εποχής (2 ή 4MB RAM, 80MB HDD, VGA/SVGA, Sound Blaster/Ad Lib συμβατή, MS-DOS/Windows 3.1) αρχίζει σταδιακά να περιορίζεται σε λογικότερα πλαίσια -ειδικά από το 1993-94 αρχίζει και γίνεται δειλά, δειλά περισσότερο προσιτός και ο "πολύς" τότε 486. Εκείνη την χρονική περίοδο το hardware της Amiga αφενός δείχνει πλέον την ηλικία του και αφετέρου η ανταγωνιστική πλατφόρμα των PC είναι πλέον περισσότερο προσιτή στους καταναλωτές. Οι σπασμωδικές προσπάθειες της Commodore να ανανεώσει το hardware της πλατφόρμας , κάπου μεταξύ 1992 και 1993 με την κυκλοφορία πχ. της Amiga 1200 και του AGA chipset ήταν ατελέσφορες καθώς όπως προανέφερα τα PC προσέφεραν με λίγα παραπάνω χρήματα πλέον, περισσότερα πχ. γρήγορη CPU , σκληρό δίσκο (HDD). Το επίσημο φινάλε για την Amiga θα έρθει το 1994 με την χρεωκοπία της Commodore αποτέλεσμα σωρείας επιχειρηματικών λαθών, κακοδιαχείρισης αλλά και της καθολικής πλέον αποδοχής των PC/Wintel υπολογιστών. ΥΓ. - Το hardware της Amiga εξ αρχής ήταν σχεδιασμένο και βελτιστοποιημένο για 2D γραφικά , ούτε οι επεξεργαστές της (οικογένεια Motorola 68000, 68020 κλπ) είχαν την υπολογιστή ικανότητα να ανταπεξέλθουν στα 3D γραφικά των νέων παιχνιδιών όπως του Doom , ούτε η κάρτα γραφικών της.. αλλά ούτως ή άλλως είναι η περίοδος που η Commodore ήταν υπό διάλυση. - Για όσους ενδιαφέροντες περισσότερο για την AMIGA σας προτρέπω να διαβάσετε το 'The Future Was Here' ένα βιβλίο ιστορική αναδρομή για αυτό το υπέροχο μηχάνημα των '80s από τις εκδόσεις του MIT. ... α! και χρόνια πολλά DOOM
  5. Πάντως η AMIGA χρησιμοποιήθηκε για πάρα πολλά χρόνια (μέχρι το 2006 περίπου) σε διάφορες αποστολές της NASA και τους contractors της ως σύστημα ελέγχου για τις απογειώσεις διαφορών διαστημοσυσκευών έως και διαστημικών λεωφορείων από το Cape Canaveral. Δεν το λες και "λίγο"... ΥΓ. Η εμπάθεια των PC users προς την AMIGA είναι τουλάχιστον γελοία μετά από τόσα χρόνια και αφού ο πόλεμος τελείωσε με νικητές τους πρώτους .. αν και σήμερα τα PC μοιάζουν πολύ περισσότερο με MAC / AMIGA ... LoL
  6. Δεν νομίζω ότι λέμε κάτι διαφορετικό. Η ΠΛΗ12 δρα ως κόφτης σχεδόν από "κτίσεως κόσμου" στην ΠΛΗ του ΕΑΠ και τούτο είναι γνωστό "στους παροικούντες της Ιερουσαλήμ" επειδή τα μαθηματικά που ακολουθούν στις επόμενες Θ.Ε. είναι περισσότερο απαιτητικά. Συνεπώς αν κάποιος τα βρει μπαστούνια για μεγάλο διάστημα στην ΠΛΗ12 , δεν έχει νόημα να εθελοτυφλεί όπερ να πετά τα λεφτά του στο διηνεκές. Βέβαια περί ορέξεως …
  7. Απαντώ λίγο αργά (:-D) και η απάντηση μου αφορά την ΠΛΗ του ΕΑΠ (και μόνο). Από προσωπική εμπειρία λοιπόν θα έλεγα ότι αν δεν το έχεις καθόλου με τα μαθηματικά ίσως θα ήταν καλύτερο να μην ασχοληθείς με την ΠΛΗ ή για να μην είμαι κάθετα αρνητικός - αν θες να δοκιμάσεις τουλάχιστον ξεκινά κατευθείαν με την Θεματική Ενότητα ΠΛΗ12 για να δεις εξ αρχής αν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα μαθηματικά του πρώτου έτους. Αν μπορείς , έχεις καλές πιθανότητες να ολοκληρώσεις τις σπουδές σου , αν όχι μην εγκαταλείψεις αμέσως , δοκίμασε και μια δεύτερη φορά , αν πάλι δεν τα καταφέρεις , ε τότε μην πετάς τα λεφτά σου τζάμπα.. είναι κρίμα και ίσως αν όλοι κάναμε το ίδιο εξ αρχής να είχε υποχρεωθεί και το ΕΑΠ να βελτιώσει την ύλη της ΠΛΗ του, τα συγγράμματα της και γενικά την νοοτροπία της σε διάφορα θέματα... Όπως και να έχει , καλή τύχη.
  8. Ίσως αν προσέξεις τις εγκοπές για την κάμερα και την θέση του LED flash που υπάρχουν στο καμένο καπάκι της συσκευής , όπως αυτές προβάλλονται στο επίμαχο βίντεο (@ 01:29) και ακολούθως κάνεις μια αναζήτηση στο δίκτυο, ενδεχομένος να βρεις ποίο μοντέλο (ή μοντέλα) και κατασκευαστής (ή κατασκευαστές) μπορεί να παράγουν συσκευές που μοιάζουν με δ' αύτο .. Επειδή όμως ουδείς μπορεί να είναι σίγουρος 100% , ονόματα δεν μπορούν να λεχθούν.-
  9. Μπορείς αν με το time-stamp εννοείς "σφραγίδα ημερομηνίας" αλλά θα πρέπει να το προσθέσεις ως αυτοκόλλητο στην φωτογραφία , χειροκίνητα --η ημερομηνία όμως συμπληρώνεται αυτόματα από την standard εφαρμογή επεξεργασίας εικόνας της συσκευής (έκδοση 3.0.25.37 για προγενέστερες δεν γνωρίζω) με βάση τα στοιχεία του αρχείου εισόδου. Επειδή είναι ένα ελάχιστα γνωστό feature των πρόσφατων Samsung εξηγώ.. Η παραπάνω διαδικασία πράγματι, δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση καθώς απαιτεί πολλαπλά βήματα , οπότε λέγεται ότι στην επόμενη μεγάλη αναθεώρηση του One UI (5.0) θα απλοποιηθεί ώστε η "σφραγίδα ημερομηνίας" να εισάγεται (όταν ζητηθεί) άμεσα στις φωτογραφίες της συσκευής καθώς ως feature είναι μάλλον δημοφιλές.. ΥΓ. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με το iPhone vs Android, iPhone vs Samsung, iPhone vs the-world , δεν ασχολούμαι με iPhone , όσοι ασχολείστε καλά κάνετε , αυτά
  10. Πάνε πάρα πολλά χρόνια που είχα ασχοληθεί με προγραμματισμό σειριακών θυρών και επικοινωνία με MODEM και μετέπειτα με κινητά τηλέφωνα , που τον καιρό εκείνο ('90s - 2000s) υποστήριζαν για τις βασικές αλλά και επεκταμένες λειτουργίες (πχ. ανάγνωση καταλόγου, SMS κλπ) τους εντολές AT. Η λύση που είχα επιλέξει για ένα utility με το οποίο τραβούσα τα SMS από την συσκευή μου (ΝΟΚΙΑ του 1999-2000 μέσω COM/IrDA για την ακρίβεια) ήταν η εκ των προτέρων δήλωση της θύρας COM μαζί με τις ρυθμίσεις της (αν θυμάμαι καλά, ταχύτητα, stop-bits, parity κλπ) ως παραμέτρους της εφαρμογής (ήταν εφαρμογή κονσόλας , no GUI). Συνεπώς , από την ανωτέρω (επί του πρακτέου) παλαιά εμπειρία , προτείνω να αποθηκεύεις την δήλωση της COM μαζί με τις όποιες ρυθμίσεις της στην εφαρμογή σου και να τις τραβάς όποτε χρειάζεται δίχως πολλά - πολλά , αν αυτό δεν είναι εφικτό προτιμώ την 2η λύση. ΥΓ. Αν θυμάμαι καλά, υπάρχουν κάποιες AT εντολές που επιστρέφουν το Vendor ID του MODEM μέσω της COM δίχως να επηρεάζουν το ενεργό MODEM profile (configuration κλπ) οπότε ίσως σε εξυπηρετήσουν..
  11. Άμα το κάνεις αυτό, σε βλέπω με 300€ στο χέρι στο τέλος του μήνα 😛 Τέσπα, είτε ρίχνεις το Quality of life σου και δίνεις 600€ οπότε κόβεις αναγκαστικά από αλλού ( 😕 ), είτε συμβιβάζεσαι με ένα λιγότερο ικανοποιητικό , φθηνότερο ακίνητο ("απλώνεις τα πόδια σου μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα σου") , είτε μένεις στην παρούσα κατάσταση (και ίσως ρίχνεις κάποια λεφτά να βελτιώσεις το "υπόγειο") δεν βλέπω άλλη λύση. . . Όπως και να έχει , συνέχισε να ψάχνεις , ρώτα και γνωστούς σου κλπ καμία φορά υπάρχουν ευκαιρίες εκτός δικτύου. Καλή τύχη!
  12. Η είσοδος που όρισες δεν μπορεί να λυθεί στο επιτρεπτό διάστημα τιμών καθώς αν αθροίσεις τα (100+200+300+333+250) εξ’ αρχής λαμβάνεις αποτέλεσμα εκτός του μέγιστου επιτρεπτού ορίου δηλαδή 1183. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει ώστε να διευκολυνθείς σε κάποιες περιπτώσεις , είναι η δυνατότητα μηδενικού πολλαπλασιαστή που έχει ως αποτέλεσμα όμως την (έμμεση) διαγραφή κάποιας ή κάποιων ποσοτήτων (καθώς ποσότητα x 0 = 0). Εναλλακτικά θα μπορούσε να αλλάζει ο αριθμός ποσοτήτων που ως τώρα θεωρείται σταθερός ή ότι μπορεί μια ποσότητα να διαγραφτεί. Συνεπώς η συνάρτηση πλέον ξεκινά την αναζήτηση επιθυμητών συνδυασμών από πολλαπλασιαστή μηδέν έως MaxMultiplier εν γνώσει της ότι για ορισμένες λύσεις κάποιες ποσότητες θα μηδενιστούν.. ΥΓ. Σχετικά τώρα με τις εισόδους [100] ή [333] ή [100, 300] και η προηγούμενη έκδοση (v3) έδινε αναμενόμενα αποτελέσματα , απλά τώρα λαμβάνεις και ένα εξτρά που είναι με πολλαπλασιαστή ..μηδέν (δηλαδή εκτός μια ποσότητα)
  13. Μπορείς να ορίσεις την μέγιστη τιμή των πολλαπλασιαστών στην είσοδο της συνάρτησης (MaxMultiplier ) από 9 που ήταν πριν (τυχαία επιλεχθείσα τιμή για τις αρχικές ανάγκες του θέματος) πχ σε 10 κοκ. Επίσης πλέον μπορείς να ορίσεις διαφορετική συνθήκη στόχου όπου αντί για την ισότητα == TargetValue ορίζεις ένα αποδεκτό πεδίο τιμών πχ. Sum >= TargetValueMin && Sum <= TargetValueMax κλπ.. Συνεπώς η νέα μορφή εισόδου της συνάρτησης Solver είναι : function Solver(Quantity, TargetValueMin, TargetValueMax, MaxMultiplier) Καλή συνέχεια.
  14. Σωστά , ο κώδικας διακόπτει πάντα στην πρώτη λύση , ο ακόλουθος κώδικας συνεχίζει την αναζήτηση και για άλλες λύσεις τις οποίες προσθέτει στο αλφαριθμητικό 'strResult' και τελικά "εκτυπώνει" στην σελίδα.. Ελπίζω να σε βοηθήσει κάπως , καλή συνέχεια!
  15. Καλησπέρα, δυστυχώς ασχολούμαι σπάνια με Javascript / Web Programming παρόλα αυτά από περιέργεια δοκίμασα να κάνω ένα quick & dirty port τον αρχικό κώδικα μου σε Javascript ώστε να τρέχει σε browsers (το δοκίμασα σε FireFox και Edge) , ιδού λοιπόν.. ΥΓ. Όπως πάντα μπορεί να υπάρχουν προβλήματα ή άλλες αβλεψίες (ειδικά με μια γλώσσα που δεν ασχολούμαι συστηματικά) και φυσικά ουδεμία υποστήριξη. Καλή συνέχεια!
  • Δημιουργία νέου...