Σύμφωνα με μία νέα αναφορά της The Wall Street Journal, οι καθυστερήσεις στην φημολογούμενη εδώ και πολύ καιρό υπηρεσία TV της Apple, οφείλονται κατά πρώτο λόγο στις άνευ προηγουμένου απαιτήσεις της εταιρείας και στις παράτολμες τακτικές διαπραγμάτευσης με την τηλεοπτική βιομηχανία.

Όπως αναφέρεται στο σχετικό άρθρο της The Wall Street Journal, οι συζητήσεις μεταξύ της Apple και των μεγαλύτερων μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας όπως των CBS, 21 Century Fox και Disney δεν έβγαλαν πουθενά μετά τις απαιτήσεις του αφεντικού του περιεχομένου της Αμερικάνικης εταιρείας, Eddy Cue να πληρώνει η Apple ένα σταθερό μηνιαίο ποσό ανά θεατή για αρκετά συναπτά έτη, πηγαίνοντας ενάντια στις ετήσιες αυξήσεις που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βασίζονται για να αυξήσουν τα έσοδα τους.

 

Τα τελευταία 16 χρόνια, η Apple έχει κυριαρχήσει σε κάθε τομέα της βιομηχανίας που αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί, αλλά οι τακτικές που ενδεχομένως να δούλεψαν στις περιπτώσεις της μουσικής βιομηχανίας ή της βιομηχανίας της κινητής φαίνεται να βρίσκουν τοίχο όταν πρόκειται για τις επιχειρήσεις που ελέγχουν τα κανάλια που η Apple χρειάζεται για να προσφέρει μία over-the-top υπηρεσία TV. Σύμφωνα με την αναφορά που είδε το φως της δημοσιότητας, τα στελέχη των μέσων ενημέρωσης δεν εκτίμησαν το στυλ διαπραγμάτευσης του Eddy Cue, με ένα από αυτά τα στελέχη να δηλώνει στην The Wall Street Journal ότι η προσέγγιση της Apple θα μπορούσε να συνοψιστεί σε μία φράση: “Είμαστε η Apple”.

 

Από το 2009 γνωρίζουμε ότι η Apple προσπαθεί να λειτουργήσει μία υπηρεσία TV, αλλά μάταια. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Time Warner Cable και Comcast απέρριψαν την πρόταση της Apple για πληρωμή $10 τον μήνα ανά συνδρομητή, για να τρέχουν οι υπηρεσίες τους μέσω του Apple TV. Η Apple επίσης δεν ήθελε να μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικές με το περιβάλλον χρήσης της με τις υπόλοιπες εταιρείες, με εκπρόσωπο της Apple να λέει στην Time Warner Cable ότι θα είναι “καλύτερο από οτιδήποτε είχατε ποτέ”. Η Apple ζήτησε πλήρεις on-demand σεζόν δημοφιλών τηλεοπτικών σειρών καθώς και έγκριση για ένα cloud-based DVR που θα επέτρεπε στους χρήστες να υπερπηδούν τα διαφημιστικά σποτ στα επεισόδια των τηλεοπτικών πρεμιέρων, πράγματα που δεν ευχαρίστησαν ούτε στο ελάχιστον τους διαφημιζόμενους που βεβαίως επενδύουν πολλά χρήματα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους.

 

Σήμερα, η Apple ακολουθεί μία ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση σε ότι αφορά το Apple TV. Η εταιρεία έχει κάνει κινήσεις για πρωτότυπο πρόγραμμα ενώ επιτρέπει στους τηλεοπτικούς παρόχους να δημιουργούν τις δικές τους εφαρμογές για το set-top box της, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις με στελέχη τους για να εισέλθουν στο παιχνίδι του premium περιεχομένου, προσφέροντας περιεχόμενου επιπέδου Netflix στο κατάστημα iTunes. Αν και οι τελευταίες εξελίξεις αποτελούν πρόοδο, αν η τακτική της Apple στις διαπραγματεύσεις ήταν άλλη, ενδεχομένως το αποτέλεσμα να ήταν πολύ διαφορετικό από το σημερινό.

 

Link.png Site: TheVerge