Συγκεκριμένα γίνεται λόγος για τον τρόπο με τον οποίο η Apple διαφημίζει το επί πληρωμή πακέτο επέκτασης εγγύησης, καθώς αναφέρει ότι παρέχει ένα χρόνο εγγύηση στα προϊόντα της, αλλά δε διαφημίζει επαρκώς το δικαίωμα του καταναλωτή για τουλάχιστον διετή κάλυψη. Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία οι καταναλωτές είναι προστατευμένοι μέχρι και δύο χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος τους, ενώ είναι στην ευχέρεια της εταιρείας να προσφέρει την κάλυψη αυτή χωρίς επιπλέον κόστος.
Όσον αφορά τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης η Apple τονίζει ξεκάθαρα τις υπηρεσίες τις και στα 27 κράτη μέλη. Για παράδειγμα η αντίστοιχη ιστοσελίδα της εταιρείας στο Λουξεμβούργο ενσωματώνει ευδιάκριτα γραφικά στο επάνω μέρος της, κάνοντας λόγο για την βασική εγγύηση αλλά και για τα πακέτα επέκτασης που προσφέρει. Καθώς δεν υπάρχουν τα γραφικά που να υποδεικνύουν τις οδηγίες της ΕΕ, η κατανόηση της γλώσσας καθιστά πιο δύσκολη την ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με το δωρεάν πρόγραμμα. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο η Apple κατέβαλε το ποσό των 900.000 ευρώ για τις τακτικές της στην Ιταλία.
Site: techradar.com
ΣΧΟΛΙΑ (84)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση