Αυτή η βασική δεξιότητα -μία απολύτως απαραίτητη δεξιότητα για τα στελέχη της Apple- είναι κάτι που φαίνεται να βγαίνει αβίαστα κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων που παραχωρούν σε Μέσα Ενημέρωσης, όπου τόσο ο Tim Cook όσο και συνάδελφοί του διατυπώνουν απαντήσεις με προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η πρόσφατη μακροσκελή και μεγάλης έκτασης συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό GQ. Στη συνέντευξη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple κατάφερε να μιλήσει για την επαυξημένη πραγματικότητα (AR ή Augmented Reality) χωρίς να αφήσει να εννοηθεί το παραμικρό σχετικά με την πρόθεση της εταιρείας να κυκλοφορήσει κάποιο προϊόν επαυξημένης ή μικτής πραγματικότητας (Mixed Reality, συνδυάζει στοιχεία επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας), κάτι που είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα γίνει μέσα στη χρονιά. Οι απαντήσεις του ωστόσο στις ερωτήσεις του GQ μας δίνουν μία εικόνα για το πως η εταιρεία προσεγγίζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία και γιατί ο Tim Cook πιστεύει ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο στο μέλλον. Σχετικά με το θέμα της επαυξημένης πραγματικότητας (AR), τα ψηφιακά χαρακτηριστικά της οποίας επικαλύπτουν μία προβολή του πραγματικού κόσμου (π.χ. μπορούν να εμφανίζονται αιωρούμενα βέλη σήμανσης/πλοήγησης στα γυαλιά που φορά καθώς ο χρήστης κινείται με το ποδήλατο στο δρόμο ή να εμφανίζεται κείμενο μετάφρασης καθώς συνομιλεί με κάποιον που μιλά διαφορετική γλώσσα) ο Tim Cook είπε: «Η ιδέα ότι θα μπορούσατε να επικαλύψετε τον φυσικό κόσμο με στοιχεία από τον ψηφιακό κόσμο θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την επικοινωνία των ανθρώπων, τη σύνδεση των ανθρώπων». Επίσης εξηγεί ότι η επαυξημένη πραγματικότητα θα μπορούσε να «ενδυναμώσει τους ανθρώπους να επιτύχουν πράγματα που πριν δεν ήταν δυνατό να επιτύχουν» ανοίγοντας το δρόμο για πρόσθετες δυνατότητες ενίσχυσης της συνεργατικότητας, επιτρέποντας για παράδειγμα σε δύο συντελεστές να «εμφανίσουν κάτι ψηφιακά για να το δουν και να αρχίσουν να συνεργάζονται σε αυτό ή και να δημιουργούν με αυτό».
Ο Tim Cook μάλιστα έφτασε ακόμη και στο σημείο να ισχυριστεί ότι ένα περιβάλλον AR «μπορεί να είναι ακόμα καλύτερο από τον πραγματικό κόσμο – το να επικαλύψεις στοιχεία εικονικού κόσμου πάνω από τον πραγματικό, (το τελικό αποτέλεσμα) μπορεί να είναι ένας ακόμα καλύτερος κόσμος». Το GQ επισημαίνει πώς, σε μια συνέντευξη που είχε παραχωρήσει πριν από αρκετά χρόνια, ο Tim Cook είχε απορρίψει την ιδέα της δημιουργίας έξυπνων γυαλιών παρόμοιας σχεδίασης με των Google Glass, περιγράφοντας την προσπάθεια της αντιπάλου εταιρείας ως μία «όχι και τόσο έξυπνη κίνηση» καθώς «οι άνθρωποι δεν θα ήθελαν πραγματικά να τα φορέσουν» και προσθέτοντας ότι: «πάντα πιστεύαμε ότι θα αποτύχει» (το συγκεκριμένο προϊόν). Από την συνέντευξη που παραχώρησε ο Tim Cook στο περιοδικό GQ, το μοναδικό πράγμα που είπε, και το οποίο ενδεχομένως δείχνει ότι η Apple εξετάζει το ενδεχόμενο να παρουσιάσει κάποιο προϊόν επαυξημένης πραγματικότητας είναι μία αναφορά που έκανε στον συνιδρυτή της Apple, Steve Jobs, ο οποίος του είχε πει να είναι ανοικτός στο να αλλάξει γνώμη «αν του παρουσιάσουν κάτι νέο που δείχνει ότι έκανε λάθος». Συνδυάστε τώρα αυτό με όσα είχε πει στην παλαιότερη συνέντευξη και ενδεχομένως έχουμε μία απάντηση…
Ο Tim Cook, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Apple το 2011, είπε ότι η παρουσίαση ενός νέου προϊόντος εξαρτάται πάντα από το αν η ηγετική του ομάδα πιστεύει ότι πρόκειται να φέρει κάτι φρέσκο στο τραπέζι. Με τον τεχνολογικό γίγαντα να φημολογείται ότι θα αποκαλύψει τα γυαλικά επαυξημένης πραγματικότητας στο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών (WWDC) τον Ιούνιο που μας έρχεται, δεν μένουν παρά λίγοι μήνες για να μάθουμε τι ιδιαίτερο έχει το ολοκαίνουριο προϊόν της Apple. Σύμφωνα με πρόσφατες φήμες και αναφορές, ο δρόμος προς την ανάπτυξη του headset ή των glasses επαυξημένης πραγματικότητας της Apple ήταν δύσκολος και γεμάτος προκλήσεις, με ορισμένα πρώην και νυν μέλη της ομάδας να έχουν αμφιβολίες για τη δυνατότητα του να επιτύχει στην αγορά. Ένας από τους φόβους είναι η φημολογούμενη τιμή των $3.000 που θα κάνει δύσκολη την αγορά του προϊόντος από τους περισσότερους πελάτες της Apple, ειδικά σε αυτή την δύσκολη για πολλούς ανθρώπους οικονομική συγκυρία. Παρόλα αυτά, λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή μηχανή μάρκετινγκ της Apple, λίγοι θα στοιχημάτιζαν ότι θα αποτύχει.
- 3
ΣΧΟΛΙΑ (43)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση