Το πρώτο τρίμηνο της Disney με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bob Iger να επιστρέφει στα ηνία πάλι της εταιρείας, δεν φαίνεται και τόσο καλό.

Η Disney ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου οικονομικού τριμήνου του 2023, αναφέροντας συνολικά 161,8 εκατομμύρια συνδρομητές του Disney+, μια μείωση 2,4 εκατομμυρίων συνδρομητών από τα 164,2 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο. Αυτή είναι η πρώτη απώλεια συνδρομητών της video streaming υπηρεσίας από την έναρξη λειτουργίας της το 2019.

Η πτώση των συνδρομητών του Disney+ οφείλεται κυρίως στη μείωση των συνδρομητών του Disney+ Hotstar. Η διεθνής υπηρεσία streaming, που είναι διαθέσιμη στην Ινδία και σε τμήματα της Νοτιοανατολικής Ασίας, σημείωσε μείωση 3,8 εκατομμυρίων συνδρομητών το προηγούμενο τρίμηνο. Στα θετικά στοιχεία είναι ότι το Disney+ κέρδισε 200.000 εγχώριους συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Τα αποτελέσματα θέτουν υπό αμφισβήτηση τον στόχο της υπηρεσίας για το 2024. Το Disney+ επιθυμεί να φτάσει τα 215 με 245 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το 2024, γεγονός που θα μπορούσε να δει τον βασιλιά του streaming Netflix, με περισσότερους από 230 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές, να χάνει το στέμμα του. Ωστόσο, φαίνεται ότι το Netflix δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα μέχρι στιγμής.

Παράλληλα, ο Iger, ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας για περικοπή 7.000 θέσεων εργασίας, ένας αριθμός που αντιστοιχεί στο 3% του εργατικού δυναμικού της Disney. Η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρείας αναδιάρθρωσης που αναμένεται να εξοικονομήσει 5,5 δισ. δολάρια τα επόμενα χρόνια, βάζοντας την υπηρεσία του Disney Plus στο δρόμο της κερδοφορίας.

Η απώλεια συνδρομητών έρχεται στον απόηχο της αύξησης της τιμής του συνδρομητικού πακέτου του Disney+ στα 11 δολάρια το μήνα, παράλληλα με τη νέα βαθμίδα με διαφημίσεις, που κοστίζει 7,99 δολάρια. Για το λόγο αυτό, οι αναλυτές ανέμεναν στην πραγματικότητα μεγαλύτερη απώλεια 3 εκατομμυρίων συνδρομητών, οπότε τα σημερινά νέα δεν είναι εντελώς άσχημα από αυτή την άποψη.

Οι άλλες υπηρεσίες streaming της Disney, το Hulu και το ESPN+, είχαν ένα αξιοπρεπές τρίμηνο, κερδίζοντας 800.000 συνδρομητές και 600.000 συνδρομητές αντίστοιχα. Το Hulu έχει πλέον 48 εκατομμύρια συνδρομητές και το ESPN+ 24,9 εκατομμύρια.

  • Sad 1