Το μέλλον της Disney βάζει τον χρήστη στο επίκεντρο της διασκέδασης.

Η Disney παρουσίασε μια νέα εταιρική δομή που χωρίζει το διαθέσιμο περιεχόμενο της εταιρίας σε τρεις ομάδες. Αυτές οι ομάδες θα είναι υπεύθυνες για την παραγωγή και παράδοση περιεχομένου τόσο για τις κινηματογραφικές αίθουσες όσο και για τις υπηρεσίες streaming της εταιρίας, με το επίκεντρο αυτής της κίνησης να είναι το Disney+. Όπως αναφέρει η Disney, η κίνηση αυτή είναι αποτέλεσμα της επιτυχίας του Disney+, όπου η αύξηση των συνδρομητών της ξεπέρασε τις προβλέψεις και τα νούμερα που είχε παραδώσει πέρυσι στους επενδυτές της.

Αφού η Disney έχει πλέον στην κατοχή της αρκετό περιεχόμενο μέσα από EPSN, ABC, Fox, Lucasfilm, Pixar, Marvel αλλά και το δικό της, με τη νέα δομή θέλει να βρει τον καλύτερο τρόπο για να το διανείμει. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Bob Chapek, δήλωσε:

Η διαχείριση της δημιουργίας περιεχομένου ξεχωριστά από τη διανομή του θα μας επιτρέψει να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και ευκίνητοι στο να δημιουργούμε το περιεχόμενο που οι καταναλωτές θέλουν περισσότεροι ενώ θα το παραδίδουμε με τον τρόπο που προτιμούν να το παρακολουθήσουν. Οι δημιουργικές μας ομάδες θα επικεντρωθούν σε ό,τι κάνουν καλύτερα, να δημιουργούν παγκόσμιας κλάσης περιεχόμενο. Η νέα ομάδα διανομής θα επικεντρωθεί στην παράδοση και τη δημιουργία εσόδων από αυτό το περιεχόμενο με τον βέλτιστο τρόπο σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Disney+, Hulu, EPSN+ αλλά και η επερχόμενη διεθνής υπηρεσία Star.

Ο πρώην πρόεδρος του τμήματος Consumer Products, Games & Publishing θα είναι αυτός που θα επιβλέπει το έργο της νέας ομάδας διανομής. Η δουλειά του θα είναι να δημιουργήσει έσοδα από όλο αυτό το περιεχόμενο. Η εταιρία έχει προγραμματίσει μια εκδήλωση για την ημέρα των επενδυτών στις 10 Δεκεμβρίου όπου θα παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά της αναφορικά με τις νέες ομάδες δημιουργίας περιεχομένου και διανομής.