Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 20 Ιουλίου στο AT&T Stadium, στο Άρλινγκτον του Τέξας

Οι προσπάθειες του Netflix να εισέλθει στο χώρο του αθλητισμού ακολουθούν νέα κατεύθυνση. Η εταιρία streaming ανακοίνωσε ότι η επόμενη προγραμματισμένη σημαντική αναμέτρηση θα είναι ένας αγώνας ανάμεσα στον Τζέικ Πολ, δημιουργό περιεχομένου στο YouTube και μετέπειτα πυγμάχο, και τον πρώην πρωταθλητή βαρέων βαρών Μάικ Τάισον, με τον αγώνα να μεταδίδεται ζωντανά στο Netflix. Η αναμέτρηση θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιουλίου, στην έδρα των Dallas Cowboys, μίας από τις μεγαλύτερες ομάδες του NFL.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της σταθερής επέκτασης των δραστηριοτήτων του Netflix στον αθλητισμό. Μέχρι στιγμής, αυτό είχε μεταφραστεί σε μια μεγάλη επένδυση στα αθλητικά ντοκιμαντέρ -ανάμεσά τους και ένα με θέμα τα πρώτα βήματα του Πολ στον κόσμο της πυγμαχίας- αλλά και τη ζωντανή μετάδοση ορισμένων αθλητικών αγώνων, ανάμεσά τους τουρνουά γκολφ και τένις. Όμως τα δύο μεγάλα (όσο και αμφιλεγόμενα) ονόματα που θα αναμετρηθούν σε ένα στάδιο 80.000 θέσεων αποτελούν ενδεχομένως το μεγαλύτερο στοίχημα του Netflix μέχρι στιγμής. Μάλιστα, το στοίχημα αυτό έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία άλλα τηλεοπτικά δίκτυα έχουν απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από την πυγμαχία.

"Είναι απίθανο αν σκεφτείς ότι στο δεύτερο επαγγελματικό αγώνα μου προκάλεσα αίσθηση επειδή έριξα νοκ άουτ το Νέιτ Ρόμπινσον, στον αγώνα που προηγήθηκε της μεγάλης αναμέτρησης της βραδιάς, με το Μάικ Τάισον", ανέφερε σε δήλωσή του ο Πολ. "Τώρα, λιγότερο από τέσσερα χρόνια αργότερα, ετοιμάζομαι να αναμετρηθώ με τον ίδιο τον Τάισον και να δω αν έχω αυτό που χρειάζεται ώστε να νικήσω έναν από τους πλέον διαβόητους αθλητές και ένα από τα μεγαλύτερα ινδάλματα στον κόσμο της πυγμαχίας".

Η είδηση καταγράφεται τη στιγμή που τα αθλητικά γεγονότα εξελίσσονται σε ολοένα και πιο σημαντική πτυχή του "πολέμου" που διεξάγεται στο χώρο του streaming. Η Apple δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο ποδόσφαιρο, καθώς πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία μετάδοσης αγώνων του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (MLS), με το ενδιαφέρον των τηλεθεατών να έχει εκτοξευτεί μετά την έλευση του Λιονέλ Μέσι στο Μαϊάμι. Μάλιστα, η εταιρία προχώρησε στην κυκλοφορία μιας αθλητικής εφαρμογής, που ακόμη βρίσκεται σε πολύ βασικό στάδιο. Την ίδια ώρα, ESPN, Warner Bros. και Fox ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία νέας υπηρεσίας μετάδοσης αθλητικού περιεχομένου (κίνηση η οποία έχει συναντήσει ορισμένες αντιδράσεις από άλλους παρόχους), ενώ η Peacock έχει καταγράψει σημαντικές επιδόσεις σε επίπεδο τηλεθέασης όταν μεταδίδει αγώνες του NFL.

  • Confused 3
  • Sad 2
  • Haha 7