Παρά τις πολλές ανησυχίες μερικών για τη διάθεση video παιχνιδιών με το μοντέλο του "πάντα - online", δηλαδή ο χρήστης να πρέπει να είναι συνεχώς συνδεδεμένος στο Internet για να παίξει, το Diablo III έγινε το παιχνίδι με τις πιο γρήγορες πωλήσεις. Η Blizzard πούλησε 3 εκατομμύρια αντίγραφα του παιχνιδιού μέσα στις πρώτες 24 ώρες της κυκλοφορίας του.

Επιπλέον η Blizzard έδωσε άλλα 1.2 εκατομμύρια αντίγραφα του Diablo III σε συνδρομητές του World of Warcraft. Οι gamers έλαβαν ένα δωρεάν αντίγραφο του Diablo III την ημέρα της κυκλοφορίας του, με κάθε ετήσια συνδρομή WoW. Ακόμη από την έναρξη διάθεσης του Diablo III έχουν πουληθεί επιπλέον 1.6 εκατομμύρια αντίτυπα, με συνολικό αριθμό τα 6.3 εκατομμύρια gamers του παιχνιδιού. Να σημειωθεί ότι τα παραπάνω στατιστικά αφορούν αποκλειστικά μεμονωμένες πωλήσεις, και δε συμπεριλαμβάνουν τους χρήστες που παίζουν το συγκεκριμένο game σε Internet καφέ. Η ιστοσελίδα του The Verge αναφέρει ότι το 40% των gamer στην Κορέα παίζουν το Diablo III.

 

Για τους περισσότερους ίσως ο αριθμός των πωλήσεων του παιχνιδιού να μην αποτέλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς όπως είχε ανακοινώσει η Blizzard, το Diablo III είχε τις περισσότερες προπαραγγελίες στην ιστορία της εταιρείας. Το Diablo III είχε κυκλοφορήσει πριν την επίσημη διάθεσή του σε κλειστές δοκιμαστικές εκδόσεις, ενώ αργότερα ένα μικρό μέρος του έγινε διαθέσιμο για όλους, για τη δοκιμή των server που θα το υποστηρίξουν. Παρ’ όλα αυτά όπως αναφέρεται υπήρξαν ορισμένα προβλήματα διαθεσιμότητας την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του game.

 

Link.png Site: techspot.com

Link.png Site: Συζήτηση στο Insomnia.gr για το Diablo III