Τα ειδησεογραφικά Wired και Bloomberg, δημοσίευσαν αναφορές σχετικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η υπηρεσία cloud gaming της Google.

Wired & Bloomberg έρχονται να ρίξουν «φως» σε ορισμένες από τις αποτυχίες της Google στην περαιτέρω ανάπτυξη του Google Stadia. Οι αναφορές έρχονται λίγες μόνο εβδομάδες μετά την ανακοίνωση της Google ότι θα κλείσει τα δικά της στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών για το Stadia.

Ένα βασικό ζήτημα που αναφέρει το Wired, είναι ότι η Google ίσως να μην επένδυσε πολύ τόσο στα δικά της στούντιο παιχνιδιών όσο και στα υποτιθέμενα σχέδια που είχε για το Stadia. Ο επικεφαλής του Stadia, Phil Harrison, είχε ανακοινώσει τα στούντιο Stadia Games and Entertainment στο συνέδριο Game Developers του 2019, όταν και η Google έκανε τα πρώτα της μεγάλα σχέδια για το Stadia. Ωστόσο, σύμφωνα με το Wired, πέρασαν αρκετοί μήνες από τότε έως ότου η Google προβεί σε προσλήψεις προγραμματιστών για τα στούντιο. Ο στόχος της Google ήταν να προσλάβει 2.000 άτομα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Όταν το Stadia κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, αρκετοί ήταν αυτοί, μαζί με τους ίδιους τους προγραμματιστές, που συμφωνούσαν ότι η τεχνολογία έμοιαζε σαν μία beta έκδοση. Αν και το Stadia λειτουργούσε, επιτρέποντας το streaming παιχνιδιών από το cloud σε υπολογιστές και smartphones, υπήρχαν αρκετές ελλείψεις αναφορικά με τις δυνατότητες που είχαν παρουσιαστεί πριν από την κυκλοφορία.

Δύο διαφορετικές πηγές ανέφεραν στο Wired ότι το Stadia «δεν ανταποκρίθηκε στις εσωτερικές προσδοκίες της εταιρίας για το 2020». Το Bloomberg συμφωνεί σε αυτούς τους ισχυρισμούς, αναφέροντας παράλληλα ότι η Google έχασε τους στόχους του Stadia τόσο στις πωλήσεις του hardware όσο και στους μηνιαίους ενεργούς χρήστες κατά εκατοντάδες χιλιάδες.

Η Google προσπάθησε να προσελκύσει χρήστες στο Stadia κάνοντας συμφωνίες αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων για τη μεταφορά σημαντικών & δημοφιλών παιχνιδιών όπως το Red Dead Redemption 2. Σύμφωνα με τον Jason Schreier, τον αρθρογράφο της αναφοράς του Bloomberg, η Google ξόδεψε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για την κάθε συμφωνία ξεχωριστά.

Προς το παρόν, το Stadia θα συνεχίσει να υφίσταται ως πλατφόρμα αν και η Google δεν θα αναπτύξει αποκλειστικά παιχνίδια για αυτό. Σε μία δημοσίευση blog, ο επικεφαλής του Stadia, Harrison, ανέφερε ότι η Google έχει «εστιάσει ιδιαίτερα και στη χρήση της τεχνολογικής της πλατφόρμας με άλλους συνεργάτες τους κλάδου», κάτι που θα μπορούσε να υποδηλώνει πως η εταιρία μπορεί να προσφέρει το Stadia ως gaming υπηρεσία και σε άλλες εταιρίες. Παρ' όλα αυτά, είναι δύσκολο πλέον κάποιος να θεωρήσει πως το Stadia έχει «λαμπρό» μέλλον. 

  • Thanks 1