Σύμφωνα με την NPD δύο είναι οι κύριοι λόγοι για την αύξηση των gamer σε εφαρμογές: τα δωρεάν παιχνίδια και οι προσφορές. Αν και τα περισσότερα από τα παιχνίδια κυκλοφορούν δωρεάν, περίπου το 30% αυτών που πήραν μέρος στην έρευνα έχουν διαθέσει ποσά για αγορές εντός του παιχνιδιού (in-app purchases) για ξεκλείδωμα επιπλέον περιεχομένου ή έχουν αναβαθμίσει το παιχνίδι στην επί πληρωμή έκδοσή του.
Στο τελευταίο στατιστικό στέκεται και ο Liam Callahan, αναλυτής της NPD. Όπως αναφέρει η μεγάλη η πρόκληση τόσο για τους προγραμματιστές games αλλά και τους εκδότες είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορούν να μετατρέπουν τις δωρεάν εκδόσεις παιχνιδιών σε επί πληρωμή, ή να παροτρύνουν τους χρήστες στο να δοκιμάσουν την έκδοση των παιχνιδιών τους για κονσόλες, όπου το κόστος ανεβαίνει σημαντικά.
Site: bgr.com
ΣΧΟΛΙΑ (44)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση