Η Sony Interactive Entertainment ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την εταιρεία Bungie, τη δημιουργό του σύμπαντος του Halo και των τεσσάρων πρώτων παιχνιδιών της εμβληματικής σειράς (Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3: ODST και Halo Reach) καθώς και των Destiny και Destiny 2.

Η συμφωνία θα στοιχίσει στη Sony περίπου $3,6 δισεκατομμύρια δολάρια και έρχεται λίγο αφότου η Microsoft «έκλεισε» τη συμφωνία της χρονιάς, εξαγοράζοντας την Activision-Blizzard έναντι $68,7 δισεκατομμυρίων.

Η Bungie θα «συνεχίσει την έκδοση και την ανάπτυξη έχοντας τον δημιουργικό έλεγχο των παιχνιδιών» της σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Pete Parsons.

«Στην SIE βρήκαμε έναν συνεργάτη που μας υποστηρίζει άνευ όρων σε όλα όσα είμαστε και που θέλει να επιταχύνει το όραμά μας για τη δημιουργία ψυχαγωγίας που εκτείνεται σε ολόκληρη τη γενιά, διατηρώντας παράλληλα τη δημιουργική ανεξαρτησία που χτυπά στην καρδιά της Bungie» γράφει στην ανάρτηση του στο blog της εταιρείας ο Pete Parsons. «Όπως εμείς, έτσι και η SIE πιστεύει ότι οι κόσμοι των παιχνιδιών είναι μόνο η αρχή του τι μπορούν να γίνουν οι πνευματικές ιδιοκτησίες μας (IPs). Μαζί, μοιραζόμαστε το όνειρο της δημιουργίας και της προώθησης εμβληματικών franchise που ενώνουν φίλους σε όλο τον κόσμο, οικογένειες από γενιά σε γενιά και θαυμαστές σε πολλές πλατφόρμες και μέσα ψυχαγωγίας» συμπληρώνει.

H Bungie θα εξακολουθήσει να αποτελεί έναν «πολυπλατφορμικό» και ανεξάρτητο εκδότη και στούντιο και θα βρίσκεται δίπλα στους προγραμματιστές της εταιρείας PlayStation Studios, σύμφωνα με όσα μοιράστηκε στο επίσημο blog του PlayStation ο Jim Ryan, Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος της Sony Interactive Entertainment.

«Η παγκόσμιας κλάσης τεχνογνωσία της Bungie στην ανάπτυξη τίτλων για πολλαπλές πλατφόρμες και υπηρεσιών ζωντανού παιχνιδιού θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε το όραμά μας να επεκτείνουμε το PlayStation σε εκατοντάδες εκατομμύρια παίκτες» συμπλήρωσε.

Με τη σειρά της, η Bungie έκανε ξεκάθαρο ότι τα μελλοντικά της παιχνίδια δεν θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στο PlayStation. «Όχι. Θέλουμε οι κόσμοι που δημιουργούμε να επεκτείνονται οπουδήποτε παίζουν παιχνίδια οι άνθρωποι. Θα συνεχίσουμε να εκδίδουμε τα παιχνίδια μας, να είμαστε δημιουργικά ανεξάρτητοι και θα συνεχίσουμε να προωθούμε μία, ενοποιημένη κοινότητα Bungie» γράφει η ίδια η εταιρεία σε ένα FAQ που σχετίζεται με την εξαγορά. Η εταιρεία επίσης έκανε γνωστό, ότι η συμφωνία δεν πρόκειται να επηρεάσει το Destiny 2. 

Να θυμίσουμε ότι η Bungie εξαγοράστηκε από την Microsoft το 2020, με τoν τίτλο Halo: Combat Evolved να αναλαμβάνει το δύσκολο έργο του «system seller» για την κονσόλα της Microsoft, Xbox. Επτά χρόνια αργότερα, στις 5 Οκτωβρίου του 2007, και αφού οι δύο εταιρείες είχαν κυκλοφορήσει τo Halo 2, η Microsoft ανακοίνωσε ότι η Bungie γίνεται μία ανεξάρτητη εταιρεία, με την Microsoft να διατηρεί κάποιο μικρό ποσοστό σε αυτή, αλλά και την πνευματική ιδιοκτησία του σύμπαντος του Halo. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν λίγο καιρό μετά το Halo 3: ODST (2008) και το Halo: Reach (2010) με το «Reach» να είναι το τελευταίο παιχνίδι του εξαιρετικά δημοφιλούς franchise που αναπτύχθηκε από τη Bungie. Αργότερα η εταιρεία αφοσιώθηκε στη σειρά Destiny -αφού στο μεταξύ είχε υπογράψει 10ετή συμφωνία με την Activision-Blizzard που ανέλαβε ρόλο εκδότη - με το πρώτο παιχνίδι να κυκλοφορεί το 2013. Η συμφωνία με την Activision-Blizzard τερματίστηκε το 2019 με τη Bungie να διατηρεί στην κατοχή της την πνευματική ιδιοκτησία του Destiny.   

  • Like 2
  • Thanks 1