Η ψηφιακή διανομή έχει πλέον κυριαρχήσει στην αγορά βιντεοπαιχνιδιών του PlayStation, με τις φυσικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν μόλις το 3% των συνολικών εσόδων της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2024, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Sony προς τους επενδυτές.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν μια δραματική μείωση σε σύγκριση με το 2020, όταν οι φυσικές πωλήσεις αποτελούσαν το 6% των συνολικών εσόδων. Αντίθετα, τα ψηφιακά παιχνίδια αντιπροσωπεύουν πλέον το 20% των εσόδων, σχεδόν επτά φορές περισσότερο από τις φυσικές πωλήσεις.

Το υπόλοιπο 77% των εσόδων του PlayStation κατανέμεται μεταξύ πρόσθετου περιεχομένου όπως συνδρομές, DLC και μικροσυναλλαγές (29%), πωλήσεις hardware όπως κονσόλες και αξεσουάρ (24%), υπηρεσίες (14%) και άλλες μη καθορισμένες πηγές (10%).

Παρά το μικρό ποσοστό, οι φυσικές πωλήσεις παιχνιδιών εξακολουθούν να αποφέρουν σημαντικά έσοδα για τη Sony. Συγκεκριμένα, αν και αντιπροσωπεύουν μόλις το 3%, οι φυσικές πωλήσεις έφεραν στα ταμεία της Ιαπωνικής εταιρείας περίπου 945 εκατομμύρια δολάρια, λαμβάνοντας υπόψη τα συνολικά έσοδα των 31,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η επίδοση αυτή αποδεικνύει ότι ο τομέας παραμένει κερδοφόρος για τη Sony, παρόλο που συρρικνώνεται σταθερά.

Σε αυτό το πλαίσιο δεν προκαλούν εντύπωση οι πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας ότι το επερχόμενο PS6 θα κυκλοφορήσει με αποσπώμενο οδηγό δίσκων, παρόμοιο με αυτό που είδαμε με τα μοντέλα PS5 Slim. Εάν επιβεβαιωθεί, θα δώσει στους χρήστες την επιλογή να αγοράσουν την κονσόλα ως πλήρως ψηφιακή έκδοση ή με τον οδηγό ήδη ενσωματωμένο, ενώ θα επιτρέπει την προσθήκη του οδηγού αργότερα.

Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον η επόμενη γενιά κονσολών PlayStation πιθανότατα θα συνεχίσει να υποστηρίζει το φυσικό μέσο, το οποίο παραμένει απαραίτητο για ένα μέρος του κοινού, παρά τη σταθερή μείωση των πωλήσεων φυσικών αντιγράφων.

  • Like 2
  • Sad 4