Το Xbox One αναμένεται το Νοέμβριο στις πρώτες χώρες (η Ελλάδα δεν περιλαμβάνεται) και η Microsoft εργάζεται πυρετωδώς για το λανσάρισμα, προχωρόντας μάλιστα και σε μικρή αλλαγή των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Ξεκινώντας την εσωτερική τελική δοκιμαστική περίοδο, η Microsoft μέσω υψηλόβαθμου στελέχους της ομάδας Xbox Live, ανακοίνωσε κατά την εκπομπή ενός podcast ότι ο χρονισμός της GPU θα αυξηθεί από τα 800 MHz όπως είχε πρωτοανακοινωθεί, στα 853 MHz.

 

Η κίνηση αυτή κατά τον Marc Whitten εξετάζονταν μετά την παρουσίαση της εταιρείας τον Ιούνιο στην E3 ενώ ήδη έχουν δοθεί στους κατασκευαστές παιχνιδιών τα τελικά dev kits για να αναπτύξουν τα παιχνίδια τους για το Xbox One. Παράλληλα στους κατασκευαστές έχει δοθεί και ο mono graphics driver ο οποίος είναι 100% βελτιστοποιημένος για το επόμενο Xbox.

 

Ο λόγος για τον οποίο η Microsoft προχωράει σε αυτή την αλλαγή χρονισμού είναι πιθανότατα η προσπάθεια της εταιρείας να μειώσει την απόσταση στις επιδόσεις που χωρίζουν το Xbox One με το PlayStation 4 τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο μέχρι να δούμε τις δύο κονσόλες να αναμετρούνται στα ίσα χωρίς να λείπουν ήδη οι πρώτες απόπειρες. Πάντως η αλλαγή αυτή αναμένεται να φέρει αύξηση 6.5% στις επιδόσεις των γραφικών για την κονσόλα της Microsoft αν και το PlayStation 4 εξακολουθεί σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά να διαθέτει ένα πλεονέκτημα 40% σε πραγματική απόδοση γραφικών.

 

Σε χθεσινή του ομιλία, ο δημιουργός της σειράς Doom και Quake δήλωσε ότι οι επιδόσεις των δύο κονσολών είναι αρκετά κοντινές, με τη Sony να έχει προχωρήσει σε τεράστιες βελτιώσεις στα προγραμματιστικά εργαλεία για το PS4. Στις 21 Αυγούστου αναμένονται περισσότερες πληροφορίες για τις δύο κονσόλες, στα πλαίσια της έκθεσης βιντεοπαιχνιδιών gamescom.

 

Link.png Site: http://www.theverge.com/2013/8/2/4581502/microsoft-increases-xbox-one-graphics-performance[/url]']TheVerge