Στο παρελθόν, η Microsoft έχει κάνει κινήσεις για να αυξήσει την απόδοση στο τομέα των γραφικών του Xbox One, αλλά από ότι φαίνεται -λόγω της απουσίας του Kinect- υπάρχουν πια περισσότερα περιθώρια. Έτσι, μία αναβάθμιση στο λογισμικό θα αυξήσει το GPU bandwidth κατά περίπου 10%.

Η αύξηση στην απόδοση δε θα είναι άμεσα αισθητή στους χρήστες, αλλά αυτό αναμένεται να γίνει σύντομα όταν οι game developers θα αναβαθμίσουν τους τίτλους τους, για να εκμεταλλεύονται τους πόρους του συστήματος που μέχρι πρότινος δεσμεύονταν από το Kinect.

 

Ο πρόσφατος διαχωρισμός του Kinect απο το Xbox One, επέτρεψε στη Microsoft να "ξεκλειδώσει" αυτή την επιπλέον απόδοση, και αυτό αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει πως η εταιρεία ενδιαφέρεται περισσότερο για τους παραδοσιακούς τίτλους, παρά για την υϊοθέτηση του Kinect απο τους προγραμματιστές.

 

Εκπρόσωπος τύπου της Microsoft, ανέφερε σε μια δήλωσή του στο Eurogamer πως δεσμεύονται να φέρουν νέα και πιο χρήσιμα εργαλεία στους developers, ώστε το Xbox One να γίνει ακόμα καλύτερο, δίνοντας τους παράλληλα την επιλογή και την ευελιξία, να χρησιμοποιούν τους πόρους της GPU, με το τρόπο που θεωρούν εκείνοι ότι είναι καλύτερος, για αυτούς, και τα παιχνίδια τους.

 

Η Microsoft αναμένεται να ανακοινώσει την ερχόμενη βδομάδα και κατά τη διάρκεια της έκθεσης Ε3 2014, περισσότερα παιχνίδια και βελτιώσεις για το Xbox One ενώ πρόσφατα αποκάλυψε 45 νέες εφαρμογές για τη κονσόλα.

 

Link.png Site: TheVerge