Τους τελευταίους μήνες, είδαμε εταιρείες να αυξάνουν τις τιμές σε διάφορα προϊόντα λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού και την αύξηση του πληθωρισμού.

Τώρα φαίνεται ότι το Xbox θα μπορούσε να είναι το επόμενο brand που θα προχωρήσει σε αύξηση τιμών.

Μιλώντας σε εκδήλωση της Wall Street Journal, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, δήλωσε ότι αυξήσεις τιμών έρχονται στο μέλλον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Xbox. «Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αυξήσουμε τις τιμές σε ορισμένα πράγματα, αλλά καθώς οδηγούμαστε σε αυτή την εορταστική περίοδο θεωρήσαμε σημαντικό να διατηρήσουμε τις τιμές στα ίδια επίπεδα», δήλωσε ο Spencer. «Κρατήσαμε τις τιμές στις κονσόλες μας, κρατήσαμε τις τιμές στα παιχνίδια... και στη συνδρομή μας. Δεν νομίζω ότι θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό για πάντα. Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αυξήσουμε κάποιες τιμές σε ορισμένα πράγματα...».

Στην απάντηση του Spencer, δεν γίνεται πιο συγκεκριμένη αναφορά σε ποια προϊόντα θα μπορούσαμε να δούμε αύξηση των τιμών, με πιθανότερο σενάριο κάτι τέτοιο να περιλαμβάνει εκτός από τα Xbox Series X/S, υπηρεσίες όπως το Xbox Game Pass αλλά και τα αξεσουάρ ξεχωριστά.

Αν η αύξηση τιμής πραγματοποιηθεί τελικά για το Xbox Series X και το Xbox Series S, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βλέπαμε κάτι τέτοιο σ’ αυτή την κατηγορία προϊόντος. Το PlayStation 5 σημείωσε αύξηση της τιμής τον περασμένο Αύγουστο για επιλεγμένες περιοχές, όπως ο Καναδάς, η Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιαπωνία, η Κίνα, το Μεξικό και η Αυστραλία. Η Meta αύξησε επίσης την τιμή του Quest 2 κατά 100 δολάρια νωρίτερα φέτος.

Όταν το PlayStation ανακοίνωσε την αύξηση της τιμής του, η Microsoft συνέχισε να πουλάει τις κονσόλες της στην αρχική τους τιμή ωστόσο, η εταιρεία δεν ανέφερε ποτέ ότι δεν θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αυξήσει την τιμή, λέγοντας στο GameSpot ότι "αξιολογεί συνεχώς" την κατάσταση σε ότι αφορά την τιμολογιακή της πολιτική.

Τουλάχιστον φαίνεται ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούμε για αυξήσεις τιμών μέχρι τις γιορτές. Όσο για το λόγο που η Microsoft περιμένει να προχωρήσει σε μια τέτοια ενέργεια μετά τις γιορτές, είναι πιθανό ότι πρόκειται απλώς για στρατηγική της εταιρείας προκειμένου να διατηρήσει τις τιμές ανταγωνιστικές κατά τη διάρκεια της δημοφιλέστερης περιόδου αγορών του έτους.

  • Like 3
  • Sad 1