Μπορεί να κυκλοφόρησαν φήμες που ήθελαν την Microsoft να ετοιμάζει μία «cloud-centric» κονσόλα Xbox, ωστόσο ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, επιβεβαίωσε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα στο Gamespot, o Phil Spencer, έκανε γνωστό ότι η ομάδα του «δεν εργάζεται πάνω σε μία streaming-only κονσόλα τώρα», αλλά έχει εστιάσει τις προσπάθειες της στην «cloud-gaming» πλατφόρμα, η οποία πρόκειται να προσφέρει ευκολίες και επιλογές στο smartphone των παικτών.

Ο Phil Spencer επίσης παραδέχτηκε ότι το «cloud gaming είναι μία από τις κατευθύνσεις που πηγαίνει η βιομηχανία» και πως είναι κάτι το «αναπόφευκτο». Όμως όπως επισήμανε, αυτό δεν σημαίνει ότι η Microsoft σχεδιάζει να απομακρυνθεί από τα «downloads» και τα «disc-based» παιχνίδια.

«Έχουμε περισσότερες υπολογιστικές συσκευές κοντά μας από όσες είχαμε ποτέ, είτε πρόκειται για το τηλέφωνο σας, ένα Surface Hub ή ένα Xbox. Ο κόσμος όπου όλες οι υπολογιστικές συσκευές έχουν εκλείψει και τα πάντα προέρχονται από το σύννεφο δεν είναι ο κόσμος που ζούμε σήμερα» είπε ο Phil Spencer στο Gamespot.

Η Microsoft πρόκειται να λανσάρει την υπηρεσία game streaming «xCloud» τον Οκτώβριο, ξεκινώντας από τη δυνατότητα να «στριμάρετε» παιχνίδια από το Xbox One σας στο κινητό σας τηλέφωνο. Το «lag» (υστέρηση) στο cloud gaming είναι κάτι που ανησυχεί την Microsoft, και τον Phil Spencer, αφού μπορεί να καταστρέψει την εμπειρία του παιχνιδιού ειδικά στα ανταγωνιστικά shooter έντονης δράσης. O ίδιος ωστόσο προτιμάει να είναι ειλικρινής: «Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να σας πει ότι δεν υπάρχει υστέρηση» δήλωσε ο Phil Spencer.

Engadget