Πριν λίγες ημέρες, περισσότερες πληροφορίες έγιναν γνωστές για την προσπάθεια της Samsung να ξεγελάσει τις εφαρμογές μέτρησης επιδόσεων όσον αφορά δοκιμές που έγιναν στο Galaxy Note 3 και παλαιότερα στο Galaxy S4. Σύμφωνα με νέα έρευνα όμως της ιστοσελίδας Anandtech, το φαινόμενο αυτό είναι πολύ πιο ευρέως διαδεδομένο και αφορά πάρα πολλούς κατασκευαστές.

Όπως αναφέρει το Anandtech, από τον Ιούλιο όταν και ξεκίνησε μια σειρά δοκιμών σε διαφορετικά android smartphones και tablets, έφτασε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα τα οποία αντικατοπτρίζονται στον παρακάτω πίνακα με τον πολύ εύστοχο τίτλο.

 

anandtechbenchmarksandroid.jpg

 

Στις συσκευές που δοκίμασε το Anandtech δεν περιλαμβάνονται αυτές της Sony η οποία δε στέλνει συσκευές δοκιμής στην ιστοσελίδα ενώ δε παρατηρήθηκε η ίδια πρακτική με την Nvidia και το Tegra 4 soc στη φορητή παιχνιδοκονσόλα Shield αλλά ούτε με την Apple και τη Motorola στα τελευταία τους μοντέλα.

 

Με βάση τα στοιχεία του Anandtech, οι κατασκευαστές προγραμματίζουν έτσι τις συσκευές τους έτσι ώστε όταν αυτές αντιληφθούν ότι ο χρήστης εκτελεί κάποια εφαρμογή μέτρησης επιδόσεων, τότε να δουλεύουν με την πλήρη ταχύτητα του επεξεργαστή και όχι με τον κανονικό χρονισμό που δουλεύουν με όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές. Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα φαίνεται η συχνότητα του επεξεργαστή όταν η συσκευή εντοπίσει την εκτέλεση κάποιου benchmark αλλά και την ταχύτητα του επεξεργαστή όταν απλά γίνεται μετονομασία στην ίδια εφαρμογή, με το χρονισμό να πέφτει στα κανονικά επίπεδα.

 

bench.jpg

 

Δεν παρατηρήθηκε κάποια αλλαγή στην ταχύτητα της GPU ενώ το συνολικό όφελος στις επιδόσεις με τον τρόπο αυτό είναι μικρό και κυμαίνεται συνήθως από 3 έως 10%. Το Anandtech όπως αναφέρει είχε ήδη ενημερώσει σχετικά τους κατασκευαστές χωρίς όμως να υπάρχει αλλαγή στάσης εκ μέρους τους.

 

Link.png Site: http://www.anandtech.com/show/7384/state-of-cheating-in-android-benchmarks[/url]']Anandtech