Η Google προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία των Apple και Spotify προσελκύοντας podcasters.

Το YouTube μπορεί να είναι πρόθυμο να ανταγωνιστεί τους «μεγάλους» των podcasts όπως Amazon, Apple και Spotify. Πηγές του Bloomberg αναφέρουν ότι το YouTube προσφέρει ειδικές χορηγίες σε podcasters για την παραγωγή βίντεο, συμπεριλαμβανομένων κινηματογραφημένων εκδόσεων των εκπομπών τους. Μεμονωμένοι podcasters θα λάβουν έως και $50.000 ενώ δίκτυα podcast θα λάβουν από $200.000 έως και $300.000.

Για την ώρα η Google δεν έχει σχολιάσει. Το YouTube ήδη φιλοξενεί ορισμένα podcast, αλλά δεν έχει ακολουθήσει αυτού του είδους το περιεχόμενο τόσο επιθετικά όσο το Spotify και άλλες υπηρεσίες. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, όπως ο διορισμός του Kai Chuck ως ηγετικό στέλεχος της στρατηγικής του podcasting. Στον Καναδά, το YouTube σταμάτησε επίσης να απαιτεί λογαριασμούς Premium για την αναπαραγωγή του ήχου στο παρασκήνιο.

Μια τέτοια στρατηγική δεν θα ήταν έκπληξη. Η Amazon και το Spotify έχουν αποκτήσει περισσότερες σημαντικές συνεργασίες podcast ενώ η εφαρμογή Podcasts της Apple εξακολουθεί να θεωρείται ζωτικής σημασίας για πολλές εκπομπές. Αν και οι χορηγίες του YouTube δεν θα εξασφάλιζαν καμία αποκλειστικότητα, θα έδιναν στους δημιουργούς περισσότερα κίνητρα για να κάνουν διαθέσιμα τα podcasts στην πλατφόρμα της Google, ενώ και οι fans θα είχαν περισσότερα κίνητρα για να επισκεφθούν και να αποκτήσουν Premium λογαριασμό στο YouTube.