Τα smartphones της HTC αν και δεν στερούνται τεχνικών δυνατοτήτων και κορυφαίου σχεδιασμού, εντούτοις δεν έχουν καταφέρει να αποτελέσουν best sellers, με το marketing να παίζει σημαντικό ρόλο σ' αυτό.

Όπως είχε διαφανεί και με παλαιότερες δηλώσεις του προέδρου της HTC, η προσπάθεια της εταιρείας για πιο έντονη προώθηση των προιόντων της ήταν θέμα χρόνου αφήνοντας στην άκρη το παλιό σλόγκαν, το "Quietly Brilliant". Στη διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Change" η οποία ξεκινά επίσημα από τις 15 Αυγούστου, η HTC αναμένεται να επισημάνει τα σημεία που τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και ειδικότερα από τη Samsung.

 

Το κεντρικό πρόσωπο αυτής της καμπάνιας είναι ο γνωστός ηθοποιός Robert Downey Jr. πρωταγωνιστής αρκετών κινηματογραφικών επιτυχιών όπως το Iron Man, και ο οποίος έχει υπογράψει συμβόλαιο 2 ετών με την HTC.

 

Τα πρώτα διαφημιστικά μηνύματα δε θα αναφέρουν κάποιο συγκεκριμένο προιόν της εταιρείας όπως το επιτυχημένο HTC One, αλλά θα αποτελούν μικρά σκετσάκια. Κατά την πάροδο του χρόνου θα γίνει αναφορά πιο συγκεκριμένα σε προιόντα ενώ αντίστοιχα η παρουσία της HTC στα social media θα είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, με τον Robert Downey Jr. να αναλαμβάνει τη θέση του Creative Director.

 

Ένα πρώτο teaser video 15 δευτερολέπτων μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω, ενώ η πλήρης δίλεπτη διαφήμιση θα κυκλοφορήσει στις 15 Αυγούστου.

 

 

 

Link.png Site: http://www.theverge.com/2013/8/12/4611766/htc-change-ad-campaign-robert-downey-jr[/url]']TheVerge