H Samsung παρουσίασε τον περασμένο Απρίλιο μία νέα τηλεόραση που ονόμασε «Sero» και η οποία βασίστηκε στην τηλεόραση «Frame» που είχε παρουσιάσει παλαιότερα.

Η «lifestyle TV» όπως την χαρακτηρίζει, απευθύνεται σύμφωνα με την εταιρεία στους «millennials» που έχουν συνηθίσει να βλέπουν, εξαιτίας της επίδρασης των social media και ορισμένων χαρακτηριστικών τους (π.χ Stories των Instagram και Facebook ή τα Snapchat ή TikTok κ.ά) βίντεο σε κάθετο προσανατολισμό.

H τηλεόραση επιδεικνύει διαγώνιο 43 ιντσών και υποστηρίζει ανάλυση 4K και διαθέτει WiFi και NFC για να συνδέεται με κινητά και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ένας μηχανισμός που την περιστρέφει αυτόματα (στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί συσκευή Galaxy) κατά 90⁰ ώστε μετά το pairing να απεικονίζει ακριβώς ότι δείχνει και η οθόνη ενός smartphone, είτε πρόκειται για Stories στο Instagram, είτε το news feed στο Facebook κ.ά.

Στη συνέχεια, εφόσον ο χρήστης θέλει να δει για παράδειγμα κάποιο βίντεο οριζόντια στο YouTube ή κάποια τηλεοπτική σειρά ή κινηματογραφική ταινία στο Netflix, η τηλεόραση μπορεί να επανέλθει στην φυσιολογική οριζόντια θέση.

Η Sero διαθέτει επίσης σύστημα ηχείων 60W και υποστηρίζει ήχο 4.1-καναλιών ενώ διαθέτει και μικρόφωνο για φωνητικές εντολές και έλεγχο hands-free μέσω του ψηφιακού βοηθού Bixby της Samsung. Η τηλεόραση είχε κυκλοφορήσει έναντι 1,89 εκ. won στην αγορά της Ν. Κορέας τον περασμένο Απρίλιο (περίπου €1450) ωστόσο η Samsung θα φέρει την τηλεόραση από φέτος σε περισσότερες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρωπαϊκής.

  • Confused 1