Σύμφωνα με τη Strategy Analytics, ο παγκόσμιος αριθμός πωλήσεων των smartwatches ξεπέρασε για πρώτη φορά τον παγκόσμιο αριθμό πωλήσεων των ελβετικών ρολογιών. Το συγκεκριμένο ρεκόρ σημειώθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2015.

Η Strategy Analytics υποστηρίζει ότι το Apple Watch συνέβαλε σημαντικά στο συγκεκριμένο ρεκόρ. Οι ελβετικές εταιρείες ρολογιών αγνοούν εδώ και καιρό το φαινόμενο των smartwatches, ελπίζοντας απλά ότι θα ξεπεραστεί. Ο Neil Mawston, executive director της Strategy Analytics, υποστηρίζει ότι η ελβετική ωρολογοποιία στρουθοκαμηλίζει και δεν έχει φροντίσει να απαντήσει με κάποιον τρόπο στη συνεχή ανάπτυξη των smartwatches.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2015, οι πωλήσεις των ρολογιών με ελβετικό μηχανισμό μειώθηκαν κατά 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ενώ οι πωλήσεις των smartwatches αυξήθηκαν κατά 316%.

 

Ορισμένοι Ελβετοί κατασκευαστές τάσσονται υπέρ των smartwatches, παρουσιάζοντας τις δικές τους προτάσεις. Παραδείγματος χάρη, η Tag Heuer κυκλοφόρησε ρολόι με Android Wear, από το οποίο όμως λείπουν ορισμένα χαρακτηριστικά όπως το GPS και το NFC, τα οποία συναντούμε στα περισσότερα smartwatches.

 

Εκτός από τη Strategy Analytics και η εταιρεία ερευνών Gartner δηλώνει ότι μεγάλο ποσοστό της αύξησης των πωλήσεων των smartwatches, οφείλεται στο Apple Watch. Το 2015 πωλήθηκαν 30 εκατομμύρια smartwatches σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το 2016, οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι πωλήσεις θα φτάσουν τα 50 εκατομμύρια smartwatches, ενώ για το 2017 προβλέπουν αύξηση 33,4%, με συνολικό αριθμό πωλήσεων 66,7 εκατομμυρίων smartwatches.

 

Link.png Site: PhoneArena